Gå til innhold

faker orgasme for å ikke virke kjedelig i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.10.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Men etter alle slags stillinger og 20 år med sex har jeg måttet godta at jeg e ren av de 50% som ikke kommer vaginalt. 

Anonymkode: 4ca66...966

Det handler ikke om stillinger, det handler om trening og kontakt med musklene i bekkenbunnen. 

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

 Å overdrive det du føler er bare bra, heller det enn å stenge inne følelser. Men å fake noe du ikke føler gjør at du kamuflerer et problem som i de fleste tilfeller kan løses. Ærlighet både lønner seg og varer lengst. Det er ingen skam å ikke få orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert å fake at jeg ikke kommer jeg også, fordi det er få som tror at jeg kommer så lett. Mange tror jeg da faker. Så kanskje jeg skal late som jeg ikke kommer og bare vente på orgasme nummer to, så de ikke tror jeg faker at jeg kommer så fort 😂

Jeg er nemlig en av de som kommer fort ved penetrering og har kommet ekstremt lett ved alle mulige stillinger. Har ofte fått hørt  fra menn at jeg er så flink i sengen, men jeg vil tro det er pga jeg kommer fort. Og at menn da får selvtillit selv på en måte.

Jeg tror nok at menn lett synes det er spennende i begynnelsen å tilfredstille henne, men at det i lengden kan føles tungt. Spesielt om hver sexakt må ha 30 minutter  forspill på henen først for at hun skal bli klar til orgasme.

Så sånn sett er jeg veldig glad for at jeg kommer meget fort. Og jeg er ikke unik, har to venninner som er som meg. Så vi finnes vi og :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mysticgirl said:

Jeg tror nok at menn lett synes det er spennende i begynnelsen å tilfredstille henne, men at det i lengden kan føles tungt. Spesielt om hver sexakt må ha 30 minutter  forspill på henen først for at hun skal bli klar til orgasme

Dette. Det blir mer og mer slik og ork å jobbe for å gi noen orgasme. Når alt er nytt og spennende går det

Anonymkode: 9b8e9...40f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Witch24
På 3.10.2019 den 17.32, AnonymBruker skrev:

jeg har lagt til meg en fæl uvane om å fake orgamser eller hvor deilig jeg synes sex er. Grunnen til dette er at jeg er redd menn skal synes jeg er kjedelig i senga hvis jeg ikke får orgasme. jeg leser så mange steder her inne at menn tenner sånn på kvinne orgasme og at da er liksom kvinnen "helt perfekt". derfor faker jeg og jeg vil så gjerne slutte. hva er deres tanker om dette?

Anonymkode: fb586...099

Jeg lata som jeg fikk orgasme da jeg hadde samboer/ kjæreste. Nå gidder jeg ikke å ha sex og trives med å være singel. Mistenker at jeg er aseksuell, og slått meg til ro med det:).

Syns det er trist at kvinner føler de må fake orgasmen i tillegg til å ha sex som ikke gir dem noe for å få annerkjennelse av en partner som burde elske de uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Mysticgirl said:

Jeg har vurdert å fake at jeg ikke kommer jeg også, fordi det er få som tror at jeg kommer så lett. Mange tror jeg da faker. Så kanskje jeg skal late som jeg ikke kommer og bare vente på orgasme nummer to, så de ikke tror jeg faker at jeg kommer så fort 😂

Jeg er nemlig en av de som kommer fort ved penetrering og har kommet ekstremt lett ved alle mulige stillinger. Har ofte fått hørt  fra menn at jeg er så flink i sengen, men jeg vil tro det er pga jeg kommer fort. Og at menn da får selvtillit selv på en måte.

Jeg tror nok at menn lett synes det er spennende i begynnelsen å tilfredstille henne, men at det i lengden kan føles tungt. Spesielt om hver sexakt må ha 30 minutter  forspill på henen først for at hun skal bli klar til orgasme.

Så sånn sett er jeg veldig glad for at jeg kommer meget fort. Og jeg er ikke unik, har to venninner som er som meg. Så vi finnes vi og :)

Her tror jeg du virkelig hjalp Ts. Godt, konstruktivt innlegg som tok tak i problemstillingen og sikkert gjorde at hun føler seg mye bedre, gitt..

Til Ts: jeg kommer sjeldent når jeg har sex med andre enn meg selv, sier rett ut at jeg har onanert siden ung alder, lenge før jeg fikk mitt første kyss til og med, så orgasmer er mer min egen greie (og ofte tar det maks ett minutt eller to på egenhånd) og ikke noe jeg nødvendigvis forbinder med bra sex med en annen. Har aldri hørt noe annet enn at jeg er en ti av ti for det, hatt mye heftig sex og når de jeg har vært med har skjønt at de ikke trenger å jakte på min orgasme har det egentlig bare blitt enda bedre for begge.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de fleste kvinner faker orgasme av og til. Det er ganger det ikke nytter, og det merker man på seg. Da er det slitsomt for begge. Mannen som selvfølgelig ønsker å gjøre sitt beste vil stresse på for å gi partneren orgasme, og kvinnen selv stresser fordi hun ikke klarer. 
Å si at i dag får jeg det ikke til, er avtennende i seg selv.

Jeg ser ikke noe galt i å gi partneren sin litt selvtillit på det området.

Det stiller seg litt annerledes hvis dette er konstant at du aldri får det til. Og du selv ønsker en forandring i sexlivet. Da skyter du deg selv i foten.
Men å fake er mye mer vanlig enn du tror.

Og nei, de fleste menn merker ikke forskjell. 

Anonymkode: db8db...a4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jeg har vurdert å fake at jeg ikke kommer jeg også, fordi det er få som tror at jeg kommer så lett. Mange tror jeg da faker. Så kanskje jeg skal late som jeg ikke kommer og bare vente på orgasme nummer to, så de ikke tror jeg faker at jeg kommer så fort 😂

Jeg er nemlig en av de som kommer fort ved penetrering og har kommet ekstremt lett ved alle mulige stillinger. Har ofte fått hørt  fra menn at jeg er så flink i sengen, men jeg vil tro det er pga jeg kommer fort. Og at menn da får selvtillit selv på en måte.

Jeg tror nok at menn lett synes det er spennende i begynnelsen å tilfredstille henne, men at det i lengden kan føles tungt. Spesielt om hver sexakt må ha 30 minutter  forspill på henen først for at hun skal bli klar til orgasme.

Så sånn sett er jeg veldig glad for at jeg kommer meget fort. Og jeg er ikke unik, har to venninner som er som meg. Så vi finnes vi og :)

Hvorfor følte du at det var nødvendig å skrive dette til en person som sliter? 

Anonymkode: db8db...a4e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Isaccis skrev:

Her tror jeg du virkelig hjalp Ts. Godt, konstruktivt innlegg som tok tak i problemstillingen og sikkert gjorde at hun føler seg mye bedre, gitt..

Til Ts: jeg kommer sjeldent når jeg har sex med andre enn meg selv, sier rett ut at jeg har onanert siden ung alder, lenge før jeg fikk mitt første kyss til og med, så orgasmer er mer min egen greie (og ofte tar det maks ett minutt eller to på egenhånd) og ikke noe jeg nødvendigvis forbinder med bra sex med en annen. Har aldri hørt noe annet enn at jeg er en ti av ti for det, hatt mye heftig sex og når de jeg har vært med har skjønt at de ikke trenger å jakte på min orgasme har det egentlig bare blitt enda bedre for begge.

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor følte du at det var nødvendig å skrive dette til en person som sliter? 

Anonymkode: db8db...a4e

Hun bad om tanker rundt dette og det svir å høre sannheten, men det gjør den ikke mindre sann av den grunn.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

 

Hun bad om tanker rundt dette og det svir å høre sannheten, men det gjør den ikke mindre sann av den grunn.

 

Kvinner som bruker veldig lang tid på å komme er fryktelig slitsomt . Og kan gå ut over selvtilliten til enhver mann. Snakker av erfaring. Min kone må ofte ha opptil 1 time oppvarming. En kjappis vet jeg ikke hva er lengre.

Mann54

Anonymkode: bcdfd...47a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hun bad om tanker rundt dette og det svir å høre sannheten, men det gjør den ikke mindre sann av den grunn.

Helt enig!

Har hatt sex med kvinner som omtrent aldri kommer og sex med kvinner som kommer av å bare gni seg inntil rompa mi. Klart det er forskjell på kvinner, det er ikke sånn at alle har kjempestore problemer med å komme. Og man kan gjøre mye selv for å komme lettere. Blant annet å øve seg opp, gjøre øvelser, og si farvel til vibratoren for evig og alltid. 

Anonymkode: b7053...e0e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som bruker veldig lang tid på å komme er fryktelig slitsomt . Og kan gå ut over selvtilliten til enhver mann. Snakker av erfaring. Min kone må ofte ha opptil 1 time oppvarming. En kjappis vet jeg ikke hva er lengre.

Mann54

Anonymkode: bcdfd...47a

Det kan være lurt å snakke om sex en stund før. F.eks si at man har lyst på sex en god stund før man har det. Så pass mye bør man kunne forvente av en mann. Men fra man sier fra og frem til man skal ha sex, bør dama selv klare å gjøre noen grep for å bli kåt og klar. 

Anonymkode: b7053...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2019 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Det er grusomt i lengden å være nødt til å jobbe hardt for at dama skal få orgasme. Det funker i en kort periode, så går man helt lei av sex. Det blir bare en slitsom jobb. Men om du sier at du ikke kommer lett, men at du order selv med hånda og vibrator går det vel greit?

Så må du jo og forstå at det er et enormt press på menn om å gi orgasmer. Resultatet er ikke bare positivt for kvinner heller alltid, men så lenge det presset er der vil det nødvendigvis bli slik. 

Anonymkode: 9b8e9...40f

Det presset tror jeg nok de skaper mest selv.

Selv har jeg aldri faket orgasme, og aldri forventa at en mann bare skal gi meg orgasme uten noe innsats fra meg selv. 

Det er nok mange (både kvinner og menn) som har urealistiske forventninger til sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som bruker veldig lang tid på å komme er fryktelig slitsomt . Og kan gå ut over selvtilliten til enhver mann. Snakker av erfaring. Min kone må ofte ha opptil 1 time oppvarming. En kjappis vet jeg ikke hva er lengre.

Mann54

Anonymkode: bcdfd...47a

Jeg er kvinne, og har det som deg. Det er helt slutt på kjappiser. Min mann bruker utrolig lang tid på å komme, og jeg blir drittlei! Det virker som om han holder igjen med vilje, fordi han nyter underveis. Mens jeg bare blir sår og ønsker å bli ferdig med det. 

Anonymkode: f1433...ef6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mysticgirl skrev:

 

Hun bad om tanker rundt dette og det svir å høre sannheten, men det gjør den ikke mindre sann av den grunn.

 

Du svarer jo ikke på TS' spørsmål. TS spurte ikke "er det noen kvinner her som kommer superlett hver eneste gang de har sex", hun spurte om det var noen andre som hadde erfaring med å fake orgasme fordi de er redde for å virke kjedelige og lurer på hva vi andre tenker om dette. Hun vet helt sikkert at det er mange kvinner som ikke trenger det fordi de får lett orgasme, så hun trenger neppe lang utlegninger om dette. 

Endret av Anonymus Notarius
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og har det som deg. Det er helt slutt på kjappiser. Min mann bruker utrolig lang tid på å komme, og jeg blir drittlei! Det virker som om han holder igjen med vilje, fordi han nyter underveis. Mens jeg bare blir sår og ønsker å bli ferdig med det. 

Anonymkode: f1433...ef6

Ja må være like slitsomt andre veien

Anonymkode: bcdfd...47a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Du svarer jo ikke på TS' spørsmål. TS spurte ikke "er det noen kvinner her som kommer superlett hver eneste gang de har sex", hun spurte om det var noen andre som hadde erfaring med å fake orgasme fordi de er redde for å virke kjedelige og lurer på hva vi andre tenker om dette. Hun vet helt sikkert at det er mange kvinner som ikke trenger det fordi de får lett orgasme, så hun trenger neppe lang utlegninger om dette. 

Viktig uansett å sette ord på det og mange er enige med henne. Det er slitsomt å tilfredstille en kvinne over flere år om hun bruker lang tid på sin orgasme. Selv er jeg lei av sex pga det styret det tar og mister lysten

Anonymkode: bcdfd...47a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Du svarer jo ikke på TS' spørsmål. TS spurte ikke "er det noen kvinner her som kommer superlett hver eneste gang de har sex", hun spurte om det var noen andre som hadde erfaring med å fake orgasme fordi de er redde for å virke kjedelige og lurer på hva vi andre tenker om dette. Hun vet helt sikkert at det er mange kvinner som ikke trenger det fordi de får lett orgasme, så hun trenger neppe lang utlegninger om dette. 

Jeg skjønner at dere er krenka på vegne av TS, og da sikkert kan relatere dere til problemstillingen. Beklager så mye om dere tok det ille opp, det var ikke meningen ❤️  Tripper pent og pyntelig ut av tråden ....👣👣👣 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så galt at de faker en gang i blandt, kjenner hun at hun ikke kommer, så fake ivei!🙈Det er bedre å høre at hun "kommer", enn at hun er musestille. Det gjør det lettere for meg også å komme😜

Faker hun bra, er det litt vanskelig å avsløre noen ganger uansett. Overdriver hun fakingen, blir jeg flirfull, men kommer som regel da også etter litt lengre tid😂

Faker hun hver gang må man ta grep, eller tenke om man selv gjør noe feil🤔Kommunikasjon løser det meste har jeg erfart😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg skjønner at dere er krenka på vegne av TS, og da sikkert kan relatere dere til problemstillingen. Beklager så mye om dere tok det ille opp, det var ikke meningen ❤️  Tripper pent og pyntelig ut av tråden ....👣👣👣 

Synes du bidrar på en fin måte 

Anonymkode: bcdfd...47a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...