Gå til innhold

faker orgasme for å ikke virke kjedelig i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden har nå hjulpet meg til å ta en avgjørelse, jeg skal aldri ha sex igjen. Ikke bare må jeg komme hver gang, det må skje fort som faen. Da blir sex bare negativt stress og det gidder man jo ikke. Har likesom alltid hatt sex og tenkt det er kos selv om jeg ikke kommer, skjønner nå at jeg er en jævla skuffelse. Nå er jeg på drøyt fire år uten i utgangspunktet, så da er det jo bare å fortsette.

Anonymkode: faa4c...f9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer heldigvis lett, men jeg har også faket noen ganger. Ikke for å ikke virke kjedelig, men dersom orgasmen er langt unna og man kanskje begynner å omtrent kjede seg, så er det en veldig bra måte å få han til å komme på. De blir tent av å høre/se at man kommer, og føler kanskje de har gjort "jobben" og "har lov til" å komme selv da. 

Skjønner at du er redd for å virke kjedelig i senga, menn føler seg jo bra når dama kommer. Vi kvinner har vel også opplevd at mannen f.eks. ikke kommer av blowjoben, eller ikke får den opp, og selv om de fleste er voksne nok til å skjønne at sånt skjer så er det ikke akkurat like jackpot-følelse som når rister og stønner av orgasme og spruten står.

Når det er sagt så kan man være et fyrverkeri i senga uten å komme hver eneste gang. En av måtene å være bra i senga på er å ta ansvar for sin egen orgasme, vite hva man liker, ta på seg selv, knipe, velge stillinger man kommer lett i, kåte opp begge med lange forspill, fortelle han hva du vil ha, hva du tenner på at han gjør og akkurat hva han gjør riktig, kanskje blande inn noe leketøy om det er det som trengs. Får du orgasme selv, så kan du få det med en mann tenker jeg.

Og du blir aldri kjedelig når du har den type selvtillit i senga. Jeg er god i senga, og selv om det høres egoistisk ut så føler jeg faktisk at noe av nøkkelen er det å kunne nyte selv helt hemningsløst, altså ha fokus også på seg og egen orgasme og ikke utelukkende den andres.  

Anonymkode: c4c22...9d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg skjønner at dere er krenka på vegne av TS, og da sikkert kan relatere dere til problemstillingen. Beklager så mye om dere tok det ille opp, det var ikke meningen ❤️  Tripper pent og pyntelig ut av tråden ....👣👣👣 

Synes ikke du skal gå! Du kan faktisk hjelpe TS med å dele erfaring og råd. Det er jo andre brukere som legger seg borti hva du skriver. TS har enda ikke svart på denne tråden, og det er ikke TS som ber deg gå.

For dere som ikke kjenner Mysticgirl, synes jeg hun er helt fantastisk, mye erfaring og har hjulpet mange her inne👌

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/3/2019 at 5:32 PM, AnonymBruker said:

jeg har lagt til meg en fæl uvane om å fake orgamser eller hvor deilig jeg synes sex er. Grunnen til dette er at jeg er redd menn skal synes jeg er kjedelig i senga hvis jeg ikke får orgasme. jeg leser så mange steder her inne at menn tenner sånn på kvinne orgasme og at da er liksom kvinnen "helt perfekt". derfor faker jeg og jeg vil så gjerne slutte. hva er deres tanker om dette?

Anonymkode: fb586...099

Er vel bare å innse at du ikke er den perfekte elskerinne, men helt ordinær. De fleste kvinner er akkurat det. Menn og, for den saks skyld. Alle strever etter å være unike og spesielle. Få er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg skjønner at dere er krenka på vegne av TS, og da sikkert kan relatere dere til problemstillingen. Beklager så mye om dere tok det ille opp, det var ikke meningen ❤️  Tripper pent og pyntelig ut av tråden ....👣👣👣 

Kjempegod debatteknikk å dra krenka-kortet... Jeg er ikke krenka, og det er neppe noen andre heller. Du må nesten tåle å høre at du ikke svarer på TS' spørsmål uten å lire av deg noe passivt-aggressivt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Witch24 said:

Jeg lata som jeg fikk orgasme da jeg hadde samboer/ kjæreste. Nå gidder jeg ikke å ha sex og trives med å være singel. Mistenker at jeg er aseksuell, og slått meg til ro med det:).

Syns det er trist at kvinner føler de må fake orgasmen i tillegg til å ha sex som ikke gir dem noe for å få annerkjennelse av en partner som burde elske de uansett.

Fordi? Betingelsesløs kjærlighet er et vakkert konsept, men dessverre lite realistisk. Ville du "elske en mann uansett", selv om han ikke leverte det du ønsker? (Materielt, emosjonelt eller praktisk/dagligliv) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktig uansett å sette ord på det og mange er enige med henne. Det er slitsomt å tilfredstille en kvinne over flere år om hun bruker lang tid på sin orgasme. Selv er jeg lei av sex pga det styret det tar og mister lysten

Anonymkode: bcdfd...47a

Hun sier jo ikke noe som helst om at det er slitsomt å tilfredsstille kvinner som bruker lang tid på å komme, hun legger jo bare ut om sitt eget sexliv uten å svare på spørsmålet i hovedinnlegget? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden har nå hjulpet meg til å ta en avgjørelse, jeg skal aldri ha sex igjen. Ikke bare må jeg komme hver gang, det må skje fort som faen. Da blir sex bare negativt stress og det gidder man jo ikke. Har likesom alltid hatt sex og tenkt det er kos selv om jeg ikke kommer, skjønner nå at jeg er en jævla skuffelse. Nå er jeg på drøyt fire år uten i utgangspunktet, så da er det jo bare å fortsette.

Anonymkode: faa4c...f9e

Ja huff, tenk å måtte JOBBE for noe.

Anonymkode: b7053...e0e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Du svarer jo ikke på TS' spørsmål. TS spurte ikke "er det noen kvinner her som kommer superlett hver eneste gang de har sex", hun spurte om det var noen andre som hadde erfaring med å fake orgasme fordi de er redde for å virke kjedelige og lurer på hva vi andre tenker om dette. Hun vet helt sikkert at det er mange kvinner som ikke trenger det fordi de får lett orgasme, så hun trenger neppe lang utlegninger om dette. 

Jo! Hvis man venner seg til å fake så vil man jo aldri måtte lære seg å komme på ordentlig. Og Mysticgirl er et godt eksempel på at kvinner kan lære seg dette. 

Anonymkode: b7053...e0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja huff, tenk å måtte JOBBE for noe.

Anonymkode: b7053...e0e

Kan dessverre ikke gjøre så veldig mye med hvordan kroppen min funker. Og gjett hva, orgasmepress gjør ikke saken bedre. Om jeg det eneste jeg tenker på når jeg har sex er at nå må jeg komme, nå må jeg komme, jeg må komme innen 5 minutter for ellers er jeg verdens kjipeste dame, da kan jeg virkelig bare glemme hele greia. Og Mysticgirl er ikke et eksempel på at alle kan lære seg å komme fort og lett, hun er et eksempel på at noen kan det.

Men slapp av gutter, jeg trekker meg fra markedet med umiddelbar virkning, bonus at jeg da slipper å date også for det er en skikkelig pain in the ass. Egentlig hadde det vært litt moro om alle damer som ikke kommer fort og lett og hver gang gikk til streik, så kunne dere guttunger se hvor mye hankypanky det hadde blitt på dere da. Utvalget damer hadde nok blitt ganske mye skralere enn det er nå.

Anonymkode: faa4c...f9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du bidrar på en fin måte 

Anonymkode: bcdfd...47a

Helt enig. Mysticgirl debatterer på en fin måte

18 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Kjempegod debatteknikk å dra krenka-kortet... Jeg er ikke krenka, og det er neppe noen andre heller. Du må nesten tåle å høre at du ikke svarer på TS' spørsmål uten å lire av deg noe passivt-aggressivt.

