Gå til innhold

Vita og Wanda

Fremhevede innlegg

Skrevet
Haremor skrev (40 minutter siden):

Skjer med kinna til den tvillingen med vorte? Ser de på God morgen Norge nå og hun ser annerledes ut. 

Det er en FØFLEKK. Skjerp deg!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hirondelle skrev (18 minutter siden):

Det er en FØFLEKK. Skjerp deg!

Jeg snakker om kinna hennes! 

Skrevet
Haremor skrev (Akkurat nå):

Jeg snakker om kinna hennes! 

Du omtalte henne som "tvillingen med vorte". Det er en føflekk. Måten du omtaler henne på er både stygg, nerverdigende og frekk, og dette har du gjort over lengre tid. Slutt. Det er en føflekk. Eller så kan du gidde å lære navnet hennes og omtale henne med det. 

Du er ufin. Det er det jeg gir tilbakemelding på, ikke at du diskuterer kinnene hennes - og det skjønte du! 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Hirondelle skrev (Akkurat nå):

Du omtalte henne som "tvillingen med vorte". Det er en føflekk. Måten du omtaler henne på er både stygg, nerverdigende og frekk, og dette har du gjort over lengre tid. Slutt. Det er en føflekk. Eller så kan du gidde å lære navnet hennes og omtale henne med det. 

Du er ufin. Det er det jeg gir tilbakemelding på, ikke at du diskuterer kinnene hennes - og det skjønte du! 

Så krenka på hennes vegne da. Jeg aner ikke hvem som er hvem. Så de tilfeldigvis på tv i stad og så kinnene hennes var annerledes enn søstera. Så ut som Hollywood-kinn. 

• Liker 2
Skrevet
Haremor skrev (35 minutter siden):

Så krenka på hennes vegne da. Jeg aner ikke hvem som er hvem. Så de tilfeldigvis på tv i stad og så kinnene hennes var annerledes enn søstera. Så ut som Hollywood-kinn. 

Du er direkte ufin. Slutt å late som du ikke skjønner hva jeg vil frem til. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Følger ikke med på disse to skapningene, men så også kinnbeina var vel fremtredende på hun ene. Vet ikke hvordan damene var før, så de på tv i morges. Så ut som lillesøsteren til A. Pokresjtsjuk. 

Skjønner godt hun ikke fjerner den flekken på nesen: trekker tross alt oppmerksomheten bort fra det andre  for det var ikke pent altså. 

• Liker 5
Skrevet
Hirondelle skrev (På 4.10.2026 den 12.21):

Du er direkte ufin. Slutt å late som du ikke skjønner hva jeg vil frem til. 

Er det din oppgave å oppdra andre eller å være sensor for hvordan andre skal skrive? Pass på deg selv du!

• Liker 4
Skrevet
Haremor skrev (På 4.10.2026 den 10.41):

Skjer med kinna til den tvillingen med vorte? Ser de på God morgen Norge nå og hun ser annerledes ut. 

Tittet på et tv-program med V&W, som er noen år gammelt. De har jammen det forandret seg ja. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...