Gå til innhold

Drømmen om nummer 2❤️


Yucca1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

CD29/11DPO

Tok en test i dag tidlig. Jeg stirrer og stirrer og håper at det skal komme frem en strek nr. 2. Vrir og vender på testen 🙈😂

Klarte så vidt å skimte en svak strek, mest trulig skygge. Kan ikke si jeg tror det er noe annet enn en skygge, men håper av hele mitt hjerte at streken vil bli tydeligere i morgen! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻❤️

E7F1CE57-EA14-496E-B647-727D4CE7D127.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med! 😊

Syns jeg kan se en strek på testen din, krysser fingrene for deg 🙏🏻🤞🏻😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD30/12DPO

Sterkere strek i dag! 😭❤️😭 håper så inderlig at spiren klorer seg fast🤞🏻
Kommer til å teste hver morgen fremover, til jeg får sterk nok strek til å slå ut på en vanlig test, for så å ta digital om jeg kommer så langt ❤️

12BE206A-223C-45B7-A512-753D7B665F1A.jpeg

Endret av Yucca1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Her vil jeg følge med! 😊

Syns jeg kan se en strek på testen din, krysser fingrene for deg 🙏🏻🤞🏻😍

Tusen takk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Yucca1 skrev:

Sterkere strek i dag! 😭❤️😭

Ååå, se der ja! ❤️Den var sterkere 😄 Så spennende, blir gøy å se hva den er i morgen. Har du hatt noen symptomer, @Yucca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Ååå, se der ja! ❤️Den var sterkere 😄 Så spennende, blir gøy å se hva den er i morgen. Har du hatt noen symptomer, @Yucca1

Ja, eller er usikker på om det er graviditetssymptomer eller ikke. Har hatt ømme brystvorter, som bare har blitt verre og verre for hver dag, men det hadde jeg også forrige syklus før mens🤷🏼‍♀️ Ellers har jeg blitt litt kvalm når det har vært lenge siden jeg har spis og har vært utrolig sulten om morgenen før frokost de siste 3-4 dagene 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD30/12DPO

Kjenner på murringer og ømme brystvorter spesielt på kvelden. På dagtid har jeg så mye å styre med at jeg har ikke tid til å tenke over det sikkert 🙊😅

Har gått mer og mer opp for meg at jeg faktisk er gravid 😭❤️
Har ikke fortalt det til mannen enda da han ikke har kommer hjem fra jobb og jeg dro på jobb før han sto opp😊
Ikm er ikke før på fredag, så det er fortsatt tidlig, men føler jeg har blitt litt preget siden sist, så jeg sjekker etter blod hver gang jeg er på toalettet. Håper så inderlig at vi slipper å oppleve det igjen 😭

Klarer selvfølgelig ikke la være å sjekke terminkalkulator og begynne å planlegge 🙊 litt skummelt da skuffelsen blir ekstra stor om det går galt igjen, men klarer ikke å la være 🤷🏼‍♀️. Ut i fra EL og menstermin er foreløpig dato 08.12❤️
 

Ellers vil jeg sette meg delmål som jeg har sett andre har gjort😊 starter med to små mål som jeg håper jeg når, så får jeg heller utvide etterhvert 😊

Mål 1: positiv clearblue digital

Mål 2: uke 5+2 (siden jeg mistet 5+1 sist)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Yucca1 skrev:

CD30/12DPO

Sterkere strek i dag! 😭❤️😭 håper så inderlig at spiren klorer seg fast🤞🏻
Kommer til å teste hver morgen fremover, til jeg får sterk nok strek til å slå ut på en vanlig test, for så å ta digital om jeg kommer så langt ❤️

12BE206A-223C-45B7-A512-753D7B665F1A.jpeg

Så fin stigning! Hurra 🥳 Gratulerer med spiren 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, hotfudge skrev:

Så fin stigning! Hurra 🥳 Gratulerer med spiren 😁

Tusen takk! ❤️😁😭❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD31/13DPO

Testen i dag var ikke bemerkelsesverdig sterkere enn i går, men kunne dog se at den var mer rosa og at det ikke bare var en skyggestrek. Må innrømme at jeg fikk klump i magen så fort jeg så at den ikke var så spesielt sterk i dag heller. Var dette som skjedde sist for så å bli svakere før jeg begynte å blø. Men de sier vell at hcg dobler seg ca hvert 2. døgn. Så jeg håper og tror at dette går veien og at tr holder seg borte!

