Gå til innhold

Kone mi elsker ikke meg lenger


Mosi99

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var dette arrangert ekteskap eller frivillig ?

Anonymkode: 44395...b8a

Jeg trudde var kjærlighet når vi giftet oss, hun var helt annerledes,  masse kjærlighet, kos, men nå sier at hun ikke huske noe, og hun har aldri følt 100%. Det var arrangert,  og frivillig. Hun er ganske fri jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Mohanad skrev:

Hei igjen takk for alle svarene...

Hun ble ikke tvangt, hun er Norsk.. på begynnelsen hadde vi veldig fin tid.. Jeg følte at hun elsket meg over alt.. Jeg har prøvt alle muligheter. Vi har bestemt at jeg  flytte ut i en periode, fra mars til august i 2019, for å prøve å se om hun kan savne meg, leve uten meg.  Jeg var med selvom likte ikke dette inni meg.. Tenkt jeg gjør alt bare å redde dette forholdet. Så flytta jeg i april å kom tilbake i sep i år... Men jeg følte ingen forandring ,  snakket med henne før noen dager siden, hun sier at  hun klare kommer aldri gjør deg glad, Hun sier opp til deg om du skiller å selge huset, eller bor sånn er per idag, eller kanskje jeg forandre meg om 1 år.. ..  Jeg klarer ikke å velge, jeg elsker barna mine, og vil bo med de for altid.. Og elsker kone mi... 

Foresten jeg er veldig snill mot henne. Og har masse kjærlighet,  omsorg... 

Jeg legger, dusjer barna.. Jeg lager mat 60%,  hus arbeid hjelper Jeg henne. Hage arbeid tar jeg selv.. Kjøring barna til aktivitet,  bursdager kun meg. bruker helger med barna og kona. 

Har bare et råd, planlegg skillsmisse uten å ta det opp med henne først, sikre deg rettigheter til barna noter ned den tiden du bruker med barna, hva du gjør og hva hun gjør med barna, kontroller hvordan du kan få karra til deg mest mulig av verdier økonomisk fra forholdet (Hus, lønn, hva du hadde, biler osv.) dokumenter alt så du er klar for faenskapet som kommer. Oppsøk advokat og forbered deg uten at hun veit det. Dette er strategien du kommer til å bli møtt med på ett eller annet tidspunkt fra henne. Om du tviler ta en titt rundt her inne på KG å se, kvinner er vanvittige kyniske på dette feltet. Om du ikke er forberedt kommer du til å bli fullstendig overkjørt. 

Som jeg ser det har du har spilt deg sjøl totalt ut over sidelinja, hun anser deg å ha lavere verdi enn seg selv og er derfor mentalt alt ute av forholdet. Du kan grine, gå til rådgiver, kjøpe blomster, behandle henne som en prinsesse, men sanne mine ord. 70-80% av forholdene med barn inne i bilde ryker fordi kvinnen ikke føler riktig og ikke gidder å ta tak i egne isjuer, vi menn går fordi vi har finni noe bedre. 

   

Endret av RoH
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Stina234 skrev:

Høres ut som et ekteskap som aldri burde vært inngått.  Spør henne om det er ok at du har sex med andre for å se om hun  bryr seg.  Gjør hun ikke det så sier ved et det meste. 

Siste gang hatt vi sex, faktisk jeg som ba henne om det, hun sa men vi holder på, (du vet at jeg vil ikke dette)  hun gjemmer hode sitt, eller lukker øynene,  hun rører ikke seg aldri,  akkurat som jeg har sex  med en dukke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mohanad skrev:

Siste gang hatt vi sex, faktisk jeg som ba henne om det, hun sa men vi holder på, (du vet at jeg vil ikke dette)  hun gjemmer hode sitt, eller lukker øynene,  hun rører ikke seg aldri,  akkurat som jeg har sex  med en dukke..

