Gå til innhold

Hva er din mest politisk ukorrekte eller upopulære mening?  

Gjest Familytree

Anbefalte innlegg

Måten Trump forteller at IS-lederen Al-Baghdadi er tatt og bekjempet synes jeg er så kvalm at jeg skulle ønske de ikke hadde klart det. 

Anonymkode: 7bf3b...28a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg mener enkelte folk burde dømmes etter prinsippet "øye for øye, tann for tann".

https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-7705889/amp/Shocking-footage-shows-elephant-hacked-death-mob-Kenya.html

Jeg mener dyr har minst like mye verdi som mennesker. Om ikke mer, da de tross alt aldri gjør noe vondt mot andre med vilje.

Menneskets evolusjon er det verste som har skjedd denne planeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 10.43, AnonymBruker skrev:

Synes folk på høyresiden er egoistiske, korttenkte, og ofte litt dumme. 

Anonymkode: 4e434...bfe

👏👏👏👏👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

Anonymkode: 76b50...515

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 10.43,  AnonymBruker skrev: 

Synes folk på høyresiden er egoistiske, korttenkte, og ofte litt dumme. 

Anonymkode: 4e434...bfe

Synes akkurat det samme om folk på venstresiden 😊

Anonymkode: 6fc81...7f6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår nå hvorfor foreldre ikke vil at barna skal gifte seg med personer fra helt annen kultur. Er selv gift med en mann fra en helt annen kultur, og tenker det ville vært så mye enklere å vært gift med en nordmann. Ikke pågrunn av at mannen min er slem, kvinne undertrykkende o. l for det er han absolutt ikke.. Vi har veldig like meninger om det meste, det er heller det økonomiske Aspekte jeg tenker på.. Selv med god og lang utdanning fra hjemlandet, har det null verdi her, og det fører til at vi ikke kan ha den økonomiske friheten vi kunne ha hatt..(ikke at jeg kun forventer at mannen tjener penger). Pluss at det kommer med en hel del papirarbeid, hjelp med språket osv. Siden han er dårligere i språket enn meg, har alltid hovedansvar for alt praktiske som å sende epost til diverse, alt som omhandler statlige greier osv osv. Jeg hadde hatt mye mindre å gjøre og kunne delt oppgaver mer likt dersom jeg hadde vært gift med en nordmann.. Føler meg helt jævlig for å skrive dette.. 

Anonymkode: 9d495...02b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle land i verden burde signere en avtale om at både mennesker og varer skal få bevege seg totalt fritt på tvers av alle verdens landegrenser.

Ingen sjekk av noen som helst papirer, og ingen tollavgift eller annen skatt.

Anonymkode: 9ba5b...5f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dritt lei Lobben-saken! Move on! Ho er for dum til å forstå at ho blir lurt av Rune Fardal og Marius Reikerås! Og måten ho framstår er ikke positivt! Dommen er falt, og barnet blir hos ADOPTIVFORELDRENE!

Anonymkode: 5cadd...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Alle land i verden burde signere en avtale om at både mennesker og varer skal få bevege seg totalt fritt på tvers av alle verdens landegrenser.

DET ville blitt kaos 😊 Jeg er for å stenge grensene og ha full kontroll på hvem som kommer hit. Papirløse skal selvsagt ikke komme inn men returneres umiddelbart.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som velger å være anonym bruker, ja det er jo bare å se på svarene i denne ufarlige tråden, er feige og orker ikke å stå støtt i seg selv og sine meninger. Jeg mener, i et forum hvor man allerede bruker nick, så føler man behov for å skrive anonymt for å ikke besudle nicket. Kan det bli mer pinglete. Trukke det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle som spiser kjøtt burde være med å se på at et dyr blir slaktet, gjerne fra de er barn. Jeg mener vi kjøttspisere er moralsk pliktige til å sette oss inn i hva det å spise et dyr innebærer. Dette vil forhåpentligvis medføre økt respekt for dyret vi spiser og livet det har levd, i tillegg til at vi ikke tar kjøttet for gitt. 

Anonymkode: d818f...389

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2019 den 1.03, AnonymBruker skrev:

alle som spiser kjøtt burde være med å se på at et dyr blir slaktet, gjerne fra de er barn. Jeg mener vi kjøttspisere er moralsk pliktige til å sette oss inn i hva det å spise et dyr innebærer. Dette vil forhåpentligvis medføre økt respekt for dyret vi spiser og livet det har levd, i tillegg til at vi ikke tar kjøttet for gitt. 

Tror noen barnehager tar med barna så de får se på slakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt ganske fremmedfiendtlig av meg, og kulturelt mangfold anser jeg som en vei til fallitt. Ikke fordi noen er "bedre" enn andre, men jeg klarer ikke forestille meg at alskens kulturer noen gang kommer til å eksistere blant hverandre i full harmoni. Alle søker en gruppetilhørighet - altså samme kultur - og bare på grunn av det vil det alltid være oss og dem.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2019 den 5.41, AnonymBruker skrev:

Måten Trump forteller at IS-lederen Al-Baghdadi er tatt og bekjempet synes jeg er så kvalm at jeg skulle ønske de ikke hadde klart det. 

Anonymkode: 7bf3b...28a

Du vil heller at is ledere skal gå fri???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎22‎.‎11‎.‎2019 den 22.48, AnonymBruker skrev:

Det er det mest naive forslaget jeg har hørt. Da hadde jo nesten alle styrt mot USA og en del land Europa, og simsalabim så var de landene historie. De ville blitt kjørt i grøfta økonomisk og alle de nye ville tatt med seg krigene og uvennskapet dit de kom. Det ville gått som det har gått med Sverige hvor borgerkrig lurer i framtiden.

Anonymkode: ed73c...8e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Maleficenta skrev:

Tror noen barnehager tar med barna så de får se på slakt

Hæ? Hvor da? Høres jo helt hinsides ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

en tankerekke jeg ikke forteller til så mange er et jeg tenker at det ser dårlig ut menneskeheten med tanke på fremtiden.

starter med lengst (antatt) tidshorisont:

• solen eksploderer - alle dør
  • stor meteor eller liknende - atomvinter og alle dør
  • kontinentene kræsjer og forsvinner inn i skorpen igjen med masse jorsdkjelv og div - massedød grunnet jordskjelv flukt tsunamier matmangel medisinmangel etc. Tar jo lang tid men tror det vil bli store konsekvenser lell om vi skulle komme så langt.
  • klimaendringer menneskeskapte eller ei - med alle de mye omtalte konsekvensene med massedød som sluttresultat
  • massivt vulkanutbrudd - atomvinter og massedød
  • atomkrig - massedød
  • 3. verdenskrig uten altfor mye atomvåpen - massedød men større overlevelsesgrad enn punktet over
  • eller en eller annen form for "svartedauden 2.0" som kverker en hel del

Jeg tror verden trenger å bli et samlet land som bruker alle tilgjengelige ressurser på denne planeten for å komme seg opp i verdensrommet, og da er uansett sannsyligheten for overlevelse på sikt liten. jeg tror altså at et eller annet tidspunkt så vil det i universet ikke finnes noen etterlevninger etter menneskeheten.

Og om alle mennesker dør så tror jeg denne planeten greier seg helt fint uten oss frem til solen blir borte.

Anonymkode: 0d8b0...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gorilla skrev:

Hvorfor er det hinsides? 

Anonymkode: 2969b...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2019 den 1.03, AnonymBruker skrev:

I gårdsbarnehagen barna mine går på, slakter de gris mens barns er med å ser på. Og så er barna med og lager mat av grisen og spiser etterpå. 

Anonymkode: 2969b...775

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Gorilla skrev:

Er da greit at de lærer hvor kjøttet kommer fra vel? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...