Gå til innhold

Jeg gremmes av Singelkurvene på Coop Extra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har dating tydeligvis blitt en del av hverdagshandlingen, og jeg kjenner jeg blir litt brydd.

Dette er ikke noe gigantisk problem. Er nok ikke tenkt å være annet enn ett publisitetsstunt, som i verste fall ender med at noen tar bryllupsbilder på Extra med Svolværpostei i bakgrunnen. 

Men er det ikke andre som finner dette problematisk? 

Er det noen her som faktisk kunne tenkt seg og gått rundt og trave mellom pålegg og fjorlandshyllene og sjekke opp en ledig ungkar?

Også setter de jo kurvene rett ved inngangen så en gang jeg hastet inn, måtte jeg faktisk løpe tilbake og ta meg en normal kurv...Aiaiai.

 

 

 

Anonymkode: 567da...498

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også setter de jo kurvene rett ved inngangen så en gang jeg hastet inn, måtte jeg faktisk løpe tilbake og ta meg en normal kurv...Aiaiai.

Anonymkode: 567da...498

Det var akkurat det som skjedde meg også. Den plakatgreia som informerte om dette var jo søren meg halvveis gjemt bak den høye stablen med kurver, så det var bare flaks at jeg oppdaget det raskt og fikk tatt en vanlig kurv. Handler der sjeldent og hadde ikke hørt om dette på forhånd.

Folk får gjøre som de ønsker, de må gjerne sprade rundt med en grå kurv med hjerte på eller hvordan de nå så ut, og signalisere at de er ledig og på leting, men sørg for å skille kurvene litt bedre fra hverandre.

Tenk på alle de, f.eks gamle, svaksynte mennesker, som går rundt med singelkurv uten å være klar over det selv. :P

Anonymkode: 40fa2...ce3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tenk på alle som er i forhold og tar en sånn kurv uten å se hva det er - og så begynner sladderen å gå og kommer partneren for øret: "Jasså ja, du driver og sjekker opp folk på butikken!"

P.S. Jeg så ikke snurten av noe plakat da jeg uforvarende tok med en sånn kurv

Anonymkode: d7f3b...8c2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Singelkurv? Hva er forskjell på det og vanlig kurv? Samma det, kurv er kurv! 

Anonymkode: 2c76f...289

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Singelkurv? Hva er forskjell på det og vanlig kurv? Samma det, kurv er kurv! 

Anonymkode: 2c76f...289

Det er akkurat samme kurver, bare de er grå i stedet for rød (eller er det gul? husker ikke), og har hjerter på seg sånn at du signaliserer at du er singel og på leting, siden du har valgt en så kalt "singelkurv."

Anonymkode: 40fa2...ce3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hæ? Singelkurv? Hva er forskjell på det og vanlig kurv? Samma det, kurv er kurv! 

Anonymkode: 2c76f...289

Den er brun i stedet for de vanlige røde, og så står det "Singelkurv" med sånne nusselige krøllebokstaver. Er det kanskje et rødt hjerte der også?

Greia er vel å merke de single slik at de finner hverandre, evt. så kan de "gi dem kurven". Ha. Ha. Ha.

Anonymkode: d7f3b...8c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Da har jeg kanskje nettopp (ufrivillig) gått rundt der med singelkurv! Får passe bedre på neste gang. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hedy Lamarr skrev:

Hjelp! Da har jeg kanskje nettopp (ufrivillig) gått rundt der med singelkurv! Får passe bedre på neste gang. 

ÅNEI😱

Anonymkode: e82c6...e4b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irriterer meg fordi singelkurvene er mindre og sånn jeg foretrekker, istedenfor de store du enten kan holde i håndtak eller dra etter deg, som de vanlige kurvene er. Men ikke F om jeg går rundt og reklamerer for at jeg er singel. 

Anonymkode: 72851...aba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...