Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Hei vennen :klem: Innom med søndags og god bedring klem! Det er slettes ikke noe særlig å være syk.. Håper virkelig du vil føle deg bedre snart (og som alltid anbefaler jeg Kinesisk balanse te, instant tea, den er mirakuløs!) Snill mann du har som duller rundt med deg. Det er utrolig godt, selv om at av og til kan de være utrolig irriterende.. :roll: Pakk deg inn i tepper og slapp av. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia LB! Koselig at du også har tatt turen innom, takk for klemmen!

Godt med litt sympati når man ikke er frisk...... :sjenert:

Sitter nå her igjen da...Har sovet et par timer tror jeg...Kjedelig å plutselig bare sitte rett opp og ned :roll: men,men..

Sambo er ute og rydder og kjører bort masse skrot, flinke han :klappe:

Skulle så gjerne ha vært med på det jeg også, liker rydde og se resultatet etterpå! Og føle at jeg har gjort en innsats utenfor huset jeg også...Ja,ja det blir vel mer skrot før vi er ferdige!

Etterpå skal sambo koke rømmegrøt til middag, slurp! Han er snill ja...Goingen min :hjerter_rundt:

Litt sen middag men..Er det ikke slik at storfolk spiser sent?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære stekte pannekaker til meg til middag i dag.. :hjerte: Tenk så heldige vi er, som har så flotte mannfolk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Vi er superheldige!

Men nå fikk jeg grådig lyst på pannekaker..............med ertersuppe til......eller blåbærsuppe........Mmmmmm!!!

Er bare LITT sulten og da får man jo lyst på alt i verden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er herved adoptert! Igjen!! Pinnekjøtt er det beste jeg vet!!

Hver jul lurer jeg på hvordan i huleste jeg får plass til sååå mye mat i magen :overrasket: Helt sykt at bææ kan smake sååååå inni hampen godt!!

Ble forresten ikke noe grøt på meg ikveld...Sambo kom hjem med kebab isteden :sjarmor: Så får det bli grøt en annen dag!

Har sett film, der untergang...Syns ikke de var noe spes bra akkurat..

Har forresten noen minutter igjen for vi ble avbrutt av to av sambos kompiser som kom innom..........å plages med en pc så da må det jo fikses i plenum her :roll: Kjenner at jeg er LITT irritert nå ja....................Skal legge meg snart og da vil jeg nusse på min kjære i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadddda.........

Måtte bare avlyse jobb idag også...Og bestille time hos legen...

Så nå er det bare å vente på at klokken blir halv to........

Orker ikke kjefte engang for nå gjør det bare vondt i hele ryggen :tristbla:

Snille sambo var hjemme i 10 tiden for å se til meg og kommer innom i matpausen også...Så himla gøy å være hjemme når man ikke klarer å gjøre en døyt :frustrert: Kommer til å ende på avvenning for pcavhengighet tilslutt!

Blir bare å skrive tull og tøys her...er jo ikke akkurat noe som skjer! Det regner! Men det kom ikke som noe sjokk akkurat!

ELtesten var negativ idag også.....Er dag 16 idag og i forrige pp var det utslag på ELtesten da. Så blir det vel kanskje imorgen!

Begrenset hvor akrobatisk man greier å være når man ikke greier å ta på seg sokkene selv........! Men hvis det kommer EL så skal jeg klare det mest utrolige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg masse godbedrings klemmer! :klem::klem::klem:

Det er så kjedelig å være syk,og ikke minst veldig ubehagelig! Du har en kjempegod mann da som tar seg av deg. Får håpe legen har noe til deg så det går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk magolia og felixa!!

Kom plutselig noen last minute tanker ned i hodet mitt her...Kanskje jeg bare kan spørre doktoren litt om prøvingen og hvor lenge vi har holdt på og sånt...Bare for å høre hva han sier...

Siden fastlegen min har fødselsperm så blir det jo en stund til jeg ser henne igjen........ :roll: Først tenkte jeg at jeg absolutt ikke ville fortelle om det til han som var vikar....for jeg likte ikke han...Men så har jeg tenkt litt på det, og kanskje jeg har vært litt hard mot han vikaren.....Og jeg har vel ingenting å tape på om jeg sier det til han! For nå har det jo gått ett år så nå må jeg vel slippe å høre om det?? Og er jeg heldig så er det kanskje kommet en ny vikar?!!

Snakker om fundering her! Men det er jo viktig å ikke bare stupe i ting..... ;)

Skal herved dit med ryggen,halsen og spsm ang prøvingen! Så får vi se hva jeg kommer hjem med........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg høres lurt ut, å spørre legen om prøvingen. Og hvis han er teit nå igjen, så er det jo bare å ignorere han og snakke med fastlegen din når hun er tilbake igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var jeg jammen meg tilbake.......

Vel, fikk sykemld ut uka og resept på voltaren...Sa at jeg ikke var spes glad for å ta noe tbl nå når vi prøver, da så han på meg(over brillene..)og sa at jeg kanskje først burde behandle dette akutte med ryggen......Okei da liksom....

Det var forresten en annen vikar idag, han sa at de var to som skulle dele på stillingen mens fastlegen min er borte....Dvs det neste året for hun har nettopp fått barn! Hvilken ironi!!

Men altså, jeg var så glad for at dette var en ok doktor og for at jeg klarte å snakke om prøvingen uten at det føltes flaut så jeg var veldig ivrig!! Så ivrig at doktormannen var heelt forvirra for han snakket om rygg og jeg om barnløshet :ler: Jeg er ikke spes intr i å bable mange timer om ryggen min for det har jeg gjort så utallige mange ganger før og det er jo ikke akkurat som dem kan trylle meg god heller!

Men når doktoren ble med på mine noter så visste han ikke hvordan rutinene er her til lands!!!!!!!!! Helsikes svenske altså!!!!!!!!!!

Men snille mannen så nok min fortvilelse og lovte å sjekke det opp!

Så kan jeg ringe han i neste uke kanskje...Til da må han vel jammen meg ha funnet et ut?!

Det er pokker meg ikke rart ting tar tid altså, når det er så mye styr med alt :overrasket:

Er visst ikke bare jeg som sier hvorfor gjøre ting enkelt når man kan gjøre det vanskelig"!

Heldigvis var sjefen forståelsesfull da! Så unngikk jeg å gå innom hun som leier inn folk for hun kan være skikkelig stor i snakketøyet....Ingen fare for at jeg ikke kan snakke for meg, men det er noen som absolutt måååå komme med hodeløse utsagn!

Ja,ja what ever! Nå skal jeg nå ikke dit på ei uke.......Hva i all verden skal jeg gjøre?!? Får jo ikke gjort noe store eller tunge ting...Blir vel å :

*se tv

*bruke opp internett..

*spise is

*kanskje få lest ferdig da vinci koden

Ikke så aller værst det da...Men hadde jeg vært frisk og vært hjemme så er det så mye mer fornuftig jeg kunne ha gjort. Vel,vel kan ikke gråte over spilt melk! Eller hva det heter......

Ang det med prøvingen så skulle jeg bare ønske legen sa at joda, nå gjør vi slik!

Så må dere blablabla.......Så går vi sånn frem etc etc etc.

Må jo finnes noen som kan komme med ei oppskrift på hur man gjør ting i Norge!!

Tenkte kanskje det var faste rutiner på slikt jeg...Nesten som en arbeidsbeskrivelse. Det har vi på jobb for alt som skjer/kan skje...Det er jo genialt, for hvis man lurer på noe da så e det bare å slå det opp!!

Ja,ja jeg får vel svar en dag! Blir bare så gira og vil vite nåååå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit lege! Må da vite hvordan ting gjøres her! Neida, mulig det ikke er det han gjør mest av, men for det...

Synes du skal ringe han til uka ja,da må han da ha funnet det ut. For det tar ofte laaaang tid å bli utredet. Jeg tror vi brukte 1,5 år fra henvisningen til gynekolog ble sendt til søknaden til prøverør ble sendt. Det er så utrolig mye venting!

Får håpe ryggen din blir fort bra etter litt avslapning. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring, Skytte! Håper du snart er på beina igjen. :tommelsmil:

Når det gjelder å ta opp ting med leger, har jeg forlengst innsett at jeg må undersøke selv på forhånd og deretter gi klar beskjed om hva jeg ønsker når jeg kommer til dit (nå har ikke jeg vært mye syk eller hatt store problem å ta opp, men uansett skjer det ingenting før jeg selv sier hva jeg vil).

Be om time hos en gynekolog som har peiling. Allmennleger (eller deres vikarer) har som regel ingen kompetanse på spesialområder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magolia: ....Er jeg.... :sjenert: Stilig!!!

Felixa: Er noe sånt jeg er redd for ja......1,5 år er leeenge ja...Fryktelig mye følelser og venting...Huff,huff,huff...At alt skal være så tungvindt :tristbla:

Skulle bare ønske det kunne klaffet nå så vi slapp dette....

Skal det ta enda mer tid så trøste meg....

Så blir jo ikke akkurat jeg yngre, og værtfall ikke sambo.........Men det ble nå bare sånn da..Vil ikke bytte ut min snaskige samboer med noen i verden!!!!

Han blir nok en superduper,stor,sterk,rolig og flink pappa!!

Hvis det bare klaffer......................... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tigi! Så koselig!

Nei man må nesten være lege selv før man oppsøker dem..... :roll:

Jeg var jo hos gyn bare for litt over 1 mnd siden.og da sa han at alt så bra ut..

Men må man ikke til grundigere gu for å finne ut ting? Ikke at jeg syns vanlig gu er lite grundig.....

Må sambo kanskje levere en prøve først før det evt blir videre utredning av meg?

Det er slike ting jeg vil vite, liksom få vite gangen i det, hvilken rekkefølge ting skjer og hva som skjer! Puh, jeg blir helt svett av meg selv!

Nå er det 71gradr nord! Tipper de svetter litt der også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...