Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann sveisann Skyttemor! Så utrolig lekker mage du har!!!! Håper du får en finfin dag!

:klø: Er det ikke for mørkt for sola nå???

Psssss: Skytte bor litt lengre nord enn oss østlenninger ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

...spennende å følge deg nå!!!!

Skrevet

Iss; :ler: Her har det ikke vært mørkt på lange tider vennen! Du må komme og se en gang vettu!Nytteløst å ri inn i solnedgangen her oppe,for på 123 så er solen fremme igjen! Vel og merke når det ikke er overskya............ :sjenert:

Wasabi;Har ikke prøvd å få det på enda..Driver å venter på en dag med rikelig tålmodighet..Evt at mamma skal stikke innom... :sjenert:

Jeg får nemlig helt anfall hvis jeg begynner å plages med ting og det er ikke bra for hverken meg eller puta :ler:

Kakao;Takk! Nei nå er det jammen meg ikke lange stunden igjen du! Hjelp....!

MissBb;Takk for det snuppi! Hehe,ja det er lite østland her på en måte!

Magolia;Koselig at du syns det vennen!

*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>*>

Da jeg la meg igår avtalte jeg med venninne L at vi skulle møtes idag!

Ergo ble jo selvsagt bena sååå urolige og krampeaktige...det var vondt å ligge og jeg ble sulten...Hvor typisk er ikke det?!

Etter så som så med søvn sto jeg bare opp da sambo dro på jobb.Får evt hvile litt senere idag.

Siden sitting er så no good må jeg bare dele runden min i to også..Så jeg kommer innom alle altså,det tar bare litt mer tid nå.

Hadde forresten et uforklarlig gråteanfall igårkveld...Tårene bare kom rennende mens jeg uintr tittet i "på vei" og sambo kosa på ryggen min...

Han var så god og lurte på om jeg grua meg til fødselen og sånne ting.Men jeg vet ikke hvorfor jeg gråt.Jeg vet ikke om jeg gruer meg til fødselen heller...Jeg aner rett og slett ikke helt hva jeg tenker og føler.

Og det er en merkelig ting altså.Jeg tror jo jeg har lest og spekulert såpass at jeg hadde gjort meg opp en mening,men nå er altså hodet helt tomt.Jeg kan ikke svare noe idag heller for jeg vet ikke noen ting om hva jeg tenker!

Har hodet mitt skjøvet alt bort og vekk??Jeg kan jo ikke ignorere det faktum at jeg skal føde! Og jeg tror ikke jeg gruer meg..Vel,litt sikkert.Jeg gruer til å ikke vite hva som skjer og til å miste kontrollen...

Må grunne litt mer på dette altså.For det var ikke helt sånn hormongråting altså,dette var litt annerledes på en måte...Hmmm...Liker ikke hjernen min når den oppfører seg sånn.

Nå skal jeg dusje og se om hevelsen i hendene etterhvert går over...Og om høyrefoten blir litt mer seg selv.Er nok ikke tøys at jeg ikke skal sitte så lenge...

Så må jeg prøve meg på en runde med barberhøvelen :grine: Det er så vanskelig!!! Trodde jo jeg skulle få ha på kortbukse idag siden sola skinte igårkveld,men neida! Må tro jeg skal slippe det ja for her er det overskya og sikkert ikke spes varmt ute..Men,men.Snakkes senere!

Skrevet

Hei vennen.

Kjenner meg såå godt igjen i gråteanfallene... :sjenert: Godt at det er helt normalt og egentlig ikke trenger å være for noe som helst...

Jeg gråter av det meste som det kan gråtes av for tiden, jeg... og særlig ting som er helt "unaturlig" å grine for.. :ler:

Håper hevelsene dine gir seg litt etter hvert... og at høvelen ikke er slem med deg... ;) Vanskelig det der ja!

Og du.,... Nyyyydelig mage! :klappe:

:kys_2:

Skrevet

Trodde sola gikk ned nå på sommeren jeg :klø: Men tydeligvis så trenger jeg en tur til nord! :ler:

:fy_fy: Du får høre på hva kroppen sier til deg nå, at du IKKE må sitte så mye og slappe mye av! For det sier jeg, basta bom!

Skrevet

Huff sånn du skal plages Skyttevennen :troest:

Håper det blir bedre utover dagen, når du får rørt litt på deg.

Skrevet

Hei skyttemor!

Nå har du snart bare 1 mnd igjen! ;)

Kjempeflott magebilde!

Håper formen din forbedrer seg, jeg skjønner godt du er sliten etter bilturen deres. Følelsene er ikke lett å kontrollere når man er gravid, så det er ikke lett å vite hvorfor man egentlig gråter heller.

Fødselen må du ikke grue deg til, for det er ingen som vet hvordan den blir uansett. Det beste du kan gjøre er å slappe av og la kroppen gjøre jobben.

Stor klem fra meg

Gjest gjesta
Skrevet

Uff, trøtt du også ja?

Jeg skal garanteeert hvile etter jobb idag!! :sjarmor:

Stakkars vennen.. Hormoner er kjipt!! :grine:

Vet hvordan du har det.... :sjenert:

Slappe av idag og ta vare på deg selv.

HELDIGVIS går det over!

Fysøøøren du nærmer deg termin nå! :overrasket:

Krysser fingre for fine og koselige dager! :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Hei vennen :)

så koselig å ha deg på MSN igjen! Du er ikke alene om å gråte.. Feller noen tårer nesten hver dag jeg nå. Bare det at sambo sier at han elsker meg, kan jeg begynne å grine av :sjenert: Men det er nok heeelt normalt. Innimellom vet ikke jeg heller hva jeg gråter av, eller hva jeg tenker... Men håper du føler deg bedre snart :klem: :klem:

:kyss:

Skrevet

Cr@sh;Det er heldigvis ikke så ofte de kommer! Høvelen ja :ler: Say no more sier jeg bare...!

Iss;KOM PÅ BESØK!!! Det hadde vært koselig!!

Jeg er litt lite flink til å høre etter................... :sjenert:

Pi@;Det går seg til vettu!

Fru Blå;Takk! Ja dagene suser avgårde nå...nesten litt for fort!

Takk for at du sier sånt,skal prøve å henge med å la kroppen bestemme...Må vel gå bra det? Hadde vært værre om det hadde vært en annen kropp som skulle bestemme :ler:

Wasabi;Takk det var godt!

Epica;Sjelden jeg er helt 100% våken :ler:

LinKri;Koselig på msn ja!Går bedre nå vettu!

MissS;Nja............ :sjenert:

Er very very sliten og har skrekkelig vondt her jeg sitter,men har tatt runden min og lurer på om jeg tar pcfri imorgen....

Ble litt lengre i byen enn planlagt.Traff både L og S og det var koselig!

Dagens fangst bestod av jerntbl og linsevæske :ler:

Senere skal jeg kanskje se i leiligheten til A som har flyttet rett borti gata her!!! HURRA!!! Det blir koselig!

Men nå må jeg bare gi meg over og flate ut.Lillegull jobber intenst med å presse rumpa mellom ribbena mine...AU!!!!!

Ble kort og kjapt dette,men har ikke så mye å meddele idag...!

Skrevet

Gå og legg deg og slapp av du nå....

Skrevet

Vet du hva??? I morgen er det kun en måned til terminen din :overrasket:!!!

Hmm...har ikke vært utsatt for disse gråteanfallene..ennå. MEN, de kommer vel før jeg vet ordet av det. Har nok hatt et par, men ikke flere enn det.

Kjipt med masse hevelser og greier, men husk at nå er det jaggu ikke lenge igjen før Skyttetrollet kommer poppende ut av mammas mage. DEt blir gøy, det! Og spennende... :sjenert:

Ha en super torsdag, vennen!

Skrevet

Er inne med en stor god-klem til Skytte som er så flink til å holde liv i dagboka mi.

Tusen takk :klem::klem:

Tenk - nå er det ikke så lenge igjen :hoppe:

Jeg kjenner meg veldig igjen i måten du beskriver gråteanfallene på, tror et er helt normalt. Det er ikke alltid enkelt å finne ut av hvorfor man gråter, men jeg synes iallefall at ting blir mye bedre etter man har latt tårene renne fritt en stund :kose: Bare la dem renne du

Stooor :klem:

Skrevet

Iss; :ler: Har du sitert meg i signaturen din!! *KRY*

Murmelmy; :overrasket: I know!!! Det er så sprøtt at det går nesten ikke an å forestille seg!!

Det er heldigvis ikke ofte jeg får sånne anfall! Kanskje de bliroftere nå mot slutten..?

Lucky;Takk det var kos!

Leanora;Ingenting å takke for! Er bare koselig vettu!

Ja når dem kommer må dem bare renne seg ferdig ellers blir man helt shaky...!

MrsP;Koooosepå deg og!

Foreløpig så fikk jeg gjort ferdig bildene til mam igårkveld,mangler album til ca 200 bilder så er alt i boks.Men dem er ferdig sorterte så det går kjapt!

La meg igår ja og sovnet på senga med sengeteppet i en ball over meg :ler:

Var et nytt og bedre menneske da jeg våknet! Deilig! Må fortsette med sånne dupper trur jeg...Men ikke på to timeretter kl 18 om dagen......

For var jeg trett da jeg la meg kl tolv??Nei...Men snusa på sambo såpass lenge at jeg sovna nå en gang :ler:

Fikk forresten renska skikkelig opp på pcn igår! Hadde en kompis innom som er "vår mann" på pcog han fikset opp! Så nå er den så god som ny!

Oi,nå kom venninne S og vi skal skravle og kose oss med ostemuffins!

Snakkes sikkert senere!

Skrevet

:ler: klarer ikke holde deg unna nei!!!!!

Og måtte sitere deg, var heeeeeelt meg :ler:

Skrevet

Håper du koser deg med veninnen og ostemuffins og at formen holder seg så du slipper å ha så mye vondt.

Torsdags :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...