Gå til innhold

Har samboer, barn og hus. Angrer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Familytree
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikset det for deg. Du begynner å bli god i norsk nå, men noen ganger glipper det :) 

Anonymkode: 11fbf...f92

Hvem er du?😊 Tusen takk, Anon❤ Jeg prøver hardt, og jeg setter pris på at noen ønsker å hjelpe meg med å bli bedre😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er 20, eldst av 11 og er vant til å håndtere mange søskenbarn? .

Jah.. 

Anonymkode: 340db...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er 20, eldst av 11 og er vant til å håndtere mange søskenbarn? .

Jah.. 

Anonymkode: 340db...679

Eldst av 11 søskenbarn. Akkurat den biten var lett å forstå.

Anonymkode: 4d6f0...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Augustotejerina said:

Hvem er du?😊 Tusen takk, Anon❤ Jeg prøver hardt, og jeg setter pris på at noen ønsker å hjelpe meg med å bli bedre😍

Citronella, troller du med nytt nick allerede? Trodde du hadde KG-detox for tiden. 

Anonymkode: 4d6f0...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Citronella, troller du med nytt nick allerede? Trodde du hadde KG-detox for tiden. 

Anonymkode: 4d6f0...aa0

Jepp, jeg hadde det. Takk for et fint melding👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får avslutte forholdet,  konsentrere deg om ditt ansvar for barnet og holde deg unna menn en fire-fem år. Så kanskje du kommer til sans og samling etterhvert.

Anonymkode: ab68d...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste her er tilknytningen til barnet ditt. Jeg er enig med dem som anbefaler deg å kontakte helsestasjonen, og det haster!!! Ring dem i morgen eller mandag. Det får komme først. 

Resten er jo bare en suppe. Samboeren er kjedelig fordi han bare er hjemme, samtidig har du tidligere ikke latt ham gå ut og nå bor dere på et sted der han ikke kjenner noen (så hvor skulle han dra, og hadde han fått lov?). Du lever et ungdomsliv og reiser en time unna så fort du kan for å dra på fest uten ham. Det er litt spesielt når man har baby. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er elendig TS, du fortjener ham ikke!! Emosjonelt utro og rett og slett skikkelig umoden og dum. 

Anonymkode: 76af1...594

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mamma som 20 åring for første gang, og ble alenemor kjapt. Ofte hatet jeg livet mitt, men kunne ikke lempe ungen over på andre! Idag er eldste snart 11 år, og jeg måtte vokse opp rimelig raskt. Festing, gutter og slikt legger man ifra seg dagen en blir mamma.

Jeg synes du A) skal oppsøke lege eller helsestasjon, høres ut som en depresjon du har. Og B) gå fra samboeren din, så håper jeg for babyens del at han er en ansvarlig far. 

Anonymkode: dfe16...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...