Gå til innhold

Jeg gremmes av Singelkurvene på Coop Extra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke en gang lagt merke til det på Coop’en her. :klo: 

Lurer på hvor mange ganger jeg har drasset på en singelkurv uten å vite det, med unger på slep og gifteringen på hånda 😶

Anonymkode: 7933e...b03

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi dere a 😆  ser ut som om dere er redde for å bli overfalt eller noe!  I beste fall ser jeg humoren i dette, men jeg kan ikke helt se for meg at nordmenn blir mer frampå av at en går med singelkurv. Og så ser jeg for meg de typene som ikke takler avvisning. De vil kanskje slenge ut av seg noe OM de gjør framstøt mot ei med kurv. Ikke så festlig. 

Tenker at to single veninner eller kompiser kan ta sånne kurver på en fredag. 😄 er jo lettere når de er to. Kan jo kanskje bli noen dates på den måten kanskje. Mye mulig... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud folkens er ikke verdens undergang. Er bare et stunt og hva så om du tok feil kurv en gang. Er jo bare si du ikke visste DERSOM noen skulle finne på å snakke til deg. Noe som er veldig lite sannsynlig da normenn generelt ikke et så glad i smalltalk. 

Synes ikke selv det er så artig men kan skjønne at andre synes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg konsekvent begynne å bruke de. Folk skyr de jo som pesten så de er sikkert mye renere enn de andre kurvene.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette å lage et problem utav nå også da? Hvordan skal vi single finne oss en partner til slutt? Er jo feil uansett hva som gjøres for å finne kjærligheten. Jeg hadde ikke tenkt å bruke singelkurven, men nå skal jeg gjøre det i protest mot gretne nordmenn som problematiserer hver minste ting.  

Anonymkode: 43a66...368

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager? Jeg handler alltid på coop extra, men kaster aldri to blikk på utseende på kurven jeg tar. Er singel, men vil da ikke gå rundt med en "singelkurv" når jeg er sliten etter jobb for å singnalisere faktum. Må begynne å passe på fra nå av, tydeligvis. Veldig snålt konsept.

Anonymkode: fa346...4ad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Irriterer meg fordi singelkurvene er mindre og sånn jeg foretrekker, istedenfor de store du enten kan holde i håndtak eller dra etter deg, som de vanlige kurvene er. Men ikke F om jeg går rundt og reklamerer for at jeg er singel. 

Anonymkode: 72851...aba

Selvfølgelig er de mindre, for du er jo singel og da trenger du jo ikke å handle så mye om gangen! :ironi:

Nei, jeg er aldeles ikke redd for å bli overfalt på matbutikken, men det som får meg til å gremmes er at noen virker å tro at single er så desperate etter partner at de er villige til å gå rundt med nærmest et skilt i alles påsyn, midt i hverdagen og i ekstremt uflatterende og grell belysning. Og du kan regne med at innholdet i kurven blir studert av andre.

Anonymkode: d7f3b...8c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mona123 skrev:

Herregud folkens er ikke verdens undergang. Er bare et stunt og hva så om du tok feil kurv en gang. Er jo bare si du ikke visste DERSOM noen skulle finne på å snakke til deg. Noe som er veldig lite sannsynlig da normenn generelt ikke et så glad i smalltalk. 

Synes ikke selv det er så artig men kan skjønne at andre synes. 

For meg hadde det vært bedre om en fremmed mann kom bort til meg, så jeg kunne fortalt at ops, jeg har tatt feil kurv, enn om bygdedyret hadde sett meg.

Anonymkode: 40fa2...ce3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var akkurat det som skjedde meg også. Den plakatgreia som informerte om dette var jo søren meg halvveis gjemt bak den høye stablen med kurver, så det var bare flaks at jeg oppdaget det raskt og fikk tatt en vanlig kurv. Handler der sjeldent og hadde ikke hørt om dette på forhånd.

