Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. juni 2005 #101 Del Skrevet 16. juni 2005 :trøste: Så dumt med negativ test! Men det kan jo hende du har testet for tidlig... Håper formen er bedre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #102 Del Skrevet 17. juni 2005 Lille Ballerina: Takk for at du sier sånt...Godt å høre, er så glad for at dere finnes her :dagensrose: Mrs.Potter: Håper du har rett, at jeg testa for tidlig...Hvis syklusen plutselig er blitt 38 dgr, så har jeg jo ikke IKM før 23.juni.........Ja,ja den som lever får se! Nå skulle jeg egentlig ha vært på jobb.....Men eter ei våkenat med sviende hals, tett i pappen og feber så holder jeg meg hjemme........Været er strålende så det blir nok varmt idag også :o Skjønner ikke at jeg er så våken...Klarer ikke ligge mer værtfall. Har akkurat sendt sambo avgårde....Det måtte bare vært søndag og han var kommet hjem like hel...Kjører mc, derfor jeg er så bekymret. Han kjører bra men det er så mange tullinger etter veien.. *ikke tenke på det nå* Snakket med min gullige lillebror igår og han skulle komme hit en tur idag for å se hvordan jeg har det. Og hvis jeg er for syk( og svak og dårlig bak) til å kjøre bil så kan han ta meg med hjem til mamma og co.........Han er så snill!!! Hater å være alene når jeg er syk. F*** det irriterer meg at når det ENDELIG er sol og varmt så kan jeg ikke sole meg :evil: Ja,ja det kunne vel vært værre.........! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. juni 2005 #103 Del Skrevet 17. juni 2005 *gir enda en klem til deg* Uff...ikke noe særlig å være syk opp i alt... :trøste: Dra hjem til familien du, så slipper du å være alene..og så kan de dulle litt med deg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. juni 2005 #104 Del Skrevet 17. juni 2005 Huff da, syk i finværet er kjedelige greier. Håper du fikk litt trøst hos mamman og pappan din da. Er sambo din i harstad på norgestreff i helga da? Jeg er blitt så vant til å være alene 4 uker, at for oss er det blitt en livsstil. Blir faktisk litt på tuppa dersom sambo blir hjemme mer enn 4 uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melli Skrevet 18. juni 2005 #105 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei vennen! Jeg vil gi deg en stor klem! :trøste: Jeg vet så alt for godt hvordan det er å få en negativ graviditetstest, har hatt mange av dem og det er slitsomt. Vil jo ikke gi deg falske håp,men siden du ikke et sikker på når IKM er så kan det jo hende at du har testet for tidlig. Håper du har en fin helg på tross av den dårlige nyheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. juni 2005 #106 Del Skrevet 18. juni 2005 Så kjedelig at testen var negativ... Men da er vi to! Med IKM så og si på likt, OG negativ test UTEN spor til tante... Vi får bare ikke gi oss, Skytte og krysse alt vi har! Tror jeg skal teste igjen imorgen tidlig eller mandag jeg, dersom det ikke melder seg noen mens...enn du, tester du igjen snart du også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. juni 2005 #107 Del Skrevet 18. juni 2005 Håper du føler deg litt bedre, tenkte på deg i dag Mange som bryr seg om deg, og vil deg vel :trøste: Mange klemmer og susser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #108 Del Skrevet 19. juni 2005 Heia jentene mine!!! Så deilig å komme hjem og se så mange hilsner.....Blir helt rørt Pondusa:Jepp sambo har vært i Harstd i helga! Hadde visst vært supert! Venter han hjem utpå kveldinga her. *gleder meg* Melli: Takk for klem!! Ja det er så kjipt og leit med bare en strek at det er helt utmattende å ta de der testene......Blir jo bare værre og værre for hver mnd....Men så går det noen dager så er man liksom på ny giv igjen og prøver alt man kan....! Men jeg i alle fall tenker mer og mer på "enn om vi aldri får det til........." Orkidèen: Så gøy at vi har IKM nesten på likt! Og så antigøy at vi bare får en strek :evil: Har ikke testet på nytt pga tror det er tid for tante her nå................ Lille Ballerina: Du er søt og god som alltid! Du gjør meg glad! Det gjør forresten alle jentene her! Er så uendelig glad for at dere finnes!!! Vel, må vel oppdatere fra helgen........ Brodern kom og henta meg på fredag. Jeg følte meg mer død enn levende. Var innom butikken for å handle litt til mamma, gikk i koma og folk så rart på meg... :oops: Så sikkert ut som jeg var full.....!! Hører for meg ryktene her i byen;" Skyte var ikke på jobb på fredag...Nei, jeg så henne på butikken, tror hun var full...