Skytte Skrevet 5. september 2005 Forfatter #321 Del Skrevet 5. september 2005 Taaaakk Mrs P! Long time no see! Koselig at du stakk innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 5. september 2005 #322 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg kan ihvertfall si hva som ble gjort hos oss i begynnelsen. Når vi endelig fikk time hos gyn så ble det tatt innvendig ultralyd og div blodprøver på forskjellige dager i syklussen. Mannen min sine svømmere ble sjekket (husker fortsatt ansiktet hans når jeg kom hjem med en kopp til han ubetalelig morsomt). Siden alt dette så greit ut fikk jeg hormoner for å få eggløsning. Dette gikk jeg på i tre syklusser,uten noe positivt resultat. Etter det ble søknaden til prøverør sendt. Det er helt utrolig at det kunne ta 1,5 år?? Som sagt, masse venting. Mange går igjennom mer enn dette, vanlig er også HSG røntgen og laparoskopi,men det er opp til hver enkelt lege å avgjøre. Er egentlig glad for at han ikke dro det enda mere ut. Det er sant at man ikke blir yngre, og ønske etter barn blir heller ikke mindre, så det er egentlig like greit å hoppe inn i mølla og komme inn i systemet og statistikken. (aner ikke hvor mange dumme spørsmål jeg har fått som ikke har noe med barnløshet å gjøre) krysser alle fingre for at dere ikke trenger utredning ,men klarer det på egenhånd! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. september 2005 #323 Del Skrevet 5. september 2005 Hei gojenta God bedring til deg! Innom og leser litt før jeg reiser i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 6. september 2005 #324 Del Skrevet 6. september 2005 God morgen Håper formen er stigende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. september 2005 Forfatter #325 Del Skrevet 6. september 2005 God morgen magolia! Formen er som før desverre....Har erfart hvordan det er å være kolspasient inatt..Heeelt potte tett i halsen, det var skummelt Har planlagt å prøve å gå en liten tur idag! Ikke bra å bli for mye i ro, det blir bare værre da nesten. LB;Takk! God tur oppover igjen! Felixa;Mitt eget leksikon!! Tuuusen takk altså!! til deg! Nå ble ting så veldig mye klarere for meg! Hvem trenger leger?? Tenk at han ikke visste dette? Jeg blir helt oppgitt...Men jeg skal ringe han, kanskje på fredag allerede og høre om han har funnet ut noe. Hvis ikke....da altså... Snakket med sambo igår om dette. Må liksom ta det litt pø om pø med han for jeg tror han føler så mye mer om saken enn han gir uttrykk for. Spurte han om han var redd for at vi ikke skulle få til å lage barn selv. Og da mumlet han ett eller annet i halvsøvne, så spurte jeg om det var et ja, så nikket han bare.... Fikk så vondt av han at jeg kunne ikke holde hardt nok rundt han.........Lille mannen min.... Så har jeg forklart han det med koppen da! Og at han sikkert bare trenger å levere den på sykehuset, men får ta den hjemme. Han har helt panikk for at han skal bli nødt for å bli undersøkt. Da sa han bare at hvis han måtte til lege med stellet, da fikk vi bare være uten barn............ Men det er vel ikke nødvendig? De leverer bare prøve? Takk felixa Håper også vi klarer det selv, men det ser jo utrygt ut... Var neg ELtest idag også Hvor i herrens navn har EL gjort av seg??? Den kom jo sist mnd! Blir forb. hvis dette er den EL løse mnd min........... Pluss at jeg har kastet bort masse penger på tester jeg kunne spart meg for... Ja,ja får prøve et par dager til.... Nå må jeg ha litt frokost... Så må jeg planlegge middagene denne uka og lage handlelapp til sambo for det glemte jeg igår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 6. september 2005 #326 Del Skrevet 6. september 2005 EL kommer helt sikkert Tror det er vanlig at den kan bli litt forsinket hvis man er syk, stresset eller annet. Jeg ventet jo over en uke etter jeg trodde jeg skulle få den sist måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 6. september 2005 #327 Del Skrevet 6. september 2005 Hei vennen! Det er ikke lett med disse mennene som liksom later til at alt er bra også viser det seg at de synes det hele er kjempeskummelt. Min mann er også sånn,ikke vil han snakke om hva vi gjør hvis vi ikke får det til på de enste to forsøkene, for vi er ikke der ennå er svaret jeg får. Han hadde også kjempe skrekk for å bli undersøkt, ingen lege har ennå tatt i han, så mannen din kan bare slapp av. Rart egentlig,vi skal sjekkes både her og der og det er liksom helt greit,men mannen! Å nei! Hvis det viser seg at han må ta en test så kan den gjøres hjemme bare de har den innen en time. Pleier ikke å være noe problem. Håper du føler deg litt bedre utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. september 2005 Forfatter #328 Del Skrevet 6. september 2005 Føljetongen fortsetter! Jeg har nå sørfet en hel del på kg...Spist frokost...Og spasert verdens korteste tur! Til enden av gata og hjem igjen........ Ene kompisen vår som bor borti her bare rista på hodet da jeg kom på retur, ett minutt etter jeg hadde passert første gangen Må le selv, men det var nå det jeg orket nå, var deilig med frisk luft! Så møtte jeg noen nye naboer som leier borti gata her, and guess what?!? Dama er gravid! Enda en mage!! Må le inni meg altså for nå kravler det gravide rundt meg snart! Det mååå vel smitte av snart?! Peony: Joda...håper den kommer..Tenkte ikke at den kunne bli "stressa" slik som mensen kan..Jeg stresser jo ikke med den egentlig, den får nå komme når den vil, men det blir jo så dyrt!! Hei Felixavennen! Ja tenk det, vi skal grafses på på alle tenkelige og utenkelige steder! De slipper billig unna sånn sett! As usual Vi bor heldigvis bare 5 min unna sykehuset så det skal ikke være noe problem! Men tenk, så nært som vi bor så må jeg reise til et annet sykehus ved en evt fødsel pga de bare har fødestue her og derfår ikke 1.gangsfødene føde... Heia Norge!! Gogogo!! Molboland Vel,vel..Noen som har noen bra middagstips til meg? Har kommet på disse så langt, inkl helgekosemat; *fiskeboller i hvitsaus *wok *selvkomponert gryterett *koteletter Må ha noe mer fiskemat....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. september 2005 #329 Del Skrevet 7. september 2005 Vi bor heldigvis bare 5 min unna sykehuset så det skal ikke være noe problem! Men tenk, så nært som vi bor så må jeg reise til et annet sykehus ved en evt fødsel pga de bare har fødestue her og derfår ikke 1.gangsfødene føde... Heia Norge!! Gogogo!! Molboland ← Føler virkelig med dere. Den veien er jo pyton å kjøre i "normal" tilstand, om man ikke skal ligge bak i en sykebil, humpende med masse rier!! Håper du er på bedringens vei snart da! Hva med stekt sei, fiskegrateng eller fiskegryte dersom du manglet noen fiskemiddager?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. september 2005 Forfatter #330 Del Skrevet 7. september 2005 God morgen!! Endelig følte jeg meg litt bedre! Så jeg heiv meg i støvsuginga, sånn helt forsiktig uten å bøye ryggen osv...Jada..ble så tummelumsk at jeg bare måtte gi opp Så nå sitter jeg helt i ro og svetter som om jeg har løpt maraton Igår gjorde jeg ikke noe fornuftig da heller...Vasket en maskin klær var det eneste jeg orket. Så her blir det bare mer og mer som hoper seg opp for hver dag...Kan ikke plage sambo mer heller som er på arbeid og ute og jobber hele kveldene..Ja,ja! Pondusa!! Så koselig!! Tenker det blir fiskegrateng en av dagene ja! Det er enkelt for sambo å lage hvis ikke jeg karrer meg til her.. Oh yeah den veien er så enormt bra.........I vinter var vi på tur fra mamis og co og hjem hit, så ble vi stående der i over en time pga to trailere som hadde kilt seg fast i hverandre!! DA tenkte jeg enn hvis noen må føde nå....*grøss* Derfor hadde det vært perfekt om det kunne klaffet nå ,slik at veien er bar og isfri i det minste! *planlegge* Snart kommer han jeg er gudmor til på besøk! Han har skolefri idag og da pleier han ofte å komme hit! Koselig det! Tenker vi skal se litt film og kanskje bryte hele godisregelen min...... Jeg er jo syk og han har jo fri sammen med sin favorittgudmor..... Å ute er det jo bare brrr og blæ.... Var forresten neg ELtest idag også............Nå er jeg på dag 18...Har enda noen dager å gå på for jeg har hatt sykluser helt oppi 38 dagers lengde...Så jeg har ingen panikk foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 7. september 2005 #331 Del Skrevet 7. september 2005 Heisann! Så bra at du føler deg bedre Men husk nå å ta det med ro til du føler deg HELT bra! Håper du koser deg med gudungen!! Og middagstips: Hva med lasagne??? "We can do it" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 7. september 2005 #332 Del Skrevet 7. september 2005 Innom og leser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. september 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 7. september 2005 LB; Helt i orden og veldig koselig det vettu! Magolia; Kan det fikses?? Klart det kan!! Jeg måå jo bare få barn så hekta som jeg er på barnetv og barnefilmer!! Kan ikke skjønne annet Har faktisk blitt spurt av flere om jeg har vurdert å jobbe i barnetv...... Litt barnslig til tider ja...Ja,ja kunne vel vært værre ting enn akkurat det! Jeg og lille E var og leide oss "Jorden rundt på 80 dager" og holdt på å le oss skakke!! Den var bra! Så snasket vi i oss litt smågodt da....! Så var vi litt ute og spankulerte...Så spilte vi yatzy! Koselig! Så lagde vi spaghetti a la Skytte til middag, yammi!! Fikk til og med middagsgjester! Koselig! Så formen er bedre for nå klarer jeg å lagemiddag uten å dø på meg!Jippi! Men rygge kan få kjøpes billig... Skal ringe legen imorgen å høre hva han sier, tbl jeg fikk funker like bra som non stop så......Så skal jeg spørre han om han har funnet ut noe ang prøvingen videre!! ( det jeg er mest intr i....... ) Nå tenkte jeg faktisk på å dra ut en liten tur til venninne M.......For jeg holder på å bli stein hakke gal av å sitte inne alene..........Er så skravlesyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 7. september 2005 #334 Del Skrevet 7. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. september 2005 Forfatter #335 Del Skrevet 7. september 2005 Heia Xavia! Koselig at du tok turen innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 7. september 2005 #336 Del Skrevet 7. september 2005 Hei Så koselig med besøk av gudbarnet. Får håpe legen kan komme opp med noe bedre denne gangen, kan da ikke gå rundt å ha vondt! (Hadde ikke vært så dumt om han kom med en idè angående prøvingen heller nei.) Kos deg på venninne besøk, få ting slår en skikkelig skravle kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. september 2005 #337 Del Skrevet 7. september 2005 Hvordan står det til med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. september 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 8. september 2005 GOD MORGEN!!!!!!!!!!!! Det gjorde utrolig herlig å dra ut en tur og få skravlet ja!! Temmelig lei av våre fire vegger nå så........ Var så kos igår for sambo var våken Så vi lå å skravla og flira leenge! Så ble det litt Tjihi...... Og imorges lyste EL testen positiv!!!!!!!!!! Endelig!!!!!!!!!!! Så nå er jeg så glad Bare så irritert på meg selv for at jeg begynte så tidlig å teste.........Hadde jeg hatt litt is i magen og venta noen dager så hadde jeg spart noen pinner. Meeen nå satser jeg på at jeg ikke trenger flere pinner...!! Vet ikke hva godt jeg skal gjøre for mine kjære egg og livmora!! Ellers så har jeg akkurat ringt legen. Dvs at han var jo ikke der idag Typisk! Men jeg kunne få time hos en annen.............No thanx liksom, får være begrenset hvor mange jeg skal forholde meg til! Men han var der imorgen så da skal jeg dit kl ni Men like greit å bli ferdig med det! Planer for idag: *levere inn filmen *legge sammen klær *lage middag *sove mer................. Felixa; Gudbarn er bare best!! Sikker på at du ikke skal ha deg dagbok?? Føler at jeg snyter deg for besøk når du er så snill å skrive til meg å jeg ikke får besøkt deg tilbake........ Ha en strålende dag!! Mrs P; Joda...Influensa er på retur! Kjennes ikke lengre ut som jeg har kols værtfall! Men er slapp i fisken enda og har endel hodepine....Så jeg burde ikke sitte såå mye foran pcn... Ryggen er ikke noe bedre i hele tatt Men får se hva doktormannen sier imorgen... Driver å tenker på om jeg skal ringe hun fotsoneterapidama..........Hmmm.....Kanskje det ja..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. september 2005 #339 Del Skrevet 8. september 2005 HURRA FOR EL! Og: bedre å bruke en test for mye enn en for lite synes nå jeg, da! Nå er det bare å - kan jo ha blitt full klaff med i går, hyggelig hvis det har klaffet på impulsiv-sex fremfor "plikt"-sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. september 2005 Forfatter #340 Del Skrevet 8. september 2005 Heia Peony!! Det er faktisk helt SYKT hvor glad man kan bli for eggløsning!!! Hadde jeg klart skulle jeg dansa brakedance og rocka villt her i stua!! Men tenker jeg bare må vente med det..........! Ja,tenk om svømmerne svømte som F igår og bare ligger på lur og venter......... Kanskje jeg må stille meg på hodet....?? For å være sikker på at jeg ikke kommer på jobb mer dette året Skal bare sitte her å ruge til mannen kommer hjem Får bare håpe at ikke svigers kommer samtidig og skal snekre/drikke kaffe først Har ikke tid!!!! *dansedanse* Får lyst til å fly ut å kjøpe blomster! Og nye klær............!! Fyttirakkern hvis det bare kan bli sånn nå at det neste plagget jeg kjøper meg, blir kjøpt i mum avd på lindex f.eks!! Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Gud eller hvem søren jeg skal henvende meg til!!!!!!!!!!!!! Er såååååå klar nå altså..... Make me happy................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå