Gå til innhold

Frøken Thunberg sitt budskap er noe vi alle bør stille oss bak, det er faktisk vår plikt som menneske.


Wagner

Anbefalte innlegg

.

Endret av Sliten&kjørt52
Ble en dobbelpost, av ukjent grunn. a.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har lov til sin mening. Personlig har jeg naturligvis slik som alle andre, for lite kunnskap til å ta sjansen på at vi ikke bør ta grep.

Hvem som sier det, på hvilke måte og situasjon det blir sagt på har lite betydning når det er ordene i seg selv som skal formidles fra noen annen til meg. Alt dette føleriet folk kommer med, er meget usakelig. Om så en 4 åring hadde sagt det samme en ekspert hadde sagt, så hadde jeg valgt å høre på hva som ble sagt og ikke hvem som sa det. Man må være litt objektiv, ellers mister man jo helt fotfeste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Brutex skrev:

Vet ikke helt hvem du svarer. Virker som du svarer flere selv om du skriver "du". Tallene er fra 2018 men det er ikke mye som har endret seg.

Ja klimat har endret seg flere ganger og nesten alt liv har død ut fem ganger før. Mener du at vi ikke skal kjempe mot klimaendring fordi sannsynligvis vil det alltids være et lite antall som overlever?

Om du ikke har veldig tungt for deg, så bør du forstå at jeg mener at store klimaforandringer vil det alltid være,uavhengig av hva vi mennesker gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ludden skrev:

Om du ikke har veldig tungt for deg, så bør du forstå at jeg mener at store klimaforandringer vil det alltid være,uavhengig av hva vi mennesker gjør.

Klimaendringer vil det alltid være og noen av disse vil kunne drepe mange mennesker. Det er alle selvfølgelig klar over. Spørsmålet er om vi skal bidra med ødeleggende menneskeskapte klimaendringer i tillegg. Tilsvarende vil det alltid komme nye sykdommer, epidemier og pandemier. Betyr det at det er greit at vi lager våre egne i tillegg? Eller at vi ikke skal forsøke å kjempe mot de som kommer med vaksiner o.s.v.

Endret av Gab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gab skrev:

Klimaendringer vil det alltid være og noen av disse vil kunne drepe mange mennesker. Det er alle selvfølgelig klar over. Spørsmålet er om vi skal bidra med ødeleggende menneskeskapte klimaendringer i tillegg. Tilsvarende vil det alltid komme nye sykdommer, epidemier og pandemier. Betyr det at det er greit at vi lager våre egne i tillegg? Eller at vi ikke skal forsøke å kjempe mot de som kommer med vaksiner o.s.v.

"greit at vi lager våre egne i tillegg?" våre egne hva?? og hvem i alle dager har snakket om epidemier eller vaksiner???Klart det vil komme epidemier med jevne mellomrom, det har det alltid gjort, både for mennesker og dyr....og epidemier blir som oftest startet med at det blir overført til mennesker fra dyr. Det er jo ganske typisk om du nå begynner å dra inn klima som hovedårsak til epidemier også, det beviser jo bare enda en gang at en del folk ikke burde talt i større forsamlinger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...