Gå til innhold

Jeg gremmes av Singelkurvene på Coop Extra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Josefine5
På 17.9.2019 den 20.00, AnonymBruker skrev:

Første gangen jeg så disse singelkurvene la jeg ikke merke til det som sto på siden av dem, men neste gang gjorde jeg det.

Da gikk det opp for meg at jeg, halvgamle kjerringa med trøtte hverdagsklær og -hår og armen i fatle pga. en armskade, hadde spankulert rundt med en singelkurv som om jeg var på sjekker'n i en slik tilstand - på en matbutikk.

Jeg døde litt innvendig og unngår heretter den butikken. Godt jobba, Coop!

Anonymkode: d7f3b...8c2

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.9.2019 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Nå har dating tydeligvis blitt en del av hverdagshandlingen, og jeg kjenner jeg blir litt brydd.

Dette er ikke noe gigantisk problem. Er nok ikke tenkt å være annet enn ett publisitetsstunt, som i verste fall ender med at noen tar bryllupsbilder på Extra med Svolværpostei i bakgrunnen. 

Men er det ikke andre som finner dette problematisk? 

Er det noen her som faktisk kunne tenkt seg og gått rundt og trave mellom pålegg og fjorlandshyllene og sjekke opp en ledig ungkar?

Også setter de jo kurvene rett ved inngangen så en gang jeg hastet inn, måtte jeg faktisk løpe tilbake og ta meg en normal kurv...Aiaiai.

 

 

 

Anonymkode: 567da...498

hvorfor skulle dette være et problem for noen? det er ingen tvang å gå med singelkurv så ser ikke helt problemet

Anonymkode: 037a5...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg grønn lue på fjellet etc. er patetisk... Vil gå i fred, fjellet skal ikke være en sjekkearena

Anonymkode: 80a58...a18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

.

Anonymkode: d550b...5a2

Ja? Ble du inspirert av koppen? 😆

Anonymkode: 82d10...3e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

.

Anonymkode: d550b...5a2

Interessant synspunkt fra deg…

Anonymkode: f49fc...10b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Oda kommer etter så jeg kan trykke singellevering og få en kjekk singel mann på døra med matvarene.

Anonymkode: f320f...23f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sprunget rundt med singel-kurv flere ganger, og jeg er godt gift. 

Vanligvis trenger jeg handlevogn, når jeg handler til iss alle, men om jeg bare skal rett innom for å bare kjøoelitt, så tar jeg en liten kurv. Ante ikke det var singel kurv, flr jeg helt tilfeldig la merke til det. 

Tror ikke folk kan stole på at det single mennesker som bærer rundt på disse kurvene.

Anonymkode: 3a0fd...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da har jeg også gått rundt på Coop med singelkurv! 🙈 Som sliten småbarnsmor med håret i en «turt» på toppen av hodet, drassende på to små barn ikledd tights :fnise: 

Anonymkode: 7933e...b03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2019 den 19.51):

Nå har dating tydeligvis blitt en del av hverdagshandlingen, og jeg kjenner jeg blir litt brydd.

Dette er ikke noe gigantisk problem. Er nok ikke tenkt å være annet enn ett publisitetsstunt, som i verste fall ender med at noen tar bryllupsbilder på Extra med Svolværpostei i bakgrunnen. 

Men er det ikke andre som finner dette problematisk? 

Er det noen her som faktisk kunne tenkt seg og gått rundt og trave mellom pålegg og fjorlandshyllene og sjekke opp en ledig ungkar?

Også setter de jo kurvene rett ved inngangen så en gang jeg hastet inn, måtte jeg faktisk løpe tilbake og ta meg en normal kurv...Aiaiai.

 

 

 

Anonymkode: 567da...498

huff hadde jeg vært singel hadde jeg ikke villet bli sett levende med en sånn kurv. Lurer på om det i det hele tatt hadde vært noen som hadde turt å plukket opp en sånn kurv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oi, da har jeg også gått rundt på Coop med singelkurv! 🙈 Som sliten småbarnsmor med håret i en «turt» på toppen av hodet, drassende på to små barn ikledd tights :fnise: 

Anonymkode: 7933e...b03

Hvorfor går barna dine i tights på butikken?

Anonymkode: ce69c...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...