AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #101 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg synes det er en stor skam at mennesker drar i kirken for dåp, konfirmasjon og bryllup uten å være kristen. Jeg er ikke religiøs selv, men har respekt for religion og de som er religiøse, og jeg kunne aldri dratt i kirken og svare "ja" og smile falskt når presten spør om jeg kommer til å oppdra barnet mitt i kristen tro. Det er et hån mot religion og utrolig stygt gjort. Foreldre argumenterer med at hvis de døper barna i kirken får de sjansen til å "velge selv" om de fortsatt vil være "kristen" når de skal konfirmeres. Vel, ved å døpe har du faktisk tatt det valget allerede, og stått der og ljugd. Hvis barnet/ungdommen virkelig har lyst til å leve fullt og helt i kristen tro er det en lett sak å døpes om/når de bestemmer seg for det. Anonymkode: 5bd10...539 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. oktober 2019 #102 Del Skrevet 9. oktober 2019 50 minutter siden, Rosetelys skrev: Statsborgerskap burde kun gis ut ved fødsel og ikke være noe man kan få senere i livet. Har man foreldre med forskjellige statsborgerskap kan man ha maks to statsborgerskap selv. Ett fra far og ett fra mor. Dette er jeg enig i. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #103 Del Skrevet 9. oktober 2019 Man skal ikke automatisk tro at kvinner alltid snakker sant. Anonymkode: 78620...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #104 Del Skrevet 9. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal ikke automatisk tro at kvinner alltid snakker sant. Anonymkode: 78620...d8d Er dette en spesielt upopulær mening?!🤔 Anonymkode: fbf66...dcd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #105 Del Skrevet 9. oktober 2019 At livslang erfaring har lært deg at utlendinger er langt mindre til å stole på enn nordmenn. Nordmenn er et bereist folkeslag, og vi kjenner veldig godt til annerledes kulturer. Fremmedfrykt gjelder for Amerikanere, som ikke kjenner til stort mer enn eget nabolag. Anonymkode: e0b87...2d1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #106 Del Skrevet 9. oktober 2019 Det finnes så mange idioter. Som klimafornektere, religiøse, vaksinemotstandere, el-følsomme, konspirasjonsteoretikere, folk som tror på homeopati, håndspåleggelse, kopping og annen alternativ medisin, folk som tror på spåing og at noen kan snakke med døde eller dyr, folk som sier «det finnes mer mellom himmel og jord...» og tror at det er bevis for noe som helst, flat earth’ere, folk som ikke har skjønt @metoo-bevegelsen, Trump-tilhengere, rasister og abortmotstandere. Og mange flere. Anonymkode: 5cf2f...f0f 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #107 Del Skrevet 9. oktober 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Finnes det ikke slike land i Europa der det er normen da? Anonymkode: 878af...8b2 Nei, tror ikke at det finnes. Jeg er fra Litauen, og jeg mistenker at du tror at det er slik der, men du er bare uvittende Anonymkode: e37ac...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 9. oktober 2019 #108 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Orker ikke bry meg ikke om miljøet eller klimaendring. Er restavfallsdunken full, så går posen i en annen dunk. Endret 9. oktober 2019 av BangersBeans&Mash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 9. oktober 2019 #109 Del Skrevet 9. oktober 2019 Og jeg har ingen forståelse for menn som velger å bli kvinne. Og være født mann er som å vinne i lotto. At noen VELGER og bli kvinne er helt sinnsykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #110 Del Skrevet 9. oktober 2019 Friends, two and a half men, big bang theory og andre sitcoms er ikke morsomme og er faktisk så dårlig at det burde bli bannlyst. Abort er greit uansett grunn. Voldtekt, feil kjønn, incest, tvillinger osv. Jeg er for det uansett. Homofile/lesbiske burde stå ført i adopsjonskøen. Innvandere som gjør kriminelle handlinger skal ut. Unntak: At det kan bevisets at det er selvforsvar. Hundeeiere er dumme og maktgale, men de klarer ikke å ha kontroll og sjefe over andre mennesker, så da skaffer de en bikkje de kan herse med istedenfor. Gravide som røyker burde bli fratatt ungen. Jeans er behagelige, kan godt sovne i jeansen min. Tynne/slanke og pene mennesker er hyggeligere enn tykke litt mindre pene mennesker. De er mindre sarkastiske og slenger mindre dritt til andre. Kanskje fordi de har det bedre med seg selv. Jeg syns det er tipp topp at innvandrere får sponset førerkortet når de kommer hit, men jeg er helt ekstremt imot at de får det nyeste og beste innen teknologi, typ en ny iPhone 11 Pro max eller en rådyr bmw. Bilfolk er syyyyykt harry, gjerne litt mindre intelligente. Dette inntrykket blir forsterket som de er uføre, liker country, røyker og har flere barn med forskjellige menn/kvinner. Det finnes ikke alkohol som smaker godt og jeg fatter ikke hvordan noen bare kan ta ett glass for kosen sin del. Sprøtt rundstykke med bare smør er det beste som finnes. Anonymkode: 4ff0a...bbe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #111 Del Skrevet 9. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Friends, two and a half men, big bang theory og andre sitcoms er ikke morsomme og er faktisk så dårlig at det burde bli bannlyst. Abort er greit uansett grunn. Voldtekt, feil kjønn, incest, tvillinger osv. Jeg er for det uansett. Homofile/lesbiske burde stå ført i adopsjonskøen. Innvandere som gjør kriminelle handlinger skal ut. Unntak: At det kan bevisets at det er selvforsvar. Hundeeiere er dumme og maktgale, men de klarer ikke å ha kontroll og sjefe over andre mennesker, så da skaffer de en bikkje de kan herse med istedenfor. Gravide som røyker burde bli fratatt ungen. Jeans er behagelige, kan godt sovne i jeansen min. Tynne/slanke og pene mennesker er hyggeligere enn tykke litt mindre pene mennesker. De er mindre sarkastiske og slenger mindre dritt til andre. Kanskje fordi de har det bedre med seg selv. Jeg syns det er tipp topp at innvandrere får sponset førerkortet når de kommer hit, men jeg er helt ekstremt imot at de får det nyeste og beste innen teknologi, typ en ny iPhone 11 Pro max eller en rådyr bmw. Bilfolk er syyyyykt harry, gjerne litt mindre intelligente. Dette inntrykket blir forsterket som de er uføre, liker country, røyker og har flere barn med forskjellige menn/kvinner. Det finnes ikke alkohol som smaker godt og jeg fatter ikke hvordan noen bare kan ta ett glass for kosen sin del. Sprøtt rundstykke med bare smør er det beste som finnes. Anonymkode: 4ff0a...bbe Glemte visst to ting; Jeg sterkt misliker religion og viser 0 respekt for religionen uansett hva type det er. Har ingenting imot mennesket, men religion kan dø ut. Vegetarianere/veganere er bedre enn resten av befolkningen for de gjør faktisk en forskjell. Anonymkode: 4ff0a...bbe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #112 Del Skrevet 9. oktober 2019 Innvandrere tilfører ikke noe positivt til samfunnet vårt Jenter som bruker sminke er usikre på seg selv Anonymkode: a4e53...848 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiskegrateng Skrevet 9. oktober 2019 #113 Del Skrevet 9. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Friends, two and a half men, big bang theory og andre sitcoms er ikke morsomme og er faktisk så dårlig at det burde bli bannlyst. Abort er greit uansett grunn. Voldtekt, feil kjønn, incest, tvillinger osv. Jeg er for det uansett. Homofile/lesbiske burde stå ført i adopsjonskøen. Innvandere som gjør kriminelle handlinger skal ut. Unntak: At det kan bevisets at det er selvforsvar. Hundeeiere er dumme og maktgale, men de klarer ikke å ha kontroll og sjefe over andre mennesker, så da skaffer de en bikkje de kan herse med istedenfor. Gravide som røyker burde bli fratatt ungen. Jeans er behagelige, kan godt sovne i jeansen min. Tynne/slanke og pene mennesker er hyggeligere enn tykke litt mindre pene mennesker. De er mindre sarkastiske og slenger mindre dritt til andre. Kanskje fordi de har det bedre med seg selv. Jeg syns det er tipp topp at innvandrere får sponset førerkortet når de kommer hit, men jeg er helt ekstremt imot at de får det nyeste og beste innen teknologi, typ en ny iPhone 11 Pro max eller en rådyr bmw. Bilfolk er syyyyykt harry, gjerne litt mindre intelligente. Dette inntrykket blir forsterket som de er uføre, liker country, røyker og har flere barn med forskjellige menn/kvinner. Det finnes ikke alkohol som smaker godt og jeg fatter ikke hvordan noen bare kan ta ett glass for kosen sin del. Sprøtt rundstykke med bare smør er det beste som finnes. Anonymkode: 4ff0a...bbe Innvandrere får en rådyr bmw??Kilde please 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #114 Del Skrevet 9. oktober 2019 Underlivet til tjukke kvinner lukter generelt mer kjønn enn kvinner med normal bmi. Liker ikke tjukke kvinner. Anonymkode: b9232...937 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 9. oktober 2019 #115 Del Skrevet 9. oktober 2019 Synes kvinner som blir sammen med badboys bare har godt av å bli behandlet litt dårlig. Synes man det er kult når mannen behandler andre dårlig så bør man få kjenne litt på det å bli behandlet dårlig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #116 Del Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Innvandrere tilfører ikke noe positivt til samfunnet vårt Jenter som bruker sminke er usikre på seg selv Anonymkode: a4e53...848 Gjelder det alle invadere eller er det bare snakk om innvandrere som ikke er hvite? Anonymkode: 78620...d8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #117 Del Skrevet 9. oktober 2019 Nordmenn som klager på innvandring mens de bor i Spania eller andre land er hyklere. Anonymkode: 78620...d8d 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #118 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg synes sykelønna skal settes til 60% av inntekt. Anonymkode: 37ed8...5b2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #119 Del Skrevet 9. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: At livslang erfaring har lært deg at utlendinger er langt mindre til å stole på enn nordmenn. Nordmenn er et bereist folkeslag, og vi kjenner veldig godt til annerledes kulturer. Fremmedfrykt gjelder for Amerikanere, som ikke kjenner til stort mer enn eget nabolag. Anonymkode: e0b87...2d1 Lol. Alle nordmenn er ikke bereiste nei... Og hva har det med amerikanere å gjøre? Og kan du utdype hvordan tillit er annerledes her og i utlandet? Anonymkode: 878af...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #120 Del Skrevet 9. oktober 2019 Jeg tror ikke at alle uføretrygdede er syke. En del er bare arbeidssky, flinke til å bløffe og veldig utholdende. Anonymkode: ed73c...8e5 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå