Gå til innhold

Mulig forholdet kanskje er over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun kan likevel ha opplevd det sånn. Det er en grunn til at hun nå vil holde seg unna deg. 

Anonymkode: f4e0c...328

For alldel skal ikke si at hun ikke opplevde det sånn, 

Anonymkode: 8eebe...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta kontakt med henne. La det gå den tiden det tar, og var det at du sa ifra så ille for henne at hun ikke tåler det, så vil hun over tid være et umulig menneske å leve med. 

Jeg er kvinne, og jeg kan også være vrang, men jeg får ingen respekt for menn som kryper for meg når jeg har vært vrang. 

Jeg anbefaler deg å anse dette som en test i hvor sterk du er. Hun måler krefter nå. Du feiler om du kryper. Du har allerede strukket en hånd mot henne, i god morgen meldingen. Hun slo den bort. Om du nå tar kontakt igjen, kryper for henne, så vil hun plassere deg et ugunstig sted på skalaen i forhold til hvem som sitter på all makt. 

Nå må du bare være sterk, og ikke ta kontakt. Det må hun gjøre. Da får du en bedre plassering på skalaen, og hun vil vite at du ikke er en som hun kan herje fritt med, og likevel slippe unna med det. 

Tar hun ikke kontakt, så vet du noe annet viktig. Du er ikke viktig nok for henne til at hun er villig til å gi noe. Forholdet er dødsdømt da. Eventuelt, hun er som person ikke i stand til å fire noe. Forholdet er like dødsdømt da, med mindre det ok for deg å leve under hælen hennes for all fremtid. Noe du ikke bør være villig til. 

Og for fremtiden (for mest sannsynlig tar hun kontakt), stå opp for hva du mener underveis. Vi kvinner er faktisk ikke tankelesere vi heller, selv om vi ofte tror det, og vi trenger å vite hvor partner står i ting. Det er greit å være uenig om ting, men ikke greit å tro at partner er enig i noe, så lenge at vi stoler på det, for så brått og plutselig få beskjed om at han aldri har vært enig. Vi oppfatter det enten som løgn, eller som at partner ikke er sterk nok til å stå opp for seg selv. Begge deler er negativt. 

Anonymkode: bad86...a20

Dette blir for dumt. TS har med ei bølle å gjøre og de forblir bøller uansett hvor sterk den andre parten er eller ikke er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Dette blir for dumt. TS har med ei bølle å gjøre og de forblir bøller uansett hvor sterk den andre parten er eller ikke er. 

Ei bølle er vel å ta i litt? Det er vel ikke hennes feil at ts ikke har grodd seg et par baller før nå?

Anonymkode: a88d1...b23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Ikke snakk med henne før hun vil. I Hollywood-filmer fungerer det alltid å insistere, i virkeligheten det fungerer aldri.
 
Venter og når hun snakke med deg, fortell henne akkurat dette. Du gjorde din beste til nå. 
 

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ei bølle er vel å ta i litt? Det er vel ikke hennes feil at ts ikke har grodd seg et par baller før nå?

Anonymkode: a88d1...b23

Du hadde skrevet det der hvis TS var dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke ta kontakt med henne. La det gå den tiden det tar, og var det at du sa ifra så ille for henne at hun ikke tåler det, så vil hun over tid være et umulig menneske å leve med. 

Jeg er kvinne, og jeg kan også være vrang, men jeg får ingen respekt for menn som kryper for meg når jeg har vært vrang. 

Jeg anbefaler deg å anse dette som en test i hvor sterk du er. Hun måler krefter nå. Du feiler om du kryper. Du har allerede strukket en hånd mot henne, i god morgen meldingen. Hun slo den bort. Om du nå tar kontakt igjen, kryper for henne, så vil hun plassere deg et ugunstig sted på skalaen i forhold til hvem som sitter på all makt. 

Nå må du bare være sterk, og ikke ta kontakt. Det må hun gjøre. Da får du en bedre plassering på skalaen, og hun vil vite at du ikke er en som hun kan herje fritt med, og likevel slippe unna med det. 

Tar hun ikke kontakt, så vet du noe annet viktig. Du er ikke viktig nok for henne til at hun er villig til å gi noe. Forholdet er dødsdømt da. Eventuelt, hun er som person ikke i stand til å fire noe. Forholdet er like dødsdømt da, med mindre det ok for deg å leve under hælen hennes for all fremtid. Noe du ikke bør være villig til. 

Og for fremtiden (for mest sannsynlig tar hun kontakt), stå opp for hva du mener underveis. Vi kvinner er faktisk ikke tankelesere vi heller, selv om vi ofte tror det, og vi trenger å vite hvor partner står i ting. Det er greit å være uenig om ting, men ikke greit å tro at partner er enig i noe, så lenge at vi stoler på det, for så brått og plutselig få beskjed om at han aldri har vært enig. Vi oppfatter det enten som løgn, eller som at partner ikke er sterk nok til å stå opp for seg selv. Begge deler er negativt. 

Anonymkode: bad86...a20

Mulig, jeg ikke burde være den som tar kontakt. Men det er så ekstremt vanskelig. Som sagt er jeg blitt veldig glad i henne, men kanskje hun ikke føler det på samme måte. Er bare redd hun er så ekstremt sta, at hun faktisk ikke tar kontakt. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, O.G. skrev:

Du hadde skrevet det der hvis TS var dame?

