Gå til innhold

Derfor ruser jeg meg Mamma!

waco

Anbefalte innlegg

Er du prinsipielt imot trafikkregler også, eller synes du det er helt greit å ikke bli kjørt ned i hvert lyskryss?

Jeg er mer redd for politiet enn å kjøre på andre mennesker, men det burde jo være slik at jeg er mer redd for å kjøre ut av veien enn å møte politiet,......

... hvordan kan dette ha seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemene begynner når det får negative konsekvenser for andre' date=' indirekte eller direkte. Jeg betaler ikke skatt for at et dophue skal suse vekk en mannsalder. Jeg betaler ikke skatt for at andres elendige dømmekraft skal kompenseres for; det er ikke derfor jeg jobber. [/quote']

Så siden visse rusmidler er ulovlige så koster ikke rusbruk skattebetalerne penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem mener du er ressurssvak her i denne sammenheng, - han som velger å fortelle hva han gjør og står for det, - eller hun som forteller han hvorfor han ikke skal gjøre som han vil?

Hadde du stått for det du gjør Waco hadde du ikke følt noe behov for å rettferdiggjøre det over 13 sider på et diskusjonsforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg som skal bestemme hva jeg skal velge å diskutere, - eller er det gjester som skal velge hva andre skal debattere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det var et dårlig svar på et faktisk godt spørsmål, så om vi gjør det slik......

Hvis du står for det du driver med, hvorfor føler du da at du må rettferdiggjøre det??

Så kan du heller svare skikkelig på spørsmålet istedet for å henge det på gjesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Så siden visse rusmidler er ulovlige så koster ikke rusbruk skattebetalerne penger?

Hæ? Hvordan er det mulig å tolke den setningen inn i det jeg sa?

Får bare be deg lese om igjen til du forstår hva jeg sa. Eller IKKE sa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du står for det du driver med, hvorfor føler du da at du må rettferdiggjøre det??.

Fordi dere synes det er greit å straffe mennesker som ruser seg vel, hva trodde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvordan er det mulig å tolke den setningen inn i det jeg sa?

Får bare be deg lese om igjen til du forstår hva jeg sa. Eller IKKE sa...

Greia er at hvis du ikke vil bruke penger på folk som ruser seg, - hvorfor gidder du bruke penger på å straffe mennesker som ruser seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
hva trodde du?

At du vet både omfang og konsekvens av det du driver med og derfor føler du må rettferdiggjøre det.

Kan jeg spørre hva slags behandlingsmetode synes du er mest riktige for narkomane Waco??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva slags behandlingsmetode synes du er mest riktige for narkomane Waco??

Være i fred vel . Vil du at noen skal påpeke hvordan du skal onanere, eller er det en privatsak?

Alwa, svar meg på en ting, hvorfor er det bare politiet og tollvesenet som politianmelder narkotikaforbrytelser?

en politimann villle ikke politianmeldt meg om jeg voldtok deg og du trakk anmeldelsen, men om jeg røyker hasj, - ja da blir jeg automatisk politianmeldt og plassert på glattcelle og deretter få forelegg.

Jeg synes dette virker litt voldsomt i forhold til voldtekt f eks....

Dere mener at det sikkert riktig og fint at politiet anmelder mennesker som bruker legemidler.

Jeg synes ikke det.

En ting er om andre mennesker anmelder folk, da kan jo politiet selvsagt etterforske...

MEN når det er politiet som også ANMELDER, - ja da er det å gå for langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Greia er at hvis du ikke vil bruke penger på folk som ruser seg, - hvorfor gidder du bruke penger på å straffe mennesker som ruser seg?

det er det DUMMESTE du så langt har kommet med??? Tror du det er det pengene våre går til? Pröv sosialhjelp, rehab, leger, resepter på annet shit. Ja? Du leker dum, det er greit. Men forvent deg ikke mer enn du gir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤
Du sier at du ikke nekter meg det' date=' - men er du enig i at jeg skal bli straffet da?[/quote']

Og her snakket jeg om synspunkter, ikke rusmidler. Din pukko :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Være i fred vel . Vil du at noen skal påpeke hvordan du skal onanere, eller er det en privatsak?

Alwa, svar meg på en ting, hvorfor er det bare politiet og tollvesenet som politianmelder narkotikaforbrytelser?

en politimann villle ikke politianmeldt meg om jeg voldtok deg og du trakk anmeldelsen, men om jeg røyker hasj, - ja da blir jeg automatisk politianmeldt og plassert på glattcelle og deretter få forelegg.

Jeg synes dette virker litt voldsomt i forhold til voldtekt f eks....

Dere mener at det sikkert riktig og fint at politiet anmelder mennesker som bruker legemidler.

Jeg synes ikke det.

En ting er om andre mennesker anmelder folk, da kan jo politiet selvsagt etterforske...

MEN når det er politiet som også ANMELDER, - ja da er det å gå for langt....

Det hender at politiet anmelder andre ting også. Selv om anmeldelsen blir trukket tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg velger å ruse meg eller bruke legemidler er det en privatsak mellom meg og legen min, og ikke fremmede politimennesker som ikke forstår hvorfor jeg ruser meg.

Hvorfor mener du at andre enn leger og deg selv skal bestemme hva man skal innta?

Eller hvorfor mener du at norges lover og ikke medisinhåndboka skal være anvisning for hvordan man kan lege seg selv?

Cannabis er medisin selv om loven sier nei.

Cannabisen sier jo ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIGHTER!!!!!!!!!!!!!! DET ER BARE POLITI OG TOLLVESENET SOM ANMELDER NARKOTIKAFORBYTELSER!!!!!!!!!!!!!!

PRIVATMENNESKER GJØR DET ALDRI!!!!!

HVORFOR IKKE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stine, hvis jeg vil straffe deg fordi du er tøyte eller noe sånt noe... og du vil være tøyte, har jeg rett til å straffe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤
Stine' date=' hvis jeg vil straffe deg fordi du er tøyte eller noe sånt noe... og du vil være tøyte, har jeg rett til å straffe deg?[/quote']

:hoho::hoho:

Nei! Men jo - Om du önsker - kan du gjöre det!!! Men du har nok ingen midler å komme med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine, det koster 4000 kroner pr natt å ha en person i varetekt.

Ergo koster det samfunnet 4000 krone hver gang de innesperrer mennesker.

Forferdelig bortkasta penger.

Men dere vil jo aldri forstå.... =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rehab

det er det DUMMESTE du så langt har kommet med??? Tror du det er det pengene våre går til? Pröv sosialhjelp, rehab, leger, resepter på annet shit. Ja? Du leker dum, det er greit. Men forvent deg ikke mer enn du gir :)

Pengesluket oppstår på grunn av at narkotika er illegalt, noe som får prisene til å gå opp. Dette igjen fører til mer kriminialitet og mindre bruk av penger på annet kroppen trenger. En heroinist ser ikke ut som hun gjør bare fordi hun går på heroin. Bruken gjør henne syk fordi hun ikke har noe særlig mer penger til noe annet enn heroin. Og hvorfor koster heroin så mye? Jo fordi det er ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...