Gå til innhold

faker orgasme for å ikke virke kjedelig i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke at det hadde vært lettere for henne hvis hun kunne fokusere mer på sin egen orgasme, og slippe å ta hensyn til at du blir såret og selv får lite ut av sex med henne fordi hun ikke får orgasme?

Mitt råd til dere menn som synes det er så lite tilfredsstillende med kvinner som krever tid, eller ikke får orgasme, er å ta det litt mer med ro, ikke lag noe problem ut av det, ikke selv bli såret.

Er dere virkelig NØDT TIL å ha sex med sånne menn?

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hallo, her kan kvinner velge og vrake i menn fra de er 15-78, og så skal man absolutt velge de som ikke er bra i senga?

Det er det samme som inne på samlivsforumet, kvinner velger seg ut de mest stakkarslige mennene.

Ikke rart det går dårlig!

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Legg ut lydklipp😂💦

Det verste er at mange av de kunne funnet på å gjøre det, kun for å få bekreftelse av deg, fordi du er mann.

Så tenk litt over hvordan du forvalter din egen makt.

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi er nok enig, bare muligens ulik oppfatning av hvilket kjønn/legning som forventer mest. 

Til det siste du skriver er jeg helt enig. Særlig når jeg sammenligner heterofile og homofile kvinner, er tendensen tydelig på at de heterofile ofte ikke liker sex for egen skyld, men for partnerens skyld.

Anonymkode: b7053...e0e

Ikke nødvendigvis, men på ulike måter. Jeg tror kvinner forventer at mannen skal forstå av seg selv hva hun ønsker og synes selv det er skummelt å stille krav og kommunisere hva hun ønsker. Mens menn har en tendens til å være mer egoistiske og er opptatt av at hun skal tilfredsstille han. Leser jo veldig ofte om menn som mener at kvinner skal gjøre ditt og datt eller så vil de gjøre det slutt.

Men jeg tror at mange unge og umodne mennesker skriver her inne også, så det påvirker vel litt hvordan ting kommer frem.

Anonymkode: caf6d...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg tror at mange unge og umodne mennesker skriver her inne også, så det påvirker vel litt hvordan ting kommer frem.

Anonymkode: caf6d...d0e

Enig!

Youth is wasted on the young, er det vel noe som heter...

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er at mange av de kunne funnet på å gjøre det, kun for å få bekreftelse av deg, fordi du er mann. 

Så tenk litt over hvordan du forvalter din egen makt.

Anonymkode: b7053...e0e

😂💦 = humor... Tror du virkelig noen legger ut lydfil på sin fake orgasme? Jeg trenger ikke bekreftelse på det, jeg har hørt det bare to ganger før. Nå har jeg ingen som faker😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

😂💦 = humor... Tror du virkelig noen legger ut lydfil på sin fake orgasme? Jeg trenger ikke bekreftelse på det, jeg har hørt det bare to ganger før. Nå har jeg ingen som faker😉

Tenkte mer på at DE ønsker bekreftelse, og ja, jeg tror faktisk enkelte kunne funnet på å gjøre det. 

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er at mange av de kunne funnet på å gjøre det, kun for å få bekreftelse av deg, fordi du er mann.

Så tenk litt over hvordan du forvalter din egen makt.

Anonymkode: b7053...e0e

Tror du i fullt alvor at du er den eneste kvinnen her inne som ikke føyer seg etter enhver manns minste ønske og innfall, at du er den eneste som er selvstendig og istand til å stille krav til en mann? I så fall gjør du ikke akkurat så mye for å endre mitt bilde av deg som arrogant og nedlatende.

Og ja, jeg vet jeg sikkert kommer til å angre på at jeg siterer deg igjen.

Anonymkode: faa4c...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du i fullt alvor at du er den eneste kvinnen her inne som ikke føyer seg etter enhver manns minste ønske og innfall, at du er den eneste som er selvstendig og istand til å stille krav til en mann? I så fall gjør du ikke akkurat så mye for å endre mitt bilde av deg som arrogant og nedlatende.

Og ja, jeg vet jeg sikkert kommer til å angre på at jeg siterer deg igjen.

Anonymkode: faa4c...f9e

Har aldri prøvd å endre ditt bilde av meg. Tro det eller ei, ikke alle kvinner er opptatt av å please og få bekreftelser. 

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ja, jeg vet jeg sikkert kommer til å angre på at jeg siterer deg igjen.

Anonymkode: faa4c...f9e

Selvfølgelig gjør du det. Man angrer stort sett når man nedverdiger seg selv. Det er derfor jeg anbefaler kvinner å slutte med å nedverdige seg selv.

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte mer på at DE ønsker bekreftelse, og ja, jeg tror faktisk enkelte kunne funnet på å gjøre det. 

Åja sånn ja!! Jeg skal redigere teksten... Jeg har faktisk sympati og føler omsorg for de som sliter med visse ting, det var langt ifra slemt ment🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri prøvd å endre ditt bilde av meg. Tro det eller ei, ikke alle kvinner er opptatt av å please og få bekreftelser. 

Anonymkode: b7053...e0e

Hvem som søker mest bekreftelse av oss to tror jeg virkelig man kan diskutere, jeg har vært ærlig hele veien og vist frem de mindre heldige sidene ved meg, både på den ene og den andre måten, du har ikke gjort noe annet enn å drive selvskryt. Ikke noe problem med å innrømme at jeg ikke får orgasme hver gang og at vaginal orgasme er uoppnåelig, heller ikke noe problem med å innrømme at temperamentet kan være litt voldsomt til tider og be om unnskyldning der det er riktig. Jeg ga deg til og med et lite vindu i et tidligere innlegg, hvor jeg skriver at jeg kan ha misforstått dine intensjoner og at jeg i så fall beklaget mine sarkastiske innlegg til deg, men neida, du fortsetter i samme dur, anklager med til og med for å nedverdige med selv fordi jeg vil argumentere for mitt ståsted her. Jeg tolker det som at du mente å være belærende og arrogant, og det stiller ikke deg i et spesielt godt lys.

Anonymkode: faa4c...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem som søker mest bekreftelse av oss to tror jeg virkelig man kan diskutere, jeg har vært ærlig hele veien og vist frem de mindre heldige sidene ved meg, både på den ene og den andre måten, du har ikke gjort noe annet enn å drive selvskryt. Ikke noe problem med å innrømme at jeg ikke får orgasme hver gang og at vaginal orgasme er uoppnåelig, heller ikke noe problem med å innrømme at temperamentet kan være litt voldsomt til tider og be om unnskyldning der det er riktig. Jeg ga deg til og med et lite vindu i et tidligere innlegg, hvor jeg skriver at jeg kan ha misforstått dine intensjoner og at jeg i så fall beklaget mine sarkastiske innlegg til deg, men neida, du fortsetter i samme dur, anklager med til og med for å nedverdige med selv fordi jeg vil argumentere for mitt ståsted her. Jeg tolker det som at du mente å være belærende og arrogant, og det stiller ikke deg i et spesielt godt lys.

Anonymkode: faa4c...f9e

Neivel, men de lange analysene dine av meg og mitt omdømme, og dine tåpelige forsøk på å få sympati, kunne ikke brydd meg mindre. 

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2019 den 18.16, Bamseklemmer skrev:

Haha, jeg skulle nok ha avslørt deg😂Som straff skulle du virkelig kjent hvordan det er🙈

Jeg skulle ha faket. Å tatt "straffen" min etterpå😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Idylloghverdag skrev:

Jeg skulle ha faket. Å tatt "straffen" min etterpå😂

Haha, du kan fake den første, men ikke de neste 7😂

Med orgasmegaranti, får du ikke 7 orgasmer? bytt meg ut med en annen!😂😂😂

"Det er lettere å avsløre en fake enn ekte"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også faket..... Men det har vært når jeg har vært med menn som tror at damer kommer så fort de får penis inn og dundrer løs. 

Jeg har bare noen få ganger opplevd vaginal orgasme, vanlige menn blir rett å slett for små. 

Jeg opplevde at menn gikk lei fordi jeg "aldri" kom. Så da tenkte jeg det var smart å fake. Min tanke var at om jeg faket, ble det flere runder i halmen å da bare måtte sexen bli bedre. Ble ikke det vettu.....

Så til slutt ble jeg lei av dårlig sex. Tok rett å slett en periode med sex-fri. Funderte lenge på hvordan jeg skulle gå fram. Jeg må legge til at når jeg onanerte selv så hadde jeg aldri problem med å komme.

Jeg kjøpte meg en handy fin vibrator. Bestemte meg for at nå skal jeg finne en å ha sex med, å jeg skal ver så egoistisk at jeg skal kun ha fokus på at jeg skal ha orgasme. 

Jeg fant offeret mitt, fikk han til sengs å tenkte: vær egoistisk, sørg for at du får orgasme. Jeg hadde plassert vibratoren under hodeputa å var klar. Forplay var bra, noe det alltid pleier å være. Problemet kom når selve sexen begynte.

Men iallefall, jeg kom meg på hesten, fant fram vibratoren, la den godt på plass og red til jeg så både sol måne og stjerner. 

Så mitt råd er at du må slutte å fake, ta kontroll over egen orgasme. Vær litt egoist og få kontakt med din sexualitet.

Beklager langt innlegg.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Haha, du kan fake den første, men ikke de neste 7😂

Med orgasmegaranti, får du ikke 7 orgasmer? bytt meg ut med en annen!😂😂😂

"Det er lettere å avsløre en fake enn ekte"

Hahaha

7! Da hadde jeg låst deg inne å sørget for at du aldri forlot meg 😉

"Det er lettere å avsløre en fake enn ekte" o'ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Idylloghverdag skrev:

eg har også faket..... Men det har vært når jeg har vært med menn som tror at damer kommer så fort de får penis inn og dundrer løs. 

Ikke greit når du treffer på menn som peiser på som de skulle bruke en slaghammer i vaginaen, ogtror klitten er laget av marmor😂😥

Fantastisk godt råd du kommer med her!! Jeg elsker kvinner som er egoistisk og tar kontrollen over sin egen orgasme😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Idylloghverdag said:

Jeg har bare noen få ganger opplevd vaginal orgasme, vanlige menn blir rett å slett for små. 

 

Så med menn med stor penis fikk/får du vaginal orgasme? Hver gang eller sjeldnere?

Jeg spør fordi dama heller aldri får vaginal orgasme, og jeg er vel sørgelig gjennomsnittlig utstyrt. Mens hun vel må betegnes som nokså romslig. Kanskje vi må finne en skikkelig stor en til henne?

Anonymkode: 4abe7...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...