Nei, for damer har en vagina. Hold deg til temaet.

Anonymkode: a88d1...b23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, O.G. said:

Dette blir for dumt. TS har med ei bølle å gjøre og de forblir bøller uansett hvor sterk den andre parten er eller ikke er. 

Hun er stadig i krangel med sin mor også. Og hun er veldig sta, da det er som regel moren som kontakter henne igjen. Hun liker ikke å ha feil og innrømmer det aldri om det viser seg at hun tok feil. 

Anonymkode: 8eebe...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er stadig i krangel med sin mor også. Og hun er veldig sta, da det er som regel moren som kontakter henne igjen. Hun liker ikke å ha feil og innrømmer det aldri om det viser seg at hun tok feil. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Like presis, hun er en bølle som kuer folk i rundt seg. Hun er mye godt giftig og jeg tror du bør revurdere forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for damer har en vagina. Hold deg til temaet.

Anonymkode: a88d1...b23

Så du gjør forskjell på menn og kvinner når de er i forhold med ei bølle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er kvinne og derfor forstår hvordan dette kan ha blitt opplevd av henne.

Anonymkode: f4e0c...328

Og jeg, i den enormt viktige befatning av å være mann, forstår på bakgrunn av dette hvordan dette kan ha blitt opplevd av ham. 🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor lang tid burde det faktisk ta før jeg eventuelt tar kontakt med henne, om hun ikke tar kontakt med meg først da. Kanskje hun sitter å venter på at jeg tar kontakt, kanskje ikke. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Du tok kontakt. Hun ga beskjed om at hun ikke ville snakke med deg. Ballen ligger hos henne. I mellomtiden ville jeg bare fortsatt livet, og holdt tankene okkupert av helt andre ting. Her er det viktig at du ikke gir etter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sphere skrev:

Og jeg, i den enormt viktige befatning av å være mann, forstår på bakgrunn av dette hvordan dette kan ha blitt opplevd av ham. 🤪

Men det vet vi jo uansett.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er stadig i krangel med sin mor også. Og hun er veldig sta, da det er som regel moren som kontakter henne igjen. Hun liker ikke å ha feil og innrømmer det aldri om det viser seg at hun tok feil. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Da ville jeg ha droppet henne. 

Anonymkode: f4e0c...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når noen forsøker manipulere partneren sin ved å bruke silence treatment er det en no go i min bok uavhengig av om det er menn eller kvinner det dreier seg om, samtidig som det er ugreit å gå i ett år uten å si meningen sin - vanskelig dilemma, men hva du enn gjør ikke la det bli en "jeg beklager kjære det skal aldri skje igjen sak" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sphere skrev:

Og jeg, i den enormt viktige befatning av å være mann, forstår på bakgrunn av dette hvordan dette kan ha blitt opplevd av ham. 🤪

 

2 minutter siden, Sphere skrev:

Du tok kontakt. Hun ga beskjed om at hun ikke ville snakke med deg. Ballen ligger hos henne. I mellomtiden ville jeg bare fortsatt livet, og holdt tankene okkupert av helt andre ting. Her er det viktig at du ikke gir etter. 

Bøller kommer i begge kjønn.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er stadig i krangel med sin mor også. Og hun er veldig sta, da det er som regel moren som kontakter henne igjen. Hun liker ikke å ha feil og innrømmer det aldri om det viser seg at hun tok feil. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Og dette visste du fra starten av, og likevel gikk inn i et forhold med henne, for hva? For å baksnakke henne i all offentlighet på et forum? Og du forventer hun skal respektere deg?

Anonymkode: a88d1...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Sphere said:

Du tok kontakt. Hun ga beskjed om at hun ikke ville snakke med deg. Ballen ligger hos henne. I mellomtiden ville jeg bare fortsatt livet, og holdt tankene okkupert av helt andre ting. Her er det viktig at du ikke gir etter. 

Ja, du kanskje det. Er fortsatt en stund til enda, men jeg har alltid sendt henne en god natt melding når jeg legger meg. Hadde du eventuelt også droppet denne, om hun ikke tar kontakt iløpet av dagen? 

Anonymkode: 8eebe...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Og dette visste du fra starten av, og likevel gikk inn i et forhold med henne, for hva? For å baksnakke henne i all offentlighet på et forum? Og du forventer hun skal respektere deg?

Anonymkode: a88d1...b23

Selvfølgelig visste jeg ikke det fra starten av. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette visste du fra starten av, og likevel gikk inn i et forhold med henne, for hva? For å baksnakke henne i all offentlighet på et forum? Og du forventer hun skal respektere deg?

Anonymkode: a88d1...b23

Wow...

Dette har ikke noe med ts å gjøre, det er i hvert fall sikkert. 

Anonymkode: f4e0c...328

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette visste du fra starten av, og likevel gikk inn i et forhold med henne, for hva? For å baksnakke henne i all offentlighet på et forum? Og du forventer hun skal respektere deg?

Anonymkode: a88d1...b23

Oi, virkelig? Har noen navngitt dama på VG eller noe?? Satt henne i en gapestokk eller hva er greien din egentlig?  

Anonymkode: 4f08e...bc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...