Gå til innhold

Camilla Pihl

Elleven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 minutter siden, Mildemoses skrev:

Har hun gjort insta-profilen privat?

Sikkert pga nyhetsoppslagene om at Elle-festen har brutt smittevernsreglene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lunabelle skrev:

Sikkert pga nyhetsoppslagene om at Elle-festen har brutt smittevernsreglene. 

Haha! Hvis hun ikke kan stå for at hun har gått på denne festen, burde hun kanskje avstått fra å gå..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mildemoses skrev:

Haha! Hvis hun ikke kan stå for at hun har gått på denne festen, burde hun kanskje avstått fra å gå..

Hun gjorde den også privat etter oppstyret med Ingeborg Senneset og krystallene, så er vel en strategi hun bruker når hun får kritikk. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mildemoses skrev:

Det er jeg helt enig i, men det er en strategi vi har sett flere ganger. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, EmilyK skrev:

Hun gjorde den også privat etter oppstyret med Ingeborg Senneset og krystallene, så er vel en strategi hun bruker når hun får kritikk. 

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
1 time siden, Lin11 skrev:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899077/bydelsoverlegen-costume-prisutdeling-broet-smittevernreglene  Og CP er frontet i artikkelen flere ganger. Snakk om å bekrefte myten om influencere og det intellektuelle  nivået.

Jeg blir flau når man tyr til åpenbar løgn slik representantene for arrangementet gjør i artikkelen. Et kikk på bildet og du ser at det ikke stemmer det som blir sagt. 

Og her er konsekvensen:

https://www.vg.no/rampelys/i/BlRKVl/coronasmitte-etter-motefest-i-oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Camilla Pihl og gjengen er fortsatt ikke plaget av at krystall-industrien holdes i gang av barnearbeid/slavearbeid. Pytt, pytt - så lenge det ser vakkert ut🤮

image.thumb.png.7e3540c6518fa91eb1d4226b508ba931.png

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en e-post til Camilla Pihl Cosmetics og spurte om de bruker etiske krystaller i badebombene.

Fikk til svar at de selvsagt var etiske. Da ba jeg så klart om å få se dokumentasjon i form av et datablad el som bekrefter dette, men det hadde de ikke anledning til å dele.

Kan jeg virkelig ikke forvente at de skal dokumentere påstandene sine?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, 2bi skrev:

Jeg sendte en e-post til Camilla Pihl Cosmetics og spurte om de bruker etiske krystaller i badebombene.

Fikk til svar at de selvsagt var etiske. Da ba jeg så klart om å få se dokumentasjon i form av et datablad el som bekrefter dette, men det hadde de ikke anledning til å dele.

Jo, det er klart du kan det. Hvis de kan dokumentere at krystallene er etisk høstet og preparert, bør de selvsagt dele denne informasjonen. Hvis de ikke ønsker å dele slik, går jeg ut fra at de ikke KAN dokumentere det, og ergo ikke er det heller. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min konklusjon også. Så jeg svarte tilbake at jeg ikke kan kjøpe udokumenterte produkter.

Om de HAR dokumentasjon, har de alt å vinne på å dele den. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2020 den 12.44, 2bi skrev:

Jo.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Annonse
2bi skrev (På 2.11.2020 den 12.44):

Det kan du absolutt, og at de ikke deler det vil man jo tolke som et bevis for at det ikke er etisk. Logisk nok. Ikke kjøp fra dem med andre ord. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (På 5.12.2020 den 20.57):

Det kan du absolutt, og at de ikke deler det vil man jo tolke som et bevis for at det ikke er etisk. Logisk nok. Ikke kjøp fra dem med andre ord. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Før likte jeg bloggen. Nå er det seriøst på det nivået at et blogginnlegg er "ta en bolle. Smelt sjokolade. Tøm den over bollen". Eller gjengangeren "husk å ta deg tid til deg selv. Ta et bad. Eller en ansiktsmaske. Det fortjener du. Vi skal være flinke til å ta oss egentid i år" Det har dessverre blitt så ekstremt innholdsløst. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...