Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som du har hatt en fin dag - og at morgendagen kan bli likebra! :Nikke:

Kos deg i sofaen med PC'n du... Du fortjener det - og jeg er sikker på at sambo'n din mener det samme! :sjarmor:

God lørdagskveld! :kyss:

Videoannonse
Annonse
Gjest Rognebær
Skrevet

AI ÆM BÆKK i skyttemors bok! I alle fall for i kveld. :klem:

Jeg er helt imponert over Sondre som sover som en liten sovehelt! Si han godt kan sende litt søvnighet til bøtteknotten. Dvs - nå har han sovet en liten stund. Kanskje grøt er det som skal til? (Tips fra miiip!)

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive. Tror jeg bare må sette meg i sofaen og se på Kjempesjansen. :ler:

Skrevet

er sååå koselig med en liten msn-skravlings igjen altså :)

(sikkert ikke så koselig for deg, ettersom jeg bare klager :ler: )

Du er super, vennen!! :kyss:

Skrevet

:legrine:

Nydelig julekortbilde av Sondre.

Har nettopp sendt deg mail tilbake med noen bilder.... :sjenert:

Msn`n min ville ikke logge seg på..... :sur:

Skrevet

Iss;Det er heeelt i orden vettu snuppa!Det viktigste er at du passer på deg selv nå!

Cr@sh;Er mye bra vibber for tiden ja!Godt det!

Rognis;Helluu!!Så koselig!Ja grøt er gode saker,Sondre er helt vill og spreller og hyler og hiver seg etter skjeen så det er tydeligvis noe han liker!

LT;*kosepå*

LinKri;Jovisst er det koselig!!Er ikke hver dag alt er såre vel og da må man få lov å snakke om det!Det er ikke å klage!

Iss;Hehe,tenk,andre gangen på kort tid at jeg er på msn!Bra utvikling det!

Pondusa;Så det akkurat da jeg logga av...men som jeg skrev i mailen så var jeg dødstrett...men legge meg tidlig?!Neida!

Og enda da jeg knøvla meg i seng ble det bare så mye komikk med meg og sambo så jeg trodde vi skulle le oss ihjel!Bokstavlig talt,vi lo så vi heiv etter pusten!Er bare et under at ikke Sondre våkna....!

Men så sovna sambo og jeg fikk ikke sove...duppa,så våkna Sondre...så sovna han og jeg var lysvåken...Og sånn gikk nå natta.Utrolig frustrerende..

Var så trøtt imorges at jeg var svimmel..Sondre lå ved siden av meg da sambo sto opp for å fyre i ovnen.Jeg duppa og våkna av at Sondre jobba og slet iherdig med å få has på armen min og etterhvert gnage på albuen min :ler: Da måtte jeg jo bare le altså!Ingen ting å si på insatsen!

Var ute i to-tre timer hos mam og pap!Trilla etter en meeeget hompete skogsvei,så elg og fant juletre både for å ha på verandaen og i stua!

Så var det middag og etterhvert dro vi hjem!

Etter grøt og bad og litt pupp har arvingen nå tatt kveld.Men det spørs for hvor lenge for det var ikke så mye pupp han spiste...Kanskje jeg må gi han mindre grøt sånn at han ikke spiser mindre pupp...

Sambo er på jobb og vasker bil sammen med svigerfar og jeg sitter her helt apatisk og rutete i øynene........Idag MÅ jeg bare høre på meg selv og legge meg tidligere altså!Skal jo på trening imorgen og da må jeg være litt opplagt...

Får tro og håpe jeg kommer meg på en runde om ikke så alt for mange dager!

Takk for at dere er så snille og kommer på besøk til meg alle sammen!

Skrevet

Innom med en søndagsklem! :klem:

:nissevink: Så tidlig dere er ute på juletrejakt, da. Holder de seg til jul? Gleder meg til desember, for da kan jeg begynne å drikke julebrus! :sikle: Er litt rar sånn sett, prøver å unngå julesnop/julemat i november. Blir ekstra godt da, når det først blir desember. :)

Skrevet (endret)

Har blitt Oriflame-medlem, så nå har jeg bestilt en diger velkomstpakke. Måtte bare fortelle det til noen.... :sjenert:

Endret av pondusa
Skrevet
Flere som har skytte på msn idag ja :ler:

:Nikke:

Og takk for det, Skytte! Alltid moro å snakke med deg! :)

:klem:

Skrevet

Å nei gikk jeg glipp av Skytte på msn :sur:. PC frie dager fører ingen ting godt med seg :tristbla:

:klem:

Skrevet

Kakao;Vi var bare å fant dem vi skal hogge!Men man kan hodde dem nå også,så bare henge dem opp ned i garasjen til man skal ha dem!