Så trist å lese. Dette forholdet er nok over dessverre 😥 Hun virker som en skikkelig dust. Når hun kan si slike ting til deg må hun mangle noe i "topplokket" 😟 Bli kvitt henne og få deg en dame som elsker deg men sikre deg dine rettigheter før du drar. Ta kontakt med en rådgiver/advokat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RoH skrev:

Har bare et råd, planlegg skillsmisse uten å ta det opp med henne først, sikre deg rettigheter til barna noter ned den tiden du bruker med barna, hva du gjør og hva hun gjør med barna, kontroller hvordan du kan få karra til deg mest mulig av verdier økonomisk fra forholdet (Hus, lønn, hva du hadde, biler osv.) dokumenter alt så du er klar for faenskapet som kommer. Oppsøk advokat og forbered deg uten at hun veit det. Dette er strategien du kommer til å bli møtt med på ett eller annet tidspunkt fra henne. Om du tviler ta en titt rundt her inne på KG å se, kvinner er vanvittige kyniske på dette feltet. Om du ikke er forberedt kommer du til å bli fullstendig overkjørt. 

Som jeg ser det har du har spilt deg sjøl totalt ut over sidelinja, hun anser deg å ha lavere verdi enn seg selv og er derfor mentalt alt ute av forholdet. Du kan grine, gå til rådgiver, kjøpe blomster, behandle henne som en prinsesse, men sanne mine ord. 70-80% av forholdene med barn inne i bilde ryker fordi kvinnen ikke føler riktig og ikke gidder å ta tak i egne isjuer, vi menn går fordi vi har finni noe bedre. 

   

Roh. Takk for ditt svar.. Er veldig trist når jeg kommer å landet slik situasjon.. Jeg tror må tenke godt, og gjør beste for  meg og barna...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 911 skrev:

Så trist å lese. Dette forholdet er nok over dessverre 😥 Hun virker som en skikkelig dust. Når hun kan si slike ting til deg må hun mangle noe i "topplokket" 😟 Bli kvitt henne og få deg en dame som elsker deg men sikre deg dine rettigheter før du drar. Ta kontakt med en rådgiver/advokat.

Takk for ditt svar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mosi99 skrev:

Jeg trudde var kjærlighet når vi giftet oss, hun var helt annerledes,  masse kjærlighet, kos, men nå sier at hun ikke huske noe, og hun har aldri følt 100%. Det var arrangert,  og frivillig. Hun er ganske fri jente..

Hvordan vet du at dette ikke var travng for henne ? nå vet jeg ingeting om dere, men jeg er veldig godt skjent i den salgs kulturer, og selvom jenta har mye "rettigheter" så får de oftest mye press fra familien sin, der de kan skuffe dem hvis de sier nei osv. Bare en tanke gang, en annen er hvordan er du med henne når dere har sex? tenker du bare på din nytelse ? eller tar du behov på at hun også har sine måter? det er så mange menn fra den kulturen som har ingen kunnskap på kvinnenes anatomi, så de gjør bare hva som føles godt for dem... men som jeg sa i sta, jeg vet ikke hvordan dere har det. Er bare litt nyskerrig

Anonymkode: 4df43...4d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at dette ikke var travng for henne ? nå vet jeg ingeting om dere, men jeg er veldig godt skjent i den salgs kulturer, og selvom jenta har mye "rettigheter" så får de oftest mye press fra familien sin, der de kan skuffe dem hvis de sier nei osv. Bare en tanke gang, en annen er hvordan er du med henne når dere har sex? tenker du bare på din nytelse ? eller tar du behov på at hun også har sine måter? det er så mange menn fra den kulturen som har ingen kunnskap på kvinnenes anatomi, så de gjør bare hva som føles godt for dem... men som jeg sa i sta, jeg vet ikke hvordan dere har det. Er bare litt nyskerrig

Anonymkode: 4df43...4d5

Hei og takk på ditt svar.. Hun her en Norsk jente, absolutt ingen tvang, vi var sambor 1/2 år før vi gifter oss.. Hun kalte meg altid gutten min, elskling, du er min for altid.  .... Etc  Masse fine ord.. vi hadde kjempe fint periode... Har gjort masse for hu, til og med nå, sier hun hvis jeg letter hele Norge så  finner jeg ikke snill, god som deg... Men hun innrømt før 1 år siden at hun har aldri elsket meg, og aldri følt 100% med min kjærlighet.  

Når gjelder sex... Hun liker ikke å ta på henne, lukker øynene sine men vi holder på, aldri kysser meg, eller klemmer meg, hun sier i midt sex er du ferdig snart, .. Jeg gjør altid altid altid hennes nytelse først, spør henne altid er det noe annet du liker, skriv til meg på sms, lap hvis du blir flau, men  dessverre ingen løsning..  

Endret av Mosi99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mosi99 skrev:

Hei og takk på ditt svar.. Hun her en Norsk jente, absolutt ingen tvang, vi var sambor 1/2 år før vi gifter oss.. Hun kalte meg altid gutten min, elskling, du er min for altid.  .... Etc  Masse fine ord.. vi hadde kjempe fint periode... Har gjort masse for hu, til og med nå, sier hun hvis jeg letter hele Norge så  finner jeg ikke snill, god som deg... Men hun innrømt før 1 år siden at hun har aldri elsket meg, og aldri følt 100% med min kjærlighet.  

Når gjelder sex... Hun liker ikke å ta på henne, lukker øynene sine men vi holder på, aldri kysser meg, eller klemmer meg, hun sier i midt sex er du ferdig snart, selvom jeg bruker ikke mer enn 2 min.. Jeg gjør altid altid altid hennes nytelse først, spør henne altid er det noe annet du liker, skriv til meg på sms, lap hvis du blir flau, men  dessverre ingen løsning..  

Når du mener norsk, mener du at hun er født i Norge og har foreldre fra utlande eller at hun er norsk etnisk ? det er ikke så ofte jeg hører en norsk entisk jente som er med på arrangert ekteskap ?

 

off men ser at dette er vanskelig altså, hva vil hun til slutt? skille ?

Anonymkode: 4df43...4d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du mener norsk, mener du at hun er født i Norge og har foreldre fra utlande eller at hun er norsk etnisk ? det er ikke så ofte jeg hører en norsk entisk jente som er med på arrangert ekteskap ?

 

off men ser at dette er vanskelig altså, hva vil hun til slutt? skille ?

Anonymkode: 4df43...4d5

Hun er norsk etnisk... Hun føler dårlig samvittighet at hun fikk 2 barn med meg... Hun vet ikke selv hva hun vil.... Hun sier hvis vi skiller oss, vil jeg kommer aldri finne en snill og god som deg, men samtidig hun sier klarer ikke å gjør deg glad.. Hun klarer ikke holde meg heller.. Hun liker ikke å prate om det... Hun sier hvis du vil gå så bare gå å skille deg. Jeg stopper ikke deg..men hun klarer ikke å si det selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mosi99 skrev:

Hun er norsk etnisk... Hun føler dårlig samvittighet at hun fikk 2 barn med meg... Hun vet ikke selv hva hun vil.... Hun sier hvis vi skiller oss, vil jeg kommer aldri finne en snill og god som deg, men samtidig hun sier klarer ikke å gjør deg glad.. Hun klarer ikke holde meg heller.. Hun liker ikke å prate om det... Hun sier hvis du vil gå så bare gå å skille deg. Jeg stopper ikke deg..men hun klarer ikke å si det selv

Hvor lenge har hun vært slik? Kan hun være deprimert?

Anonymkode: c3975...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Mosi99 skrev:

Hei og takk på ditt svar.. Hun her en Norsk jente, absolutt ingen tvang, vi var sambor 1/2 år før vi gifter oss.. Hun kalte meg altid gutten min, elskling, du er min for altid.  .... Etc  Masse fine ord.. vi hadde kjempe fint periode... Har gjort masse for hu, til og med nå, sier hun hvis jeg letter hele Norge så  finner jeg ikke snill, god som deg... Men hun innrømt før 1 år siden at hun har aldri elsket meg, og aldri følt 100% med min kjærlighet.  

Når gjelder sex... Hun liker ikke å ta på henne, lukker øynene sine men vi holder på, aldri kysser meg, eller klemmer meg, hun sier i midt sex er du ferdig snart, .. Jeg gjør altid altid altid hennes nytelse først, spør henne altid er det noe annet du liker, skriv til meg på sms, lap hvis du blir flau, men  dessverre ingen løsning..  

Drittkjerring 😠 Tror du er verdt så mye mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har hun vært slik? Kan hun være deprimert?

