Gå til innhold

Ikm oktober


siljur

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg? Hvorfor er det så stor forskjell på de eggløsningstestene? Noen som har erfaring med de 2 typene? 

Ser jo at dem er negativ, men skjønner ikke helt hvorfor den fra Babyplan er så sterk 🤔 dem er tatt på samme urin de 2 nederste. Og øverste er fra igår. 

IMG_20190920_151914.jpg

Endret av Ønskebarnnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Netteflette skrev:

Hmmm, det var veldig rart🤔 Jeg er veldig fornøyd med Babyplan hvertfall☺️

Okey 😊 burde jeg kanskje bare fortsette med Babyplan sine 🤔 men skal streken være såpass sterk? Som sagt så vet jeg at teststreken må være likkens som kontrollstreken eller sterkere, men lurer egentlig bare på om en så sterk strek kan være tegn på at EL er rett rundt hjørnet? 🤔😅 Første mnd med temping og EL tester bare så vi får lokalisert EL 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Okey 😊 burde jeg kanskje bare fortsette med Babyplan sine 🤔 men skal streken være såpass sterk? Som sagt så vet jeg at teststreken må være likkens som kontrollstreken eller sterkere, men lurer egentlig bare på om en så sterk strek kan være tegn på at EL er rett rundt hjørnet? 🤔😅 Første mnd med temping og EL tester bare så vi får lokalisert EL 😅

Er enig med deg at det var stor forskjell her. Har lurt litt på dette selv, i perioder når det nærmer seg EL blir teststreken min sterkere. Noen mener at negativ test er negativ test uten at det har noe å si på styrken. Ville nok holdt meg til et merke for å få sammenlignet best mulig. Skjønner veldig godt at du blir forvirret, jeg ble litt forvirret selv her. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Carjo4 skrev:

Er enig med deg at det var stor forskjell her. Har lurt litt på dette selv, i perioder når det nærmer seg EL blir teststreken min sterkere. Noen mener at negativ test er negativ test uten at det har noe å si på styrken. Ville nok holdt meg til et merke for å få sammenlignet best mulig. Skjønner veldig godt at du blir forvirret, jeg ble litt forvirret selv her. Haha.

Haha 😂 måtte ta en til i kveld så jeg ikke går glipp av selve økningen. Med minien så hadde jeg EL på CD8 eller 9. Med tanke på nårtid han va født. Så om det plutselig skulle være like tidlig no, hadde jeg ikke blitt forspelt 😂 kan legge ved bilde av de 2 fra Babyplan idag. Er fint å ha noen å snakke med om dette. Vi har holdt det litt for oss selv, så er ikke noen andre jeg kan spørre eller snakke med. Og det å være så fersk med temping og EL tester gjør ikke saken noe likere 😂

Men synest at den ikveld var svakere 🤔 klare du å se noe forskjell? 😊 

IMG_20190920_193625.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Haha 😂 måtte ta en til i kveld så jeg ikke går glipp av selve økningen. Med minien så hadde jeg EL på CD8 eller 9. Med tanke på nårtid han va født. Så om det plutselig skulle være like tidlig no, hadde jeg ikke blitt forspelt 😂 kan legge ved bilde av de 2 fra Babyplan idag. Er fint å ha noen å snakke med om dette. Vi har holdt det litt for oss selv, så er ikke noen andre jeg kan spørre eller snakke med. Og det å være så fersk med temping og EL tester gjør ikke saken noe likere 😂

Men synest at den ikveld var svakere 🤔 klare du å se noe forskjell? 😊 

IMG_20190920_193625.jpg

så litt svakere ut, men det er ikke fordi at urinen var mer konsentrert da du tok den første? Ville sett an i morgen, streken er jo såpass sterk at jeg selv ville tenkt at EL er rett rundt hjørnet. Nå er jeg helt ny på dette selv, så jeg synser og tror for det meste. Enig i at det er godt å ha noen å prate med her inne, vi har heller ikke fortalt det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Carjo4 skrev:

så litt svakere ut, men det er ikke fordi at urinen var mer konsentrert da du tok den første? Ville sett an i morgen, streken er jo såpass sterk at jeg selv ville tenkt at EL er rett rundt hjørnet. Nå er jeg helt ny på dette selv, så jeg synser og tror for det meste. Enig i at det er godt å ha noen å prate med her inne, vi har heller ikke fortalt det til noen.

