Gå til innhold

Kokkejævelen, ny nr 1 på blogg.no

Gjest Barberblad

Anbefalte innlegg

Oppland skrev (3 timer siden):

Håper de fire eldste barna hans ikke er lesere av bloggen hans og det mener jeg virkelig!

Det har jeg også tenkt mang en gang!!! 

Han oppfører seg som om de ikke betyr noe♥️

Mannen er psykisk syk,det kommer nå klart frem. Kan ha blitt forsterket av å utlevere seg selv ,og leve av å være "influencer" . Å være en influencer er et usunt liv. Uavhengig av diagnose.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mar1 skrev (28 minutter siden):

Ja, hans døde sønn han har tatt en selfie med. Vært lagt ut en tre,fire ganger før det bildet der.....

Ok. Spesielt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ufattelig at jeg var en av "blodfansen" I begynnelsen, han har helt sporet av og hele greia har blitt til et bilkræsj man ikke klarer å ta blikket bort fra. Stakkars mann og stakkars de rundt han, jeg tror dette blir å ende skikkelig ille. Men håper virkelig han får hjelp før det ender i fordervelse 😞

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele fyren er så klein og patetisk at jeg blir flau.

Så utrolig usjarmerende, umandig og lite sexy🤮

Hadde min mann holdt på sånn som kokken, så hadde jeg skammet meg på hans vegne, og kicka han på huet og ræva ut døra!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleLea

Kokken har ihvertfall synket meget lavt i det siste - legge ut bilder av sin døde sønn i hytt og pine blir for meg helt forkastelig. Har selv opplevd noe lignende men det er ingen annen enn mine nærmeste som har sett det bildet....blir rett og slett kvalm av hvordan han holder på nå !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (4 timer siden):

Er det en dø baby på det ene bildet?

Ja... 

Jeg tenker på ekskona hans, moren til barnet på bildet. Synes hun det er greit at hennes døde baby blir brukt for å høste sympati og støtteerklæringer fra vilt fremmede mennesker? 

Hadde det vært meg, at jeg hadde vært moren til dette barnet, hadde jeg blitt kvalm, trist og forbanna over at det bildet blir brukt for å tjene penger. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cesil skrev (15 minutter siden):

Ja... 

Jeg tenker på ekskona hans, moren til barnet på bildet. Synes hun det er greit at hennes døde baby blir brukt for å høste sympati og støtteerklæringer fra vilt fremmede mennesker? 

Hadde det vært meg, at jeg hadde vært moren til dette barnet, hadde jeg blitt kvalm, trist og forbanna over at det bildet blir brukt for å tjene penger. 

Redd han ikke ser dette. De teatralske bildene han har lagt ut i dag vitner om en svært syk mann. Vondt og tragisk. 

Endret av ClusterOfGrapes
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var en smart taktikk, da. Enorme mengder klikk bare for å legge ut gamle bilder på nytt, uten tekst, med jevne mellomrom hele dagen. Alle de trofaste klikker seg inn mange ganger, bare for å se at det ikke har blitt lagt ut noe nytt.

Hvor mye tjener man på en sånn dag med ca 60.000 klikk? 🙈 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Andrea59 skrev (36 minutter siden):

Men det var en smart taktikk, da. Enorme mengder klikk bare for å legge ut gamle bilder på nytt, uten tekst, med jevne mellomrom hele dagen. Alle de trofaste klikker seg inn mange ganger, bare for å se at det ikke har blitt lagt ut noe nytt.

Han har dem i sin hule hånd, og han vet det😂

På den annen side er ikke dette noe han kan gjøre mange ganger før de går lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (14 minutter siden):

Etter en dag med bare bilder og ingen vippsing så dukker det nok opp en oppskrift igjen og alle hjerter gleder seg mens vippsen går varm, tro meg på det 🤪

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Finlay said:

Tja, skal vi vedde...? Virker som denne fangruppen er litt spesiell, tror ikke de går lei så fort... 

et nytt bilde i ny og ne må muligens til, litt grenseoverskridelser, litt ekstra platt/på kanten humor, og det vil vrimle med «Æ kvæles 😂» og hjerter... - selv uten tekst. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å eksponere barn i sosiale medier synes jeg er ille, å eksponere døde babyer for å holde seg på topplisten og tjene penger synes jeg er direkte forkastelig.

Diagnose eller ei, man har ikke frikort til å ikke bruke sunt vett og verne om sine barn, levende eller døde, bare pga man er bipolar. 

Hadde jeg vært moren til det døde barnet så hadde jeg anmeldt han. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 minutter siden):

Å eksponere barn i sosiale medier synes jeg er ille, å eksponere døde babyer for å holde seg på topplisten og tjene penger synes jeg er direkte forkastelig.

Diagnose eller ei, man har ikke frikort til å ikke bruke sunt vett og verne om sine barn, levende eller døde, bare pga man er bipolar. 

Hadde jeg vært moren til det døde barnet så hadde jeg anmeldt han. 

Fullstendig enig med deg! Sa faktisk det samme til min datter i går da vi diskuterte akkurat dette.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lama_Drama

Tenk at noen kunne slå ABD i bloggalskap. Det hadde jeg ikke trodd. Jeg likte kokken når han holdt seg på Facebook. Deilig syrlig med et skrått blikk på livet. Så gikk det til helvette. Både livet hans og bloggingen, kan det virke som. 

Før handlet jeg maten hans når jeg var på ferie. Denne gangen sto jeg over. Jeg fikk en bismak i munnen når jeg gikk forbi. Tigging, døde barn og manier setter en besk smak på de frityrstekte potetene. 

Endret av Lama_Drama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lama_Drama skrev (5 minutter siden):

Før handlet jeg maten hans når jeg var på ferie. Denne gangen sto jeg over. Jeg fikk en bismak i munnen når jeg gikk forbi. Tigging, døde barn og manier setter en besk smak på de frityrstekte potetene. 

Jeg og min datter har og bestandig spist der når vi har vært i Alta. Men sist ville vi begge gå en annen plass. Som hun sa "hun får spysyke i ryggmargen av hele mannen". Synd, de ansatte der er jo uskyldig i det hele og helt sikkert avhengig av jobben/en jobb. Og jobben er jo avhengig av betalende kunder. Men det får de 20-30000 faste leserne sørge for... 

Ser han har lagt ut et nytt innlegg nå. "Del 2:3". Men jeg får meg ikke til å klikke inn på innlegget og slik gi han enda flere klikk....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 timer siden):

Det var jo flere som skrev i kommentarfelt på fb at de hadde klikket og klikket, men det var noe feil med bloggen i går, for det kom ikke noen tekst. Så de lette og scrollet jo etter en tekst som ikke var der... 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lama_Drama
FjellFrua skrev (9 minutter siden):

Det var jo flere som skrev i kommentarfelt på fb at de hadde klikket og klikket, men det var noe feil med bloggen i går, for det kom ikke noen tekst. Så de lette og scrollet jo etter en tekst som ikke var der... 

Ikke de smarteste følgerne han har da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
Sk57 skrev (44 minutter siden):

Han skriver om sitt døde barn i dag også.Ufattelig.

Kjerringene skal vel varmes opp før de er klare for bloggen ChristineEmilie.no, som lanseres hvert øyeblikk. Der skal de heretter inn å kjøpe strikkeoppskrifter.

Mange av følgerne hans er godt voksne, kjøpesterke kvinner, som ofte er glad i håndarbeid (i tillegg til god mat.) Åpenbart også rimelig lettlurte og lettsjarmerte. Snakker om gullgruve!🤣

Skal de ha ferdige strikkeplagg, garn, maskedingser(?), strikkepinner og heklenåler - ja det finner de i nettbutikken hans. Tipper jeg.

Denne nettbutikken som han “opprettet egentlig bare for å selge boka da den kom ut, samt et og annet forstykke med navnet hans på, men som har blitt noe helt annet….” Den kjøper jeg bare ikke altså😂

Nettbutikken var nok nøye planlagt i lang tid, han måtte bare sikre seg et solid kundegrunnlag først.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vurderte å sende blogg .no en epost men finner liksom ikke noe sted å gjøre det via. Jeg må si at jeg er svært bekymret for denne bloggeren og at det er tydeligvis ingen grenser for hva han kan få ut av seg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...