Håper så inderlig at lille spire klorer seg fast ❤️ 
355F0041-BFD4-480B-AE0B-0108FDD87E1B.thumb.jpeg.d617fc85da2933462dc6925c9a3db378.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Gratulerer, så spennende😍 krysser fingrene for fin stigning fremover!

Tusen takk ❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Synes testen din er fin, @Yucca1! 😄 Håper på en enda sterkere strek neste gang! ❤️ Klem til deg 

Takk for det!❤️ Skikkelig nervepirrende dette 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD32/14DPO

Fikk ganske kraftige menssmerter i går kveld. Var sikker på at nå va det over. Heldigvis ingen spor etter TR i dag og tempen holder seg høy. Testen i dag ble et lite hakk sterkere enn i går. Tok også en vanlig test fra babyplan som ble svak positiv, så da dristet jeg meg til å ta en digital også 😬 Lovde meg selv at om den ble positiv så skal jeg skulle å teste. For det å tyde styrke på strekene er ikke bra for meg kjenner jeg! Uansett: testen ble positiv! 😭❤️ Jeg er så lykkelig at jeg ikke klarer å holde tårene tilbake😭😍❤️ Måtte bare lille spire klore seg fast helt til desember! ❤️
 

B29CD0D2-4507-49D1-8D0B-5D4DA2D7D199.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Yucca1 skrev:

CD32/14DPO

Fikk ganske kraftige menssmerter i går kveld. Var sikker på at nå va det over. Heldigvis ingen spor etter TR i dag og tempen holder seg høy. Testen i dag ble et lite hakk sterkere enn i går. Tok også en vanlig test fra babyplan som ble svak positiv, så da dristet jeg meg til å ta en digital også 😬 Lovde meg selv at om den ble positiv så skal jeg skulle å teste. For det å tyde styrke på strekene er ikke bra for meg kjenner jeg! Uansett: testen ble positiv! 😭❤️ Jeg er så lykkelig at jeg ikke klarer å holde tårene tilbake😭😍❤️ Måtte bare lille spire klore seg fast helt til desember! ❤️
 

B29CD0D2-4507-49D1-8D0B-5D4DA2D7D199.jpeg

Gratulerer så mye!🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å slutte å tempe for å ikke bli bekymret om plutselig tempen skal svinge litt. Har også bestemt meg for å ikke teste. Har en digital test igjen som jeg tenker å ta om noen uker for å forhåpentlig vis få 3+ 😊 Kan hende jeg tar en strimmeltest om en uke, bare for å faktisk se at testene har blitt sterkere. Ser fremdeles etter blod ved hvert toalettbesøk, så jeg tar en dag av gangen og hver dag uten blod er bra tenker jeg. 
 

Er så vanskelig å forstå at jeg faktisk er gravid!❤️ Men er hele tiden redd for at det skal gå galt...

Legger ved et bilde av tempekurven 😊testene kom inn som negativ, sikkert fordi de var så svake, men når jeg endret de til positiv så fikk jeg ikke opp kurven mer for appen gikk over i gravid-modus. Bruker forresten premom 😊

7D825D40-4B07-40A3-A59A-D54A650707E5.jpeg

Endret av Yucca1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2

Har de siste dagene vært ekstremt sulten. Har våknet hver natt i 4-hal 5-tiden av sult. Har etter mye om og men klart å sove videre, men er som regel lys våken 6.30. 
I natt ble det utrolig lite søvn, så i dag har jeg vært helt ute. Vet ikke om det er graviditeten eller en kombinasjon av lite søvn og mye jobb eller kanskje begge deler som gjør det, men i dag har jeg rett og slett følt meg fyllesyk. Utrolig kvalm til tider og mye sulten, ekstremt trett og så har jeg fryst mye. Kvalmen har gått litt i bølger, men har vært småkvalm hele dagen. Har også veldig såre brystvorter og murringer i brystene. Ellers så har jeg kjent på strekk og stikkinger i livmoren, spesielt hvis jeg har sittet stille og beveger meg brått. Da kan det rive skikkelig.

Jeg får trøste meg med at symptomer mest sannsynlig er bra og et tegn på at det går rette veien ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...