AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #121 Del Skrevet 1. oktober 2019 I fjor var det jo masse aktivitet i farmen-tråden, her er det jo helt dødt. Hva har skjedd ? Anonymkode: ed42c...72d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. oktober 2019 #122 Del Skrevet 1. oktober 2019 (endret) On 9/29/2019 at 9:32 PM, Luna Llena said: De har vært der en uke, og alt nå begynner de å sikle etter kake 🙄 Sukkersuget er værst første uka vettu, så blir man vandt til det On 9/29/2019 at 9:51 PM, AnonymBruker said: Han dasstømmeren fra Nordfjordeid som er storbonde må vel være en av de med størst dratiltryne noen gang i farmens historie, får håpe han blir med så lenge som mulig! Anonymkode: 3e3c6...965 Hahahaha, ett poeng for "dratiltryne" og ett ekstra for twisten i siste delen av setningen 😄 Synes han er sjarmerende når han vil, men så husker jeg at han er snikete som faen og stjæler egg og sånn. Fikk du med deg kommentaren om hønene som ikke legger egg? On 9/30/2019 at 7:46 AM, Angelheart2 said: Jeg syns det blir kjempeteit at det liksom skal være en overraskelse at de utslåtte deltagerne får reise til Torpet. Torpet hadde en overraskelsefaktor første gang, nå vet jo alle at de kommer dit dersom de blir slått ut og alle vet at det kommer inn folk derifra mot slutten. Syns derfor Asad var en ganske dårlig skuespiller da Gaute "overrasket" med at "det trenger ikke være slutt enda...." Jeg er veldig overraska over at de lata som Torpet var en overraskelse på den måten. De kunne i det minste sagt "Vi har en overraskelse, Torpet er tilbake" On 10/1/2019 at 9:53 PM, Mkigjen said: Jøss,han holdt løfte sitt 😱😱😱 Hadde jeg ikke venta! On 10/1/2019 at 11:57 PM, AnonymBruker said: I fjor var det jo masse aktivitet i farmen-tråden, her er det jo helt dødt. Hva har skjedd ? Anonymkode: ed42c...72d Sorry, jeg har mye å gjøre om dagen 😜 Men helt serr, Winza er ikke aktiv dette året, han holdt både Farmen og Torpet trådene igang i fjor. Delryddet for svar til slettet innhold. _popcorn_, mod Endret 23. oktober 2019 av _popcorn_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. oktober 2019 #123 Del Skrevet 1. oktober 2019 Hvem er favorittdeltageren din og hvorfor? Jeg digger Terje, blir så sur over å måtte strikke, har holdninger som hører til i 1919, men sluntrer ikke unna, sånn som Leif. 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #124 Del Skrevet 2. oktober 2019 Fikk ikke sett idag, puppeguri ble vel hjelper tenker jeg? Hvem av de andre ble hjelper? Anonymkode: 38774...033 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #125 Del Skrevet 2. oktober 2019 Terje, er han homofil? Lys/feminin stemme, spesielt når han blir sur. Anonymkode: ae05d...5b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moreno Skrevet 2. oktober 2019 #126 Del Skrevet 2. oktober 2019 Er man homofil når man har lys stemme altså? 😅 da kjenner jeg mange skaphomser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #127 Del Skrevet 2. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk ikke sett idag, puppeguri ble vel hjelper tenker jeg? Hvem av de andre ble hjelper? Anonymkode: 38774...033 Ikke puppeguri, men hu andre "bimbon", Ingebjørg (?). Og så han andre langhåra, Kristian (?). Er ikke helt sikker på alle navna ennå. Anonymkode: ed42c...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #128 Del Skrevet 2. oktober 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke puppeguri, men hu andre "bimbon", Ingebjørg (?). Og så han andre langhåra, Kristian (?). Er ikke helt sikker på alle navna ennå. Anonymkode: ed42c...72d Ikke jeg heller, derfor jeg kalte hu som flasher de store puppa og samtidig syter over at gutta glor sånn (noe hun garantert liker, ellers hadde hun jo brukt topper/sports-bher som ikke er for små) for puppeguri. Blir litt lettere når navnene sitter. De to andre blonde jentene ser jeg ikke forskjell på. Ser ikke forskjell på de to langhåra gutta heller. Anonymkode: 38774...033 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #129 Del Skrevet 2. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke jeg heller, derfor jeg kalte hu som flasher de store puppa og samtidig syter over at gutta glor sånn (noe hun garantert liker, ellers hadde hun jo brukt topper/sports-bher som ikke er for små) for puppeguri. Blir litt lettere når navnene sitter. De to andre blonde jentene ser jeg ikke forskjell på. Ser ikke forskjell på de to langhåra gutta heller. Anonymkode: 38774...033 Seriøst? 😂Har hun sagt det? Til hvem?😂 Høres ut som noe en 13åring ville ha sagt Anonymkode: 46159...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 2. oktober 2019 #130 Del Skrevet 2. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir litt lettere når navnene sitter. De to andre blonde jentene ser jeg ikke forskjell på. Ser ikke forskjell på de to langhåra gutta heller. Anonymkode: 38774...033 Jeg ser heller ikke forskjell på de to blonde jentene, men langhåra gutta klarer jeg. Kristian har vi sett ganske lite av så langt, men nå er han hjelper, så da får vi nok se mer. Det var han som i introen savna mammaen sin og blir fort betatt av jenter. Erik er han andre, som var storbonde forrige uke, jeg kjenner ham igjen fordi han har så mye mellomrom mellom tenna 🙈 Jeg veit det er teit, men det er sånn jeg kjenner ham igjen! Jeg tror også at Erik er litt lavere og breiere over skuldrene og Kristian er litt høyere og tynnere. Men ja, ikke spør meg om jentene engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #131 Del Skrevet 2. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Seriøst? 😂Har hun sagt det? Til hvem?😂 Høres ut som noe en 13åring ville ha sagt Anonymkode: 46159...74f https://www.tv2.no/v/1497553/ Anonymkode: 1ba41...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #132 Del Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke puppeguri, men hu andre "bimbon", Ingebjørg (?). Og så han andre langhåra, Kristian (?). Er ikke helt sikker på alle navna ennå. Anonymkode: ed42c...72d Er ikke Ingebjørg hun med puppene da? Anonymkode: b5412...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #133 Del Skrevet 2. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke Ingebjørg hun med puppene da? Anonymkode: b5412...fe0 Jo. Anonymkode: 1ba41...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 2. oktober 2019 #134 Del Skrevet 2. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke Ingebjørg hun med puppene da? Anonymkode: b5412...fe0 Jo! Ifølge TV2videoen som ble linka over her er Ingebjørg hun med puppene. Er vi ferdig med den diskusjonen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. oktober 2019 #135 Del Skrevet 2. oktober 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: I fjor var det jo masse aktivitet i farmen-tråden, her er det jo helt dødt. Hva har skjedd ? Anonymkode: ed42c...72d Tipper mange er ganske lei farmen nå, sikkert derfor det er så lite aktivitet her. Kjenner jeg selv er litt lei, men følger med For en latsabb han Leif er 🙈 Fortjener nesten å bli førstekjempe, men vil ha han der lenge. De to unge blonde er så anonyme og ser ikke forskjell på de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. oktober 2019 #136 Del Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, RødeDrage skrev: Er vi ferdig med den diskusjonen da? Ja, det hadde vært veldig fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #137 Del Skrevet 2. oktober 2019 https://www.dagbladet.no/kjendis/giftsjokk-pa-farmen/71656192 Lurer på hvem det er🤔 Anonymkode: 3e2c3...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #138 Del Skrevet 2. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.dagbladet.no/kjendis/giftsjokk-pa-farmen/71656192 Lurer på hvem det er🤔 Anonymkode: 3e2c3...933 En som er veldig arbeidssky og negativ? Anonymkode: 1ba41...418 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #139 Del Skrevet 2. oktober 2019 Fra Vg: Sitat Flaska med olje/terpentin var borte, og han spurte om jeg hadde hatt det oppi. Jeg sa nei. Han luktet på kornet og ble mer og mer sint og overbevist om at jeg hadde gjort det, men jeg sa at det bare var vann. «Men nå er det terpentin» sa jeg, og helte det oppi. Flaska var borte, men så dukket den på mystisk vis opp igjen? 🤔 Anonymkode: 73393...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 2. oktober 2019 #140 Del Skrevet 2. oktober 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.dagbladet.no/kjendis/giftsjokk-pa-farmen/71656192 Lurer på hvem det er🤔 Anonymkode: 3e2c3...933 Vg har spoila det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå