Gå til innhold

Hva er din mest politisk ukorrekte eller upopulære mening?  


Gjest Familytree

Anbefalte innlegg

Jeg mener at alvorlig psykisk syke også burde ha lov til å dra til utlandet for assistert selvmord, ikke bare fysisk syke.

Anonymkode: 60684...9f6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

->  Kvinneidrett er i de fleste tilfeller langt mindre interessant å følge enn menn, av den enkle grunn at de ikke løper like fort, kaster like langt, osv, osv. Unntakene er estetiske idretter som turn og kunstløp.

->  I mine øyne, er det å anse det verdensbildet som gis gjennom religionene i den opplyste delen av verden i det herrens år 2019 rett og slett for dumt. Jeg er dermed også sterk motstander av all statsstøtte til religion. Om folk skal hengi seg til den hebraiske mytologien, bør det gjøres for egen regning.

->  Jeg eier ikke 'flyskam'.  

->   For meg, er ikke et dyreliv (i betydningen de arter som innehar en bevissthet) noe mindre verdt enn et menneskeliv. I mine øyne, er vi kun en fingerferdig, nysgjerrig og meddelsom primat med et oppblåst selvbilde. -.Hverken mer eller mindre.

->  Jeg ser ikke noe galt i at folk skal kunne velge seg ut visse egenskaper de ønsker nedarvet i sine barn, -altså et såkaldt segregeringssamfunn. Det er faktisk segregering som har fått oss dit vi er i dag gjennom evolusjonens ‘survival of the fittest’, og det er segregering som må til for at vi som art eventuelt skal kunne utvikle oss videre herfra.

->  Jeg mener ei dame som blir med en ukjent mann hjem alene, og gjerne råkliner med ham, faktisk må bære noe av skylden selv om hun blir voldtatt. Fra mitt ståsted, er og blir det en vesensforskjell mellom disse scenariene og det tilfeldige ofret som blir overfalt i oppgangen til leiligheten. Ikke sånn å forstå at det er greit å utøve utilbørlig press/tvinge seg til sex, men jeg mener det er en gradsforskjell her.. 

..- Sånn for å nevne noe.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Denne kommer nok mange til reagere på, men jeg mener det helt og fullt: Det er kun ok å gifte seg mer enn en gang dersom ektefellen dør, og det er kun ok å få barn med en mann/kvinne med mindre ektefelle/samboer/partner dør.
Anonymkode: c24fc...fbd

Hva hvis ekskona er anmeldt for voldsbruk og drapstrusler, og det var årsaken til bruddet? At man kan starte på nytt er en god ting, og det er ikke kun dødsfall som kan føre til uforskyldte livskriser.

Anonymkode: 818dc...61d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Homogent som i at de fleste der er jøder. Er du jødisk så kan du flytte til Israel uansett hvor du er fra i verden. Jødene vil alltid ha sitt eget land. Ingen andre har den rettigheten, eller godet om du vil, lenger. 
At du som jøde vil ha et eget land kun for jøder er jo helt naturlig, akkurat som jeg vil ha landet mitt for nordmenn, men noen få unntak av utlendinger. Det er ikke kritikk av deg, personlig. Mer verdenseliten og de politisk korrekte.

Anonymkode: f08b0...01c

Samme religion innebærer ikke homogent samfunn, kanskje om noen generasjoner til. Men det er ikke særlig god flyt mellom noen av de ulike gruppene her enda. 
 

jeg er helt uenig i at Israel ikke hjelper til mer med flyktninger, men det er ikke til å skyve under en stol at mange av flyktningene ville ha vært fra land Israel har et meget anspent og dårlig forhold til og at det da innebærer en betydelig større risiko for Israel å ta inn flyktninger fra f.eks Syria enn det er for Norge å ta inn flyktninger fra samme land.

Alle jøder har rett på å bo i Israel og det er pga det en enorm innvandring hit, det skaper enorme problemer i dette landet. Både økonomisk og sosialt. Så det er ikke innvandring av flyktninger som i Norge, men absolutt innvandring allikevel. 

Anonymkode: e2ae5...ffd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎10‎.‎2019 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Synes damer (ja, det er stort sett alltid damer) som absolutt må kjenne på masse grønnsaker og frukt de ikke kjøper er ekle.

Skjerp dere, eklinger!

Anonymkode: 7a441...0d6

Tenk på hvor mange hender som har tatt på den samme frukten allerede når du ser damen i butikken kjenne på den. Frukt må alltid vaskes godt før man spiser den. Alltid.

Anonymkode: ed73c...8e5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 11.46, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at problemet med overbefolkning kan løses ved at alle med en IQ under 100 steriliseres. Dog er det umulig å gjøre i praksis, og det er galt å tvangssterilisere mennesker. 

Anonymkode: 935bb...4e2

Sier jo litt om din kunnskap. Når normal iq er 90-110 😛 Så du skal fjerne ca halvparten av alle du da.

Snittet er faktisk 100 😛

Anonymkode: eca9a...e71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.10.2019 den 10.26, SpringYard skrev:

• Jeg er for aktiv dødshjelp. 

•Jeg mener at tvangssterilisering er helt innafor. 

•Det burde vært pålagt at alle som prøver å få barn må gå på foreldrekurs. 
Det samme gjelder de som ønsker å skaffe seg hund. 

•Jeg er for abort, og jeg mener at mannen burde hatt en viss innflytelse på valget. 

 

Enig i samtlige punkter👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke synd på kraftig overvektige mennesker. Har egentlig ganske sterke fordommer mot dem.

....Også irriterer jeg meg veldig over at det er sånn at folk snakker ned tynne folk rett som det er, men det er slemt å gjøre det mot feite? Det er liksom greit å si "nå er du for tynn" eller "spiser du ikke??" men tenk om man hadde gått bort til en kjukkas og sagt "nå begynner du å bli kjukk" eller "spiser du hele tiden du da?" Skulle tatt seg ut..

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit at folk aborterer bort foster med alvorlige diagnoser, inkludert downs syndrom. 

Anonymkode: 692f4...059

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ned på folk som støtter juridisk abort. Å ikke ville ta ansvar for egne barn vitner om en forferdelig moral. 

Anonymkode: cd30a...b4a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes folk som er for dum til å ha stemmerett, feks selvmotsigende og dobbeltmoralistiske rosabloggere og en del skribenter her inne på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 79664...ef3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes folk som er for dum til å ha stemmerett, feks selvmotsigende og dobbeltmoralistiske rosabloggere og en del skribenter her inne på Kvinneguiden. 

Anonymkode: 79664...ef3

Synd å si det, men det er flere enn man tror.

Mitt forslag: 

Alle får 1 stemme. Men de som melder seg på og består en grunnleggende eksamen om politikk og samfunn, får 2 stemmer. Kursmateriellet legges ut gratis på nett, og selve eksamenen gjøres også helt gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At nav gjør en god jobb og har et stort sett rettferdig regelverk.

Anonymkode: cafdc...1c6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Da klarer du ikke å ta imot heller hvis du skulle trenge blod eller organer, og du er derfor unnskyldt.

Anonymkode: ed73c...8e5

Har du blodmangel kan du ikke gi. Det gjelder meg

Anonymkode: edc81...85b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en rimelig upopulær mening blandt dagens uopplyste hyklere, og spesielt på dette forumet: Jeg mener at barnevernet står for de styggeste overgrepene mot barn i vår tid. Barnevernet er en statlig organisering av overgrep mot uskyldige barn, og rammer tusenvis av barn og familier i vårt såkalte "beste land å bo i", hver dag. I en situasjon hvor barnevernet fungerer som både etterforsker og bøddel, er både barn og foreldre etter dagens praksis rettsløse. Det må ikke bare kompetanseheving til her; vi må ha en omveltning av hele strukturen som sikrer rettsikkerhet for barnet, og rettsikkerhet for foreldrene under hele prosessen, fra start til ende.

Anonymkode: ae475...75f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Synes folk som ikke oppdrar ungene sine slik jeg gjør, gjør det feil 

Anonymkode: 7bf3b...28a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2019 den 23.39, AnonymBruker skrev:

Dette er en rimelig upopulær mening blandt dagens uopplyste hyklere, og spesielt på dette forumet: Jeg mener at barnevernet står for de styggeste overgrepene mot barn i vår tid. Barnevernet er en statlig organisering av overgrep mot uskyldige barn, og rammer tusenvis av barn og familier i vårt såkalte "beste land å bo i", hver dag. I en situasjon hvor barnevernet fungerer som både etterforsker og bøddel, er både barn og foreldre etter dagens praksis rettsløse. Det må ikke bare kompetanseheving til her; vi må ha en omveltning av hele strukturen som sikrer rettsikkerhet for barnet, og rettsikkerhet for foreldrene under hele prosessen, fra start til ende.

Anonymkode: ae475...75f

Du kan visst ikke noe om bvt om du tror de fungerer som bøddel ;)

Anonymkode: b9479...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folk som drar opp gitaren på nach og de som da flokker seg rundt å synger med

Anonymkode: 7bf3b...28a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...