Gå til innhold

En aprilbaby er på vei!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

:ler: Bra han fort vente seg til tanken da! :)

Tror endel har en tendens til å tenke at "gutta mine kan svømme..." :hoho:

Er vel når man minst aner det at det skjer, kanskje, når kroppen slapper av...?

Er iallfall utrolig spennende, og jeg gleder meg til å følge deg fremover!

Har du tenkt på noen navn eller? Noen favoritter? (kanskje litt tidlig å begynne å mase om det, men vet mange har tenkt ut navn før de i det hele tatt er gravide.. :sjenert: )

Ha en flott dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på My her, jeg - har dere tenkt på navn?

Selv om Lille Noen jo er kjempefint!!! :ler:

Stor klem til Lille Noen og mammaen fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! :hoppe:

Håper du får et ukomplisert og lykkelig svangerskap!!

Så moro!

Det er mulig det er jeg som er litt hormonell, men tårene trillet da jeg leste dagboken din. Du har masse å glede deg til. Tenk, både bryllup og baby!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er her og ville bare gi deg en stooooor :klem:

Jeg har jo allerede hørt noen av navnene før det var noen spire, men vil gjerne høre mer nå som det hele er litt mer konkret!

Hvilken farge skal tante T strikke i da tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Disse mannfolkene! :ler:

Gleder meg så fælt til å følge deg fremover nå, du ligger jo først i løypa! Og så har jeg en god magefølelse for Heidi den 4. august...

Jeg har dusjet meg i babydusjen du la igjen i dagboka mi, men det var nok litt for sent for denne PP'en. Håper bare jeg snart får kommet i gang med 2. PP.

Du, når er det BC'en begynner å tippe kjønn, da? Er jo så spent på om det blir en Teddy eller en Toria  ;)

Stoooor klem fra "tante" E.

Ja, vi må heie på Heidi...og så må du dusje deg i babydusjen min HVER dag!!! ;)

BC´en angir en prognose allerede nå den, og den sier 50/50 for kjønn. Men registrert samleie skulle klaffe mest med gutt...

Magefølelsen er vel ikke der enda, men jeg tror nok jeg innerst inne tenker i guttebaner. Og både blodskiftetesten og kinesisk fødselskart sier at det blir gutt, så det er jo litt spennende da! I tillegg er vel statistikken for gutt, da både min far og hans bror bare har jenter som igjen bare har gutter, og da kan jo ikke jeg være noe dårligere! :ler: Og som om ikke det var nok, så har vi på G sin side 2 jenter, men bare én gutt som nieser/nevø, så da bør vi veie det opp med en gutt til, ikke sant?

Neida, det gjenstår jo å se. Men vi kan veldig gjerne tenke oss å vite på UL dersom det kan sees! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!   :hoppe:

Håper du får et ukomplisert og lykkelig svangerskap!!

Så moro!

Det er mulig det er jeg som er litt hormonell, men tårene trillet da jeg leste dagboken din. Du har masse å glede deg til. Tenk, både bryllup og baby!!

Tusen takk! :klem:

Men, nå blir det spennende å se når frøet deres ser dagens lys! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken farge skal tante T strikke i da tror du?

Hmmm, tja, si det?!? Hva med gult og hvitt, da det er forholdsvis nøytralt??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at vi har rukket å tenke så mye navn enda da, det er jo så ferskt...og muligens kommer debatten til å vente til vi kanskje får en større pekepinn på kjønn - synes Lille Noen klinger bra jeg! :ler:

Meeen, jeg har selvsagt noen navn jeg synes er fine og godt kunne tenke meg å bruke, det er bare det at jeg ikke tror Gollien er enig! :roll: Det gjenstår derimot å se det også, men her får dere et lite knippe "ønskenavn":

Guttenavn

Leander

Jacob

Nicolai

Phillip

Stian

Jentenavn

Linnea / Lea / Ea

Tirill

Amelia

Rinde

Vårin

Endret av Orkidéen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Det var fine navn!!

Men det vet du jo at jeg synes, det har vi snakket om før ;) Ikke gi opp Rinde-navnet, du er jo så glad i det. var det ikke en Nicholas der også en gang? Eller var det en venninne av deg som hadde det?

Glemte du C, J og E på listen din, forresten? :ler: Tuller med deg.

Fikk du melding av meg, eller har jeg sendt den til en annen? Slettet den rett etter jeg sendte den (tror jeg :roll: ), begynte å lure på om den har havnet i noen andres hender.

Klem til mamma-Victoria! :klem:

Forresten: vet mamsen og papsen din noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at jeg har gått glipp av en spennende utvikling her. grrr at jeg ikke oppdaga undercoverdagboken din før....! :babysmokk:

men det skal bli gøy å følge med framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fine navn!!

Men det vet du jo at jeg synes, det har vi snakket om før  ;) Ikke gi opp Rinde-navnet, du er jo så glad i det. var det ikke en Nicholas der også en gang? Eller var det en venninne av deg som hadde det?

Glemte du C, J og E på listen din, forresten?  :ler: Tuller med deg.

Fikk du melding av meg, eller har jeg sendt den til en annen? Slettet den rett etter jeg sendte den (tror jeg  :roll: ), begynte å lure på om den har havnet i noen andres hender.

Klem til mamma-Victoria! :klem:

Forresten: vet mamsen og papsen din noe?

Takk!

Det er jo bare en mylding mtp. navn da, det kan jo endre seg det...særlig når den eventuelle debatten begynner tenker jeg!

Men jeg skal ikke gi opp Rinde med det første! Lover!

Joda, Nicholas var der, men nevøen vår heter jo Niklas, så det blir litt feil. Nicolai er derimot en storfavoritt hos meg altså, elsker det navnet jeg... Og jeg vet hva du tenker om jentenavn, jeg er jo litt enig jeg da, kan bare ikke døpe en evt. datter for det samme som meg selv synes jeg. Hadde jeg bare hatt et annet navn selv... :sur::ler:

Fikk SMS og jeg har sendt en i retur! ;)

Mamma og pappa vet ingenting enda nei, det er bare dere her inne, min ene forlover og hans forlover som vet noe!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte forresten å gratulere(men det har jeg gjort i den andre dagboka di også altså :) )

så gøy å tenke på at noe spirer og gror kanskje ikke så langt unna meg ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Vi har nok felles jente- og guttenavn, vi to. Jeg skal ha en liten N og V.

*sukk* *drømme drømme*

Skrangle skrangle! Nei! Ikke nå. Jeg må vente litt til.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har navnene klare :ler:

Kjempefine navn du har valgt, V! Jeg synes også ditt navn er fint, men ettersom to(!) av eksene til mannen heter det, så er det uaktuellt :frustrert::ler:

Mine favoritter på din liste tror jeg må være... Lea og Jacob :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av navnene jeg ramset opp nå, tror jeg nok at Nicolai og Linnea er mine absolutt favoritter slik det er nå...men siden det nok ikke blir noen Nicolai pga. Niklas, så blir det veldig kanskje en Jacob, dersom det blir gutt - det er noe med det navnet jeg bare eeeeelsker! :ler:

Uff, tror jeg har fått baby på hjernen jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, fant ut i det jeg klikket på 'Post innlegg' at Linnea er jo enda finere enn Lea! Godt vi er enige! (jeg synes uansett at Jacob er finere enn Nikolai - og så er det vel ikke så mye brukt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hihi, fant ut i det jeg klikket på 'Post innlegg' at Linnea er jo enda finere enn Lea! Godt vi er enige! (jeg synes uansett at Jacob er finere enn Nikolai - og så er det vel ikke så mye brukt?)

Men da er vi jo enige da jo! :tommelsmil:

Tror ikke Jacob er så mye brukt nei, og det er faktisk en av preferansene mine. Barnet skal ikke ha navn som er så spesielle at de blir mobbet eller noe, eller får rare kallenavn, men det skal heller ikke ha et navn som "alle" har, som det går tolv av på dusinet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Åh, nå triller tårene igjen - det var så utrolig spennende å lese om de dagene hvor du ventet på å få tatt en test - SELVOM jeg visste at testen kom til å være positiv, siden jeg allerede har lest den deilige nyheten i dagboka di! :ler:

GRATULERER SÅ MYE!!!

Og jammen har du skjult deg godt, Orkideen! ;)

Lykke, lykke til med svangerskapet! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

.....finner nesten ikke ord, for hvor LYKKELIG jeg er på din vegne, snupp!

Jeg leser i dagboken din og smiler! Heldige du! En liten deilig baby! Jeg tenker på deg og Lille Noen hver dag..drømte til og med baby-drømmer i natt! Også den søte smileyen du har funnet fram - mamma, pappa, barn...*SMELT* :grine2:

Du aner bare ikke hvor glad jeg er på dine vegne Vic! Som C nevnte over her, så gleder jeg meg skikkelig til å kunne gi deg en god klem neste gang vi sees...og stryke deg over den ennå flate magen!

Også leser jeg det du skriver ang kjønn med tanke på kinesisk astrologi og samleie-kalkulatorer og gud vet hva...og må jo bare få si at du er så organisert. Når det en gang blir min tur, så kommer vi nok bare til å slutte med pillen, hoppe til sengs og se hva som skjer... :ler:

Har prøvd å ringe deg i dag også..men leste i dagboken min at mobilen din er litt ustabil (gravid, den også?? :ler: ). Jeg skal treffe Peony halv seks..se alle bildene og høre hele historien. Gleder meg skikkelig til det!

STOOOOR klem til en jente jeg VET kommer til å bli en fabelaktig MAMMA!!

ps...og bare så det er sagt så er Linnea og Jacob noen av mine favoritter også.. :babygutt::babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye koselig lesning her at jeg får ikke gjort noe annet idag!!

Tårer i øyne har jeg også! Det er så koselig å lese om mannen og navnetankene....Du er så heldig!!!

Håper du får et supert svangersskap! Skal følge med deg ja!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...