Anonymkode: c3975...3db

Det begynte hun å forandre seg etter barn nr 1 da økte seg litt og litt... Jeg selvfølgelig som mann  vet at kvinner  sliter, med fødsel,  små barn,  søvn, ... Jeg passet på henne godt, tro meg siden 9 år siden targodt jeg  barna ned slik hun sover i ro,  til kl. 10/ 11. Lager mat, vasker huset, hjelper så mye jeg kan med barna. Da blir hun veldig mye siden ifjor juli... Hun vil ikke ha sex, ikke ta på meg... Stille.. Ifjor rett før jul 23 des. Så sagt hun til meg... Hør her, jeg kommer aldri å gjør deg glad, klarer ikke gi deg den kjærlighet som du trenger, jeg har aldri følt 100% mot deg... Jeg har prøvet å elsker deg men klarte ikke det..  Nå du bestemmer hva du vil... For meg du kan bo her, og leve sånn det er, men ikke sex... Og hvis du vil en dag, så bare var så god,  men husk jeg vil ikke ha... sånn sa hun denne dagen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mosi99 skrev:

Det begynte hun å forandre seg etter barn nr 1 da økte seg litt og litt... Jeg selvfølgelig som mann  vet at kvinner  sliter, med fødsel,  små barn,  søvn, ... Jeg passet på henne godt, tro meg siden 9 år siden targodt jeg  barna ned slik hun sover i ro,  til kl. 10/ 11. Lager mat, vasker huset, hjelper så mye jeg kan med barna. Da blir hun veldig mye siden ifjor juli... Hun vil ikke ha sex, ikke ta på meg... Stille.. Ifjor rett før jul 23 des. Så sagt hun til meg... Hør her, jeg kommer aldri å gjør deg glad, klarer ikke gi deg den kjærlighet som du trenger, jeg har aldri følt 100% mot deg... Jeg har prøvet å elsker deg men klarte ikke det..  Nå du bestemmer hva du vil... For meg du kan bo her, og leve sånn det er, men ikke sex... Og hvis du vil en dag, så bare var så god,  men husk jeg vil ikke ha... sånn sa hun denne dagen

Ja, det er hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Mosi99 skrev:

Hun er norsk etnisk... Hun føler dårlig samvittighet at hun fikk 2 barn med meg... Hun vet ikke selv hva hun vil.... Hun sier hvis vi skiller oss, vil jeg kommer aldri finne en snill og god som deg, men samtidig hun sier klarer ikke å gjør deg glad.. Hun klarer ikke holde meg heller.. Hun liker ikke å prate om det... Hun sier hvis du vil gå så bare gå å skille deg. Jeg stopper ikke deg..men hun klarer ikke å si det selv

De tingene hun sier til deg betyr at det er slutt. Man kan ikke si sånne ting og forvente at livet skal gå videre som før. Du bør gå fra henne selv om du er glad i henne. Du kan ikke fortsette i et liksomforhold.

Det føles mye bedre psykisk hvis du selv tar kontroll over hva som skjer. Det hjelper ikke å slutte å mase, det hjelper ikke å gjøre husarbeid og det hjelper ikke med blomster. Hvis du kommer med blomster tror jeg hun bare vondt i magen siden det skapes forventninger til et eller annet.

Faktisk tror jeg din beste, bittelille mulighet for å snu tankene hennes er at du ber om skilsmisse, men du skal selvsagt ikke be om skilsmisse uten å mene det.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, det er mer rot i hodet mitt akkurat nå, tror skilsmisse er det løsningen...  det hjelp ingen ting med Henne, absolutt  ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke kaste bort tiden din på ei som ikke elsker deg. Du som alle andre fortjener å bli elsket, så kom deg videre og finn deg ei som elsker deg for den du er. Vi lever kun en gang. Lykke til❤

Anonymkode: 2886d...086

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke kaste bort tiden din på ei som ikke elsker deg. Du som alle andre fortjener å bli elsket, så kom deg videre og finn deg ei som elsker deg for den du er. Vi lever kun en gang. Lykke til❤

Anonymkode: 2886d...086

Takk, det hjelper  meg veldig mye når jeg hører , eller lese slik meld❤️

Før trodde det er min feil, at jeg trenger kjærlighet...  hun sier at jeg lever på fantasi. Men kjærlighet er ikke fantasi... Det er første gangen for meg på slike samtaler på nett.. Takk for alle støtte... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må selv avgjøre om du vil leve slik. Så vidt jeg forstår så er hun ikke urimelig, hun er ærlig. 

Anonymkode: 510de...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...