Mildemoses Skrevet 16. oktober 2020 #341 Del Skrevet 16. oktober 2020 Har hun gjort insta-profilen privat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 16. oktober 2020 #342 Del Skrevet 16. oktober 2020 18 minutter siden, Mildemoses skrev: Har hun gjort insta-profilen privat? Sikkert pga nyhetsoppslagene om at Elle-festen har brutt smittevernsreglene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 16. oktober 2020 #343 Del Skrevet 16. oktober 2020 10 minutter siden, Lunabelle skrev: Sikkert pga nyhetsoppslagene om at Elle-festen har brutt smittevernsreglene. Haha! Hvis hun ikke kan stå for at hun har gått på denne festen, burde hun kanskje avstått fra å gå.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilyK Skrevet 16. oktober 2020 #344 Del Skrevet 16. oktober 2020 34 minutter siden, Mildemoses skrev: Haha! Hvis hun ikke kan stå for at hun har gått på denne festen, burde hun kanskje avstått fra å gå.. Hun gjorde den også privat etter oppstyret med Ingeborg Senneset og krystallene, så er vel en strategi hun bruker når hun får kritikk. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 16. oktober 2020 #345 Del Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, Mildemoses skrev: Haha! Hvis hun ikke kan stå for at hun har gått på denne festen, burde hun kanskje avstått fra å gå.. Det er jeg helt enig i, men det er en strategi vi har sett flere ganger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OGI Skrevet 17. oktober 2020 #346 Del Skrevet 17. oktober 2020 16 timer siden, EmilyK skrev: Hun gjorde den også privat etter oppstyret med Ingeborg Senneset og krystallene, så er vel en strategi hun bruker når hun får kritikk. Dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 17. oktober 2020 #347 Del Skrevet 17. oktober 2020 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899077/bydelsoverlegen-costume-prisutdeling-broet-smittevernreglene Og CP er frontet i artikkelen flere ganger. Snakk om å bekrefte myten om influencere og det intellektuelle nivået. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 17. oktober 2020 #348 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 time siden, Lin11 skrev: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899077/bydelsoverlegen-costume-prisutdeling-broet-smittevernreglene Og CP er frontet i artikkelen flere ganger. Snakk om å bekrefte myten om influencere og det intellektuelle nivået. Jeg blir flau når man tyr til åpenbar løgn slik representantene for arrangementet gjør i artikkelen. Et kikk på bildet og du ser at det ikke stemmer det som blir sagt. Og her er konsekvensen: https://www.vg.no/rampelys/i/BlRKVl/coronasmitte-etter-motefest-i-oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. oktober 2020 #349 Del Skrevet 18. oktober 2020 19 timer siden, CecilieX skrev: Jeg blir flau når man tyr til åpenbar løgn slik representantene for arrangementet gjør i artikkelen. Et kikk på bildet og du ser at det ikke stemmer det som blir sagt. Og her er konsekvensen: https://www.vg.no/rampelys/i/BlRKVl/coronasmitte-etter-motefest-i-oslo De som arrangerte dette er jo blåst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 18. oktober 2020 #350 Del Skrevet 18. oktober 2020 3 timer siden, O.G. skrev: De som arrangerte dette er jo blåst. Samme gjelder de som stilte opp også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2bi Skrevet 27. oktober 2020 #351 Del Skrevet 27. oktober 2020 Camilla Pihl og gjengen er fortsatt ikke plaget av at krystall-industrien holdes i gang av barnearbeid/slavearbeid. Pytt, pytt - så lenge det ser vakkert ut🤮 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2bi Skrevet 2. november 2020 #352 Del Skrevet 2. november 2020 Jeg sendte en e-post til Camilla Pihl Cosmetics og spurte om de bruker etiske krystaller i badebombene. Fikk til svar at de selvsagt var etiske. Da ba jeg så klart om å få se dokumentasjon i form av et datablad el som bekrefter dette, men det hadde de ikke anledning til å dele. Kan jeg virkelig ikke forvente at de skal dokumentere påstandene sine? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. november 2020 #353 Del Skrevet 2. november 2020 18 minutter siden, 2bi skrev: Jeg sendte en e-post til Camilla Pihl Cosmetics og spurte om de bruker etiske krystaller i badebombene. Fikk til svar at de selvsagt var etiske. Da ba jeg så klart om å få se dokumentasjon i form av et datablad el som bekrefter dette, men det hadde de ikke anledning til å dele. Kan jeg virkelig ikke forvente at de skal dokumentere påstandene sine? Jo, det er klart du kan det. Hvis de kan dokumentere at krystallene er etisk høstet og preparert, bør de selvsagt dele denne informasjonen. Hvis de ikke ønsker å dele slik, går jeg ut fra at de ikke KAN dokumentere det, og ergo ikke er det heller. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2bi Skrevet 3. november 2020 #354 Del Skrevet 3. november 2020 Min konklusjon også. Så jeg svarte tilbake at jeg ikke kan kjøpe udokumenterte produkter. Om de HAR dokumentasjon, har de alt å vinne på å dele den. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. november 2020 #355 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) På 2.11.2020 den 12.44, 2bi skrev: Jeg sendte en e-post til Camilla Pihl Cosmetics og spurte om de bruker etiske krystaller i badebombene. Fikk til svar at de selvsagt var etiske. Da ba jeg så klart om å få se dokumentasjon i form av et datablad el som bekrefter dette, men det hadde de ikke anledning til å dele. Kan jeg virkelig ikke forvente at de skal dokumentere påstandene sine? Jo. Endret 5. november 2020 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. desember 2020 #356 Del Skrevet 5. desember 2020 Godt å se at CP kan ha det rotete hun også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 5. desember 2020 #357 Del Skrevet 5. desember 2020 2bi skrev (På 2.11.2020 den 12.44): Jeg sendte en e-post til Camilla Pihl Cosmetics og spurte om de bruker etiske krystaller i badebombene. Fikk til svar at de selvsagt var etiske. Da ba jeg så klart om å få se dokumentasjon i form av et datablad el som bekrefter dette, men det hadde de ikke anledning til å dele. Kan jeg virkelig ikke forvente at de skal dokumentere påstandene sine? Det kan du absolutt, og at de ikke deler det vil man jo tolke som et bevis for at det ikke er etisk. Logisk nok. Ikke kjøp fra dem med andre ord. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. desember 2020 #358 Del Skrevet 9. desember 2020 pop up bruker skrev (På 5.12.2020 den 20.57): Det kan du absolutt, og at de ikke deler det vil man jo tolke som et bevis for at det ikke er etisk. Logisk nok. Ikke kjøp fra dem med andre ord. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasa Skrevet 13. februar 2021 #359 Del Skrevet 13. februar 2021 Før likte jeg bloggen. Nå er det seriøst på det nivået at et blogginnlegg er "ta en bolle. Smelt sjokolade. Tøm den over bollen". Eller gjengangeren "husk å ta deg tid til deg selv. Ta et bad. Eller en ansiktsmaske. Det fortjener du. Vi skal være flinke til å ta oss egentid i år" Det har dessverre blitt så ekstremt innholdsløst. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 13. februar 2021 #360 Del Skrevet 13. februar 2021 Bloggen er blitt et eneste stort gjesp. Går på repeat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå