Gå til innhold

Drømmen om nummer 2❤️


Yucca1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Symptomer på graviditet og på at mensen er rett rundt hjørnet er jo kliss like. Ganske frustrerende! Men jeg og krysser fingrene med deg 🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo / 2 dager til ikm.

Blenda hvit test i dag. Har kjent på mye murringer og menslignende smerter i symfysen og strålende utover i lysken på begge sider. Også ømme brystvorter. Har vært veldig premenstruell i dag, følsom, trett og sliten. Gikk tilbake å så på forrige pp, da fikk jeg negativ test 13 dpo, og positiv 16 dpo, 2 dager over ikm, så jeg har fortsatt et ørlite håp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Vestalinn skrev:

Spennende spennende! Så flink du er med å ikke teste tidlig! IKM i morgen?

IKM i morgen ja! Må innrømme at jeg gruer meg. Føler meg veldig negativ og tror ikke at det skal gå, men har ikke lyst at tanta skal komme på besøk 😩 vil så gjerne ha en spire som sitter!❤️ Har allerede testet negativt 2 ganger. Men jeg har aldri testet positivt før etter ikm, så har gått litt lei av negative tester. Usikker på om jeg skal teste i morgen eller bare vente å se om tr dukker opp i løpet av dagen🤔 

Så dumt at ikke testene dine blir sterkere! Hadde virkelig håper det skulle gå for deg når jeg så det første bilde du la ut av en test. Men håpet er ikke ute før tr kommer🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yucca1 skrev:

IKM i morgen ja! Må innrømme at jeg gruer meg. Føler meg veldig negativ og tror ikke at det skal gå, men har ikke lyst at tanta skal komme på besøk 😩 vil så gjerne ha en spire som sitter!❤️ Har allerede testet negativt 2 ganger. Men jeg har aldri testet positivt før etter ikm, så har gått litt lei av negative tester. Usikker på om jeg skal teste i morgen eller bare vente å se om tr dukker opp i løpet av dagen🤔 

Så dumt at ikke testene dine blir sterkere! Hadde virkelig håper det skulle gå for deg når jeg så det første bilde du la ut av en test. Men håpet er ikke ute før tr kommer🤞🏻❤️

Tiden vil vise ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 dpo / 1 dag til ikm.

Har kjent på en del menssmerter i dag, så frykter tr kommer i morgen😩 Har hatt ømme brystvorter i dag også, spesielt i kveld. Og hadde en rar kriblende følelse i ene brystet, litt som det klødde og kriblet🙈 gikk tur tidligere i dag og i oppover bakkene så kjente jeg nesten som bekkenløsningssmerter fra lysken og ned venstre lår. Svake vell og merke, da jeg vet godt hvordan det er å ha skikkelig bekkenløsning. Tenkte som så at om det er tegn på bekkenløsning, så må vell det være et positivt tegn? 🤔 Usikker på om jeg kommer til å teste i morgen om ikke tr dukker opp i løpet av natten eller om jeg venter på tr, har ikke klart å bestemme meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo / Ikm

I dag tidlig kom dessverre tanterød på besøk. Var forberedt på det, da jeg så hvilepulsen sank i går. Lå flere timer å snakket med samboeren i går kveld/natt. Fikk ut litt følelser og tårer da jeg må innrømme at dette er en tøff prosess. Var også veldig deppa for at jeg var tom for letrozol, og sist jeg snakket med gyn så sa han at han skulle gå av med pensjon til nyttår/januar og at jeg måtte finne med en annen gyn. Fikk ikke time med lege før i slutten av januar for å få ny henvisning, så jeg så for meg måneder med ventetid før ny gyntime og da også måneder uten EL og mens, siden jeg ikke får EL uten letrozol.

Når jeg da fikk mens i dag og følte at alt håp var ute, så tenkte jeg at jeg kunne nå prøve å ringe gyn jeg har vært hos. Han skulle heldigvis jobbe ut måneden, så jeg fikk fornyet resepten på letrozol. Endelig et lyspunkt! Dette trengte jeg nå! Fikk også 60 nye el-tester i posten i dag 🙈
 

Da er planen videre å starte på dobbel dose letrozol på søndag. Om syklusen blir lik de to andre på letrozol så blir den på 31 dager. EL 25/1 og IKM 8/1. Nå har jeg letrozol til 3 måneder til, så da tar jeg legetimen i slutten av januar og får henvisning til ny gyn, så prøver jeg selv med letrozol fram til jeg får time. Forhåpentligvis så slipper jeg ny gyntime🤞🏻

Endret av Yucca1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med mensen, men bra du virker å være ved godt mot for veien videre.

Sender deg en stor klem ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Så kjedelig med mensen, men bra du virker å være ved godt mot for veien videre.

Sender deg en stor klem ❤️

Tusen takk gode du ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 5

Startet med ny dobbel letrozol kur i går. Mye murringer denne gangen også. Dagene før el går så fort, så gruer meg til dpo dagene, for de er virkelig lange.

