Gå til innhold

Farmen 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvem Erik velger som førstekjempe. Han sa vel noe om at det var en strek konkurrent? Vibecke er ikke akkurat en sterk konkurrent, men han velger neppe Agna eller Kristian. Kanskje det blir Ingebjørg 

Anonymkode: eba03...ec0

Vibecke er da en sterk konkurrent, husk, hun har hjelp av Zarius, vet du :fnise: 

Håper han velger Energibecke, er så lei henne nå! 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk om han velger Agna. Da har han større konkurranseinstinkt enn jeg trodde :)

Anonymkode: 70bf6...9ae

• Liker 2
Skrevet

Denne tråden klarer kanskje å komme så vidt opp i 1 000 kommentarer før hele denne sesonhen er ferdig-sendt på TV. 

Men dette er vel en ganske stor reduksjon fra tidligere  Farmen-sesonger. Hvis det hadde vært litt mer fart og spenning her, så burde det vært LAANGT flere kommentarer her også...       

Anonymkode: 7e503...6fe

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden klarer kanskje å komme så vidt opp i 1 000 kommentarer før hele denne sesonhen er ferdig-sendt på TV. 

Men dette er vel en ganske stor reduksjon fra tidligere  Farmen-sesonger. Hvis det hadde vært litt mer fart og spenning her, så burde det vært LAANGT flere kommentarer her også...       

Har tenkt det samme, viser vel i grunn bare at hele programkonseptet er gått ut på dato.

Anonymkode: ed42c...72d

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om han velger Agna. Da har han større konkurranseinstinkt enn jeg trodde :)

Ja han er en skikkelig tøffing, så verken hun eller Kristian skal føle seg for trygge. Men jeg håper og tror ikke det da.

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har heller ikke Winza i år, da 😄

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg gidder følge med på Farmen neste gang.

Nå har det blitt sånn at jeg ser det litt på etterskudd, slik at jeg kan spole over de første FEM minuttene som bare er 'dette har skjedd på Farmen', den grusomme musikken, når mentor og mentors kone kommer med hest og slede (og musikken til det), når Gaute galopperer inn (og musikken 'hans'), Gautes historietimer, halve markedet med fake-konkurranser, når første- og andre-kjempen ror og ror for å komme til kampplassen og de andre deltagerne går og går til den samme plassen (og musikken som er til det). :fnise: 

:ler: 
Gleder meg til det er slutt. Haha.

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har heller ikke Winza i år, da 😄

Hvor er det blitt av Winza? 😣

Anonymkode: 2feaa...8ac

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det blitt av Winza? 😣

Han har sagt han er ferdig med KG og kommer ikke tilbake. Han var lei KG

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fullt forståelig sånn som han har blitt behandlet av enkelte her. Håper han har det bra. 

Anonymkode: 6f52a...9c9

• Liker 7
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fullt forståelig sånn som han har blitt behandlet av enkelte her. Håper han har det bra. 

Anonymkode: 6f52a...9c9

Forstår han veldig godt. Folk kunne være utrolig stygge med han. Han var hyggelig, så dumt han forsvant 😕

• Liker 5
Skrevet

lett å forstå at det er Erik som vinner farmen. Det fordi Ingebjørg har latt Erik få overnatte hos henne når han var i Oslo. Og Ingebjørg vil kun være dem som har bil og stor hytte.

Trenger ikke å være rakettforsker at Erik vinner Farmen 2019. 

Anonymkode: 7ab2a...97b

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, loffen skrev:

Tror ikke jeg gidder følge med på Farmen neste gang.

Nå har det blitt sånn at jeg ser det litt på etterskudd, slik at jeg kan spole over de første FEM minuttene som bare er 'dette har skjedd på Farmen', den grusomme musikken, når mentor og mentors kone kommer med hest og slede (og musikken til det), når Gaute galopperer inn (og musikken 'hans'), Gautes historietimer, halve markedet med fake-konkurranser, når første- og andre-kjempen ror og ror for å komme til kampplassen og de andre deltagerne går og går til den samme plassen (og musikken som er til det). :fnise: 

:ler: 
Gleder meg til det er slutt. Haha.

Haha, så enig. Godt oppsumert. Alt er jo så forutsigbart, nøyaktig det samme skjer hver eneste sesong. Denne sesongen synes jeg har vært spesielt kjedelig, alt er jo bare kosemose. Gaute's historietimer er Onsdagens nedtur, den spoles alltid over her.

Anonymkode: d9a8a...ed3

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår han veldig godt. Folk kunne være utrolig stygge med han. Han var hyggelig, så dumt han forsvant 😕

Savner han i trådene om farmen og torpet 😢

Anonymkode: 61bdc...ae7

• Liker 2
Skrevet

Overrasket over førstekjempevalget, hadde trodd det ble jentekamp

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har han slettet seg ?

Anonymkode: 7846c...7a3

Skrevet

Synd det ikke ble Ingebjørg 🤭 Ettersom hun er den eneste som virkelig har jukset, og rev ut arket slik at hun kunne slå Marte.. der synes jeg tv2 skulle tatt affære. Juksing i tvekamp😬🙄

• Liker 8
Skrevet

Fader at det ikke ble Vibecke som ble førstekjempe :(   Lurer på hva som skjer med Agna i søndagens episode, selvom jeg har lest at hun fikk borreliose. Altså, må hun trekke seg, eller er hun sterk nok til å være med videre? 

Ingebjørg irriterer meg bare mer og mer. Makan til sutring. Selvfølgelig er det ikke greit at hun sitter inne og leser seg opp på kunnskap mens alle andre er ute og jobber for å få i havn ukesoppdraget! 

Anonymkode: c035f...95a

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fader at det ikke ble Vibecke som ble førstekjempe :(   Lurer på hva som skjer med Agna i søndagens episode, selvom jeg har lest at hun fikk borreliose. Altså, må hun trekke seg, eller er hun sterk nok til å være med videre? 

Ingebjørg irriterer meg bare mer og mer. Makan til sutring. Selvfølgelig er det ikke greit at hun sitter inne og leser seg opp på kunnskap mens alle andre er ute og jobber for å få i havn ukesoppdraget! 

Anonymkode: c035f...95a

Samtidig er jeg også enig med Ingebjørg, hvorfor hjelpe til at Erik får to kniver i finalen, ellers syntes det som de jukser både den ene og den andre 

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han slettet seg ?

Anonymkode: 7846c...7a3

Ja dessverre 

Jeg skjønner jo det er skummelt Erik har 2 kniver i finalen, men Ingebjørg er veldig barnslig og blir sur når de andre ikke vil sabotere ukesoppdraget sammen med henne. Dumt hun ikke ble førstekjempe 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...