Gå til innhold

Kone mi elsker ikke meg lenger


Mosi99

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Mosi99 skrev:

Hei Stine.. Ja, jeg har spurt.. Hun sier helt greit for meg,Gjør hva du vil..  men først du må skille deg... 

Høres ut som en håpløs situasjon.  Jeg vil være forsiktig med å gi råd i en slik sak her på KG men for meg høres det ut som en skillsmisse er det eneste riktige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stina234 skrev:

Høres ut som en håpløs situasjon.  Jeg vil være forsiktig med å gi råd i en slik sak her på KG men for meg høres det ut som en skillsmisse er det eneste riktige. 

Dessverre,  jeg ser det også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nytt at hun reagerer som hun gjør eller har sexlivet aldri fungert? Hvis dette ikke er nytt burde du visst hva du gikk til. Kan det være at dette ikke handler om deg, men at kona di sliter med sex generelt? Kan hun ha opplevd ting i barndommen eller ellers i livet som gjør at hun ikke har gode assosiasjoner til sex? Synes mange reagerer svært negativt i forhold til kona di, men de vet jo ikke hva som er grunnen til at hun reagerer som hun gjør. Har du forsøkt å gå mere i dybden uten at problemet kun dreier seg rundt deg selv og din mangel på sex fra en kone som stilles overfor et hav av forventninger og i tillegg ansvarliggjøres for at hun ikke greier å innfri? 

Anonymkode: 1e7fd...6d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist situasjon, dette må nok være vanskelig for dere begge. Førsteprioriteten må jo være barna, du får tenke på hvordan det ville blitt om dere går fra hverandre og se om ikke det også kan fungere fint. Så må du tenke på deg selv, dessverre så kan du jo ikke tvinge frem følelser og du får finne ut om du klarer å leve uten sex og kjærlighet. De aller fleste kan jo ikke det. Jeg synes ikke det høres ut som om det er mye å redde i forholdet men det er jo viktig at dere fortsatt klarer å samarbeide bra om barna, det kan jo familievernkontoret hjelpe til med. Noen ganger kan det være godt å høre et helt annet perspektiv på ting.

Anonymkode: b5f96...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det nytt at hun reagerer som hun gjør eller har sexlivet aldri fungert? Hvis dette ikke er nytt burde du visst hva du gikk til. Kan det være at dette ikke handler om deg, men at kona di sliter med sex generelt? Kan hun ha opplevd ting i barndommen eller ellers i livet som gjør at hun ikke har gode assosiasjoner til sex? Synes mange reagerer svært negativt i forhold til kona di, men de vet jo ikke hva som er grunnen til at hun reagerer som hun gjør. Har du forsøkt å gå mere i dybden uten at problemet kun dreier seg rundt deg selv og din mangel på sex fra en kone som stilles overfor et hav av forventninger og i tillegg ansvarliggjøres for at hun ikke greier å innfri? 

Anonymkode: 1e7fd...6d7

Takk for svaret... Nei hun var ikke sånn første 2 årene, men hun var hele tiden av og på.. Hun sier selv at sex er ikke viktig, men hun var med dør kysset meg, klemt meg vi hadde fint i sengen første 2 årene..  Men spesielt etter barn ble hun forandre seg litt og litt, da tenkte jeg, sikker helt vanlig kvinner  sliter , søvn. Jeg har full forståelse.  De siste 1/2 åre fra ifjor mai, juni begynte hun å si hvis du trenger sex så gå på badet kos med hånda di.. Eller hele tiden sliten, har ikke lyst, trøtt,  vil ikke, kan ikke, hver enste gang noe unnskyldning.. Hvis denne gangen sier hun ja, altid uffff, kom da,, fort deg,, såret meg hele tiden med sånn prat..

Til slutt før ett år, avslørte hun,  hun fortalte at hun har ikke denne kjærlighet,  hun kan ikke gjør meg glad, og jeg har aldri følte 100% mot deg.. Dette viste hun fra første dagen... Jeg sa hvorfor sa du ikke dette før.... Jeg spurt om hun var slik på tidligere forhold,  hun sa nei, det var helt anderledes. 

Jeg føler meglurt at jeg  ble lurt... Selvom jeg har masse følelse for henne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mosi99 skrev:

Takk, det hjelper  meg veldig mye når jeg hører , eller lese slik meld❤️

Før trodde det er min feil, at jeg trenger kjærlighet...  hun sier at jeg lever på fantasi. Men kjærlighet er ikke fantasi... Det er første gangen for meg på slike samtaler på nett.. Takk for alle støtte... 

Ingen fantasi å elske noen, og det sier litt om kona di når hun sier noe sånt. Og du nevnte at du er redd for å såre barna dine, og det kan jeg nesten garantere deg at du ikke gjør om du skiller deg. Barna får med seg så mye mer enn hva du tror, og dem lever i dags dato hvor mammaen dems er kald mot pappaen dems, det er ikke bra. Du vil få det bedre, tro meg🙂

Anonymkode: 2886d...086

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener hun med at hun ikke kan høre deg glad? Det virker jo som du kan vise glede og sette pris på henne. Du må si til henne at hun gjør deg glad når hun f.eks ........ .......... smiler......lager noe godt å spise......er god med barna.....osv. 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun sier at hun ikke kan gjøre deg glad. Er det bare angående sex, hun mener? Sier du til henne at hun gjør deg glad på mange andre måter? Sier du at du er glad i henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 9.17, Mosi99 skrev:

Hei. Det var veldig tøft  å skrive dette .. Jeg er gift i 10 år og har 2 barn. Jeg bodde det første året av mitt liv ekteskapelig kjærlighet med min kone, som jeg giftet meg for kjærlighet og overbevisning, men etter fødselen av mitt første barn begynte min kone å prøve å unngå den ekteskapelige sengen ( sex)) av å ta vare på barnet og lignende den gangen, sliten..

hun forklare meg at sex er ikke alt i livet.. og prøvde å forklare henne at jeg  trenger sex  i mitt liv..
 Hun sier at  sex kan man ha 2 gangen eller 3 i mnd. Hun nekter å pynte seg , eller sexy undertøy , hvis hun bruker en dag, de det byter  at jeg har sagte til henne 100 ganger.. seksuelle lysten ikke er en dag eller en time, men jeg brukte tålmodighet , men ærlig talt følte jeg noen ganger et stort ønske om å nærme seg henne i sex, men hun svarte meg Nei, sliten... kommer hun tilbake så kald utpekte eller sminke og kosmetikk, men de mottar meg kjølig når jeg kommer hjem om kvelden til datoen for den til bryllupsdagen. Jeg ga henne en gave. Jeg var fornøyd med det, og jeg tenkte på meg selv at det er en mulighet til å be henne et måltid ved denne anledningen, men hun viser veldig lite interesse... Jeg var aldri fornøyd med sengen meg henne, i løpet 10 år .. Hun klarer ikke å kysse meg, eller holde meg rundt, veldig ofte luker øynene mens vi har sex... Jeg spør hva skjer,  hvorfor er du kald? Hun svarer liker ikke sex.. Hun sier gå kos deg alene på badet hvis du har lyst på sex, ikke kom til meg... Da ble jeg veldig  sint,  så hun slutta å si sånn... I løpet av disse 10 årene var off, og on hele tiden, en periode ok, 3 mnd går ned... Jeg er sliten trenger hjelp...

Til slutt tenkte jeg må snakke med henne.. Sa jeg  nå er det nok, hva er i veien..?  Hun fortalte meg at hun aldri hadde kjærlighet til meg, siden vi giftet oss, h var aldri 100%.. Foresten jeg er kjempe glad i henne.. Men klarer ikke å leve med noen som har ikke kjærlighet.  Men vi har 2 små barn..  Hun vil at jeg leve med sånn, som før.

Og dere har holdt ut i 10 år? Ikke i noen av mine seriøse kjærlighetsforhold, har mannen krevd at jeg må ha sexy undertøy eller kle meg sånn som han vil. De har vært strålende fornøyd med det de har fått. Også hvis jeg skjønte riktig så klager du på at hun ikke bruker sminke også? Hører veldig ofte dette og lurer på hvorfor dere menn er gift, hvis det plager dere så ille at kona ikke er pen nok og ikke vil ha sex... også man trenger ikke masse undertøy for å være sexy. 🤦🏻‍♂️Jeg tror du må lære deg å tilnærme deg kona di på en mer åndelig, lidenskapelig og intellektuell måte hvis hun skal klare å elske deg.

Anonymkode: e9997...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Huff så trist situasjon, dette må nok være vanskelig for dere begge. Førsteprioriteten må jo være barna, du får tenke på hvordan det ville blitt om dere går fra hverandre og se om ikke det også kan fungere fint. Så må du tenke på deg selv, dessverre så kan du jo ikke tvinge frem følelser og du får finne ut om du klarer å leve uten sex og kjærlighet. De aller fleste kan jo ikke det. Jeg synes ikke det høres ut som om det er mye å redde i forholdet men det er jo viktig at dere fortsatt klarer å samarbeide bra om barna, det kan jo familievernkontoret hjelpe til med. Noen ganger kan det være godt å høre et helt annet perspektiv på ting.

Anonymkode: b5f96...d68

Eh? Jo, man kan fint leve uten kjærlighet og sex. Mange gjør det og livet har mye annet å by på også. Klarer meg fint selv uten og synes bare forhold og menn er slit og gjør meg ulykkelig🙂 bare se på alle innlegga her inne og jeg har aldri møtt noen som er lykkelig i forhold. Må la seg være en dørmatte for en annen og sårbar, for å bli knust og forlatt. 

Anonymkode: e9997...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...