Er så kjekt å finne tre nå som det ikke er noe sne for da ser man ordentlig at de er fine så man ikke får seg en overraskelse når man kommer hjem...!

Er en fin ting å spare de gode sakene til desember ja!

Jeg har drukket bittelitt julebrus og spist en hel del julenøtter allerede....... :sjenert: Men har ikke rørt klementiner,pepperkaker eller marsipangodis :klappe:

Pondusa; :ler: Du er nå morsom!Da blir det kremer og sminke i lange baner fremover!Var innom oriflamestanden da det var martna her,for selvsagt kjenner sambo hun som sto der(han kjenner ALLE her i byen...værre enn gamlingene han!)Men jeg er litt sånn sær og bruker mest produkter fra body shop for de er imot testing på dyr...!Også bruker jeg jo så lite sånne greier så jeg ble en dårlig kunde!

Miip;Takk det samme snuppa!

Pi@;Huffsann vennen...Men jeg skal komme innom flere ganger,men nå må jeg på trening........desverre!

Skrevet

:ler: bare tull & tøys & fjolling med deg og sambo? ;)

Uff, tenker det er frustrerende med mye nattevåk..

:hoho: Gnage på albuen??

Babyer er rare & søte altså!!

Høres så kos ut å være 3 i hus.. :hjerte:

Ha en kjempefin mandag!! :klem:

Gjest Rognebær
Skrevet

Hallaien!

Helsesøster tipsa i dag om å gi pupp før grøten, sånn at melkeproduksjonen holdes oppe og sånn at han får i seg nok å drikke. Kanskje et tips for deg også? Bra Sondre også liker grøt. Jeg måtte le da jeg leste om du som våknet av Sondre som gnagde på albuen din. Her er det også gnaging på programmet om morgenen. :ler:

Skrevet

Epica;Det er en god del av denslags her ja :) Morsomt og veldig godt å le så levra nesten løsner!

Jeg skal ikke klage på den tiden jeg er våken om natta,for det er ingen ting i forhold til mange andre...Men noen dager er lunta betraktelig kortere enn ellers.Og da hjelper det lite å være en liten hissigpropp fra før av...*plystre*

Cr@sh;Trivelig det!Har vært å lest hos deg også idag!Tenk at du har to små gull...eller en liten og en litt mindre!

Rognis;Han får en pupp før grøten,men idag gjorde jeg en ny vri!Først pupp kl 18,så slappet han av mens jeg lagde grøt(hvilket tok sin tid idag pga mora hans hadde så mange "geniale"måter hun skulle prøve ut for ikke å få klumper...yeah right :sur: )Så spiste han masse grøt,slappet av på gulvet og sprella naken som alltid før bading!Så spiste han resten av puppene før han la seg halv åtte og sluknet som et lys :) Så hvis dette kan bli rutinen hver dag så skal jeg være enda mer fornøyd enn før!

Utrolig hvor ofte jeg bruker ordet så...irriterende :ler:

Håper magen min har funnet ut at den skal være grei for natta som var hadde jeg sååå magevondt og satt på do halve morgenen idag...men gikk bra å trene og spise etterpå så det måtte være noe muffens bare!Kjenner bare at jeg er bittelitt uggen nå ikveld...

Ellers så er jeg ganske tom i hodet her jeg sitter...tenkte å sette meg ned å ordne litt i den boka sambo skal få ti jul.Lenge siden jeghar ordna noe i den.Men han skulle bare en liiten tur ut så jeg tror den må vente til imorgen så han ikke plutselig kommer hjem midt i alt!

En annen ting er at jeg har fått meg photoshop og pinnacle som jeg må sette meg inn i :sjarmor: Spørs om det blir mye kg fremover nå.......... :sjenert:

SÅ har jeg noen fler julegaver som ligger å venter på å bli pakket inn..Og det er jo ganske koselig,kanskje jeg skal gjøre det ikveld!Mange ting å ta av kan man si!

Skal ringe venninne N som jeg ikke har snakket med på hundre år..........huffameg så fort det er å miste kontakten altså....men det er ikke bare min feil da...jeg kan ta imot anrop jeg også ;)

Skrevet

Måtte :ler: godt jeg og av albuespising. De er så skjlnne nr de gjør sånt syns jeg. Kjenner meg så godt igjen i det å være svimmel pga søvnunderskudd. Men jeg trøster meg meg si at det ikke kommer til å være for evig og alltid :)

Ha en fin tirsdag snuppa :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...