Gå til innhold

Trude vant over Norge i Strasbourg.

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 8.2.2020 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Men har du lest dommen, hvor de siterer fra da Trude nylig hadde født? Det er jo hårreisende observasjoner! Dama hadde overhodet ingen omsorgsevner. Det er godt dokumentert.

Anonymkode: 8249c...f83

Hvordan vet du det? Var du der? De fleste er usikre i møte med sitt nyfødte barn. Og de fleste har vansker i starten. Hun fikk gode skussmål fra sykehuset. Et dokument det ikke ble tatt hensyn 

Det var ingen grunn å ta fra henne babyen. Og da forholdene lå til rette for det, da hun giftet seg burde ungen bli tilbakeført. Noe loven krever men som bv ikke bruker! 

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 1/27/2020 at 4:19 PM, jabx said:

Enda en sak der de ikke har noen problemer med selve omsorgsovertakelsen. Takk for bekreftelsen.

Dette er formelt fremdeles ikke på beslutningen om å ta vare, da formelle virkemidler ikke er utmattet.
Omtrent å ikke oppheve omsorg som dokumentert er utført på sviktende grunnlag, av den eneste grunnen til barns forhold til fosterfamilien, med dokumenterte manglende hjelpetiltak. Se http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-201648

Ettersom EMD er i nyhetene så ofte, kunne jeg tenke meg at selv overtakelsessaker vil nå Strasbourg - med mindre det er en stor snuoperasjon i praktiseringen av norske domstoler, mener jeg med mindre de begynner å annullere avgjørelser på mislykket grunnlag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...