Gå til innhold

Jeg gremmes av Singelkurvene på Coop Extra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde vært morsommere hvis det var nok kurver til alle. Men nå må vi som ikke vil gå med singelkurver gå og drasse på kjempekurvene.

Anonymkode: 773d4...f2b

Jeg er gift, men kunne fint tatt en singelkurv om det var det som sto igjen. 

Litt ekstra flørt i hverdagen hadde vært hyggelig ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går ikke rundt i dagligvarebutikkene og titter på hva slags handlevogner folk bruker.    

Anonymkode: 68297...286

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går ikke rundt i dagligvarebutikkene og titter på hva slags handlevogner folk bruker.    

Anonymkode: 68297...286

Jeg ser ikke på menneskene heller, er bare skygger som beveger seg i bakgrunn😅

Anonymkode: ad204...2ec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Som jeg nevnte i HI er jo ikke dette noe problem. Men jeg lurer på hva markedsteamet i Coop har tenkt med dette, hvordan mennesker som føler seg komfortabelt med å sjekke på sjappa forholder seg til det osv. 

 

Anonymkode: 567da...498

Slik jeg forsto det, er dette konseptet hentet fra Danmark. 

En dame etterlyste noe tilsvarende i Norge, og Coop extra tok utfordringen.

Det er jo så enkelt som at de som vil øke muligheten for å treffe noen i en dagligdags situasjon bruker en slik kurv, alle andre gjør det ikke.

Valgfrihet er aldri galt. :)

Anonymkode: 9b21c...fc3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk om trenden brer om seg! Singelsete på buss og tog, singeløl på alle utesteder, egne singel- badehette på badeland, singel-popcorn på kino. Bare det er penger å hente er det singelfest i vente!

Anonymkode: db33d...ae2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et steg i riktig retning der man innser hvor fucka opp den sosiale kulturen i Norge har blitt, hvor stadig flere faller fra og ender opp som enstøinger. Vi trenger virkelig store tiltak for å sosialisere befolkningen for å redusere både fysiske og psykiske plager. Som kjent kan isolasjon, dårlig selvbilde og depresjon påvirke den fysiske helsen negativt. Og dersom man ender opp sosialt isolert øker sjansen for at man føler på det i hverdagen. 

Bedre sosialisering ville også redusert polarisering og konflikt i samfunnet. 

Anonymkode: 6ffca...72b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje et steg i riktig retning der man innser hvor fucka opp den sosiale kulturen i Norge har blitt, hvor stadig flere faller fra og ender opp som enstøinger. Vi trenger virkelig store tiltak for å sosialisere befolkningen for å redusere både fysiske og psykiske plager. Som kjent kan isolasjon, dårlig selvbilde og depresjon påvirke den fysiske helsen negativt. Og dersom man ender opp sosialt isolert øker sjansen for at man føler på det i hverdagen. 

Bedre sosialisering ville også redusert polarisering og konflikt i samfunnet. 

Anonymkode: 6ffca...72b

Enig, men for folkehelsens skyld ville jeg heller sett at de gjorde medlemskap og deltagelse i DNT obligatorisk. Vil mye heller rusle opp og ned ett fjell i seks timer enn å gå med Singelkurv. 

Men det er bare meg da. 

Anonymkode: 567da...498

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo skaff dere litt humor folkens. Jeg syns det er et gøy stunt og et low-key intiniativ til Tinder osv

Anonymkode: 8475f...cc6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om trenden brer om seg! Singelsete på buss og tog, singeløl på alle utesteder, egne singel- badehette på badeland, singel-popcorn på kino. Bare det er penger å hente er det singelfest i vente!

Anonymkode: db33d...ae2

Singelseter på bussen finnes jo allerede! Iallfall halvannet seter, og de er egentlig veldig bra, inntil det er en eller annen som mener at hun klarer å skvise seg ned sammen med deg🙈🤬

Anonymkode: 60d7f...ed3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært morsommere hvis det var nok kurver til alle. Men nå må vi som ikke vil gå med singelkurver gå og drasse på kjempekurvene.

Anonymkode: 773d4...f2b

Og de store kurvene er fra helvete. 

Anonymkode: cb384...619

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Større kurv = mer handling ( leste jeg en gang) Tar du en liten kurv på armen slutter du handle før. Står du langt inne i butikken og det ikke er mer plass i kurven er handlinga slutt for denne gang. Sååååå( langt tankesprang 😅) kanskje Coop vil presse folk over på de store kurvene så det er sjangs en handler mer

Anonymkode: 1ca06...c36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres bedre ut at man har møttes på butikken, enn på tinder. Tinder er jo kun etter utseende, mens på butikken ser man helt jævlig ut pga lyset, så hvis noen liker deg der, så er det pga utstrålingen din. Flott konsept. 

Anonymkode: 8c168...738

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går ikke på matbutikken for å bli sjekket opp.

Anonymkode: 32df6...16b

Ok, men hva så egentlig? Det finnes andre mennesker enn deg

Anonymkode: 80a58...a18

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Første gangen jeg så disse singelkurvene la jeg ikke merke til det som sto på siden av dem, men neste gang gjorde jeg det.

Da gikk det opp for meg at jeg, halvgamle kjerringa med trøtte hverdagsklær og -hår og armen i fatle pga. en armskade, hadde spankulert rundt med en singelkurv som om jeg var på sjekker'n i en slik tilstand - på en matbutikk.

Jeg døde litt innvendig og unngår heretter den butikken. Godt jobba, Coop!

Anonymkode: d7f3b...8c2

Samme her. Jeg har også gått rundt med en singelkurv før jeg visste hva det var. Det var bare en brun kurv som sto sånn greit til :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gremmes mer av at de er i plast. Til og med handlevognene er i plast nå. 

Anonymkode: 9af95...ce4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG 4 mnd etter denne tråden:

"Er folk med singelkurver bare ute etter sex?" "Ble ghostet av mann med singelkurv", "Noen som vet om en kan bli gravid med singelkurven?"

Anonymkode: e82c6...e4b

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager😂 Er dette seriøst? Da kan man like så godt klistre en lappe i panna om at man er singel eller noe. Like pinlig det😂 Dette var dagens!😄

Anonymkode: dc358...097

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...