Vintermåne Skrevet 9. mai #401 Del Skrevet 9. mai Har det skjedd noe med dem - eller, ser de skal selge leiligheten?? Har de sagt hva de skal videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotekopp2021 Skrevet 10. mai #402 Del Skrevet 10. mai Vintermåne skrev (23 timer siden): Har det skjedd noe med dem - eller, ser de skal selge leiligheten?? Har de sagt hva de skal videre? Virker ikke som at noe har skjedd, de ønsker vel bare å flytte hver for seg (de fleste av oss får jo gjerne behov for noe som er «vårt eget» etterhvert). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 15. mai #403 Del Skrevet 15. mai Skal de flytte? De har jo nettopp flyttet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 15. mai #404 Del Skrevet 15. mai 1 hour ago, bonsaijenta said: Skal de flytte? De har jo nettopp flyttet inn. De skal flytte hver til sitt, som jo er ganske normalt når man har økonomi til det og er i en alder der man gjerne vil flytte bort fra romkameraten sin. Tipper kansje de likevel ender opp som naboer, bare i hver sin leilighet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 24. mai #405 Del Skrevet 24. mai Blir spennende å se hvordan Ecotrail går i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 25. mai #406 Del Skrevet 25. mai 16 hours ago, Snabeltann said: Blir spennende å se hvordan Ecotrail går i morgen! Det blir det! De får sikkert ganske gode tider, men vil tro det er uvant og mye tøffere for dem å løpe i terrenget når de er vant til mølle. Synes også at oppkjøringen til løp har vært litt hard, med to intervalløkter denne uken. Høres rart ut for meg, men de har jo en PT som styrer dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 25. mai #407 Del Skrevet 25. mai Ganske spent på Lofoten skyrace også... er vel rundt 1600 høydemeter i den løypen. Man må jo venne leggene til oppoverbakker.. de samler nok ikke mye høydemetere på møllen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhø Skrevet 2. juni #408 Del Skrevet 2. juni Optimistisk å legge ut leiligheten sin til 11.5 mill: Lenke: https://www.finn.no/352958532 De kjøpte leiligheten selv for 7.35 mill... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. juni #409 Del Skrevet 2. juni Høhø skrev (11 minutter siden): Optimistisk å legge ut leiligheten sin til 11.5 mill: Lenke: https://www.finn.no/352958532 De kjøpte leiligheten selv for 7.35 mill... Det var en veldig pen og romslig leilighet, da. Delvis separat kjøkken og stue, ikke den elendige løsningen som så mange utbyggere går for og setter hele kjøkkenet i stua, så man må ha sofaen klint inntil kjøkkenbenken eller kjøleskapet. Jeg likte den veldig godt også fordi den har energimerking A! Fremtiden! Men er enig i at det er litt optimistisk å forvente en verdiøkning på fire millioner på bare tre år... Men det er vel megler som har kommet frem til den summen? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. juni #410 Del Skrevet 2. juni Million skrev (6 timer siden): Det var en veldig pen og romslig leilighet, da. Delvis separat kjøkken og stue, ikke den elendige løsningen som så mange utbyggere går for og setter hele kjøkkenet i stua, så man må ha sofaen klint inntil kjøkkenbenken eller kjøleskapet. Jeg likte den veldig godt også fordi den har energimerking A! Fremtiden! Men er enig i at det er litt optimistisk å forvente en verdiøkning på fire millioner på bare tre år... Men det er vel megler som har kommet frem til den summen? Enig, lekker leilighet, men tror de har bommet litt med det eksklusive interiøret og spesialløsningene. Jeg tviler på at det er særlig marked for det på Strømmen…. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. juni #411 Del Skrevet 2. juni (endret) Fjugur skrev (4 minutter siden): Enig, lekker leilighet, men tror de har bommet litt med det eksklusive interiøret og spesialløsningene. Jeg tviler på at det er særlig marked for det på Strømmen…. Tenkte jeg også da jeg så prisen. "Hæ? Leilighet for så mange millioner...på Strømmen!?" Det er jo veldig nært Oslo om man jobber der, sant nok, toget tar bare litt over tjue minutter, men likevel.. Endret 2. juni av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 2. juni #412 Del Skrevet 2. juni 12 hours ago, Million said: Det var en veldig pen og romslig leilighet, da. Delvis separat kjøkken og stue, ikke den elendige løsningen som så mange utbyggere går for og setter hele kjøkkenet i stua, så man må ha sofaen klint inntil kjøkkenbenken eller kjøleskapet. Jeg likte den veldig godt også fordi den har energimerking A! Fremtiden! Men er enig i at det er litt optimistisk å forvente en verdiøkning på fire millioner på bare tre år... Men det er vel megler som har kommet frem til den summen? De pusset jo også opp en del på den nybygde leiligheten før de flyttet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 2. juni #413 Del Skrevet 2. juni Er det noen som vet hvorfor de ser så utrolig svette ut? Er begge to syke eller er det bare et eller annet "beauty-produkt" som får de til å se så klamme ut? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 2. juni #414 Del Skrevet 2. juni Februarbarn skrev (På 2.3.2024 den 12.01): Jeg har aldri sett influensere «krangle» med følgerne sine og henge dem ut så mye som de to her gjør. Nå følger jeg med på svært få, men syntes det bare er umodent og ikke ta til seg konstruktiv kritikk. Spesielt når det kommer fra flere hold. Tror andre influencere blokkerer de som kritiserer, men disse tvillingene er tydeligvis sultne både fysisk og emosjonelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 2. juni #415 Del Skrevet 2. juni Million skrev (12 timer siden): Det var en veldig pen og romslig leilighet, da. Delvis separat kjøkken og stue, ikke den elendige løsningen som så mange utbyggere går for og setter hele kjøkkenet i stua, så man må ha sofaen klint inntil kjøkkenbenken eller kjøleskapet. Jeg likte den veldig godt også fordi den har energimerking A! Fremtiden! Men er enig i at det er litt optimistisk å forvente en verdiøkning på fire millioner på bare tre år... Men det er vel megler som har kommet frem til den summen? Jeg er ganske enig med deg. jeg tok en liten titt på tidligere solgte leiligheter siste året i samme kompleks og naboene, var ikke så avskrekkende sum for leiligheten de ønsker i forhold til de andre leilighetene som er solgt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 2. juni #416 Del Skrevet 2. juni Sjalu på hvor mye de spiser ute... 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2. juni #417 Del Skrevet 2. juni The Kavorka skrev (1 time siden): Er det noen som vet hvorfor de ser så utrolig svette ut? Er begge to syke eller er det bare et eller annet "beauty-produkt" som får de til å se så klamme ut? De smører seg inn med et eller annet produkt som jeg ikke husker navnet på her, men det ser helt unaturlig ut. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 4. juni #418 Del Skrevet 4. juni EcoTrail gikk bra da, ikke supre tider der heller mtp hvor mye de løper - men gode tider. Er så misunnelig på hverdagen deres, i går jobbet de med å forberede lansering av nytt produkt i dag, men store deler av dagen gikk også med til trening, negletime og handling av blomster. Og da har det "gått i ett" og de har ikke hatt mulighet til å oppdatere så mye fordi det har vært så hektisk 🙈 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 4. juni #419 Del Skrevet 4. juni Jeg syns de ser hovne ut i ansiktet. Har de fylt huden med noe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 4. juni #420 Del Skrevet 4. juni bonsaijenta skrev (6 minutter siden): Jeg syns de ser hovne ut i ansiktet. Har de fylt huden med noe? Er nok litt fillers i både kinn, nese og lepper kan jeg tenke meg. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå