Gå til innhold

Hva er din mest politisk ukorrekte eller upopulære mening?  

Gjest Familytree

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At de som ikke vil være organdonor, havner bakerst i køen om de selv skulle trenge organer.

Skulle heller vært slik at man automatisk var donor, men at man måtte melde seg ut om man ikke ønsket å være det.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å være på besøk hos mennesker med skittent hus. Da mener jeg ikke hus med litt mye ting og tang.Jeg mener:

Tallerkner og gryter fra gårsdagens middag som enda står på bordet.

klisete gulv.

Drit, blader, kvister, smuler, perler, støv og flekker på gulvet.

Ekkel lukt på kjøkkenet.

Hauer med søppelposer. 

Skittne truser i sengen.

osv...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abort er aldri greit

Det burde ikke være slik at fordi man hadde høy utdanning så ble det mer i lønn, ting som at man har en jobb som er så krevende fysisk eller psykisk at det er stor sjanse for å bli plaget eller ufør tidlig burde være meget godt betalt. Eks burde en sykepleier tjene det dobbelt av en som sitter på ræva på et kontor.

Anonymkode: 47c41...83e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- synes #orangemanbad lett kan skiftes ut med #orangemanawesome

- q er legit

- MKGreta blir brukt

Ryddet for spekulasjoner

- Folk flest er ligger mellom ganske og ekstremt naiv sånn generellt

Anonymkode: cbde1...73c

Endret av ninab82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke vil gi, eller ikke gidder, gi blod bør ikke få blod selv. 

Samme gjelder organdonasjon. Er du ikke donor selv, får du heller ikke motta. 

Anonymkode: b9479...167

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med meg da? Jeg er for både blodgivning og organdonasjon, og er organdonor, men har sprøyteskrekk så klarer ikke å gi blod. 

Anonymkode: 773b3...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange foreldre er for slappe med oppdragelsen, stiller for få krav til barna og mener at skole/barnehage skal fikse alt

Anonymkode: 91bb6...933

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange som ikke kan gi blod da. 

Anonymkode: 533f8...c58

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med meg da? Jeg er for både blodgivning og organdonasjon, og er organdonor, men har sprøyteskrekk så klarer ikke å gi blod. 

Anonymkode: 773b3...7ee

Da klarer du ikke å ta imot heller hvis du skulle trenge blod eller organer, og du er derfor unnskyldt.

Anonymkode: ed73c...8e5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette akkurat hører til her, men jeg prøver: 

• Jeg er for aktiv dødshjelp dersom personen har en dødelig og smertefull sykdom. 
  • Jeg har ikke noe imot abort.
  • Det skulle ha blitt tatt tester før man får barn for å sjekke om man klarer å ta vare på barnet.
  • Mennesker som mishandler, torturerer eller dreper barn og dyr burde få dødsstraff. 
  • Innvandring bør begrenses. De som gjør noe kriminelt må kastes ut av landet med en gang. 

Anonymkode: 2633a...0cc

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Jeg synes Norge bør ut av NATO.

Jeg er synes Norge bør bli republikk.

Jeg synes narkotika bør avkriminaliseres så lenge det dreier seg om besittelse til eget forbruk, det er "victimless crime" (men langer-virksomhet bør fortsatt straffes).

Jeg synes selvbestemt abort bør tillates frem til uke 18.

Jeg synes "født i feil kropp" er noe tull som ikke bør oppmuntres.

Endret av Anonymus Notarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn burde ikke fått lov til å ha en mening, innflytelse eller påvirkning når det gjelder abort. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener det er for lett og bli ufør. Ufør burde søkes om årlig og flere uføre burde over på sosialpenger. 50% av de uføre stjeler av felleskapet og kunne vært i arbeid. 

Jeg mener integreringen har feilet fullstendig. Jeg tror med lukkede asylmottak, krav på dokumentasjon på id, raskere saksgang/utsendelse og intensiv norsk kursing, både kultur og etikk, samt mye hardere krav for å få noe mer økonomisk støtte enn mat og tak over hodet ville gjort at alle som forsøker å snylte vil la vær å komme og vi fikk brukt ressursene på de som virkelig vil ha hjelp og integreres. Er det ingen andre lokkemiddel enn fred og trygghet man vil gi, så kommer de som bare ønsker det. 

Jeg er for tvangsinnleggelser både av narkomane og psykisk syke som lever på offentlig støtte. Følg behandling, bli frisk eller mist økonomisk støtte. Målet er å få folk ut i jobb. 

Staten er sykt gjerrig på medisiner de lar folk få. Det er helt horribelt at så mange ikke får medisiner eller benytte seg av medisinske fremskritt fordi det er for dyrt. Innstrammingene jeg nevner over her kunne blitt brukt på medisin og behandling så flest mulig fikk gode liv og kom seg ut i jobb og aktivitet. 

Anonymkode: 60f40...e80

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter x antall barn er utsatt for grov omsorgssvikt syns jeg ærlig talt det er innafor med tvangssterilisering. Det er ikke en menneskerett å ødelegge barn etter barn. 

Jeg vet om en som fikk mer enn 5 barn med 3 fedre. 

Først ble kull nr 1 tatt etter noen år. 

Så gikk hun seg ny mann og flere barn. Disse ble også tatt

Så fikk hun et tredje kull, disse ble også tatt.

Alle ble utsatt for grov omsorgssvikt. Alt fra seksuelle overgrep, brenning av sigaretter, slag, sulting, groskitne hus, manglende hygiene (typ samme bleie i 24t) osv. 

På et tidspunkt burde i det minste barnevernet hentet barna på klinikken. Slike mennesker fortjener IKKE flere sjanser.

Anonymkode: 3a2fc...3d2

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sophie-Ann skrev:

Menn burde ikke få lov til å ha påvirkning når det gjelder abort. 

Sånn der ble det mer riktig.

Anonymkode: 78620...d8d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg klarer ikke å synes synd på kriminelle narkomane og jeg mener de bør straffes hardere. Jeg har ingenting til overs for de som lar sine problemer gå utover andre og samfunnet. Ved kriminalitet, hærverk, trusler, vold og stjeling. 

Abort som prevansjon er ikke greit og jeg har ingen sympati med de som tar x antall aborter og gråter over det. Abort er drap, nei det er ikke bare en celleklump det er faktisk forstadiet til et lite menneske. Det at du ikke en gang evner å si noe annet enn celleklump, sier bare om hvor dårlig samvittighet du har. 
Voldtekt er noe helt annet og regnes ikke med i det hele tatt i min bok. 

Innvandrere ødelegger landet vårt, de beriker det ikke på noen som helst måte. 

Man burde ikke få lov til å havne på uføretrygd grunnet svake diagnoser som angst og depresjon. For det er faktisk noe man kan bli frisk av. Traumeproblematikk er noe heeeelt annet og det er mye vanskeligere (og også ofte umulig) å bli frisk av. Mens sosial angst og depresjon er fult mulig å bli frisk av, og det å nekte å møte opp i behandling og tiltak burde ikke være lov. Disse folka som avlyser, møter ikke opp, går hjem før lunsj hver gang fordi de ikke klarer mer etc. De er bare late og eier ikke arbeidsmoral. 

Faen for et stygt menneske jeg er :( Kan ikke noe for at jeg føler som jeg gjør, men det er ting jeg holder for meg selv. Fordi jeg følger den "Har du ikke noe fint å si, så ikke si noe" regelen. 

Anonymkode: 9bc8d...f8f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at når en kropp slutter å fungere, så er det ikke meninga at vi mennesker skal begynne å bytte ut organer og styre og mikse, da er det meninga at man skal dø. (lurer på om dette blir sensurert) 

For personens engen best, og hva som er ment to be. Vi er ikke guder. 

Jeg dømmer ikke folk som vil leve lengre, men tenker at ofte så er det familiemedlemmer som bestemmer dette. Og det samme med aktiv dødshjelp, jeg er imot. 

Anonymkode: 1841a...93e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke NRK. De er pompøse, sleske, feige og falske alle som jobber i nærheten av noe som lukter politikk, og det gjelder 80% av alt som kommer derfra. De tror hele livet handler om politikk og makt og posisjoner. Bare en politiker fiser får han toppsak i Dagsrevyen,det diskuteres og intervjues i evigheter, og det hele avsluttes av selvhøytidelige grå professorer som gjør en dybdeanalyse av sitt eget hode og sine egne vrangforestillinger. 

Anonymkode: e0b87...2d1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk lei av Greta Thunberg...

Og i noen tilfeller syns jeg BV griper inn for sent. Jeg veit de gjør mye feil. Men barn har per dags dato inget annet vern. 

Anonymkode: c7b39...149

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...