Gå til innhold

Hva er din mest politisk ukorrekte eller upopulære mening?  


Gjest Familytree

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes innvandring bør begrenses inntil videre. Dvs, ikke studenter osv som kommer for å studere, men folk som skal ha av velferden.

Anonymkode: 878af...8b2

De som kommer for å studere får også av velferden siden studieplassene i Norge er "gratis",betalt av fellesskapet 

Anonymkode: af74a...791

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

onde mennesker fortjener ikke å leve. Vi burde ryddet de ut så vi kun har et samfunn med gode mennesker 

Anonymkode: 7bea0...d93

Men hvem bestemmer hvem som er god og dårlig??

Anonymkode: 878af...8b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem bestemmer hvem som er god og dårlig??

Anonymkode: 878af...8b2

Venstresiden= God

Høyresiden=Ond

Anonymkode: 78620...d8d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde nok sagt noe annet om du bodde i et diktatur. Med mi dre du ser for deg at du er diktatoren... 

Nei, ikke slik boligmarkedet er i dag. Det er ille nok å komme seg inn på boligmarkedet edet med en inntekt alene, om ikke den ene inntekten skal fø en hel familie i tillegg. 

Og om man klarte det ved å gå bdtydelig ned i levestandard, så ville man nærmest blitt beskyldt for omsorgssvikt av enkelte fordi man ikke hadde god nok økonomi til å ha barn.... 

Anonymkode: e4458...ff2

Man kan bo litt trangt i en periide, og ha en mindre lån på hus. Man får 7500 nok i kontantstøtte fra NAV.

Jwg forsår at aleneforsørgere kan ikke få det til, men de fleste med 2 inntekter kunne ha gjort det. Jeg og mannen har gjennomsnittlig inntekt og får det til, men vi har ikke 2 biler, stor hus og handler mye brukt på finn. Det er omsorgsvikt å sende en baby som ikke kan mer en to ord i barnehage i hele dagen en å ikke kunne kjøpe ting til babyen.

Anonymkode: dcaa7...9bf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som at det er så mange som mener det motsatte av meg i dag, derfor politisk "ukorrekt": jeg mener at vi må ta mye bedre vare på innvandrerne våre og at de som har bodd her lenge, særlig familier med barn der barna har vokst opp i Norge, må få bli her. Vi må forstå hva god integrering faktisk er for noe, når noen kommer hit og ikke kan språket vårt og kanskje er traumatiserte til tusen må vi ha et mye bedre tilbud for å få de tilpasset til samfunnet vårt i stedet for å bare oppbevare de for så å hetse dem for at de ikke passer inn. Vi må vise mye større forståelse for hvorfor folk søker en bedre lykke i Norge enn de har i hjemlandet sitt, og at de aller færreste flytter fra sitt nære og kjære med mindre de faktisk ikke ser en fremtid der. Jeg er enig i at vi ikke har plass til alle, men vi må vise MYE større respekt for dem. Vi vil jo gjerne ha respekt selv når vi kommer til utlandet og gud forby om det skulle bli oss selv som fikk behov for å flytte til et annet land dersom det ble krig her etc. Vi liker gjerne å tenke at det aldri skjer oss, men det kan skje oss uansett hvor lukkede grenser vi har. 

Godt å få det ut. Vet at det blir mye hat på dette innlegget, og diskuterer dette aldri her på forumet fordi jeg vet det er mange her med radikaliserte meninger og jeg orker ikke å diskutere med dem. Dette blir derfor min første og siste post i denne tråden, og jeg leser ikke flere svar her. 

Anonymkode: 773b3...7ee

👏👏

Anonymkode: dcaa7...9bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit å drikke litt i nærheten av unger.

Anonymkode: 84116...2d1

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som at det er så mange som mener det motsatte av meg i dag, derfor politisk "ukorrekt": jeg mener at vi må ta mye bedre vare på innvandrerne våre og at de som har bodd her lenge, særlig familier med barn der barna har vokst opp i Norge, må få bli her. Vi må forstå hva god integrering faktisk er for noe, når noen kommer hit og ikke kan språket vårt og kanskje er traumatiserte til tusen må vi ha et mye bedre tilbud for å få de tilpasset til samfunnet vårt i stedet for å bare oppbevare de for så å hetse dem for at de ikke passer inn. Vi må vise mye større forståelse for hvorfor folk søker en bedre lykke i Norge enn de har i hjemlandet sitt, og at de aller færreste flytter fra sitt nære og kjære med mindre de faktisk ikke ser en fremtid der. Jeg er enig i at vi ikke har plass til alle, men vi må vise MYE større respekt for dem. Vi vil jo gjerne ha respekt selv når vi kommer til utlandet og gud forby om det skulle bli oss selv som fikk behov for å flytte til et annet land dersom det ble krig her etc. Vi liker gjerne å tenke at det aldri skjer oss, men det kan skje oss uansett hvor lukkede grenser vi har. 

Godt å få det ut. Vet at det blir mye hat på dette innlegget, og diskuterer dette aldri her på forumet fordi jeg vet det er mange her med radikaliserte meninger og jeg orker ikke å diskutere med dem. Dette blir derfor min første og siste post i denne tråden, og jeg leser ikke flere svar her. 

Anonymkode: 773b3...7ee

Jeg ser hva du mener. Men ironisk nok så ser mange nordmenn nå at de ikke vil oppdra familie her, at man ikke er så fri som man skulle tro. Så jeg kan se for meg at flere nordmenn faktisk emigrerer ut av landet i fremtiden...

Samfunnet har blitt så materalistisk og men det er en sånn merkelig ''politisk korrekhet'' som samtidig rår. Det er en merkelig kombinasjon må en si.

Folk må bare akseptere at alle ikke har samme synspunkter. Men vi må gjøre noen vondt uansett hvilke synspunkter de har.

Jeg synes hele denne verden er et jævla rot. Ingenting fungerer.

Anonymkode: 878af...8b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må ikke gjøre noen vondt * skulle det stå. Skrev litt fort

Anonymkode: 878af...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som at det er så mange som mener det motsatte av meg i dag, derfor politisk "ukorrekt"

You tell me! Haha vi er enig om dette, jeg bor i et land der dets grunnlov sier: Frihet til alle som ønsker å tråkke på denne vakre jorda i vårt store land!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venstresiden= God

Høyresiden=Ond

Anonymkode: 78620...d8d

Sentrum da?

Anonymkode: 3c7fc...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sentrum da?

Anonymkode: 3c7fc...0fa

Nøytral

Anonymkode: 78620...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stengte grenser, kun nødvendig arbeids innvandring, ut av EØS, styrket forsvar med atomvåpen, og ja til føderal republikk med økt selvstyre til fylkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig tradisjonelle kjønnsroller innenfor husets fire vegger - og litt på utsiden også. At mannen bestemmer over meg, at jeg må gjøre som han sier når han ber meg gjøre ditt og datt, at han får sex når han vil og så videre. Ikke bare liker jeg det selv, jeg liker tanken på å leve i et samfunn der det er normen. Jeg er imidlertid fullt klar over at utviklingen bort fra sånne samfunn objektivt sett har vært mer positiv enn negativ, men subjektivt synes jeg det hadde vært spennende å leve i et samfunn der menn har enda mer makt over kvinnen og kvinnekroppen.

Anonymkode: c26bc...c5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, såklart :) Jeg bare synes det er interessant at noen kan tenke at det er bedre

Anonymkode: 878af...8b2

Jeg var anarkist i ungdomsårene, nå er jeg på et punkt i livet mitt der jeg er anarkist bare i de 46 kvadratkilometerene til hjemmet mitt😜 Men jeg liker også ikke-representativt demokrati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likestilling handler om like muligheter ikke likt utfall.

Anonymkode: 78620...d8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, deedee_ skrev:

Jeg synes folk som er uføretrygdet pga angst eller depresjoner er lite løsningsorienterte og tafatte. 

Enig

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker veldig tradisjonelle kjønnsroller innenfor husets fire vegger - og litt på utsiden også. At mannen bestemmer over meg, at jeg må gjøre som han sier når han ber meg gjøre ditt og datt, at han får sex når han vil og så videre. Ikke bare liker jeg det selv, jeg liker tanken på å leve i et samfunn der det er normen. Jeg er imidlertid fullt klar over at utviklingen bort fra sånne samfunn objektivt sett har vært mer positiv enn negativ, men subjektivt synes jeg det hadde vært spennende å leve i et samfunn der menn har enda mer makt over kvinnen og kvinnekroppen.

Anonymkode: c26bc...c5b

Finnes det ikke slike land i Europa der det er normen da?

Anonymkode: 878af...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venstresiden= God

Høyresiden=Ond

Anonymkode: 78620...d8d

Venstresiden = tafatt og naiv og kjører landet i grøfta.

Høyresiden = fremtidsrettet og realistisk.

Anonymkode: ec323...0ab

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Venstresiden = tafatt og naiv og kjører landet i grøfta.

Høyresiden = fremtidsrettet og realistisk.

Anonymkode: ec323...0ab

Enig!

Anonymkode: 8dcfb...f6d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...