Gå til innhold

Ikm oktober


siljur

Anbefalte innlegg

Har jeg misset LH toppen? 🤔 Urinen var like konsentrert. 

IMG_20190922_181743.jpg

Endret av Ønskebarnnr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har mine tester også vært denne syklusen, har testet i nesten 14 dager, å alle har vært blenda hvite bortsett fra igår, da hadde jeg en strek men ikke like sterk som kontrollstreken. Idag var den blendahvit igjen.. så mulig jeg ikke har hatt eggløsning eller bare en veldig kort topp... 😅 er ikke til å bli klok på denne kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Har jeg misset LH toppen? 🤔 Urinen var like konsentrert. 

IMG_20190922_181743.jpg

Mulig du har kort LH topp? Er ny på testing selv, jeg haf også slike tester. Nesten positiv også svakere test strek igjen. Har lest litt om at noen aldri slår helt ut på slike tester da kroppens LH topp er under grensa for positiv på slike tester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) har fulgt med på sidelinjen i noen mnd, men nå føles det rett og melde meg inn her. For en flott plass å få lufte tanker i prøvetiden. Vi er nå i PP4, da TR kom i går kveld på DPO 11 :(  Tok ut kobberspiral 1 juli, og har stabile sykluser med klare EL ref. babyplan strimler.  

I følge app kommer TR 17 oktober.  

Jeg var veldig giret i PP1 og 2 med testing og symptomjakt. I PP3 rakk jeg ikke å teste før TR kom med skuffelse :(  Selv om vi fortsatt er relativt tidlig i prøvingen kjenner jeg på at jeg blir lei og frustrert. Mistenker kort lutealfase, (9-10 dager)… er det noe jeg kan gjøre for å påvirke det?  

Satser på oktober spire ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carjo4 skrev:

Kan jeg spørre om utfloden din? Lagt merke til EL slim? @Ønskebarnnr2

Jeg føler at det på en måte er mere fuktig. Men jeg klare ikke å skille mellom sæd og EL slim 🙈 i forrige pp hadde jeg slik følelse 2 ganger 🙊😱 altså rundt dag 13 i syklusen og dag 26 eller 27. Vet ikke om det skyldes at egget gjord seg klar tidlig men ikke slapp før senere 🤔 kanskje det er det samme no? Jeg fortsetter med EL testen ihvertfall og prøver å se på tempen. Men har ikke fått termometeret enda som er helt eksakt, så det er kun sånn ca temp. Vest du skjønne hva jeg mener 😅 men man vil nok se en økning før det om vil jeg tru 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter jeg og jakter på EL. Er i min første mnd. med Letrozol så aner virkelig ikke hva jeg skal forvente 🙈

Dag 13 i syklus og EL-testene er foreløpig negativ. Da jeg ble gravid med barnet vårt så fikk jeg EL på dag 18, så jeg krysser fingrene frem til da🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:humpe:: Jobber med saken  : 

Siljur - 23år - B2 - PP3 - EL - IKM 04.10

Miranda Hobbes - 34år - B3 - PP3 - EL 22.09 - IKM 07.10

Sashimi - 25år - B2 - PP4 - EL - IKM 09.10

Heidi - 29år - B1 - PP9 - EL 26.09 - IKM 11.10

Netteflette - 33år - B1 - PP4 - EL - IKM 12.10

Duckly - 24år - B1 - PP3 - EL 29.09- IKM 13.10

Kaie - 26år - B1 - PP2 - EL 2.10 - IKM 16.10

 Sekundærfertil - 30år - B2 - PP19 - EL - IKM ca. 17.10

Papierschere- 27år - B1 - PP6- EL 2.10 - IKM 17.10

  Ønskebarnnr2 - 32år - B2 - PP12 - EL? - IKM ca 21.10

 Solsikkefrø - 19 år - B1 - PP1 - EL 15.09 - IKM 1.10

  Cas - 32 år - B1- PP11 - EL 03.10 - IKM 17.10

 :frustrert::Mensen : 

  0 

 :gravid:: Gravid

Anonymkode: 2386d...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Høstvinter skrev:

Sånn har mine tester også vært denne syklusen, har testet i nesten 14 dager, å alle har vært blenda hvite bortsett fra igår, da hadde jeg en strek men ikke like sterk som kontrollstreken. Idag var den blendahvit igjen.. så mulig jeg ikke har hatt eggløsning eller bare en veldig kort topp... 😅 er ikke til å bli klok på denne kroppen..

Nei, den kroppen er vel så vanskelig å forstå 😅 jeg skal fortsette med testingen, bare for å se om det rett og slett kommer en EL senere. Har jo de 2 siste mnd hatt en syklus på 37 dager, så å ha EL no er litt vel tidlig. Men siden vi er så usikker på om jeg har EL fant vi ut at vi sku prøve med EL tester igjennom hele syklusen, eller hvertfall til vi ser en klar EL 😊 men når man er prøver så vil man jo så gjerne at EL skal være der 😅 og da forstår man seg lite på hva som egentlig skjer 🙊🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sashimi skrev:

Her sitter jeg og jakter på EL. Er i min første mnd. med Letrozol så aner virkelig ikke hva jeg skal forvente 🙈

Dag 13 i syklus og EL-testene er foreløpig negativ. Da jeg ble gravid med barnet vårt så fikk jeg EL på dag 18, så jeg krysser fingrene frem til da🤞

EL jakten er minst like spennende som å være i DPO landet 😁 kan jeg spørre hva Letrozol er for noe? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Carjo4 skrev:

Kan jeg spørre om utfloden din? Lagt merke til EL slim? @Ønskebarnnr2

Kjente på tappen igår kveld. Den virket åpen og langt nede. Så trur det skjer noe snart 😊 tok en til test no i 9 tiden den va sterkere enn den igår kveld 😅 så trur jeg får et bedre svar på dagtid enn på kvelden 😊 skal ta en ny i 12 - 13 tia for å se om det er noe forskjell 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:humpe:: Jobber med saken  : 

Siljur - 23år - B2 - PP3 - EL - IKM 04.10

Miranda Hobbes - 34år - B3 - PP3 - EL 22.09 - IKM 07.10

Sashimi - 25år - B2 - PP4 - EL - IKM 09.10

Heidi - 29år - B1 - PP9 - EL 26.09 - IKM 11.10

Netteflette - 33år - B1 - PP4 - EL - IKM 12.10

Duckly - 24år - B1 - PP3 - EL 29.09- IKM 13.10

Kaie - 26år - B1 - PP2 - EL 2.10 - IKM 16.10

 Sekundærfertil - 30år - B2 - PP19 - EL - IKM ca. 17.10

Papierschere- 27år - B1 - PP6- EL 2.10 - IKM 17.10

  Ønskebarnnr2 - 32år - B2 - PP12 - EL? - IKM ca 21.10

 Solsikkefrø - 19 år - B1 - PP1 - EL 15.09 - IKM 1.10

  Cas - 32 år - B1- PP11 - EL 03.10 - IKM 17.10

Nommy - 32 år - B1 - PP4 - EL 05.10 - IKM 17.10

 

 :frustrert::Mensen : 

  0 

 :gravid:: Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt teit og dom som spørr så masse angående EL-test. Men det får bare våge seg tenker jeg. Jeg er jo helt grønn på dette og vil så gjerne at vi skal treffe denne pp. Men om det ikke klaffer denne pp, så slipp jeg å spørre igjen senere 😅 

Men altså, er det vits å ta flere tester idag? 

IMG_20190923_110501.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

EL jakten er minst like spennende som å være i DPO landet 😁 kan jeg spørre hva Letrozol er for noe? 😊 

Ja det er spennende! men samtidig skummelt da jeg sliter med å slippe ut egg.. 

Letrozol er brystkreft-medisin som stimulerer eggløsning, tatt dobbel dose i 5 dager fra dag 3 i syklus. Så håååper at lillebror/lillesøster blir til denne mnd. 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her jeg også! 
Hadde en MA for noen måneder siden, hvor kroppen ryddet opp i det selv. Det er på ett vis godt å vite at jeg kan bli gravid, men jeg tar meg fortsatt i å tenke på hvor langt jeg kunne ha vært på vei osv....


Jeg satser på at alt klaffer denne syklusen🤞


24 år, B1, PP 12, EL ca. 1/10 , IKM ca 16/10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Smashy skrev:

Slenger meg med her jeg også! 
Hadde en MA for noen måneder siden, hvor kroppen ryddet opp i det selv. Det er på ett vis godt å vite at jeg kan bli gravid, men jeg tar meg fortsatt i å tenke på hvor langt jeg kunne ha vært på vei osv....


Jeg satser på at alt klaffer denne syklusen🤞


24 år, B1, PP 12, EL ca. 1/10 , IKM ca 16/10. 

Så trist :( forstår godt at du tenker slik..

Krysser fingrene for deg! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Føler meg litt teit og dom som spørr så masse angående EL-test. Men det får bare våge seg tenker jeg. Jeg er jo helt grønn på dette og vil så gjerne at vi skal treffe denne pp. Men om det ikke klaffer denne pp, så slipp jeg å spørre igjen senere 😅 

Men altså, er det vits å ta flere tester idag? 

IMG_20190923_110501.jpg

Ingen spørsmål er for dumme, det er så fint å kunna lære av hverandre. Selv om jeg og er ny så kan vi i hvertfall synse litt sammen. Du sier at den i dag er sterkere enn i går? Da ville jeg fortsatt å teste til positiv test, den er jo sååå nærme positiv nå. Siden du får bedre test strek på morgenen ville jeg tatt en til i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carjo4 skrev:

Ingen spørsmål er for dumme, det er så fint å kunna lære av hverandre. Selv om jeg og er ny så kan vi i hvertfall synse litt sammen. Du sier at den i dag er sterkere enn i går? Da ville jeg fortsatt å teste til positiv test, den er jo sååå nærme positiv nå. Siden du får bedre test strek på morgenen ville jeg tatt en til i morgen. 

Begge testene på bildet er fra idag, men ja den idag var enda litt sterke enn igår 😊 skal teste på nytt igjen imorgen og håper på ordentlig positiv, så mam slipp å lure så når det er, som du også skriver, sååå nære til å være positiv 😊 

Når det gjelder utflod så er den kremaktig og innimellom kan det være slim som går ann å strekke på (sorry detaljer). Så da er det nok sikkert like før om ikke egget ombestemmer seg 😅

Det er flott å kunne snakke med noen og spørre 🥰 om det ikke hadde vært for siden her så trur jeg at jeg hadde blitt skikkelig tøven 😂 med å lure og Google og alt mulig 😂 og sikkert testa maaange ganger på 1 dag 🙈🙊😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Begge testene på bildet er fra idag, men ja den idag var enda litt sterke enn igår 😊 skal teste på nytt igjen imorgen og håper på ordentlig positiv, så mam slipp å lure så når det er, som du også skriver, sååå nære til å være positiv 😊 

Når det gjelder utflod så er den kremaktig og innimellom kan det være slim som går ann å strekke på (sorry detaljer). Så da er det nok sikkert like før om ikke egget ombestemmer seg 😅

Det er flott å kunne snakke med noen og spørre 🥰 om det ikke hadde vært for siden her så trur jeg at jeg hadde blitt skikkelig tøven 😂 med å lure og Google og alt mulig 😂 og sikkert testa maaange ganger på 1 dag 🙈🙊😂

Jeg synes de er på vei til å bli positive, så test i vei så ska du se de blir knallsterke om ikke lenge🤩

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, sashimi skrev:

Jeg synes de er på vei til å bli positive, så test i vei så ska du se de blir knallsterke om ikke lenge🤩

 

Håper det 😉 skal teste igjen imorgen i 9 tia. Det er då jeg får best resultat virke det som 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...