Folk får gjøre som de ønsker, de må gjerne sprade rundt med en grå kurv med hjerte på eller hvordan de nå så ut, og signalisere at de er ledig og på leting, men sørg for å skille kurvene litt bedre fra hverandre.

Tenk på alle de, f.eks gamle, svaksynte mennesker, som går rundt med singelkurv uten å være klar over det selv. :P

Anonymkode: 40fa2...ce3

Er jo verre om de er singel og går rundt med en opptattkurv, kan jo gå glipp av sin livs kjærlighet da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er de mindre, for du er jo singel og da trenger du jo ikke å handle så mye om gangen! :ironi:

Nei, jeg er aldeles ikke redd for å bli overfalt på matbutikken, men det som får meg til å gremmes er at noen virker å tro at single er så desperate etter partner at de er villige til å gå rundt med nærmest et skilt i alles påsyn, midt i hverdagen og i ekstremt uflatterende og grell belysning. Og du kan regne med at innholdet i kurven blir studert av andre.

Anonymkode: d7f3b...8c2

Mange single som ønsker å treffe folk irl, det er tusen tråder her inne hvor folk gang på gang spør om hvor en kan treffe andre. Men det blir kanskje for dumt med butikken hvor det er uflatterende og grellt lys. Usj  

Ler meg ihjel av sære nordmenn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gangen jeg så disse singelkurvene la jeg ikke merke til det som sto på siden av dem, men neste gang gjorde jeg det.

Da gikk det opp for meg at jeg, halvgamle kjerringa med trøtte hverdagsklær og -hår og armen i fatle pga. en armskade, hadde spankulert rundt med en singelkurv som om jeg var på sjekker'n i en slik tilstand - på en matbutikk.

Jeg døde litt innvendig og unngår heretter den butikken. Godt jobba, Coop!

Anonymkode: d7f3b...8c2

Haha huff stakkar. Det er gjerne litt flaut 

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd den, men en artig ide 😄 altså for meg er det bedre å finne en mann på matbutikken enn på byen, så hvorfor ikke prøve. Da får man jo også sett hva som blir putta i kurven og om det er akseptabelt :Hehe:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette å lage et problem utav nå også da? Hvordan skal vi single finne oss en partner til slutt? Er jo feil uansett hva som gjøres for å finne kjærligheten. Jeg hadde ikke tenkt å bruke singelkurven, men nå skal jeg gjøre det i protest mot gretne nordmenn som problematiserer hver minste ting.  

Anonymkode: 43a66...368

 

Som jeg nevnte i HI er jo ikke dette noe problem. Men jeg lurer på hva markedsteamet i Coop har tenkt med dette, hvordan mennesker som føler seg komfortabelt med å sjekke på sjappa forholder seg til det osv. 

Som det kommer frem her så er jo mange ikke klar over at denne kurven er noe annerledes enn andre kurver. Så  i verste fall kommer det plutselig en fremmed bort med et smørblidt "Hei", og starter en samtale mens du står der forvirret som bare det og prøver og vri hjernen for informasjon om dette mennesket du har "glemt" av.

Hvis det skulle bli superpopulært å dra på butikken for å sjekke så blir man jo gjerne alltid å handle noe. Går du sammen med en potensiell ny kavaler bort til kassen kan jo ikke kurven være tom.

Er det helt "epic fail" som kidsa sier drar du kanskje med deg en liter is for og så tusle hjem og pleie stoltheten din.

Uansett så vinner Coop inntekt.

Anonymkode: 567da...498

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kaleidoskop said:

Dette er et morsomt stunt fra coop. Ikke ta det så seriøst folkens ;)

Hadde vært morsommere hvis det var nok kurver til alle. Men nå må vi som ikke vil gå med singelkurver gå og drasse på kjempekurvene.

Anonymkode: 773d4...f2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg singel, men jeg synes det er et morsomt stunt, jeg :). Ville heller ha lett etter en mann på matbutikken enn på Tinder... Det er vel bare å la være å bruke dem, om dette er så fælt? 🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...