Er veldig vekslende om dagene. På en måte føler jeg nesten at jeg har gitt opp og ikke ønsker å legge så mye i prøvingen denne måneden, men samtidig så vil jeg så gjerne gjøre alt jeg kan. Planen er pr. nå å fullføre letrozolkuren og starte å teste etter el rundt cd 10-12, litt etter symptomer og el-slim tenker jeg. Lurer også på å teste ananas i dpo-land, for hvorfor ikke? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 7

Jeg som vurderte å ta det med ro denne pp’en, har nå plutselig tatt en helomvending 😂 Har til og med startet med temping. Dette er noe jeg har lagt på hylla for lenge siden, da jeg ofte er oppe om natten med b1 og jeg da risikerer å ikke ha sovet 3 timer sammenhengende før temping. Jobber også turnus, så kjipt å ha på vekkerklokken kl 6 hver morgen, men nå går jeg all in! Jeg prøver å tempe selv om jeg kan risikere å være oppe kl 4 for så å legge meg igjen. Jeg forstår at tempingen kan da bli feil, men jeg prøver likevel😊

Har også gått ned 16kg siden i høst, så er storfornøyd med det, men gir meg ikke! Veier nå 77kg, så har er lite håp om å klare å komme med ned under 70kg til april/påske, selv om jeg føler kiloene sitter bedre nå enn tidligere, så jeg må nok legge litt meir innsats i treningen fremover 😊 Om jeg skulle være så heldig å få en liten spire før den tid, så vil jeg så klart fortsette med sunt kosthold, men da utgår målet om å gå ned i vekt. Kostholdet går greit føler jeg, drikker kun vann og spiser ikke noe godteri, kake eller snacks. Ekstra hardt å holde seg unna sjokolade når jeg har mensen, men nå må jeg klare det! Er nesten blitt redd for å spise godteri da jeg frykter det ødelegger sjansen  for spire...

Drømte forresten i natt at jeg hadde fått en nydelig liten baby😭❤️ Det var så virkelig, at det var grusomt å våkne å innse at det bare var en drøm.

Nå går jeg all in for denne pp’en, temping, el-test, letrozol, metformin, d-vitamin, multivitamin, sunt kosthold, drikker mye vann og prøver å holde meg i aktivitet. Tenker også å prøve ananas i dpo-land 😅

Nå skal vi klare det! 💪🏻❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Patriotpaula skrev:

Du hørtes virkelig optimistisk ut nå 🙏 Lykke til 🤞🏻🤩

Takk! 🤩 Det går veldig opp og ned dette igjennom syklusen, men tenker å prøve å være positiv og tenke positive tanker, så krysser jeg fingrene for at alt de positive får en spire til å gro 🤞🏻😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8 siste dag på dobbel letrozol og første dag på bare 800 divisun, har stått på 4000 i 100 dager nå.

Har opplevd mye murringer og hodepine i dag, mulig bivirking av letrozolen. Har også opplevd to ganger lyselyserosa utflod eller utflod med litt blod i. Dette er snakk om veldig lite, men nok til at jeg la merke til det. Er 4 dager siden mensslutt, så usikker på hva dette kan være 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD 16 

Ingen tegn til el. Har pleid å ha mye el-slim i noen dager før el, men nå har jeg ikke hatt noe. Har mye murringer, men ingen el-slim. Begynner å bli veldig negativ kjenner jeg, frykter at el ikke kommer. Tester med el-tester og temper, men ingen utslag. Har pleid å ha el cd17/18, så har fortsatt et ørlite håp om at den skal dukke opp 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD23

Fortsatt ingen EL. Mye mensmurringer og av og til litt el-slim, men ikke i nærheten av hva jeg bruker å ha. Heller ikke utslag på el-test eller temp. Ringte gamle gyn i dag for å få resept på primolut og regnet meg frem for å få kontrolltime på cd13 (om jeg starter på primolut i morgen). 
men resepten har ikke kommet, så får ikke startet og nå har han stengt til over helgen.

 Legger ved bilde av tempekurven og av testene.

Appen mente jeg hadde peak på cd21, men den var jo ikke positiv...

Fikk også brev med innkalling til ny gynekolog bare en uke etter jeg fikk time hos min gamle gyn som skal gå av med pensjon. Så ender nok opp med å avbestille time hos gamle gyn siden jeg ikke har fått resepten på primolut og ikke får startet opp. Så får jeg bare vente å se om mens dukker opp eller hva. Tviler egentlig siden jeg ikke har hatt el... så time hos ny gyn om fem uker. Så da tenker jeg å prøve å trene, spise sunt og slappe av med prøvingen frem til da. Med mindre mens dukker opp, for da blir jeg å prøve på nytt med letrozol.

Har bestilt 100 nye el-tester, så da skal jeg være klar til prøving i mars 😊

 

D4D92BCF-E318-49F5-AB06-197176D3B1A0.jpeg

2358A7C7-E1B4-4F1C-9ECA-AB97E16AAD6C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innså nettopp at det da ikke blir noen baby i år, siden jeg må vente fem uker på gyn-time, for så å få mens og vente på en forhåpentligvis eggløsning. Om jeg skulle være så heldig å bli gravid da, blir ikke termin før januar 2021😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

CD32

øynet et lite håp da el-testene plutselig ble litt sterkere, men nådde aldri positiv før de dessverre ble svakere igjen... hadde mange el-tester så tenkte å følge med om el skulle dukke opp sent. Har gått med 2-4 tester de siste dagene, så lageret minker betraktelig 🙈 Temper også fortsatt. Når jeg ble gravid med b1 så har jeg regnet ut at jeg hadde el ca på CD34. Da hadde jeg gitt opp lenge før.

Har forøvrig også hatt mye murringer/menssmerter og stikkinger i brystene siste 4-5 dagene.

Når testen ble så svak i dag så føler jeg at jeg igjen har gitt opp, og egentlig bare håper at tr skal dukke opp, så jeg kan prøve på nytt...

ADAE3AA0-B8F4-4C38-B981-19E6262C074B.jpeg

Endret av Yucca1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...