Det huske jeg faktisk ikke om den va mere konsentrert 😅 skal følge med på med temping og EL tester. Var ferdig med mens den 18 først av, og Babyplan sine tester kom i posten igår 😅 men trur jeg holder meg til dem, siden jeg har mere av dem 😅 har laget meg et eget skjema for temping som ikke er lik de som jeg ser blir lagt ut på forumene her, så er litt spent på om jeg klarer å fange opp EL 😊 lykke til, til dere 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at alt dette kan være forvirrende og vanskelig😅 Når det gjelder EL test for meg så får jeg positiv test på kvelden, og prøvd å holde meg hvertfall 3 timer🙈 syns temping virker så komplisert at det holder jeg meg langt unna🙈 

Har heller ikke sagt til noen av vi prøver. Syns det er veldig deilig å kunne lese/dele erfaringer her inne☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ikke har veldig store forhåpninger denne pp...eggløsning rundt 19/20.sept og fikk bare lagt inn aksjer 14,15 og 20..så sjansen er nok liten for at det sitter denne mnd 😕sist vi prøvde å bli gravide så tok det oss nesten 3 år, håper vi slipper en like lang reise denne gangen 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, siljur skrev:

Kjenner jeg ikke har veldig store forhåpninger denne pp...eggløsning rundt 19/20.sept og fikk bare lagt inn aksjer 14,15 og 20..så sjansen er nok liten for at det sitter denne mnd 😕sist vi prøvde å bli gravide så tok det oss nesten 3 år, håper vi slipper en like lang reise denne gangen 💕

Alt håp er jo ikke ute enda da 😊 sæden kan jo leve opptil 5 dager inni der 😊 og det at dere la inn aksjer den 20 er jo minst like bra om du hadde EL rundt den dagen 😊 men skjønner hva du mener. Her er det enda en stund til EL men jeg trur ikke at det blir å gå denne mnd heller. Så jeg tenker kun på at temping og EL tester kun er for å se om jeg har EL. Mangler 1 eggleder så det er ikke sikkert jeg har EL hver mnd. 

Men jeg krysser fingrene for dere, at dere slipper å måtte vente like lenge ❤️ lykke til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ny her, 23 år, b1, pp2, el idag 21.09 utifra flo, ingen positive el testa. Ikm 6 oktober.  

Idag har jeg hatt diaré, er det normalt under eggløsning? 

Har bare hatt en syklus etter ppille slutt, og den var på 35-36 dager.. så er ganske ny i gamet, og skjønner meg ikke på kroppen... 🆘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her. 24 år, ingen barn enda. PP2, men ikke gått på p-pilla siden juni. forventet IKM mellom 12-14 oktober.  Ikke testet etter EL før, men skal prøve det denne perioden med babyplan strimmel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:humpe:: Jobber med saken  : 

Siljur - 23år - B2 - PP3 - EL - IKM 04.10

Miranda Hobbes - 34år - B3 - PP3 - EL 22.09 - IKM 07.10

Sashimi - 25år - B2 - PP4 - EL - IKM 09.10

Netteflette - 33år - B1 - PP4 - EL - IKM 12.10

Duckly - 24år - B1 - PP3 - EL 29.09- IKM 13.10

Kaie - 26år - B1 - PP2 - EL 2.10 - IKM 16.10

 Sekundærfertil - 30år - B2 - PP19 - EL - IKM ca. 17.10

Papierschere- 27år - B1 - PP6- EL 2.10 - IKM 17.10

  Ønskebarnnr2 - 32år - B2 - PP12 - EL? - IKM ca 21.10

 Solsikkefrø - 19 år - B1 - PP1 - EL 15.09 - IKM 1.10

  Cas - 32 år - B1- PP11 - EL 03.10 - IKM 17.10

 :frustrert::Mensen : 

  0 

 :gravid:: Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere 😊

Dere som har litt mere erfaring med eggløsningstestene enn meg. Ser den nederste positiv ut? Synest den er så sterk i forhold til de forrige. Dato og dagen i syklusen står på. Den nederste er da altså fra idag. Eller er det vanlig at streken blir så sterk kanskje like før? Takker for alle svar 😊

IMG_20190922_123527.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei dere 😊

Dere som har litt mere erfaring med eggløsningstestene enn meg. Ser den nederste positiv ut? Synest den er så sterk i forhold til de forrige. Dato og dagen i syklusen står på. Den nederste er da altså fra idag. Eller er det vanlig at streken blir så sterk kanskje like før? Takker for alle svar 😊

IMG_20190922_123527.jpg

Den er ikke positiv enda :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Hei dere 😊

Dere som har litt mere erfaring med eggløsningstestene enn meg. Ser den nederste positiv ut? Synest den er så sterk i forhold til de forrige. Dato og dagen i syklusen står på. Den nederste er da altså fra idag. Eller er det vanlig at streken blir så sterk kanskje like før? Takker for alle svar 😊

IMG_20190922_123527.jpg

Tror det er like før nå 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Netteflette skrev:

Tror det er like før nå 😊

Burde jeg teste i kveld også? Jeg har ikke så mye peiling på det her 🙈 føle meg litt sånn masat når jeg spør så masse og er såpass gammel 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Burde jeg teste i kveld også? Jeg har ikke så mye peiling på det her 🙈 føle meg litt sånn masat når jeg spør så masse og er såpass gammel 😂

Ville testet i kveld 😀 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...