Gå til innhold

Hva er din mest politisk ukorrekte eller upopulære mening?  


Gjest Familytree

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

www.resett.no

Gå inn der, du. Det finnes veldig mange nordmenn som synes Breivik gjorde det rette.

Anonymkode: 9ba5b...5f4

Nå tuller du. Har aldri sett noen har skrevet det der inne.

Anonymkode: 6fc81...7f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå tuller du. Har aldri sett noen har skrevet det der inne.

Anonymkode: 6fc81...7f6

Det er sikkert et par dusin av dem, men de som er veldig redde for en gruppe mennesker (utlendinger, menn, muslimer, feminister eller rasister, for eksempel) har en tendens til å anta at dersom en eller to dukker opp i pressen, er det tusenvis av dem i buskene. Fascistene som marsjerte i Kristiansand var jo så stusselig få at de måtte hente manntall fra andre steder i landet, OG Sverige, for å være mange nok til å bli lagt merke til. Likevel kom responsen som ventet fra raddisene: Nynazister er overalt! De tar over landet!

Anonymkode: c8470...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkerhetskontrollen på flyplassen burde fjernes. Det er ikke verdt alt stresset, tiden, og kostnadene å drifte det. Sjansen for at det skjer noe med flyet er så utrolig liten fra før av.

Anonymkode: 9ba5b...5f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2019 den 0.58, Nooni skrev:

De som velger å være anonym bruker, ja det er jo bare å se på svarene i denne ufarlige tråden, er feige og orker ikke å stå støtt i seg selv og sine meninger. Jeg mener, i et forum hvor man allerede bruker nick, så føler man behov for å skrive anonymt for å ikke besudle nicket. Kan det bli mer pinglete. Trukke det.  

Jeg mener motsatt av deg. Hvis må er aktiv er inne over lengre tid kan enkelte brukere bli gjenkjennbar. Jeg har selv kjent igjen et familiemedlem som er aktiv her inne, men som muligens tror hun er anonym. 

Har ei venninne som har vært aktiv her inne, helt til hun plutselig fant ut at hennes mor er, og har vært aktiv her inne over flere år, spesielt inne på selksualitetforumet hvor denne personen er ganske aktiv. Hun hadde bemerker seg denne brukeren for flere måneder siden, og grein nesten når hun fortalte at hun fant ut at det var hennes mor. Plutselig viste hun litt for mye om hennes mors meget aktive sexliv, utroskap, elskere osv. Det var mye som kanskje ikke er normalt for "mannen i gata". Dattra slettet brukeren tvert for å si det sånn ;)

Jeg er alltid anonym her inne, og er glad for å se at de fleste er fornuftig nok i til å også gjøre det. Vi lever i 2019, og det er fort gjort å "stalke" noen på internett. Skriver du om tidligere opplevelser, hvor mange barn du har (og kjønn), jobberfaringer er det fort gjort å kjenne igjen de som er aktive under eget kallenavn over en lengre periode. 10 års gamle tråder blir stadig dyttet opp her inne på kvinneguiden, og sletter du brukeren din er det du har skrevet åpent for alle på google.

 

Anonymkode: 063c3...705

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg mener at man burde drepe alle pedofile 

Anonymkode: d212e...32b

Selv de som ikke er overgripere? Antar at de fleste pedofile oppdager hva de er i ung alder, på samme måte som homofile og heterofile. Vil du drepe 13-åringer som ikke har begått en kriminell handling?

Anonymkode: c8470...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.12.2019 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Sikkerhetskontrollen på flyplassen burde fjernes. Det er ikke verdt alt stresset, tiden, og kostnadene å drifte det. Sjansen for at det skjer noe med flyet er så utrolig liten fra før av.

Anonymkode: 9ba5b...5f4

Enig. Bare tull. Synes ikke de trenger å ha noe annet enn billettkontroll + passkontroll for utenlandsreiser/ankomster. 

Det er ingen kontroll på togreiser, så fullt mulig for noen som vil sabotere å gjøre det der, men det har så vidt jeg vet aldri skjedd i Norge, og hører veldig sjelden om det i utlandet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2019 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Jeg mener motsatt av deg. Hvis må er aktiv er inne over lengre tid kan enkelte brukere bli gjenkjennbar. Jeg har selv kjent igjen et familiemedlem som er aktiv her inne, men som muligens tror hun er anonym. 

Har ei venninne som har vært aktiv her inne, helt til hun plutselig fant ut at hennes mor er, og har vært aktiv her inne over flere år, spesielt inne på selksualitetforumet hvor denne personen er ganske aktiv. Hun hadde bemerker seg denne brukeren for flere måneder siden, og grein nesten når hun fortalte at hun fant ut at det var hennes mor. Plutselig viste hun litt for mye om hennes mors meget aktive sexliv, utroskap, elskere osv. Det var mye som kanskje ikke er normalt for "mannen i gata". Dattra slettet brukeren tvert for å si det sånn ;)

Jeg er alltid anonym her inne, og er glad for å se at de fleste er fornuftig nok i til å også gjøre det. Vi lever i 2019, og det er fort gjort å "stalke" noen på internett. Skriver du om tidligere opplevelser, hvor mange barn du har (og kjønn), jobberfaringer er det fort gjort å kjenne igjen de som er aktive under eget kallenavn over en lengre periode. 10 års gamle tråder blir stadig dyttet opp her inne på kvinneguiden, og sletter du brukeren din er det du har skrevet åpent for alle på google.