Tror hun har fått det med seg. Hva er vitsen med å terpe på det, når hun til og med har bedt om unnskyldning? Har du vanskelig for å slippe?

Anonymkode: bcdfd...47a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Mysticgirl debatterer på en fin måte

Tror hun har fått det med seg. Hva er vitsen med å terpe på det, når hun til og med har bedt om unnskyldning? Har du vanskelig for å slippe?

Anonymkode: bcdfd...47a

Hun bad jo ikke akkurat om unnskyldning, hun skrev "beklager" på en åpenbar passiv-aggressiv måte ved å påstå at alle som var uenige med henne var "krenka". Terpe og terpe, har svart henne to ganger... Når folk siterer meg, bruker jeg som regel å svare. Nå siterte du meg, dermed svarer jeg deg også. Hvis du ønsker at jeg skal "slippe", bør du la være å svare meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg. Kommer ikke vaginalt. Han kan slikke meg til orgasme, og det gjør han ofte. 

Mannen sier jo selv at han blir så kåt av at jeg kommer. Stortsett når jeg faker en orgasme, ender det med at han kommer. Og jeg faker først når jeg er fornøyd med sexen og tenker at vi godt kan avslutte 😜

Om jeg er misfornøyd? Lang ifra. Kommer jeg med dildo? Neh, kuk er jo så mye bedre? Kommer jeg med fingre? Nei, kun om han har tungen på klitten. Og da er det ikke pga fingrene jeg kommer. 

Anonymkode: dff7e...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo! Hvis man venner seg til å fake så vil man jo aldri måtte lære seg å komme på ordentlig. Og Mysticgirl er et godt eksempel på at kvinner kan lære seg dette. 

Anonymkode: b7053...e0e

Nå har jeg vært borte fra kg i noen år og nettopp lagd ny bruker, men hva mener du med at hun har lært seg dette egentlig? Hun sier bare at hun får orgasme lett, ingenting om at dette har hun måtte lære seg eller hvordan man lærer seg dette, og hvis det er noe hun har delt fritt og ofte i andre tråder så får hun sørge for å nevne det neste gang. 

Personlig så slo kommentaren hennes meg som noe unødvendig skryt og ønske om oppmerksomhet, litt sånn "pick me" kjærring.

 

Til TS, mannfolk har godt av å ikke få egoet sitt strøket når de gjør en kjip jobb i senga, noe dessverre alt for mange gjør. Forhåpentligvis kan du få klitoris orgasme, så gi de beskjed om å fokusere på klitten, og hvis du ikke får en orgasme så får de bare leve med det. De som sutrer og klager på at du ikke fikk orgasme er menn du veit ikke har det som trengs. Ta heller vare på de som har forståelse og gjør en bedre innsats neste gang. Personlig så faker jeg aldri orgasme, og hvis det gjør at fyren syntes jeg er kjedelig og en dårlig sexpartner så har de aldri sagt det direkte til meg og jeg hadde ærlig talt ikke brydd meg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så aner jeg nesten ikke når jeg får orgasme vaginalt. Godt er det jo hele veien. Husker enda da kjæresten min oppdaget det første gang på meg ved at det plutselig ble ekstremt vått, som en "eksplosjon". 😝😅 (beklager detaljer) men jeg merket det først etterpå🙈

Så hvordan merkes det egentlig? Har hørt at det ikke er like følsomt der som på det andre *** 🤩 stedet. 

Anonymkode: 6290a...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Kanskjenoe said:

mannfolk har godt av å ikke få egoet sitt strøket når de gjør en kjip jobb i senga, noe dessverre alt for mange gjør. Forhåpentligvis kan du få klitoris orgasme, så gi de beskjed om å fokusere på klitten, og hvis du ikke får en orgasme så får de bare leve med det. De som sutrer og klager på at du ikke fikk orgasme er menn du veit ikke har det som trengs. Ta heller vare på de som har forståelse og gjør en bedre innsats neste gang.

Her har du oppsummert hvorfor ingen vil bli stuck med ei dame som ikke kommer...

Da er mannen dårlig, kjip jobb i senga, ikke noe å samle på, har ikke det som trengs etc.

Jeg skyr sånne som det her 😫

Anonymkode: 9b8e9...40f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan dessverre ikke gjøre så veldig mye med hvordan kroppen min funker. Og gjett hva, orgasmepress gjør ikke saken bedre. Om jeg det eneste jeg tenker på når jeg har sex er at nå må jeg komme, nå må jeg komme, jeg må komme innen 5 minutter for ellers er jeg verdens kjipeste dame, da kan jeg virkelig bare glemme hele greia. Og Mysticgirl er ikke et eksempel på at alle kan lære seg å komme fort og lett, hun er et eksempel på at noen kan det.

Men slapp av gutter, jeg trekker meg fra markedet med umiddelbar virkning, bonus at jeg da slipper å date også for det er en skikkelig pain in the ass. Egentlig hadde det vært litt moro om alle damer som ikke kommer fort og lett og hver gang gikk til streik, så kunne dere guttunger se hvor mye hankypanky det hadde blitt på dere da. Utvalget damer hadde nok blitt ganske mye skralere enn det er nå.

Anonymkode: faa4c...f9e

Jeg er ingen gutt, jeg er en dame. Og jo, man kan gjøre MYE med hvordan kroppen virker. Det vet jeg fordi jeg har gjort det selv.

44 minutter siden, Kanskjenoe skrev:

Nå har jeg vært borte fra kg i noen år og nettopp lagd ny bruker, men hva mener du med at hun har lært seg dette egentlig? Hun sier bare at hun får orgasme lett, ingenting om at dette har hun måtte lære seg eller hvordan man lærer seg dette, og hvis det er noe hun har delt fritt og ofte i andre tråder så får hun sørge for å nevne det neste gang. 

 Personlig så slo kommentaren hennes meg som noe unødvendig skryt og ønske om oppmerksomhet, litt sånn "pick me" kjærring.

Se svar over.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du oppsummert hvorfor ingen vil bli stuck med ei dame som ikke kommer...

Da er mannen dårlig, kjip jobb i senga, ikke noe å samle på, har ikke det som trengs etc.

Jeg skyr sånne som det her 😫

Anonymkode: 9b8e9...40f

Nettopp.

Anonymkode: b7053...e0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen gutt, jeg er en dame. Og jo, man kan gjøre MYE med hvordan kroppen virker. Det vet jeg fordi jeg har gjort det selv.

Se svar over.

Nettopp.

Anonymkode: b7053...e0e

Aha, du er enda en av skrytkjerringene, jeg får det til så da kan alle andre få det til også. Fint for deg, men nope, verden er ikke så enkel. Jeg kan hoppe dobbel axel, men jeg går ikke rundt og tror at alle andre i hele verden kan få det til. Selv ikke med beinhard trening i flere år er det oppnåelig for alle, fordi noen har forutsetningene og andre har det ikke. Hva er så jævla vanskelig med å forstå det og akseptere at sånn er det? Mistenker at det er mest selvskryt, så egentlig er det vel helt unødvendig å skrive dette.

Anonymkode: faa4c...f9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du oppsummert hvorfor ingen vil bli stuck med ei dame som ikke kommer...

Da er mannen dårlig, kjip jobb i senga, ikke noe å samle på, har ikke det som trengs etc.

Jeg skyr sånne som det her 😫

Anonymkode: 9b8e9...40f

Nettopp 😎

Anonymkode: bcdfd...47a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ingen gutt, jeg er en dame. Og jo, man kan gjøre MYE med hvordan kroppen virker. Det vet jeg fordi jeg har gjort det selv.

Se svar over.

Nettopp.

Anonymkode: b7053...e0e

Kunne likt dette mange ganger

Anonymkode: bcdfd...47a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...