Å hun hadde med seg en ung gutt....Full OG utro mens typen er borte ei helg..." Jeg har nå fantasien i orden i allefall!!! Vel hjemme så satt jeg i en stol........drakk vann.....snøt meg.........var på do........spiste sm.stillende.........sov litt....drakk mer vann.........Utrolig givende!!!!!!!! Pappa passet på at jeg målte feberen og mamma ga meg sm.stillende og drikke. Hadde så himla vondt i halsen så det ble vann... Natt til lørdag sov jeg heller dårlig og måtte bytte seng midt på natta pga min var helt våt av svette............ææææsj............... Men på lørdag følte jeg meg litt bedre. Mamma hjalp meg så jeg fikk dusja meg, jeg hverken så ut eller lukta spes godt... :o Så fikk hun i meg litt mat! Dagen gikk for det meste ut på det samme som fredagen, men jeg klarte å spise mer mat og tok mindre sm.stillende. Vil jo helst ikke ta noen, men jeg har bare vært helt nødt for ikke å dø................nesten værtfall! Leddene verket og det gjorde så sinnsykt vondt i skinnet!! Sent på kvelden pakket mamma på meg klær og vi hoppet i bilen så kjørte pappa på luftetur med meg Jeg må le altså! Foreldrene mine er bare supre altså! Idag har jeg klart å være ute litt og spiser nesten som før! Men det smaker jo ingenting da.......Er fortsatt tett i pappen og hodet verker, men jeg er bra mye bedre. Men tenker jeg må holde meg hjemme i allefall en dag til...Huff, hater å må være borte fra jobb...Men så har jeg ikke vært så influensk på mange herrens år da... Det som ellers skjedde igår var at jeg holder visst på å få tantebesøk..Har fortsatt hatt litt ministikkinger nedi magen og hatt "mensrygg" disse dagene etter IKM, og igår begynte det. Dvs, jeg vet ikke hva jeg skal kalle det for det er bare svart gørr som kommer......... Sorry beskrivelsen altså.........Det ikke noe friskt blod foreløpig...men det kommer vel.... Siden jeg alikevel må være inne i superværet skal jeg tråle dagbøkene deres nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. juni 2005 #109 Del Skrevet 19. juni 2005 Foreldre er best! Er så utrolig glad i mine, og dine høres fantastisk herlig ut Heldig vi er! Godt å bli dullet med med når man er sykl. Jeg dro hjem til mams og papas etter jobb og la meg på sofaen. Og mens jeg sov, kom pappa med pledd og la over meg. Da fikk jeg sånn "ååå så go pappa" følelse Nå begynner uka snart, og jeg håper influensaen reiser dit peppern gror. Hold deg hjemme fra jobb, og la kroppen få hvile ut. Husk vi har bare fått tildelt en slik SUSS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. juni 2005 #110 Del Skrevet 19. juni 2005 Hørtes vondt ut med en slik helg. Håper formen er på vei tilbake, og at den stiger ett hakk når skyttemann kommer hjem for å dulle litt med sin syke kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #111 Del Skrevet 19. juni 2005 Skyttemannen kom hjem for ca 30 min siden og snorker allerede HØYT på sofaen.........Ingen fare for at han skal skjemme meg bort nei! Ja,ja han har nå hatt ei hard helg "stakkar"! Skal småspise jeg nå Har fått dilla på; *knaskerøtter *nøtter *annanas i biter *youghurt med cottage cheese oppi Yammmmi!!!! Og toast med boysenbærsyltetøy har mamma lagd til meg i helga, det var mega super digg!!! *må kjøpes imorgen* Sulten jeg ja....!! Godt tegn at matlysten er tilbake! Sånn sett skulle jeg egentlig bare vært syk noen uker...så kanskje jeg hadde tapt meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. juni 2005 #112 Del Skrevet 19. juni 2005 Å, så herlig! Høres ut som du koser deg! Menn er rare dyr, men han trenger sikkert å sove Jeg holder på å pakke til jeg reiser til tr.heim i morgen. Det blir herlig å komme seg litt bort for en gangs skyld Ha en nyyyydelig uke, og slapp av :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #113 Del Skrevet 20. juni 2005 Her er jeg igjen da.....Midt i natta....Burde sove, i allefall ligge å prøve på det, men jeg puster best med hodet oppover Sambo var ikke så voldsomt opplagt akkurat...og svært lite pratsom.... :veldigsur: Jeg som har gleda meg til han skulle komme hjem...Så er han bare trett og guffen i formen..........Burde jo ikke ha noen forhåpninger om annet da men...Jeg var så skravlesyk.....Fikk ikke snakket nok før han måtte sove, igjen....Så syns jeg ikke han var noe flink til å bry seg om hvordan min helg hadde vært :veldigsur: Klage,klage.....Vet at når