 

Anonymkode: 063c3...705

Jeg har ikke et problem med at folk skriver anonymt i enkelte tilfeller. Problemet med KG er at folk anonymt stort sett hele tiden. De færreste faste nick har en "identitet". I den grad de har det mener de ingenting. Tenker ingenting. Er ingenting, for mennesket lever anonymt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
AnonymBruker skrev (På 11.12.2019 den 15.07):

Jeg mener at man burde drepe alle pedofile 

Anonymkode: d212e...32b

Dødsstraff du tenker på?

Anonymkode: 64ddf...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Private barnehager er ikke noe problem, jeg synes det er uproblematisk at noen som eier flere titalls barnehager tjener penger.

Nå er den store politiske kampsaken å drive private barnehager konkurs (disse fungerer og både barn og foreldre er fornøyde med de private barnehagene) og å gjøre disse statlige, men ta kontroll over strømselskapene som virkelig tjener store penger og som betaler eiere og ansatte veeeldig bra, de lar man være? Det er så rart og for meg ett sykdomstegn. (Strømbransjen har brukt penger på å smøre politikere og ekspolitikere, barnehagene har ikke) 

Dette har blitt bygget opp lenge før Støre ble statsminister. Støre er ikke problemet her, hvordan politikk, politisk administrasjon, lobbyvirksomhet osv. fungerer er problemet. Støre er en del av det. 

Det blir satt opp utvalg som ikke har kunnskap nok om det de utreder, det blir bestilt rapporter som underbygger dårlige avgjørelser man ønsker å ta, man bruker penger og tar avgjørelser for å sikre egen karriere utenfor politikken…

I tillegg har politikerene  for stor makt over egne goder og egen økonomisk hverdag, det er korrupsjon selv om man ikke kan straffe dem for det. Skatt, ventelønn, pensjon, gullkort osv. 

Nå er den store kampsaken å drive private barnehager konkurs (disse fungerer og både barn og foreldre er fornøyde med de private barnehagene) og å gjøre disse statlige, men ta kontroll over strømselskapene som virkelig tjener store penger og som betaler eiere og ansatte veeeldig bra, de lar man være? Det er så rart og for meg ett sykdomstegn. (Strømbransjen har brukt penger på å smøre politikere og ekspolitikere, barnehagene har ikke) 

Anonymkode: 71a11...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opererte før med en teori om at folk med mer enn en katt ikke var riktig rett, etter å ha lest en stund på kvinneguiden er jeg kommet til at en katt er nok.

Anonymkode: 87cde...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Avlive freya var ok 

Anonymkode: 39934...060

Jeg derimot, mister litt troen på menneskeheten 😢 Når folk lar ungene sine bade med et 600kilos vesen med hoggtenner, kommer myndighetene og rydder opp. Ikke i form av bekymringsmelding til BV, nei avliv heller et rovdyr som har blitt hele Norges småsøte og lubne kjendis kosemaskot og folk svømmer med som om det var en delfin på show mens de tar selfies.  Jeg forstår at det det er en vel gjennomtenkt og overveid handling og at det til slutt ikke var noen vei utenom,  men det er en spesielt plass i H til darwin adward kandidatene som ikke klarte å la være henne i fred. 

Endret av Laraa
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norge er en stat med null respekt for liv:

1) Vi betaler for fosterdiagnostikk og abort, staten ØNSKER at vi skal drepe ufødte funksjonshemmede barn

2) staten lar heller folk dø mens vi vasser i penger heller enn å dekke livreddende behandling fordi det er for dyrt, men ikke for dyrt for andre land med mindre penger

3) staten vil heller drepe alle dyr som på noe som helst vis kommer i veien for mennesker og kommersielle interesser, noe som viser seg i ulvejakt for at jegerne skal drepe mer elg, drapet på Freya, jervungedrapene av statens naturoppsyn og ikke minst hvalfangsten og forsøket på å drepe Cy

Norge har ingen samvittighet.  Penga rår

Endret av Topsi
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2019 den 10.49):

Nå er det faktisk det som skjer, de aller fleste flyktninger drar til et naboland.

Anonymkode: 78620...d8d

Hadde det bare vært så vel. Hele Europa er snart ødelagt på grunn av lykkejegerene,

Anonymkode: 19493...219

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes at ansatte bør snakke norsk når de er på jobb og ikke snakke arabisk seg imellom. Usosialt og lite smart synes jeg. 

Anonymkode: 040dd...90a

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (1 time siden):

1) Vi betaler for fosterdiagnostikk og abort, staten ØNSKER at vi skal drepe ufødte funksjonshemmede barn

Og det er bra. 

Anonymkode: 5cf2f...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det er bra. 

Anonymkode: 5cf2f...f0f

Vel, det er jeg helt uenig i, staten styrer etter nazieugenikk i denne saken, og folk hyller det. Kvalmt

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (2 minutter siden):

Vel, det er jeg helt uenig i, staten styrer etter nazieugenikk i denne saken, og folk hyller det. Kvalmt

Jeg er søsken av et sterkt funksjonshemmet barn, og det har vært ødeleggende for mine foreldres ekteskap og meg og mine andre søskens barndom. Det syke barnet hadde sterke smerter og det er tvilsomt at de 21 årene hen fikk var til noen som helst glede for hen. Men det er enkelt å være idealist og stemple meg som hyller av nazieugenikk. 

Anonymkode: 5cf2f...f0f

  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...