Gå til innhold

Jeg gremmes av Singelkurvene på Coop Extra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan heller ikke fordra disse kurvene. Det hadde jo vært kjempemorsomt å møte eksen og den nye dama hans ved grønnsaksdisken akkurat den dagen du har tatt feil og går der og drar på en singelkurv med en løk og to pakker AA-batterier.

Anonymkode: 0c659...1c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føtex! 👍🏻

Anonymkode: 70995...76c

Elsker Føtex da! Enten tok jeg feil kurv hver gang, eller så gadd ingen å sjekke meg opp. 

Anonymkode: cb384...619

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 21.17, kaleidoskop skrev:

Jeg er gift, men kunne fint tatt en singelkurv om det var det som sto igjen. 

Litt ekstra flørt i hverdagen hadde vært hyggelig ;)

Plutselig har du en 'extra' med hjem til middag? 😀😀

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 20.57, Ariana807 skrev:

Har ikke prøvd den, men en artig ide 😄 altså for meg er det bedre å finne en mann på matbutikken enn på byen, så hvorfor ikke prøve. Da får man jo også sett hva som blir putta i kurven og om det er akseptabelt :Hehe:

Hvis man går med singelkurv, kjøper man jo ting man regner med at gir et ok inntrykk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Irriterer meg fordi singelkurvene er mindre og sånn jeg foretrekker, istedenfor de store du enten kan holde i håndtak eller dra etter deg, som de vanlige kurvene er. Men ikke F om jeg går rundt og reklamerer for at jeg er singel. 

Anonymkode: 72851...aba

Så ta de små da? Ingen bryr seg likevel.

Om det er blitt sånn nå at de små kurvene er BARE singelkurver, så tar jeg en sånn, bryr meg egentlig nada. Men om de har normale småkurver i tillegg, tar jeg en normal en. Det siste jeg vil ha på fritida er mas mens jeg handler min mat.

Har ikke lagt merke til fenomenet på min lokale Coop. Er vel ikke overalt de finner på dette tullet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, OnFire skrev:

Hvis man går med singelkurv, kjøper man jo ting man regner med at gir et ok inntrykk 😂

Hadde aldri falt meg inn å kjøpe ting for å imponere 😅😂

Nå handler jeg som oftest på rema1000 da, men får ta med meg en singelkurv neste gang jeg er på coop extra 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2019 at 8:44 PM, AnonymBruker said:

For meg hadde det vært bedre om en fremmed mann kom bort til meg, så jeg kunne fortalt at ops, jeg har tatt feil kurv, enn om bygdedyret hadde sett meg.

Anonymkode: 40fa2...ce3

Bygdedyret har ikke det beste gangsynet og har nok selv tatt feil :fnise:

Anonymkode: 2a61d...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 20.49, Yuumi skrev:

Er jo verre om de er singel og går rundt med en opptattkurv, kan jo gå glipp av sin livs kjærlighet da. 

Opptattkurv😂👍😂

Anonymkode: 75a1c...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager? Jeg handler alltid på coop extra, men kaster aldri to blikk på utseende på kurven jeg tar. Er singel, men vil da ikke gå rundt med en "singelkurv" når jeg er sliten etter jobb for å singnalisere faktum. Må begynne å passe på fra nå av, tydeligvis. Veldig snålt konsept.

Anonymkode: fa346...4ad

Ja huff, tenkt om en fremmed smiler til deg, sier hei eller spør deg om noe. Nordmenn.. Har reist mye og bodd flere steder i utlandet og vi er et spesielt folkeslag altså. I barer i England kunne jeg prate med både kvinner og menn i alle slags aldre uten at det var sjekking, der er det helt vanlig å prate til ukjente folk. Samme med usa. Nordmenn flest tør ikke si hei til naboen engang. 

Anonymkode: a7cf4...415

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en slik ved et uhell og plutselig sto jeg rett overfor en smilende kar i 60-årene med tilsvarende kurv så da måtte jeg bare snike meg bak en reol og ut av butikken. Og vurderer nå å flytte for å få en annen nærbutikk 🤪

Anonymkode: 1278e...286

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en slik ved et uhell og plutselig sto jeg rett overfor en smilende kar i 60-årene med tilsvarende kurv så da måtte jeg bare snike meg bak en reol og ut av butikken. Og vurderer nå å flytte for å få en annen nærbutikk 🤪

Anonymkode: 1278e...286

🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.9.2019 den 20.04, AnonymBruker skrev:

Ja. Du kunne jo ufrivillig endt opp både i forhold og i bryllup.

Makan!

Anonymkode: e82c6...e4b

😂

Anonymkode: d725d...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
På 17.9.2019 den 21.17, kaleidoskop skrev:

Jeg er gift, men kunne fint tatt en singelkurv om det var det som sto igjen. 

Litt ekstra flørt i hverdagen hadde vært hyggelig ;)

Det samme tenkte jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2019 den 21.17, kaleidoskop skrev:

Jeg er gift, men kunne fint tatt en singelkurv om det var det som sto igjen. 

Litt ekstra flørt i hverdagen hadde vært hyggelig ;)

Rart det der. Om man er gift er det litt gøy men når man er singel er det litt kleint. 😅

Anonymkode: d725d...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.9.2019 den 21.15, micromaya skrev:

Nå er ikke jeg singel, men jeg synes det er et morsomt stunt, jeg :). Ville heller ha lett etter en mann på matbutikken enn på Tinder... Det er vel bare å la være å bruke dem, om dette er så fælt? 🙄

Kunne ikke vært mer enig! 

Anonymkode: d725d...218

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sokkar skrev:

Eg elska singelkurven 😊 jeg har fått mannen til å bruke en slik singelkurv, så kunne jeg flørte med ham 😊

Aww så søtt 🥰

Anonymkode: d725d...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...