jeg legger meg etterpå så kommer jeg til å krype inntil han og snuse han i nakken og kjenne at hjertet vokser når jeg tenker på hvor glad jeg er i han............Jeg er temmelig snarsint i flekkene men det går så fort over at det nesten er irriterende Fikk fortalt han at det er tantelignendegreier pågang da...Så spurte jeg om han hadde noe strategi for den kommende mnd! "Må vel bare fortsette som før" sa han...Fryktelig engasjert ikveld gitt........Ja,ja det blir vel likar imårra som trønderne sier Kom på idag at jeg skal på min årlige GU i juli...Da skal jeg spørre gyn. om han kan sjekke at alt ser greit ut til babymaking....Han sa nå egentlig det ifjor da...Men må vel litt grundigere undersøkelse til? Må høre ja....Typisk at det er så lenge til....Skulle ønske det var imorgen...Hater å vente på ting som skal skje....... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. juni 2005 #114 Del Skrevet 20. juni 2005 *gi god morgen til* Menn kan være noen udyr i flekkene.. men merkelig nok er vi glade i dem uansett.. Tror ikke de helt forstår påkjenningen av alt vi tenker og føler.. puss och kram :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. juni 2005 #115 Del Skrevet 20. juni 2005 Så fint at du føler deg litt bedre. Kanskje samboeren din også blir sjuk, og det er derfor han er så sliten?? Da blir han sikkert slik som min samboer: Dødssjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #116 Del Skrevet 20. juni 2005 Lille Ballerina:Ja menn er rare dyr! Men de er nå gode å ha Men det er nok sant at vi kommer fra hver vår planet!! Pi@:Sambo har nok bare festa og sunget for mye, samt sovet for lite i helga! Han er i fin form idag! Men det er ikke jeg...................Følte meg så grei så jeg skulle prøve å få handla litt, jadda....Kokte nesten over, svetten silte og jeg ble helt svimmel. Så det var bare å komme seg hjem... Skal prøve å få lagd litt middag nå før jeg sulter ihjel! Blir fiskegrateng idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. juni 2005 #117 Del Skrevet 20. juni 2005 Nå må du ikke styre slik før du er blitt frisk igjen. Legg deg på sofaen med noe godt, se litt på tv og bare slapp av i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. juni 2005 #118 Del Skrevet 21. juni 2005 Sier som Pondusa - er du syk, så legg deg ned og slapp av så du blir frisk! Viktig å lytte til kroppen og gjøre som den ber om! God bedring! Stor klem fra sykepleier Huldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #119 Del Skrevet 21. juni 2005 Heia Pondusa og Huldra! Takk for klemmer, godt det! Føler meg bedre idag, har t.o.m vært på planleggingsdag på jobben! De truet med å sende meg hjem, men da sa jeg bare at når jeg var omgitt av så mange spl/hj.pl så kunne jeg vel ikke ha det bedre?! Hehe.... Men har ikke gjort noenting annet idag da........Og skal nå se an formen imorgen..Har seinvakt....Men har et VIKTIG kurs jeg skal på på torsdag så det spørs om jeg må holde meg hjemme imorgen for å være best mulig forberedt til kurset! Kjedelig,kjedelig! Ellers så er humøret litt på bånn idag.......Det er slutt på mensen eller-hva-det-skulle-forestille....Kom jo aldri noe friskt blod........Å nå er det tomt for alt.......Så har jeg begynt på ny syklus? Var det tanta? Hva skjer liksom...? Har fortsatt til tider stikking nedi magen slik som når jeg hadde EL. Har hatt det til og fra siden da. Så nå er jeg bare redd for at det skal være noe galt med "avdeligen" Vil ikke akkurat ringe legen heller....Skal jo på GU i juli...Æsj så kjedelig alt er.........Kan det ikke bare se til f å klaffe snart så man slipper å bli helt gåen!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. juni 2005 #120 Del Skrevet 22. juni 2005 Ellers så er humøret litt på bånn idag.......Det er slutt på mensen eller-hva-det-skulle-forestille....Kom jo aldri noe friskt blod........Å nå er det tomt for alt.......Så har jeg begynt på ny syklus? Var det tanta? Hva skjer liksom...? Har fortsatt til tider stikking nedi magen slik som når jeg hadde EL. Har hatt det til og fra siden da. Så nå er jeg bare redd for at det skal være noe galt med "avdeligen" Du skulle ikke prøvd med en ny CB da???? Bare for å få det stadfestet om det kan være en blå grunn til det hele... Mange sv.skap har startet slik, med en "rar" mens som aldri kom. Uansett, godt å se du har kommet deg litt i form. Skrev svar til deg i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå