Gå til innhold

Trude vant over Norge i Strasbourg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, sint og etnisk nor skrev:

Jeg ber virkelig Gud-Fader om tilgivelse for mine landsmenns synder, dette er helt forferdelig :(

Du trenger ikke be om tilgivelse på mine vegne.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier folk å se på Trudde som en voksen kvinne i 30 åra? Hun er liten og spinkel og gir et veldig naivt og uskyldig inntrykk og er lett å føle sympati med helt til en hører hva hun sier eller leser hva hun skriver. 

Anonymkode: 51370...210

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greier folk å se på Trudde som en voksen kvinne i 30 åra? Hun er liten og spinkel og gir et veldig naivt og uskyldig inntrykk og er lett å føle sympati med helt til en hører hva hun sier eller leser hva hun skriver. 

Anonymkode: 51370...210

Har du noen eksakte sitater av det hun har sagt eller skrevet som du viser til?

Anonymkode: 3c598...25a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen eksakte sitater av det hun har sagt eller skrevet som du viser til?

Bare se de intervjuene med Rune Fardal, ev. artikkelen i Aftenposten hvor hun jubler over at gutten skal hjem til henne, for nå har ikke staten noe valg. Mye er slettet fra hennes bruker, men man finner fortsatt mye som viser at hun ikke er i stand til å se situasjonen fra guttens side. 

Anonymkode: 31e69...e41

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare se de intervjuene med Rune Fardal, ev. artikkelen i Aftenposten hvor hun jubler over at gutten skal hjem til henne, for nå har ikke staten noe valg. Mye er slettet fra hennes bruker, men man finner fortsatt mye som viser at hun ikke er i stand til å se situasjonen fra guttens side. 

Så du har ikke noen eksakte sitater av det hun har sagt som du mener er helt ko-ko?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du har ikke noen eksakte sitater av det hun har sagt som du mener er helt ko-ko?

Jo, jeg henviste nettopp til dem. Kan du ikke lese?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg henviste nettopp til dem. Kan du ikke lese?

Det er ikke en eksakt sitat når du skriver at man må se et intervju. Du må kanskje sjekke definisjonen av ordene "eksakt" og "sitat". Vittig at jeg som utlending må forklare dette til deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en eksakt sitat når du skriver at man må se et intervju. Du må kanskje sjekke definisjonen av ordene "eksakt" og "sitat". Vittig at jeg som utlending må forklare dette til deg.

Hvorfor skal jeg sitere henne «eksakt» hvis du finner nøyaktig hva hun har sagt i de kildene? Det er ikke akkurat vanskelig å lese det selv. Jeg gidder ikke bruke min tid på å hjelpe deg med å finne noe du lett kan finne selv. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal jeg sitere henne «eksakt» hvis du finner nøyaktig hva hun har sagt i de kildene? Det er ikke akkurat vanskelig å lese det selv. Jeg gidder ikke bruke min tid på å hjelpe deg med å finne noe du lett kan finne selv. 

Javel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, sint og etnisk nor skrev:

Barnevernet er en stor katastroffe. Barnevern? I Europa så har de sosialkontor og politi som holder orden. De har ødelagt så mange liv, så mange familier å så mange som nå reiser fra Norge. de har virkelig gjort Norge uhyggelig. Hele verden ser hva vi gjør. Skam er bragt over oss nordmenn, hvordan kunne vi, hvorfor er det fremdeles kvinner å menn som sverger på at denne etaten virkelig er til gavn for folk och land? 

Jeg regner med at statistikk og fakta er totalt bortkastet å komme med. Men hvis du ser på dette artikkelen så vil du se at Norge ikke skiller seg så voldsomt ut. Og drar du det så langt at du leser alt, så kan det jo hende at du lærer noe nytt også....

https://www.aftenposten.no/norge/i/50emaO/professor-norsk-barnevern-er-i-front-med-barns-rettigheter-det-kan-virke-som-om-vi-har-faatt-svi-for-det

Anonymkode: e35e5...dfc

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at statistikk og fakta er totalt bortkastet å komme med. Men hvis du ser på dette artikkelen så vil du se at Norge ikke skiller seg så voldsomt ut. Og drar du det så langt at du leser alt, så kan det jo hende at du lærer noe nytt også....

https://www.aftenposten.no/norge/i/50emaO/professor-norsk-barnevern-er-i-front-med-barns-rettigheter-det-kan-virke-som-om-vi-har-faatt-svi-for-det

Anonymkode: e35e5...dfc

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, sint og etnisk nor skrev:

Nei

Nei hva? Nei, det var ikke bortkastet å komme med statistikk og fakta? 

Nei, du har ikke sett på artikkelen?

Nei, du har ikke lest alt?

Nei, du har ikke lært noe nytt?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det i det hele tatt i noen av sakene i EMD som går direkte på omsorgsovertakelsen? 

Anonymkode: d8c78...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det i det hele tatt i noen av sakene i EMD som går direkte på omsorgsovertakelsen? 

Anonymkode: d8c78...2c1

Nei, det er det ikke

Anonymkode: 2a56c...1e8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Dette vitner jo om et alvorlig psykisk sykt menneske, som aldri - på noe tidspunkt! bør få ha omsorg for hverken egne eller andres barn. De andre barna hennes burde forlengst blitt tatt i fra henne,og det burde også vært satt i gang tiltak med p-sprøyte eller annen prevensjon for å sikre at hun aldri blir gravid igjen,og ødelegger enda flere liv. 

Anonymkode: 350d6...67b

Helt enig. De aller fleste som har lest dommen mener dette. De inkompetente tullingene rundt henne som "støttespillere" mener noe noe annet uten å klare å sette seg inn i fakta og total mangel på selvinnsikt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nettopp inne i den ene "barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet " at brukere oppfordrer Trude til å bare kidnappe med seg gutten til utlandet. Det er helt skremmende lesning å se hvor lite forståelse disse menneskene har for denne saken. Håper foreldrene til den guttungen passer ekstra godt på, for disse menneskene ser ut til å være istand til å finne på hva som helst.

Anonymkode: 8ccde...e00

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. De aller fleste som har lest dommen mener dette. De inkompetente tullingene rundt henne som "støttespillere" mener noe noe annet uten å klare å sette seg inn i fakta og total mangel på selvinnsikt.

«Støttespillerne» bruker henne for å tjene penger og få blest om egen sak. Når Trude sitt eneste argument for å få barnet hjem er at hun er moren hans, er det noe hakkende galt. 

Anonymkode: 7f7e6...d2c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dommen handler om adopsjonen. Det betyr IKKE at hun er egnet som mor for denne gutten i dag, det tross at hun er mor til to andre nå. Hun fronter kun egne rettigheter nå, og har blant annet uttalt at de andre barna hylgråter av savn/sorg etter han, selv om de aldri har møtt ham. Denne uskyldige gutten skal liksom hjem til fremmede folk og bli overfalt av emosjonelt pregede mennesker, inkludert mor og besteforeldre mm., uten å forstå en dritt, samtidig som han mister de som har vært hans foreldre i alle år. Grusomt

Anonymkode: 18e28...246

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noen lov som sier at en ikke skal ha  kontakt med biologisk familie etter en adopsjon? Tenker generelt jeg nå.

Har to barn i min familie som ble adoptert bort da de var ca 7 og 9 år. De har hele tiden hatt god kontakt med bio familien.

Men, nå ble de adoptert bort av helt andre grunner .

Anonymkode: 85cf4...74f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...