Gå til innhold

Mulig forholdet kanskje er over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig visste jeg ikke det fra starten av. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Men du vet hun krangler med moren sin, som vil si at du fant ut av dette i starten av forholdet. Eller påstår du at du fant det ut rett før du lagde denne tråden?

Anonymkode: a88d1...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du kanskje det. Er fortsatt en stund til enda, men jeg har alltid sendt henne en god natt melding når jeg legger meg. Hadde du eventuelt også droppet denne, om hun ikke tar kontakt iløpet av dagen? 

Anonymkode: 8eebe...5da

Ja, dropp denne. Du respekterer hennes ønske. Hun er den som må rekke ut hånda nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til hun tar kontakt, vil du virkelig være sammen med en som ikke tåler andre meninger enn hun selv har? Værste jeg vet egentlig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som tok kontakt nå via Whatsapp og lurte på hvordan jeg har det. 

Anonymkode: 8eebe...5da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig ung, TS? Siden du finner deg i så mye dritt og ikke turde å si hva du mente før etter et år? Eller bare veldig usikker?

Jeg foreslår at du sier at dere må bli bedre på å prate sammen og høre hverandre, og at dere nok begge trenger hjelp med dette. Så gir du det en siste sjanse som inkluderer å jobbe hardt med kommunikasjon dere i mellom, og respekt både for partner og seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Juniper said:

Er du veldig ung, TS? Siden du finner deg i så mye dritt og ikke turde å si hva du mente før etter et år? Eller bare veldig usikker?

Jeg foreslår at du sier at dere må bli bedre på å prate sammen og høre hverandre, og at dere nok begge trenger hjelp med dette. Så gir du det en siste sjanse som inkluderer å jobbe hardt med kommunikasjon dere i mellom, og respekt både for partner og seg selv. 

Er ikke veldig ung, er i starten av dem gyldene 30. Men er vel mer usikker, også med tanke på at jeg ikke har vært i så mange seriøse forhold før. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke veldig ung, er i starten av dem gyldene 30. Men er vel mer usikker, også med tanke på at jeg ikke har vært i så mange seriøse forhold før. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Det at hun sliter sånn med å håndtere relasjoner og har så høy konfliktlinje er ikke bra. Hun må være villig til å jobbe hardt med seg selv her. Hvis ikke er forholdet dødfødt, eller i verste fall veldig destruktivt for deg. 

Vær nøye med prevansjonen. Det siste du trenger er en unge med ei som er i krig med hele verden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Juniper said:

Hva var det egentlig du sa meningen din om? 

Hvordan skal jeg forklare dette? Jeg sa vel noe om at jeg synes jeg ikke alltid blir behandlet med respekt, og at jeg er litt lei at jeg alltid får skylden for alt. 
Hun har også sagt noen ganger at jeg oppfører meg som ett barn, å må bli mer voksen, eller mann som hun sier. Jeg nevnte dette og forklarte at jeg noen ganger lurer på hvem som egentlig er voksen her og det er kanskje du som oppfører deg som ett barn. Da ble hun ganske så sint. 

Anonymkode: 8eebe...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg forklare dette? Jeg sa vel noe om at jeg synes jeg ikke alltid blir behandlet med respekt, og at jeg er litt lei at jeg alltid får skylden for alt. 
Hun har også sagt noen ganger at jeg oppfører meg som ett barn, å må bli mer voksen, eller mann som hun sier. Jeg nevnte dette og forklarte at jeg noen ganger lurer på hvem som egentlig er voksen her og det er kanskje du som oppfører deg som ett barn. Da ble hun ganske så sint. 

Anonymkode: 8eebe...5da

Hadde aldri giddet det dramaet der. Bare å glede seg til kjerringa klikker neste gang. 

Anonymkode: 5e1ad...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...