Gå til innhold

Hva er din mest politisk ukorrekte eller upopulære mening?  

Gjest Familytree

Anbefalte innlegg

Folk som troller på KG har ikke utdannelse og de likte å rive beina av innsikter som barn. De mobbet andre barn og synes det var gøy å lære mindre barn banning og griseord. De har ikke problemer med å utnytte noen til sex selv om det vet ikke er bra for den andre. De bruker gjerne svart arbeid og bryter loven hvis det er liten sjansen for å bli oppdaget. Det gir to hundre kroner til tv-aksjonen og føler da at de har gitt sitt bidrag til veldedighet det året. De er ikke gift men enten samboere eller har FF. De har et fattig liv hvor det å plage og utnytte andre er et av livets store gleder. Når de ikke kan lykkes selv så kan de i hvert fall føle seg litt bedre ved å tråkke på noen.

Anonymkode: cab14...562

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å bli smel feite. Hvor mye klarer de å trykke i tryne?

Anonymkode: b016d...6cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke enig i hvordan du objektivt ser på det. 

Objektivt er ikke å få stikki noe inn i kroppen mot sin vilje likt som å bli banka opp. 

Anonymkode: b9479...167

Det siste det er jo ikke en objektiv mening, det er din subjektive mening🤦‍♂️

Anonymkode: fbf66...dcd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jon Are skrev:

Og innvandrere bringer med seg fredens religion .dette ser vi eksempler på i Malmø hvor en ikke kommer inn med en sykebil en gang. Jeg lurer på om du dum eller bare litt naiv og uopplyst. 

For en fin måte å argumentere på. For en god måte å få frem poengene dine. Jeg ble så imponert jeg nå. Jeg tror jammen meg hen er ganske dum, når du sier det sånn. 
Men kan du ikke forklare meg litt nærmere hva du mener? Kan du ikke forklare saken litt dypere? Er det virkelig så enkelt? 

Her er mitt bidrag til denne tråden. Folk som ikke evner å se en sak fra flere sider. Folk som tror at verden er enkel og at kun en kultur har bidratt til utfordringene i Sverige. Folk som ikke ser at saken er komplisert og sammensatt.  Folk som ikke kan utdype hva de mener men bare argumenterer for at andre er dumme som ikke mener det samme. Det er folk som jeg tenker mitt om. Jeg vil gjerne høre på de, om de kan utdype og komme med gode argumenter. Men uten noe dypere kompliserte svar. Nei. 

Anonymkode: cf527...602

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Cleopatra. skrev:

Det er jo en annen sak. Innlegget mitt handler jo om de som ikke ønsker å være donor :) Man trenger ikke organene sine når man ikke lever lenger, så hvorfor ikke redde liv.

Du tror det ikke er grusomt for pårørende at de kutter opp kroppen din og tar ut innholdene dine da? Og at noen må du på ganske syke måter for at de skal ivareta organene for noe andre. Synes ikke det er spesielt humant eller naturlig.. 

Anonymkode: 1841a...93e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å bli smel feite. Hvor mye klarer de å trykke i tryne?

Anonymkode: b016d...6cf

Mulig du er tynn, men skrive kan du ikke.

Anonymkode: 47c41...83e

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns at alle som har stygge meninger om folk som har sitti i fengsel er idioter og burde komme seg kjapt ned av den høye, selvgode hesten sin. 

Anonymkode: 3b545...c95

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imot innvandringen av muslimer. Er imot at de er storforlangende og drar rasismekortet om noen er uenige med de. De presser på for at Norge skal innrette seg etter de og ikke motsatt. De viser sin religion og ideologi på demonstrative måter. De krysser opp sine egne i valg, som igjen kjemper muslimenes sak. Frykter for den oppvoksende generasjon som vil havne i mindretall.  De er altfor kostbare og raserer velderdsstaten.

Anonymkode: 6fc81...7f6

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike følelser kan man få av mange ulike hendelser. Det handler ikke først og fremst om individers følelser. For min del handler det mest om samfunnets holdninger til voldtekt - det er liksom opplest og vedtatt at det er det verste i verden og nå er både kroppen og livet ditt ødelagt, du er et offer. Når man blir møtt med slik stakkarsliggjøring fra alle rundt seg, er det jo ikke rart man ikke kommer seg videre, heller. 

Fra et objektivt ståsted (om mennesker generelt, ikke om deg spesielt) mener jeg at å bli voldtatt ikke er verre enn å bli banka opp eller mobba. 

Anonymkode: 03781...648

Det er ingen som sier at voldtekt ødelegger kroppen og resten av livet. 

Jeg synes det er spesielt at folk ikke forstår at voldtekt er en brutal hendelse å ha med seg i baggasjen. Noen klarer seg fint i etterkant, andre blir alvorlig psykisk syke. Ingen av delene er «feil» eller noe man trenger å skamme seg over. 

Nå er jeg ikke for å sammenligne hva som er verst og hva som er mildere. Alt kommer an på hvem det gjelder, alder, omfanget av overgrep/mobbing, evt hvor god hjelp man får i etterkant. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns at alle som har stygge meninger om folk som har sitti i fengsel er idioter og burde komme seg kjapt ned av den høye, selvgode hesten sin. 

Er man selvgod fordi man er ikke har vært i fengsel?😂 enkleste tingen i verden å holde seg utenfor fengsel i Norge!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror det ikke er grusomt for pårørende at de kutter opp kroppen din og tar ut innholdene dine da? Og at noen må du på ganske syke måter for at de skal ivareta organene for noe andre. Synes ikke det er spesielt humant eller naturlig.. 

Anonymkode: 1841a...93e

Nei. Hva jeg ønsker å gjøre med min kropp etter min død, er min sak. Jeg skal uansett kremeres, så hvorfor brenne opp organer som muligens kan redde noens liv?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At muslimer og muslimfiendtlige nordmenn egentlig har de samme verdikonservative holdningene. De bør kjempe sammen mot likestilling, LHBT-rettigheter og annet skummelt i skjønn reaksjonær ånd. 

Anonymkode: 11b2f...906

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, WCKD skrev:

Er man selvgod fordi man er ikke har vært i fengsel?😂 enkleste tingen i verden å holde seg utenfor fengsel i Norge!

Det var ikke det jeg skrev? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er da det verste?

Anonymkode: 93a03...408

Vil uten snev av tvil si at drap er verre enn voldtekt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke alle burde ha stemmerett...! Man burde besvare noen grunnleggende spørsmål a la: hvem er statsminister i Norge osv for å bekrefte at en er ved sine fulle fem. Overhørte en gang ei som sa "husker ikker helt om jeg stemte FrP eller KrF ...men jeg stemte iallfall!"

Anonymkode: 43f24...ef6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil heller blitt drept enn voldtatt, helt ærlig. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke vanskelig for de med full jobb å komme inn på boligmarkedet om det er det man virkelig ønsker. 

Anonymkode: 0d642...a2b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, Jeg vil heller bli drept enn å leve med voldtektstraumene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cleopatra. skrev:

Nei. Hva jeg ønsker å gjøre med min kropp etter min død, er min sak. Jeg skal uansett kremeres, så hvorfor brenne opp organer som muligens kan redde noens liv?

Det bør du kanskje spørre deg selv om?

Anonymkode: 727a9...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at mennesker med  innvandringsfiendtlige holdninger er mennesker med lavere IQ enn gjennomsnittet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...