Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Felixa;Så koselig å se deg!! Tenker på deg støtt og stadig skal du vite! Håper alt står bra til og at du har en fin sommer!

Epica;Hehe,ja nå kan det bli action fremover! *håpe*

LinKri;Hehe,ja det kan vi gjøre! Hadde vært litt stilig om vi fødte på samme dagen!

Cr@sh;Litt treg jeg............ :sjenert:

Iss;Så koselig!

Podusa;Vært der dere ja,heldiggriser!

Åh,så bra da er det i alle fall 1 ting som tyder på at ungen kommer til å komme ut!

Skal prøve å føde så snart jeg kan :ler:

FruBiscuit;Koselig å se deg!

Cr@sh;Takk det var veldig koselig du!

Murf;Jepp,sånne som Pondusa er supre å ha!

Tulipan;Ingen ting å unskylde for,du har jo masse annet å henge fingrene i!

Ang naboen så er vi alltid blide og hilser på dem så det er ikke det!De er bare rett og slett stokk hakke dumme...!

Jeg hviler masse ja! Gåturene mine er så minimale at det knapt kan registreres som gåing :ler:

Rognebær;Det fristet enormt :sjarmor: Men jeg lot være,orket nesten ikke snakke om noen ting med henne.Var bare sjeleglad når jeg kom meg ut derfra! Og nå har hun ferie så jeg kommer neppe til å treffe henne på barsel heller!

Murmelmy;*smmmmmask*

IdaC;Den var god du!

:sjarmor: Jeg har gjester!! Det er bare å si hei altså folkens! Jeg biter sjelden! ;)

Skrevet

Gjester kan ikke skrive i dagbøker, så REGISTRER deg gjest, og vis deg :sjarmor:

Skrevet

Så må jeg vel oppdatere litt!

JM-kontrollen igår gikk fort og greit! Deilig å vite at jeg ikke skal dit mer i allefall.Neste kontroll er på sykehuset neste torsdag,men har store planer om å skippe den :sjarmor:

Ellers var urinen fortsatt finest i byen :ler:

BT var 110/80

SF målet 37-38

Ødem 1

Hjertelyden mellom 150-155

Vekt 86kilo..................opp 13 totalt så det er søren meg ikke rart alt er tungt og vondt!

Har vann i fotene og i høyrekneet derfor det er så pokkers vondt :tristbla: Tenk at vann gjør vondt da?! :ler:

Det var fint med fostervann og hun kjente nesten ikke hodet,bare skuldrene så nå er h*n langt ned :overrasket: Jeg skjønner ikke hvor hodet gjør av seg for fra der hun kjente skuldrene og ned til kroppen min tar slutt er det jammen ikke langt...

Pga ferie på helsestasjonen blir neste kontrll på sykehuset som sagt,men den har jeg ingen planer om å være med på,sant?!

Herlig å vite at både denne JM og hun som jeg vet kan være fælest på sykehuset har ferie nå,dermed slipper jeg å møte dem på barsel også! Hurra!

Dem som jobber på det andre sykehuset vet jeg ingen ting om annet enn at de har skryt på seg! Jeg er bittelitt lei meg for at jeg ikke fikk truffet andre enn en barnepleier da vi var på omvisning for det er litt skummelt å ikke ane hvem folkene er,men det glemmer jeg nok.Vi blir vel kjent etterhvert :ler:

Men håper hun barnepleieren som viste oss rundt er på jobb når jeg kommer inn for hun var såååå grei!

Bla-bla-bla!

Etterpå gikk jeg i byen og kikka litt.Kjøpte megastilig stoff som skal bli nye kjøkkengardiner en gang...!

Så fant jeg en lys rosa omslagsjakke(som kommer til å passe tvert magekulen er litt mindre)og en kjempestilig genser på salg! *fornøyd*

Sambo fikk en t-skjorte og jeg tre nye truser!

Sambo hentet meg og da vi kom hjem sto mam og pap utenfor!

Pap og sambo skulle snekre litt på verandaen så jeg og mam dro til supertante.

Faren til naboen var også her for å snekre men han ble å sur på sønnen så han dro hjem :overrasket: Naboen hadde ikke kjøpt inn noe materialer de trengte så de var jo like langt....Skjønner godt at faren ble sur for han hadde kjørt langt!

Etter noen timer kom jeg og mam hjem,mennene dusjet seg og vi dro ut for å spise! Yammi så mett jeg ble! Etterpå gikk vi litt i noen butikker og jeg kjøpte to potensielle julegaver! Var nattåpent her og mye salg så jeg skulle vært frisk og rask på foten..menmen!

Rimelig sliten og uvel av mat da vi kom hjem!Men det var en veldig veldig bra dag!

Ble ikke fullt så bra inatt...Da hylte det i kne og rygg og bekken :tristbla: Har snurret mer enn jeg har sovet.Sambo har også sovet dårlig(merkelig det gitt når han deler seng med en snurrende hval..!)

Jeg dormet frem til kl ti.Da våknet jeg av at jeg hylte auuuu!!

Drømte at sambo var skikkelig fæl med meg og skulle vri av meg hodet...Jeg gråt og ba han om å slutte men han sa bare at det kunne da ikke være sååå vondt...

Måtte ringe til sambo og fortelle for en fæling han er :ler:

Ellers har jeg tørket støv på soverommet og badet,spist frokost og satt på en maskin klær som jeg skal henge opp nuh!

Venter på melding fra stakkars syke A sånn at jeg kan tusle bort til henne.Har tatt opp hjemmebakte horn,jordbærsyltetøy og falukorv til henne...Sånn at hun kanskje får i seg litt mat!

Vi snakkes enten før eller senere ;)

Skrevet

Iss;Kan dem ikke?! Så irriterende! Eller,er jo bra,men koselig hvis dem hadde registrert seg da! Var en annen bruker også som tittet innom! Er litt morsomt det,men enda morsommere hvis dem sier hei!

Hvis dem ikke bare tenker "å herreguuud for ei bok..." :ler:

Skrevet

Hei hei

På kontroll på torsdag? Nei det håper jeg du slipper :) Får håpe lillegull er ute før det da, så du slipper mer vondt og vann nå da :)

Så sambo sover dårlig med en hval i senga ja :ler: Du får sagt det du asså. Sambo sover så tungt han så jeg kommer nok aldri til å kunne ødelegge nattesøvnen hans. Hvis jeg ikke blir 1,80 x 2 da, for da er det jo rett og slett ikke plass til han :ler:

Snill du er mot A som er syk da, gode venner er godt å ha ja

Kose deg i dag :klem:

Gjest gjesta
Skrevet

:ler: Jeg drømmer alltid at mannen er fæl!

Da er det godt å våkne! :sjarmor:

Skrevet

Stakkars surrende hval...nå er det på tide synes jeg!!

Krysser fingrene for at det ikke blir noen JM-time neste torsdag!

:klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Krysser fingerene jeg også for at du slipper kontrolltime neste torsdag! ;)

Fine tall fra kontrollen i går :)

Så snill du er mot venninna di.. hvis du ikke spiser det opp før du hører noe :ler: (Litt intern humor her)

Kos å ha deg å msn snuppa!

:klem:

Skrevet

Kontroll neste torsdag? :klø:

Neeeei... DET skal vi ikke ha noe av... :ler2:

:kys_2:

Skrevet

Du, jeg svarte i boka mi, jeg. For jeg tenkte jo ikke på at jeg kunne gå inn hit :sprettoy::ler:

Jeg er helt borte. NÅR er terminen din? Rett rundt hjørnet, skjønner jeg. Vennligst svar i min bok :ler:

Skrevet

Hei snuppa!

Høres ut som om du hadde en veldig fin dag i går med familien. Er så glad i og fornøyd med familien min også. Enkle og ååne, ikke sånn kjipe og uptighte.

Så flott JM kontroll! Ikke noe å klage på der i hvertfall! Er jordmoren din også kjip? Min er aldeles flott, men merker jeg ikke har så bruk for disse kontrollene da alt alltid er så bra og jeg er i god form. Og alle spørsmålene jeg har, får jeg jo svar på her eller andre steder på nettet :ler:.

Kjipt å ikke sove godt om natten. Søvn er alpha omega for meg. Er nemlig et lite murmeldyr ;) (derav navnet), som godt kunne sovet resten av livet (men ikke dø, assa!). Koser meg...i tillegg så kan jeg jo sove på rygg, sidene og magen, så ingenting hemmer meg i sengen. Likevel så frister :humpe: særs lite. Både for mannen og meg :ler:

Ha en super kveld :klem:

Skrevet

HALLLOOOOOOO SKYTTEMOOOOOOR

Jeg kjeder meg og er møkk lei loglineære modeller med quasipoisson error og korrelasjonsmatriser og plot i hue og ræva :sjenert:

Skrevet

Lucky; :ler: Hvis du blir så stor så må jeg få se bilde :ler:

Epica;Lenge siden jeg har hatt mareritt nå så huff! Er godt å våkne og vite at han aldri ville gjort noe sånt! I allefall ikkesom jeg kan forestille meg...hmmm...paranoia... :ler:

Magolia;Håper så inderlig det blir nå ja!!

LinKri;un hadde flax som ringte akkurat da jeg sa det til deg,ellers hadde jeg faktisk spist dem opp alene og ikke hatt med noe til henne......Når det kommer til sult kan jeg være riktig så egoistisk.... :ler:

Pi@;*klemme på* Det ordner seg medoppgava! Jeg vet det!!

Cr@sh;Neeei! Har ikke tid! Mulig jeg er på føden på barsel da,men ellers orker jeg ikke ha noe der å bestille!

Jolie;Hehehe,jeg skal svare deg i boka di ja! Og takk for tips! Trenger stadig tips fra mammer jeg og er så glad jeg kjenner så mange av den sorten nå!

Murmelmy;Mam og pap er best i verden! Pappa er en sånn morroklump som finner på alt mulig rart til mammas store fortvilelse noen ganger! Mamma er bare sååå god og hjelpsom og sammen ler vi nesten hee tiden! Mest av pappa og til tider sambo siden han og pap er (nesten heslig)like!

JM min er helt oki liksom.Men ikke en sånn varm og god dame som man blir glad i liksom...Så er hun søs til naboen min...

Kan love deg at det er slutt på hankypanky her i huset ja! Satser på en smellkarriere nærmere jul :ler:

Pi@;HALLLLOOOOOO!!!!!!!!!!!! Jeg klarer ikke se det du har skrevet med liten skrift :grine: Nå dør jeg av nysgjerrighet..........................

Jeg er frøken treg idag.............Så må jeg forte meg å fortelle at jeg hadde en kynner idag! Midt i boka til MissBb!! Dagens kynner...skal prøve å gå på meg flere siden!

Har vært noen timer hos A og spist horn og hørt ALT fra ferien hennes!!Jeg elsker sånne folk som bare kan fortelle hemningsløst og detaljert om alt de har opplevd :sjarmor: Ikke at jeg gjør det selv nei............................. :sjenert:

Hun var heldigvis på bedringens vei og vi hadde det utrolig trivelig!Herlig å bare være venninne ei stund og ikke bare være helt magefiksert!

Men ble nå litt babysnakk også da! A er singel men en av de to venninne mine her i byen som er mest opptatt av meg og magen.Mye mer enn dem som har barn selv.Litt merkelig egentlig...

Da jeg kom hjem drev sambo å snekra! Flinke mannen min! Jeg gikk inn med lovnader om middag snart................

Sambo kom inn etter lang tid og her satt jeg.................

Så vi spiste brødskive mens jeg skjemtes og hadde verdens dårligste samvittighet...Sambo bare så på meg og sa med store bokstaver;DET GJØR INGEN TING VENNEN!!

Men jeg har nå vond klump i magen læll......Har lovt han noe godt til kvelds og det skal han få! Snart,for jeg har jo sulla meg gjennom siste del av runden min så det er jo snart kveld!!

Via omveier har vi forresten fått høre at naboen i 2.etg har sagt at han vet av et hus som skal selges og som han muligens er intr i....og at han da ikke orker å gjøre ferdig snekringen her :overrasket: Interessant...Jaja blir spennende å se om han noen gang gjør virkelighet av de ordene!

Hadde vært perfekt om vi hadde hatt råd til å kjøpe deres del,gjøre alt ferdig og leie ut til vi får råd til nyhus! Ingen i våre familier som er spes lystne på at vi skla ha flere oppussingsobjekter :ler: Hmm..lurer på hvorfor :ler:

Nei nå skal jeg innom Jolie igjen så er det no more pc idag! Er jo sol her for søren! Og jeg har snart 1 meter dekke på verandaen :sjarmor: I love my man :sjarmor:

Skrevet

Det er sannelig rett om hjørnet, ja! Vææ, snart er du mamma du og :smilbla:

Jeg grudde meg nok min part jeg og, ja. Men så ble det plutselig keisersnitt, og da grudde jeg meg litt annerledes :ler: Jeg tror du kommer til å takle fødsel og barsel og alt sammen veldig bra :) Og er det noe du lurer på, så er det bare å spørre vettu. Det gjorde jeg. Også går det over. Ømme pupper, vondt underliv, nattamming. Og om det ikke går over, så venner man seg i det minste til det :ler: Maia sover jo ikke stort om nettene enda, og skal ha masse pupp, men det er egentlig helt greit. Kan være litt morragretten (jeg altså), men det er ikke noe nytt :ler: Og jeg som var så sår og hadde lyst til å gi hele ammingen på båten har nå to stk superpupper som ikke lekker det minste. Hurra!

Jeg er i ammetåka altså, men husker en liten smule at du kanskje er i Trondheim av og til? Si i såfall fra, så tar vi en is! :smilbla:

Gjest Myztica
Skrevet

klarte du å gå på deg flere kynnere?? Har hatt EN eneste en i dag jeg.... :roll: Men den 25 er det fullmåne, og da kan jo ting skje vettu :sjarmor: (Ja, jeg er vel kanskje litt overtroisk... eller hva jeg skal kalle det... :sjenert: )

Ha en god natt! :kyss:

Skrevet

Ang kontroller man ikke vil nå. Jeg hadde kontroll hos lege dagen før termin med lillemor. Regnet med at den, og flere til ville komme, så jeg ante ikke hva som var i gjære da jeg plutselig fikk rier den morgenen. Legetimen var egentlig kl 13.00, og lillemor var ute 12.13. Husker jeg spurte jm om noen kunne ringe å avbestille....... Dah!! Akkurat som han ikke skjønte hvorfor jeg ikke dukket opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...