AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1261 Skrevet 8. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Leser veldig sjelden DB og VG, sånn at det har gått meg hus forbi. I kommentarfeltet her så har jeg sett tre versjoner av hvem som vinner. Nå er det bare to igjen. Jeg antar at Erik vinner. Anonymkode: 5ad28...145 Tror jeg også, for Jan Erik sa i stad han var uenig i at vinneren vant. Og han stemte på Ingebjørg. synes det har vært mye fine folk på farmen i år. Anonymkode: a3f78...105
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1262 Skrevet 8. desember 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ingen av dere som har fått med dere at DB avslørte vinneren for flere dager siden?! Anonymkode: 096fe...66d Jo men det har du ikke lov å si her Anonymkode: f447a...5b5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1263 Skrevet 8. desember 2019 Aner ikke noe om hvem som vinner, men basert på i hvilken retning Gaute så i da han annonserte vinneren (vist i reklamen etter onsdagens program), så er det åpenbart. Så ikke bare db som spiler, tv2 også. Anonymkode: 598e4...d76 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1264 Skrevet 8. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror jeg også, for Jan Erik sa i stad han var uenig i at vinneren vant. Og han stemte på Ingebjørg. synes det har vært mye fine folk på farmen i år. Anonymkode: a3f78...105 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg også, for Jan Erik sa i stad han var uenig i at vinneren vant. Og han stemte på Ingebjørg. synes det har vært mye fine folk på farmen i år. Anonymkode: a3f78...105 Ja stemmer det. Vi har nok resultatet klart, selv uten hjelp fra DB. Det har vært en god blanding av deltagere. Men jeg har et par tre deltagere som har irritert meg kraftig Anonymkode: 5ad28...145
j23 Skrevet 8. desember 2019 #1265 Skrevet 8. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke noe om hvem som vinner, men basert på i hvilken retning Gaute så i da han annonserte vinneren (vist i reklamen etter onsdagens program), så er det åpenbart. Så ikke bare db som spiler, tv2 også. Anonymkode: 598e4...d76 Enig i det samme. Og slik er det hvert eneste år, så veldig rart at de gjør det slik/spoiler selv på forhånd. Skjønner ikke hvorfor de må vise akkurat det klippet/de sekundene som reklame hver gang... 2
Little Diva Skrevet 8. desember 2019 #1266 Skrevet 8. desember 2019 Hurra 🎉🎂😊👏🏻👏🏻 Gratulerer Erik 🙌🏻😁 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1267 Skrevet 8. desember 2019 Hurra!!!🎉 Anonymkode: 112f4...1bb 2
jukkapalme Skrevet 8. desember 2019 #1268 Skrevet 8. desember 2019 Hurra! Gratulerer, Erik! Selv om du ikke vet hva en kusk er 5
Tantadi Skrevet 8. desember 2019 #1269 Skrevet 8. desember 2019 Gratulerer Erik, vel fortjent👏🏼👍🏼👏🏼 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1270 Skrevet 8. desember 2019 Akkurat nå, jukkapalme skrev: Hurra! Gratulerer, Erik! Selv om du ikke vet hva en kusk er Han er jo fra fjordhestbygda Eid! Burde vite hva en kusk er..Gratulerer Erik! Anonymkode: ad847...8a1 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1271 Skrevet 8. desember 2019 Jaaaaa!! 😁😁😁 Anonymkode: fe08f...3af 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1272 Skrevet 8. desember 2019 ... Så blir det interessant å se hva den svenske Hollywood-fruen, Ex on the beach Adrian og Per Sandberg kan om gårdsdrift 🤣🤣 Anonymkode: fe08f...3af 5
