Gå til innhold

Hva er din mest politisk ukorrekte eller upopulære mening?  


Gjest Familytree

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bør strammes inn på innvandringen, eller som en annen skrev, grensene bør stenges. I tillegg bør de uten oppholdstillatelse og tilhørighet her, som kan returnere til hjemland, bli returnert. Norge er på vei inn i en stor eldrebølge vi ikke helt takler, det strammes inn og straffes hos de svakeste i systemet (unge syke skal leve av 130 000 i året!), og det er nå ikke tid og midler for å være gavmild. Nå må vi ta vare på våre egne som trenger det. 

Anonymkode: bd6d5...3ac

Mange innvandrere jobber i eldreomsorgen.

Anonymkode: dcaa7...9bf

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de fleste som har flere enn 3 barn er stort sett ressurssvake og egentlig ikke skulle hatt barn.

Jeg synes det skulle vært gjennomført passkontroll på alle grenseoverganger.

Jeg synes flyktninger og asylsøkere bare unntaksvis skal få permanent opphold. 

Jeg er for internasjonalt DNA registrer.

Jeg synes strafferammen i Norge er stort sett for lave, særlig ved alvorlig kriminalitet.

Jeg hater Apple selv om vi har flere dingser fra de.

Jeg prøver å boikotte en del firma og nasjoner. Men det er veldig vanskelig. Jeg synes land som Kina og India blant annet driver med uforsvarlig rådrift av planeten. Samme med større firma som Coca-Cola mm.

 

Anonymkode: 1e772...a0a

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange innvandrere jobber i eldreomsorgen.

Anonymkode: dcaa7...9bf

Vi har veldig mange nordmenn som ogs p kunne tenke seg den jobben, som sitter arbeidsledig fordi det er alt for mange om beinet. Å ta inn arbeidskraft når vi har så utrolig mange unge uten jobb, som VIL jobbe... ja, nei, jeg syns ikke det er veien å gå. 

Anonymkode: bd6d5...3ac

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg mener at det bør legges til rette slik at flyktningestrømmer styres mot land med sammenfallende kultur. Det tror jeg er til beste for både de som flykter og mottakerlandene.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Paramount skrev:

Jeg mener at det bør legges til rette slik flyktningestrømmer styres mot land med sammenfallende kultur. Det tror jeg er til beste for både de som flykter og mottakerlandene.

Nå er det faktisk det som skjer, de aller fleste flyktninger drar til et naboland.

Anonymkode: 78620...d8d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes nordmenn er sure og materialistiske, og synes det er topp med innvandring som kan løse litt opp i den norske egokulturen der alt handler om å få økt verdien på boligen.

Anonymkode: 79710...5ee

Ja , gitt... nordmenn på 1800 var så sykt materialiske. En skål graut om dagen, og et lite bondehus. Kan du tenke deg???

Anonymkode: 878af...8b2

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 007_008_007

At nordmenn er feige som ikke tør å anerkjenne at Breivik faktisk er en terrorist og "Har ikke et poeng".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det faktisk det som skjer, de aller fleste flyktninger drar til et naboland.

Anonymkode: 78620...d8d

Temaet for tråden er ikke: Innvandring, ja eller nei? Og ærlig talt Sverige aksepterer flere innvandrere enn Norge årlig. Ikke mist tråden!
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har veldig mange nordmenn som ogs p kunne tenke seg den jobben, som sitter arbeidsledig fordi det er alt for mange om beinet. Å ta inn arbeidskraft når vi har så utrolig mange unge uten jobb, som VIL jobbe... ja, nei, jeg syns ikke det er veien å gå. 

Anonymkode: bd6d5...3ac

Hvis en nordmann vil ha denne type jobb så vil hen få det. Forskning har vist at de med utenlandske navn er diskriminert i jobbmarkedet.

Anonymkode: dcaa7...9bf

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange innvandrere jobber i eldreomsorgen.

Anonymkode: dcaa7...9bf

Ja, svært ofte snakker og forstår de så dårlig norsk at det er en stor skam. Stakkars eldre og tunghørte.

Anonymkode: 1e772...a0a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 007_008_007 skrev:

At nordmenn er feige som ikke tør å anerkjenne at Breivik faktisk er en terrorist og "Har ikke et poeng".

Eh, hallo... Det er ingen som har benektet at han ikke er en terrorist. Hvor har du hørt dette liksom?

 

 

Anonymkode: 878af...8b2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Oy... i denne tråden dømmer vi ikke, vi respekterer andres meninger
 

Ja, såklart :) Jeg bare synes det er interessant at noen kan tenke at det er bedre

Anonymkode: 878af...8b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi gjør alt for mye for å redde liv når mennesker er nærmere 80, mye penger å spare, til å bruke på de som har mer 5 år av livet.

Anonymkode: eabf8...0ea

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, 007_008_007 skrev:

At nordmenn er feige som ikke tør å anerkjenne at Breivik faktisk er en terrorist og "Har ikke et poeng".

De aller fleste nordmenn sier at han er en terrorist, og de aller fleste sier at han ikke har et poeng.

Anonymkode: 78620...d8d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser skikkelig ned på folk som har au - pair (med unntak av de kanskje 10 familiene som faktisk ser og praktiserer ordningen som en reell kulturutveksling hvor ungdommen blir tatt inn i PG betraktet som en del av familien). 

Anonymkode: eee77...da1

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Mynlen skrev:

Demokrati er oppskrytt.

Du hadde nok sagt noe annet om du bodde i et diktatur. Med mi dre du ser for deg at du er diktatoren... 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

å begynne i barnehage når babyen er 1 år er ikke bra for ungen og de fleste kunne fått råd til ubetalt permisjon dersom forbruket deres gikk ned. Bra for ungen og bra for miljøet.

Anonymkode: dcaa7...9bf

Nei, ikke slik boligmarkedet er i dag. Det er ille nok å komme seg inn på boligmarkedet edet med en inntekt alene, om ikke den ene inntekten skal fø en hel familie i tillegg. 

Og om man klarte det ved å gå bdtydelig ned i levestandard, så ville man nærmest blitt beskyldt for omsorgssvikt av enkelte fordi man ikke hadde god nok økonomi til å ha barn.... 

Anonymkode: e4458...ff2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

onde mennesker fortjener ikke å leve. Vi burde ryddet de ut så vi kun har et samfunn med gode mennesker 

Anonymkode: 7bea0...d93

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at det er så mange som mener det motsatte av meg i dag, derfor politisk "ukorrekt": jeg mener at vi må ta mye bedre vare på innvandrerne våre og at de som har bodd her lenge, særlig familier med barn der barna har vokst opp i Norge, må få bli her. Vi må forstå hva god integrering faktisk er for noe, når noen kommer hit og ikke kan språket vårt og kanskje er traumatiserte til tusen må vi ha et mye bedre tilbud for å få de tilpasset til samfunnet vårt i stedet for å bare oppbevare de for så å hetse dem for at de ikke passer inn. Vi må vise mye større forståelse for hvorfor folk søker en bedre lykke i Norge enn de har i hjemlandet sitt, og at de aller færreste flytter fra sitt nære og kjære med mindre de faktisk ikke ser en fremtid der. Jeg er enig i at vi ikke har plass til alle, men vi må vise MYE større respekt for dem. Vi vil jo gjerne ha respekt selv når vi kommer til utlandet og gud forby om det skulle bli oss selv som fikk behov for å flytte til et annet land dersom det ble krig her etc. Vi liker gjerne å tenke at det aldri skjer oss, men det kan skje oss uansett hvor lukkede grenser vi har. 

Godt å få det ut. Vet at det blir mye hat på dette innlegget, og diskuterer dette aldri her på forumet fordi jeg vet det er mange her med radikaliserte meninger og jeg orker ikke å diskutere med dem. Dette blir derfor min første og siste post i denne tråden, og jeg leser ikke flere svar her. 

Anonymkode: 773b3...7ee

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk som er uføretrygdet pga angst eller depresjoner er lite løsningsorienterte og tafatte. 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...