Gå til innhold

Kan Haddy Njie fortsette som programleder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er faktisk et argument for at vi ikke trenger en statskanal. De trenger ikke å bry seg om hva folket ønsker. Vi må betale uansett.

Anonymkode: af942...19b

Men folket (les:meg) ønsker Haddy som programleder, og jeg er veldig fornøyd med avgjørelsen om at NRK ikke lytter til gapestokkfolket.

Anonymkode: a6e59...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 11/27/2019 at 11:56 AM, AnonymBruker said:

Da dropper jeg det faktisk i år. 

Men NRK bryr seg vel ikke, for de får penger uansett ......

Anonymkode: af942...19b

Droppes her og. Noen som vet om man kan streame grevinnen og hovmesteren noe annet sted?

Anonymkode: 591a0...e35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Droppes her og. Noen som vet om man kan streame grevinnen og hovmesteren noe annet sted?

Anonymkode: 591a0...e35

Regner med at du ikke trenger norsk undertekst:

 

Anonymkode: 2d0f3...7b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Akkurat nå, Hulderen skrev:

Nrk mistet 220.000 seere, og skjønner ikke hvorfor. Noen burde informere dem om at det trolig skyldes at de brukte Haddy.

https://www.dagbladet.no/kultur/nrk-mistet-220-000-seere/71971361

 
  •  

For noe tull! Har da ingenting med saken å gjøre! Færre og færre ser på lineær TV, er så enkelt som det!

Anonymkode: 71736...fce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull! Har da ingenting med saken å gjøre! Færre og færre ser på lineær TV, er så enkelt som det!

Anonymkode: 71736...fce

Man ser jo av denne tråden at mange droppet programmet i år grunnet Haddy. 

Vi så for første gang ikke på Kvelden før kvelden. Både pga Haddy, og pga vi orker ikke enda en sending med politiske korrekte innslag, fattige, innvandrere, alternative julefeiringer ol.
Men hadde Haddy vært byttet ut med noen andre hadde vi nok sett på i år også, siden det er tradisjon. 

Anonymkode: 366c3...e9b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

For noe tull! Har da ingenting med saken å gjøre! Færre og færre ser på lineær TV, er så enkelt som det!

Anonymkode: 71736...fce

Jeg så ikke pga haddy

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Grevinnen og hovmesteren, men skrudde også av resten som følge av NRKs valg av programleder. Helt uaktuelt å støtte programmet hennes, faktisk, på grunn av hennes handlinger i høst. Hørte senere fra folk som så at programmet hadde for lite fokus på tradisjonelle norske julesanger og tradisjoner. Norsk jul er norsk jul. De som ikke liker det, velger nok uansett ikke å se Kvelden før kvelden, så jeg skjønner ikke hvorfor programmet ikke kan være slik det alltid har vært. Jul handler om (jesusbarnet og) tradisjoner.

Anonymkode: 7a993...da7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har lite å gjøre på om de ikke ser på et TV-program av en slik grunn. At det er et gørrkjedelig møkkaprogram er en langt mer fornuftig grunn til ikke å se på. Om det er Haddy Njie eller hvem som helst andre som er programleder spiller ingen rolle.

Anonymkode: 71736...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎12‎.‎2019 den 15.20, AnonymBruker skrev:

For noe tull! Har da ingenting med saken å gjøre! Færre og færre ser på lineær TV, er så enkelt som det!

Anonymkode: 71736...fce

Jeg valgte heller TV2 og det var ene og alene fordi jeg ikke ønsket å se dama som har fått mye prima TV-tid til å så tvil og gjøre livet vanskelig for varslerne i Giskesaken. Jeg gjør det samme til neste år hvis de lar henne få jobben da også.

Anonymkode: 4ca1d...884

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Fornuftig-mann said:

Haddy står støtt ved sin mann og det burde mange lære av👍

Du må gjerne utdype hva du mener med dette. 

Anonymkode: 7e344...853

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Haddy står støtt ved sin mann og det burde mange lære av👍

Jasså. Har du gått på en liten Giske-smell selv???

Anonymkode: e864e...906

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte negativt når jeg så henne på TV-skjermen i jula. En kvinne som kastet andre kvinner under bussen, for å hevde seg selv, bare fordi mannen er en horebukk. Klassisk kvinne-dominans og ikke tillitsvekkende.

Anonymkode: 38022...9a6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her valgte vi bort Haddy. 

Og NRK "vet ikke" hvorfor de tapte over 200.000 seere? Det tror jeg ikke noe på. 

Vi så Grevinnen og hovmesteren på YouTube. 

Orket ikke tenke på Giske og tafsingen hans i julen. 

Anonymkode: 0de39...a63

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2019 den 13.20, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

Jeg mener hun er viktigere enn Hadia Tajik. Og dermed kan få lov til å gjøre det hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg heller ikke pga Haddy. Alltid i det minste hatt på kanalen på lillejulaften oga grevinnen og hovmesteren, men no more.

Anonymkode: eab00...468

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jasså. Har du gått på en liten Giske-smell selv???

Anonymkode: e864e...906

Absolutt ikke. Men jeg er en av de som mener at Giske har fått ufortjent mye medieoppmerksomhet rundt metoo. Det fins verre tilfeller enn hans.

Og denne dansevideoen som til slutt felte hans comeback i politikken er blåst ut av alle proporsjoner. Det har jo denne unge kvinnen også ytret ganske sterkt at var urettferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...