jukkapalme Skrevet 8. desember 2019 #1273 Skrevet 8. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er jo fra fjordhestbygda Eid! Burde vite hva en kusk er..Gratulerer Erik! Anonymkode: ad847...8a1 Ja, nemlig! Jeg lo godt da han sa at han ikke visste hva en kusk er. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1274 Skrevet 8. desember 2019 Fryktelig dårlig finale. Rigget slik at det nærmest er umulig å svare riktig. 2 poeng hver fordelt på 10 spørsmål. Synes også at en farmenfinale burde ha kjønnslike oppgaver, ikke slike ting som snekring hvor fordelen går til ene deltageren. Hvis dem har snekring, så må dem jo kompensere dette med en strikkeoppgave også f.eks. Synes også at dem kunne viet mer tid til finalen. Er jo tross alt det man ser fram til gjennom hele sesongen, og varer type bare 15 min. Hvorfor best av 10? Hva med første man til 10 riktige? Anonymkode: 009fd...bee 12
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1275 Skrevet 8. desember 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo men det har du ikke lov å si her Anonymkode: f447a...5b5 Hadde jo ikke trengt å si navn? Hadde vel holdt med «navnet hans kan jeg ikke røpe». Anonymkode: 096fe...66d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1276 Skrevet 8. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fryktelig dårlig finale. Rigget slik at det nærmest er umulig å svare riktig. 2 poeng hver fordelt på 10 spørsmål. Synes også at en farmenfinale burde ha kjønnslike oppgaver, ikke slike ting som snekring hvor fordelen går til ene deltageren. Hvis dem har snekring, så må dem jo kompensere dette med en strikkeoppgave også f.eks. Synes også at dem kunne viet mer tid til finalen. Er jo tross alt det man ser fram til gjennom hele sesongen, og varer type bare 15 min. Hvorfor best av 10? Hva med første man til 10 riktige? Anonymkode: 009fd...bee For å komme til finalen var det matlaging og spinning. Dessuten så er damer flinke til å snekre også. Anonymkode: 2feaa...8ac 11
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1277 Skrevet 8. desember 2019 Men synes det er litt rart at Asad stemte på Ingebjørg, men gratulerer til Erik 👍 Anonymkode: eba03...ec0 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1278 Skrevet 8. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For å komme til finalen var det matlaging og spinning. Dessuten så er damer flinke til å snekre også. Anonymkode: 2feaa...8ac Joda, men er du uenige i poenget? La oss ikke kalle det kjønnsnøytral, men deltagernøytrale oppgaver, slik at ingen drar en fordel av det. Dessuten så var den for vanskelig i år. Nesten ingen riktige, og dem som ble riktig var jo nesten renspikket gjetting. Nei, det ble en dårlig finale. Ingebjørg hadde jo ingen sjanse å hente han inn heller, både med tanke på oppgavene og ikke minst forspranget. Gratulerer til Erik, det var ikke det, men det var en nitrist finale. Anonymkode: 009fd...bee 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1279 Skrevet 8. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fryktelig dårlig finale. Rigget slik at det nærmest er umulig å svare riktig. 2 poeng hver fordelt på 10 spørsmål. Synes også at en farmenfinale burde ha kjønnslike oppgaver, ikke slike ting som snekring hvor fordelen går til ene deltageren. Hvis dem har snekring, så må dem jo kompensere dette med en strikkeoppgave også f.eks. Synes også at dem kunne viet mer tid til finalen. Er jo tross alt det man ser fram til gjennom hele sesongen, og varer type bare 15 min. Hvorfor best av 10? Hva med første man til 10 riktige? Anonymkode: 009fd...bee Da er jo matlagingsoppgaven urettferdig også. Vil si den kompenserer for snekringen. Stortsett har mennene slitt med matlaginga. Sånn var det i år og. Jeg synes de hadde mange lette spørsmål og som de presterte å svare feil på. Ikke særlig imponert over finalistene der. Anonymkode: 5ad28...145 7
LiseTV Skrevet 8. desember 2019 #1280 Skrevet 8. desember 2019 Gratulerer Erik du er vel verd premien. Lykke til. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå