Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk akkurat sms fra skytte. Hun skulle til å starte runden sin nå, men så falt nettet ut. :frustrert:

Hun skulle få det fikset til i morgen, og ba meg nihilse til alle kule supergirls! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei vennen!!

Gleder meg til du kommer og tar runden din i morra :) Er da så stille uten deg!! :sjenert: Jeg kjente heller ikke livmora mi før legen hadde kjent den, for da visste jeg hvor den lå.. Og i går da jeg kjente etter om den hadde vokst noe, kjentes det ikke slik ut. Men da JM målte i dag, hadde den visst det. Så det er ikke lett å kjenne altså :) Så bra at lillegull ga liv i fra seg etter nugatti :hjerte: Skjønner veldig godt bekymringen din altså, for jeg er akkurat lik selv! Og sikkert mange mange med oss.

Håper vi snakkes snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
:sur::grine::frustrert::sinna::kjempesinna: på nettet til Skytte som dævver når hun skal på runde! Som LinKri sier: Det er så stille her inne uten deg... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte, er det slik at dere detter ut av nettet?? Her så restarer jeg modemet og er på nett igjen sponreks.. Men er kanskje ikke det problemet dere har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Skytte!!!

Så fint å ha deg tilbake altså. Blir så glad jeg.

OG jeg ble veldig lettet av meldingen til Pandusa om at lille gull bare trengte litt nugatti. I tillegg til TeddyToria, var det at lille gull måtte gi liv fra seg noe av det første jeg tenkte på da jeg sto opp i dag tidlig.

Ønsker deg en fortreffelig dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

En formiddags :klem: til deg. Håper du får orden på nettet ditt fortere enn svint! :ler:

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: JENTENE MINE :grine2:

Dere er altså bare helt utrolig fantastiske...Jeg vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene å ha sånne herlige venner som dere!

Jeg tenker på dere hele tiden og jeg er kjempelei meg for at jeg får vært her så lite nå om dagen...Jeg lurer jo så fælt på hva dere holder på med og hvordan det går med dere!

Det ser visst ut for at alle jeg kjenner sliter med ett eller annet om dagen...

Det går i alle fall i ett nå igjen...

Men aller først! Igår!

Gikk jo å la meg igjen fordi jeg var så trett...så ble jeg bare liggende å tenke og gråte ltt og være redd...Så sendte jeg litt sms med Pondusa og ble litt roligere!

Hadde lovt å treffe H så det måtte jeg nesten få gjort.

Vi var i byen og lillegull fikk seg litt saker og ting da...!

*eventyrbok(99,- på salg!)

*siklesmekker

*flere flaneskluter

*en superfin grønn sparkedress!

Så spiste jeg to nugatti med brødskive på og la meg på mage på sofaen,og da kjente jeg endelig sånne små herlige dunk fra min lille engel!

Så da var jeg strax lettet!!

Kjørte H hjem og dro til frisøren!! Jepp! Hadde fått meg en krisetime pga stooor personlig hårkrise! Og etter to timer var det hele fikset og jeg ble ganske så smashing :sjarmor:

Klippet det sikkert ti cm kortere og stripet det i både lyse og mørke striper!

Hjemme kl fem,sambo lagde ostesmørbrød,så fikk vi besøk av supertante og ei venninne av henne! Samt ei lita tulla på fire år som de passet!

Hun jenta er et av våre mirakler her i verden! Hun ble født da mammaen var 24 uker påvei :overrasket: Men bortsett fra at hun er litt lita,så kan man ikke merke noe prematurt ved henne! Skikkelig supersøt!

Da de dro skulle jeg på nett!! Men hadde vi nett?! Neeei..... :frustrert:

Da ble jeg så irritert og sint for jeg var trøtt og hadde gledet meg så fælt til å se hva dere har gjort siden sist...

Duppet på sofaen,så kom sambo hjem og koset litt med meg før han dro meg ut på kjøretur!! Så var det rett i seng etterpå...Helt ferdig!

Idag skulle jeg sove lenge og det gikk jammen meg bra!

Så inviterte venninne S meg på lunsj! Opp og i dusjen og dit!

Hadde nesten skjønt på forhånd at der var noe som skurret,etter en liten tlf med henne igår..Og jeg fikk jo desverre rett...

Det er så ille og galt på jobb nå at jeg blir helt lam...Er ingen vits i å fortelle alt her,men sjefen er en skikkelig stooor ubrukelig tosk som ikke eier peiling på personalpolitikk....

Ble der helt til jeg henta sambo på jobb,lagde middag og så er jeg nå endelig her!

Skal prøve å få tatt en kjapp runde før jeg skal på syklubb kl åtte...

Imorgen ville både H og S være sammen med meg så jeg vet ikke helt...Noen som er god på kloning?!?!

Og imorgen kveld skal vi kjøre til Pondusaby og besøke søs og typen...Der har vi enda ikke vært siden de flyttet dit i august.....*skjemmes*

Og på fredag reiser vi på hytta............Så huhei der var den uka gått gitt...og jeg må bare virkelig håpe at jeg innimellom alt får besøkt dere på et skikkelig vis..

Tusen tusen takk for at dere sier så mye fint og savner meg! Det varmer og jeg føler at jeg virkelig trenger dere her når det buldrer som verst! Takk for at dere er til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klem: til deg jeg, og så må jeg bare si at du er nødt til å være en utrolig god venninne! (Altså ikke bare her på kg, på ordentlig også) Så mye som du bryr deg om alle, det er helt rørende å se!!! Bare pass på å ikke slite deg helt ut selv!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at lille Gullet gir liv fra seg igjen! Kan tenke meg at du ble lettet da ja.

Det går greit med meg. Er litt rastløs og lei meg for at vi må vente med flere forsøk fordi vi må til Danmark og ta det privat. De kan ikke hjelpe oss her fordi Norge har så mange rare regler og det vi trenger er ikke lov. :frustrert:

Så nå må det spares myyye penger. :forvirret:

Men jeg vil ha et nytt forsøk nå! :sur:

Det blir nok et år til vi har råd til å dra til Danmark... Og jeg klarer selvfølgelig ikke å tenke på så altfor mye annet. ;)

Magolia har begynt på første IVF forsøk, kjempe spennende!

Håper du får en fin kveld og at Gullet gir fra seg masse liv sånn at du ikke behøver å være bekymret. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wasabi

Hei der Nugatti-spisende Skytte!! Jeg spiser også Nugatti, men prøver å trøste meg med at det er den nye varianten med mindre sukker og at nurket sikkert blir kjempeglad for noe søtt! Thi-hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...