Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei SKytte-snuppa mi!!!

Verdens beste Skytte i hele verden!!! Det er det du er altså.

Beklager mitt fravær og håper jeg er tilgitt.

Så gutten er 8uker allerede. Er det ike fantastiks??? Verdens beste jobb sprø du meg (utenom de angene man mest av alt bare har lyst til å løpe med bena på nakken ut og ikke komme tilbake på noene timer....)

Tannlegen.... Skrekk og gru... :overrasket:

Ha en fortsatt flotters dag :klem:

Kommer til å opprete ny dagbok (håper du besøker meg der.... :sjenert: ) :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Innom og danser med rompa i været.

Kommer du og blir med du også eller?

Dans dans dans oppå bordet,legg deg ned. Dans dans utavdegsjaælopplevelse.. :digge:

Håper du har det bra vennen.

Klem fra full mrsP :klem:

Skrevet

:legrine: Tuuuusen takk for at dere fortsatt besøker meg :legrine:

LinKri;Nuh har jeg endelig fått tlf tilbake! Men det vet du jo :ler:

Men gjett hva som skjedde idag?! Jo den blacka igjen så jeg må ringe og høre om jeg må plages mye før jeg får pengene tilbake eller noe..

Miip;Jeg ga han mat i 17 tiden før de dro,så pumpet jeg litt før vi dro fra førfesten,så pumpet jeg MASSE da vi kom hjem!Satt på soveromsgulvet og skravla med en sovende sambo mens pupa durte ivei! Så måtte jeg pumpe på morran også,så holdt det til han fikk mat i to tiden...

Da var jeg ganske sprengt men det gikk bra! Har ikke hatt noe spreng før..vet ike hvorfor.Sikkert pga han spiser temmelig jevnt og trutt!

MissS; :klem:

Lucky;Hehe,jeg har blitt ganske flink til å vaske mindre!

Koselig at du tar deg tid til meg også midt i huset og alt du styrer med!

MrsP;Jepp det ble de! Og gjett om jeg ble mett....!

Pi@;*kosepå*

Miip;*kosepådegog*

Kakao;Hehe,tiden flyr så det suser ja.Det er helt villt! Du har så mye å glede deg til at det kan bare ikke beskrives!

Jo jeg kan sende masse sosialgener til deg vettu! Jeg er nok bare født sånn! Arvelig belastet! Det er jeg veldig glad for,selv om jeg noen ganger faktisk ønsker jeg ikke kjente riktig så mange folk eller var riktig så usjenert...!

Håper det gikk bra med leksene,jeg tror nok at du er veldig flink! Men av og til må man gi etter for fristelser!

MrsP;Koselig! Takk for at du er så flink til å huske på meg!

Tulipan;HEIAAA!!!! Jeg trodde du hadde forsvunnet og var helt forvirret jeg :grine: Har lett og lett men fant ingen bok.............Har du lagd ny?? MÅ lage link eller si hva den heter så jeg finner deg!

Du har ingen ting å unskylde for jeg rekker nesten aldri innom selv.........

Iss;Tusen takk vennen! Du er så snill!

MrsP; :legrine: Du er så goood!!!

Skrevet

HEIAAAAAAAA!!!!!!

Her er jeg endelig igjen! Det er bare helt borti natta sykt som dagene flyr altså...Det skjer noe hele tiden og jeg fatter ikke at jeg ikke blir svimmel :ler:

Jeg tenker på dere en hel masse...Når jeg sitter og ammer vandrer tankene til dere superjentene mine.Men nå skal jeg ikke syte,nå skal jeg oppdatere når jeg endelig har et ledig øyeblikk!

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne og jeg vet jeg kommer til å glemme masse...!

*Jeg har vært ute og trillet sammen med hun oppe.Var på kafè og tittet i butikker.Var helt greit men jeg vet ikke helt hvor jeg har henne.Fikk med meg at de er på husjakt...hmm...ja det blir spennende...

*Vi har vært å levert mål på kjøkkenet vårt og får det tegnet denne uka som kommer :sjarmor:

*Har vært på vellykket svigersbesøk! Da svigermor begynte å gnåle om at Sondre var sambos lille gull sa han tydelig ifra om at han faktisk er VÅR unge :ler: Den satt!

*Hatt vellykket snarvisitt av svigers før de kjørte nordover og blir borte i 14 dager :sjarmor:

*Vært ei natt hos mam og pap og spist av årets elg,yammmi!!!

*Hatt besøk av venninne B og lille gutten hennes en dag! Kjempekoselig!

*Hatt besøk av fire mammaer og fem barn her om dagen! Ble nesten et barseltreff! Kjempekoselig!

*Vasket sånn passelig mye....!

*Hatt romantisk rekeaften med meg og sambo!

*Kjøpt flere julegaver og noen bursdagsgaver!

*Gått trilleturer sammen med A!

*Fått betennelse i knærne...dvs jeg har hatt det ei god stund,er derfor de er så sambla vonde...

*Begynt på behandling men plages med å få kontinuitet i den pga jeg må ha barnevakt til Sondre og det er litt vanskelig når alle er på jobb..............

*Fått drittvondt i ryggen igjen :frustrert: Noen dager er det bare såvidt jeg klarer å bære på Sondre og sambo vil jeg skal snakke med legen om løsninger...Evt bli sykemeldt slik at sambo kan være hjemme og avlaste meg.Men det har jeg ikke lyst til..jeg er så lei av å være "svake menneske..."

Har vært i MR så vi får se hva den sier...

SONDRE:

*Har blitt to mnd

*Smiler med hele fjeste og smelter oss fullstendig

*Har blitt 6,5 kg og 65 cm :overrasket:

*Ligger ganske lenge alene på gulvet og har oppdaget babygymmen

*Kommer seg av og til fra ryggen til siden

*Ligger en del på magen men det er fryktelig upopulært :ler:

*Babler som en foss men så snart vi kommer med videokameraet blir han musestile og bare ser på oss og smiler!

*Bader i 19 tiden,spiser og sovner ca 20! Spiser i 2-3 tiden og sover til ca 6!

Inatt satte han ny rekord og sov fra 8 til halv fem :klappe: Håper det fortsetter sånn! Idag har han hatt DEN sovedagen.Sovet masse hele dagen og la seg for kvelden halv åtte så nå er jeg spent på når han våkner!

*Sambo sovnet kl 20 og sover enda! Han kunne liksom ikke legge seg kl 20 sa han...Why?? Sove gjør han jo uansett!

*Veide meg idag;72kg! Det er 1 kg mindre enn før jeg ble gravid! Målet er å være under 70 til jul!

*Ellers så er det jo bare 14 dager til barndåpen,vi har kjøpt playstation og buzz venter i posten.........!! Koser oss utrolig mye,har det veldig godt sammen og det er jeg glad for! Ellers ville jeg vært rar da :ler:

I slutten av mnd skal vi til legen med Sondre og få skåret tungebåndet hans :grine: Det er så alt alt for kort....Jeg gruer meg som en same i syden men det må gjøres.Vil ikke at han skal plages med det i fremtiden...

Ellers har jeg ikke så mange bekymringer og er trøtt men fornøyd!

Og sulten gitt! Så nå skal jeg spise og muligens sove...Selv om jeg har skrekkelig lyst til å holde på med album! Ikke fått gjort mer på dem heler.Av og til lurer jeg på hva jeg egentlig gjør om dagene :ler: Koser med goguttene mine!

Håper å komme innom igjen før nok en uke har gått men...! :klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Åh,så herlig å høre at du har det bra vennen!

Stråler av det du skriver :)

Buzz er kjempemorsomt! Singstar også!

Ha en god natt! :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Så koselig å se deg igjen! Dagene flyr ja, det gjør dem her og! Skjønner ikke hvor dagene blir av jeg altså....

Sondre babler som en foss han også ja... Snuppa og gjør det. Og det er som du sier; da vi kommer med videokameraet, blir hun helt stille og bare ser på oss og smiler :ler:

Tusen takk for bilder! Sondre er jo såååå god da :hjerte:

Har tlf din blitt ødelagt igjen!!?? Du har vel ikke en Nokia vel...? :ler: Den Nokian som alle har hatt trøbbel med....

Ha en fin uke!! :klem:

Skrevet

Så koselig å lese om dagene deres! Og ikke minst om vellykket sviger-besøk! :)

Skrevet

Så moro å lese oppdateringene dine. Håper du finner ut av alle kroppsplagene dine. Høres helt grusomt ut.

:klem:

Skrevet

Blir så glad av å lese her Skytte!!! Tenk at Sondre er blitt 2 mnd :legrine:

Skrevet

Ja du må nyyyte dagene nå som han er liten baby, for de dagene forsvinner for (har jeg hørt!) ;)

:ler: Så bra sambo sa ifra hos svigermor...

Stakkars vennen.. Kjipt å høre om ryggen din! :klem:

Håper legen har råd og hjelp!

:legrine: Han høres søt ut! Blir musestille når dere skal filme ja, typisk! ;)

Kooooooos deg med gullet!!

Skrevet

Det høres ut som det går veldig bra med dere alle, bortsett fra knær og ryggen. Uff, får håpe det ordner seg fort. :kose:

Kan jeg spørre deg om noe puppegreier, Skytte? Jeg driver jo og leser i diverse bøker om graviditet nå, og en merkelig ting jeg har kommet over er som følger: Det anbefales i månedene før fødselen å lufte brystvortene, slik at de ikke ligger flatklemt inni en bh. For å ikke gå med puppene slengende veggimellom, var det et tips om å klippe hull til brystvortene i en bh, slik at de fikk knoppe seg fritt. Haha, synes jeg ser meg for meg! Hull i bhn med brystvortene stikkende ut! :ler::legrine:

Ehm, er det vanlig å gjøre sånt? :klø:

Håper dere koser dere videre, og god bedring til deg! :klem:

Skrevet

Jeg følger med! :klem: til deg, Skytte!

Fru B

Skrevet

Herlig å høre om hvordan dagene dine er og hvordan Sondre utvikler seg!

Skrevet

*innom å oppdaterer meg*

Høres ut som om dagene dine går i ett ja, men at du nyter dem :)

Sondre begynner å bli stor og flink :klappe: Kan tenke meg du gruer deg til de skal kutte i den lille, men det går nok bra skal du se ;)

Stakkars deg som har så vondt i knær og rygg også da, er nok ikke dumt å sykemelde seg litt, så du kan få litt avlastning da. Blir ikke bedre om du ikke får slappet av...

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Skrevet

Innom med en stor :klem: jeg også...for at du er du...og aldri glemmer meg! :kose:

Hakke nubbesjangs til å hente meg inn og oppdatere meg skikkelig i dagboken din nei, men jeg kan love at jeg skal komme oftere innom heretter ;)

Dagene dine går visst like mye i ett som mine - du er bare mye flinkere enn meg til å også rekke KG :rodme:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Innom med en torsdags- :klem:

Jeg må bare løpe videre for å stelle med min dødssyke sambo! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...