Gå til innhold

Farmen 2019

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ble jeg glad for at Vivian røk! Nedlatende besserwisser.. fortjente å tape! :laugh: 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaut, Vivian 🙈 Hun som var så skråsikker på at Marte ikke sjans 😂 Alltid morsomt med de der. De taper alltid

Anonymkode: fe08f...3af

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flaut, Vivian 🙈 Hun som var så skråsikker på at Marte ikke sjans 😂 Alltid morsomt med de der. De taper alltid

Nei, de taper slett ikke alltid, men morsomt når det skjer!

• Liker 2
Skrevet

Godt gjort å tro at Telemark grenser til vest-Agder og ikke se forskjell på fullblods og kaldblodshest :fnise: Har egentlig aldri likt Vivian, men tror hun kunne laget litt drama etterhvert så sur som hun er. 

• Liker 3
Skrevet

Årets Farmen er dørgende kjedelig!!!!! Hva skjedde under castingen? Vi trenger noen nord norske gloser, humor, entusiasme, temperament, og mennesker som byr på seg selv! Jeg betaler ikke for å få underholdning jeg kunne produsert bedre selv. Vi vil ha GOD TV! Det beste med årets Farmen er været de har på gården. Gud bedre meg altså, nå har de ødelagt enda et favoritt program med Insta-vennlige deltagere. SINT 

Anonymkode: ddf90...e56

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, moonflower__ skrev:

Festlig at ungjenta vant! 

Selvfølgelig vinner de yngste, jo yngre man er jo mer energi har man ,sier seg selv 😛

Skrevet
2 minutter siden, snoren said:

Selvfølgelig vinner de yngste, jo yngre man er jo mer energi har man ,sier seg selv 😛

Var ikke klar over at det krever særskilt mye energi i kunnskapskonkurransen? Det var i tillegg Vivians valg, og da er det gøy at hun blir slått ut. 

• Liker 13
Skrevet
4 timer siden, moonflower__ skrev:

Var ikke klar over at det krever særskilt mye energi i kunnskapskonkurransen? Det var i tillegg Vivians valg, og da er det gøy at hun blir slått ut. 

Fra Gudbrandsdalen og driver med hest, sitter med en følelse av at det bor mer i henne en hun har vist nå frem til kunnskapskonkurransen. 

• Liker 3
Skrevet

Vivian kom utrolig dårlig ut av det der. Hun fremstår som en utrivelig heks.

Anonymkode: 0ef1a...86b

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, snoren skrev:

I kunnskap?

Anonymkode: 70bf6...9ae

• Liker 9
Skrevet

Vivian fortjente å tape. Så cocky og så sikker på hun kom til å vinne. Lol 😂😂

Anonymkode: eba03...ec0

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Årets Farmen er dørgende kjedelig!!!!! Hva skjedde under castingen? Vi trenger noen nord norske gloser, humor, entusiasme, temperament, og mennesker som byr på seg selv! Jeg betaler ikke for å få underholdning jeg kunne produsert bedre selv. Vi vil ha GOD TV! Det beste med årets Farmen er været de har på gården. Gud bedre meg altså, nå har de ødelagt enda et favoritt program med Insta-vennlige deltagere. SINT 

Anonymkode: ddf90...e56

Der fikk du sagt det. Dårligste casting noensinne. De hadde et par kranglefanter, men alle var av den utaktiske sorten og ble hevet rett ut. Har sett litt på, men nå får det vel holde. Torpet med Frank i spissen er årets beholdning, eneste som har vært litt severdig.

• Liker 5
Skrevet

Herregud så imponert jeg ble over Marte i tvekampen. Knuste jo Vivan. Det gjør jo Marte til en mye mer spennende konkurrent, det viser seg jo at hun kan mer enn hun har latt folk få vite. Veldig, veldig spennende. 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vivian fortjente å tape. Så cocky og så sikker på hun kom til å vinne. Lol 😂😂

Anonymkode: eba03...ec0

«Du har gjort en stor tabbe. Burde ikke valgt meg hvis du vil bli her!» - haha ja okei 😂 Viste seg å være et godt valg 😜

• Liker 11
Skrevet

Sett Farmen nå og digga meg  at Marte vant 👌 Vivian var klar over at hun kom til å vinne og hadde ingenting å frykte. Arrogant som hun var, så fortjente hun å tape mot Marte. Synes hun hadde en veldig nedlatende holdning mot Marte. Også SÅ sur for å bli valgt til andrekjempe 🤦‍♀️

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, smalls said:

Sett Farmen nå og digga meg  at Marte vant 👌 Vivian var klar over at hun kom til å vinne og hadde ingenting å frykte. Arrogant som hun var, så fortjente hun å tape mot Marte. Synes hun hadde en veldig nedlatende holdning mot Marte. Også SÅ sur for å bli valgt til andrekjempe 🤦‍♀️

I motsetning til Marte når hun ble valgt til førstekjempe?

Anonymkode: 1ba41...418

• Liker 13
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I motsetning til Marte når hun ble valgt til førstekjempe?

Anonymkode: 1ba41...418

Synes Vivian ble veldig furt jeg :snurt: Marte sa jo hun ble forbanna, så de tok det begge på en dårlig måte synes jeg 

Skrevet

Eneste positive er at folk blir sure for å bli valgt. Håper det fortsetter, slik at det kan bli litt konflikter. Er vel konflikter som gjør Farmen gøy å se på.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Virker som TV2 har bestemt seg for å ha mange vakre og single folk med denne gangen, for å lage sjekke-TV. Problemet er at det blir veldig lite underholdning av det, spesielt når ingen av de finner sammen 😂 De er nok litt for "normale" til å lage god TV de som er med i år. Torpet knuser Farmen underholdningsmessig i år! Selv uten en eneste kamp 🙈

Endret av Heartland
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...