Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Innom for å gi deg :klemmer:

Er kanskje ikke så dumt å sykemelde seg om jobben stresser deg så mye?

Håper ihvertfall formen er bedre i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen tusen takk for alle besøkene kjære dere<3

Er så koselig å ha folk innom boka syns jeg:)

De siste dagene har jeg bare ikke hatt nok ork til min egen bok.. Men jeg har fulgt med i deres og idag ble det runde også:)

Men får litt abstinenser da vet dere;)

Onsdag var formen bedre men matlysten dårlig. Fikk jobbet en del og fulgt snupp på turningen.

Torsdag måtte jeg også jobbe litt men fy f det var godt å ta helg. Denne uka føles det som om sjefen har spist meg litt opp.. Usj!

Har jobbet med ekstrajobben noen timer og strikket ferdig enda et par grytelapper! Så jeg har ikke hatt hender ledige til smurfing, hehe:)

Igår var det litt helgevask og hjemmelagd pizza foran tvn. Egentlig godt men magen min er så misfornøyd med alt for tiden:(

Hadde besøk av brodern også ja! Til snupp sin enorme glede<3 Det er bare noe helt spesielt med de to:)

Formen er litt halvveis og idag har jeg brukt dagen på å vaske rundt kjøkkenet, ligge på sofaen og fargelegge ilag med snupp, vaske klær og ligge i sengen.

Når helgen er over er jeg kommet til uke 27 og er bare en liten uke unna tredje trimester.. Det er litt snålt å tenke på at han faktisk begynner å nærme seg ferdig..

Jeg lurer så fælt på hvordan det skal bli å bli tobarnsmor!

Syns det er vanskelig å forestille seg hvordan ting kommer til å bli både praktisk og emisjonelt..

Snupp er jo sååå avhengig av meg.. Er så redd for at han skal føle seg glemt eller tilsidesatt:(

Han er jo det mest dyrebare jeg har så det er så innmari vanskelig å forestille seg at jeg skal ha to skatter.. Livredd for at jeg skal gjøre ting feil, at han skal bli sjalu osv.

Men jeg må tro det går bra.. Han gleder seg veldig til å bli storebror i alle fall<3 Han kommer til å bli kjempeflink!

Skal prøve å se om det blir litt søvn inatt også. Hadde vært deilig ja:)

Hugs n kisses <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer til å gå kjempebra! Hjertet ditt bare øker i størrelse så du har nok kjærlighet å gi til hvert barn :Nikke:

Håper du har hatt en god natts søvn og ønsker deg en god dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte! :)

Jeg tror det kommer til å gå kjempefint å bli tobarnsmor! Det er dessuten sikkert litt enklere å få barn nummer to når barn nummer en har blitt litt selvstendig. Tenker på svigerinnen min som har ei datter på to og et halvt og en sønn på fem måneder. DET er hektisk det, for hun er jo enda baby på mange områder, selv om hun er en veldig flink toåring.

Men så er det vel andre utfordringer med en femåring, da. :jepp:

Ja tenk, bare en uke til tredje trimester! :hakeslepp: Hvor blir tiden av. Men det sier jeg jo nesten hver uke inne hos deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt å tenke på at du snart trer inn i siste trimesteret! Syns ikke det er lenge siden du gikk forbi den magiske 12-ukersgrensen. Snart har du ikke bare en nydelig sønn, men to :rodmer:

Tror du kommer til å være en fantastisk tobarnsmor. Eller nei, jeg vet det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta: Joda, må jo tro at også mitt hjerte vokser i takt med antall barn:) Men det er skummelt å tenke på..!

Teri: Ja fy jeg bøyer meg i støvet for folk som får barna sine tett! Det hadde jeg ikke overlevd:)

Satser på at det blir å gå bra men er veldig redd for at snupp skal bli sjalu og føle seg utenfor. Håper virkelig vi slipper store slike problemer..

Ukene flyr endelig nå ja:)

Pitte: Takk for at du også har troen på meg:)

Ja det er litt rart, men voldsomt godt å bare ha denne uken igjen i 2.trimester.

Syns likevel at det er lenge igjen til januar.. Men jeg vet jo at tiden går veldig fort nå fremover så plutselig er det unnagjort! Gleder meg sykt mye til å treffe lillesnupp og til å slippe halsbrann!! Det skal bli herrrlig!!

Ble mye jobb idag og det kjennes på kroppen..

Bekkenet har blitt litt vondere men jeg prøver fortsatt å ignorere det..!

Snupp har vært tidvis gjengrodd i ørene igår og idag så jeg ønsker meg en bedre dag imorgen.. Tungt når man kun føler at man maser om alle de samme tingene hver eneste dag.. Men sånn er det vel:)

Torsdag blir det tur på oss<3 Til svogeren min som bor utefor Stockholm! Gleder meg!! Skal bli deilig å stikke av litt:) Og forhåpentligvis få shoppet litt...:) Og treffe dem da selvfølgelig, hehe:)

Gruer meg bare til å reise hjem alene.. Og være uten mannen i tre fire dager:( Jeg har blitt så avhengig av han..<3

Men heldigvis har jeg snupp da:) Han er god og steller godt med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dag...

Dårlug start med en fjasete unge som veivet et glass melk utover gangen, badet og rommet sitt... Klarte å velte det ut av hendene i krysset der de tre rommene møtes liksom!

Og en alt for trett og psykisk sliten mor som ble alt for sint så tårene kom:(

Tror vi kom oss avgårde uten varige mén men dagen min har vært grusom:(

Det er ting med eksen som sliter ut hodet mitt pga det er så vondt at snupp ikke har det helt bra der for tiden:(

Det sliter i stykker mammahjertet og er utrolig slitsomt.

Har fått time til samtale den første nov så får vi se om det er noe som synker inn hos eksen...

Måtte bare dele litt av dette for det gjør så vondt og tapper meg helt:( Men jeg skal klare det. Det må bli bedre.

Formen er fortsatt ikke bra, dårlig matlyst og sykt med halsbrann og kvalme. Har grått flere ganger idag.. Føler meg så ubrukelig som er sliten av ingen ting:(

Ser trøtt og sliten ut og humøret er ikke godt...

Jeg gleder meg voldsomt til helga men mest til å komme hjem til snupp igjen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:klemmer:

Huff, høres ikke greit ut med eksen din og snupp altså, da tenker jeg på at snupp ikke har det bra der. Får håpe han er voksen nok til å ta til seg ting, men vi får se.

Vil bare sende deg en haug med varme :klemmer:, selv om det kanskje ikke hjelper stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer søte damer<3

Ble en lang dag idag! Snupp har førskoledag på onsdag så da har han panikk for å gå glipp av noe:)

Ergo var vi i bhagen litt over åtte! Han er så flink og engasjert og mammahjertet er så stolt<3

Hadde nesten et par timers frokostskravling med mannen etterpå<3 Himmel så priceless og bare spise og prate om oss, livet, barna og fremtiden! I love it!!

Så var det innom jobb et par tre timer, innom K på jobb, på kafé med S, hente snupp og hjem og lage middag før mannen dro på jobb..!

Slumret en halvtime på sofaen før vi fikk besøk som ble med på turningen til snupp. Så skulle de heller komme ordentlig på besøk imorgen formiddag:)

Hatt en fin kveld med havregrøt til kveldsmat og en utslitt turner som sovna før halv åtte:)

Problemet er bare at jeg også holder på å sovne!

Men jeg må finne kofferten og pakke til helga:)

Også håper jeg å få pakket inn enda en adventskalender!

Må bare hoppe i det før det blir for sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at det er trøbbel med eksen, og spesielt for S :kose: men det høres jo ut som dere har noen veldig fine dager hjemme hos dere med mye hverdagskos! :jepp: (foruten den lille søle-i-3-rom-samtidig. Godt gjort altså :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tutta: Han er til og med god på å søle, hehe:) Huff, jeg ler nå ja..!

Ja styret med eksen er kjempetungt og har nok mye av skylden for daglige tårer her:( Er så vondt å ha vondt i mammahjertet...

Heldigvis koser vi oss mye også<3

Teita: takk for det søte deg<3

Ble mange timer i kjelleren ikveld men nå er alle fire venninnekalenderne innpakket pluss enda fler julegaver!

Godt med alt som er unnagjort:)

Da mannen kom hjem pakket vi og nå har jeg lagt meg. For sent... Igjen...! Sykt trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med kalendergavene! Våknet kl 06:30 i dag og tenkte på deg og kalendergavene dine. Blir nok ingen gavekalenderlaging for min del i år, men jeg fant ut at jeg må ha appelsin med nellik i for å bøte på.

Eks styret høres vanvittig slitsomt ut :( Han virker jo tidvis lite samarbeidsvillig...! Håper det ordner seg :klem: Bra dere koser dere masse hjemme! :jepp:

God helg til deg og kos deg i Sverige! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trollet: Hehe, kjekt at du tenker på meg:)

Appelsinnellik er kos ja<3 Gleder meg til å montere pepperkakehus og lage peperkakehjerter og henge pepperkakehjerter i vinduene:)))

Pitte: Takk for det<3

Helgen er veldig bra:)

Masse shopping igår!! Klær til både meg, snupp og bebisen:) Til og med vinterjakke og ammebher!

Ble sent før vi la oss igår kveld så det ble sen morgen idag. Men vi rakk mer shopping, kafé og avslapping på sofaen:)

Nå ordnes det middag mens jeg ligger på sofaen..!

Er så trøtt at jeg stadig dupper og mister tlf:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du noen gode amme bh'er til en allright pris? Er litt på jakt etter det selv nemlig :sjenert:

Shopping er stas! Jeg fant en så søt body og sokker i går og de fulgte jammen meg etter meg hjem...! :klo::fnise:

Håper du får en fin søndag! :klemmer:

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en dobbelpakke på HM, en sort og en hvit, uten spiler. Tror det kostet bare 249,-?

Ser helt okei ut og blir uansett kastet etter ammeslutt. Var helt okei å ha på også. Ikke spes flatterende boobs, men så skal man gjerne ha ammeinnlegg og ullinnlegg inni der også...:)

Sist brukte jeg bare ammebh de første to tre mnd. Etter det brukte jeg mine vanlige bher for da var ikke ammingen like intens og heller ingen lekasjer.

Det er søren meg så heavenlike å ta på en skikkelig bh etter noen mnd med ammebh at det er bare å glede seg allerede:)

Tror vi har det som trengs av klær til bebisen nå. Og vel så det:) Gleder meg til å vaske alt og montere sengen og få alt i orden!!

Vurderer en middagslur nå... Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...