Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, Antoinette skrev:

Mange menn trenger klare, korte og tydelige beskjeder som selv de mest innlysende ting. 

Altså, menn har da fått tildelt en hjerne selv som de kan bruke.

Anonymkode: b4339...935

• Liker 31
Skrevet
37 minutter siden, Antoinette skrev:

Her er det jo du som ikke har kommunisert at du trengte han hjemme??

Dette er jeg enig ned deg i. Her skulle du ha gitt tydelig beskjed om at du trenger han hjemme. Jakta er for de fleste veldig hellig. Hvorfor har du ikke ordnet med noen til å bistå deg?

Anonymkode: 1f8ac...b0e

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er dessverre slik. Men problemet til ts er ikke bare mannen. Det høres ut som de har elendig eller ingen kommunikasjon. Ts er kanskje bittelitt dramatisk, ref overskriften. 

Hun forventer ting av mannen og tar det som et selvfølge. Men har verken hintet eller sagt noe. Reagerer med sinne på stakkars mannen som sikkert ikke har skjønt noenting. 

Ikke rart skilsmissestatistikken er høy.

Anonymkode: 8a05b...23e

Nei vet du hva: MENN er faktisk IKKE sånn. Kanskje din mann er sånn, men dette her er seriøst bare vanlig blant møkkamen og idioter. Ts er dramatisk? Nei , det er hun ikke. Hun har operert en kreftsvulst ut av underlivet og mister blod for øyeblikket, der hun forventes å ta vare på en ettåring i tillegg, mens rasshøl-mannen hennes er på jakt med gutta. Hun fins faktisk ikke dramatisk.  Å kaste en bag med klær på trappa og skifte lås: er dramatisk i en sånn situasjon (men kanskje ikke så dumt). 

Anonymkode: a5519...3cb

• Liker 41
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, menn har da fått tildelt en hjerne selv som de kan bruke.

Slettes ikke alle menn tenker over slik ting sosm er temaet her. Hun sier ingenting, han tenker at alt er ok og gjør sine ting som planlagt. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Antoinette skrev:

Slettes ikke alle menn tenker over slik ting sosm er temaet her. Hun sier ingenting, han tenker at alt er ok og gjør sine ting som planlagt. 

Jeg forstår ikke at du (og flere her) kan forsvare en slik oppførsel. 

Blir så jævlig lei av at kvinner skal finne seg i alt. Menn lever jo drømmen i et forhold. 

• Liker 29
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke at du (og flere her) kan forsvare en slik oppførsel. 

Hvor har jeg skrevet at jeg forsvarer slik oppførsel?

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I går hadde jeg en operasjon I underlivet (fjernet kreftsvulst). Jeg fossblør og er veldig dårlig. 

Samboeren min har tatt seg en uke fri fra jobb for å dra på jakt. Det har vært planlagt lenge at han skulle reise i går kveld. 

Vi har et barn på 1 år som i tillegg er syk med forkjølelse, feber, snørr og hoste. 

Jeg sa ingenting i går for jeg regnet med - tok det som en selvfølge - at han skulle være her og hjelpe meg med alt her. 

Men så bare dro han i natt 😥 Føler meg helt tom. Føler meg sviktet. 

Klarer ikke gråte heller for det hadde jeg ikke trodd. Sendte ham en melding nå at det er ingen vits å spørre hvordan vi har det for når han bryr seg så lite s kan han bare drite og dra. Vurderer sterkt å reise min vei. 

Anonymkode: 17a60...84b

Mannfolk og jakt ... få kvinnfolk som kommer høyere på prioriteringslista til jegere enn jakt... helt idiotisk spør du meg...

Anonymkode: fb172...d72

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva: MENN er faktisk IKKE sånn. Kanskje din mann er sånn, men dette her er seriøst bare vanlig blant møkkamen og idioter. Ts er dramatisk? Nei , det er hun ikke. Hun har operert en kreftsvulst ut av underlivet og mister blod for øyeblikket, der hun forventes å ta vare på en ettåring i tillegg, mens rasshøl-mannen hennes er på jakt med gutta. Hun fins faktisk ikke dramatisk.  Å kaste en bag med klær på trappa og skifte lås: er dramatisk i en sånn situasjon (men kanskje ikke så dumt). 

Er du sikker på at han vet at hun har fjernet en kreftsvulst og at hun blør? Det virker ikke akkurat som de kommuniserer noe særlig. Kanskje han ikke vet noe, kanskje han vet at hun var hos gynekologen, kanskje hun har sagt at hun blør litt men at det går bra...

Anonymkode: 2ac45...921

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mannen din er tydeligvis en idiot. Håper du ikke lar han formere seg. Slike gener trenger ikke videreføres. Mennesker flest er ikke så til de grader dumme. 

Anonymkode: df5df...f8d

For sent! 

Og han er verdens beste pappa og ektemann. Venninnene mine ønsker seg en som mannen min, nettopp pga hvor bra vi har det i ekteskapet. Sånn på ekte, fordi vi kommuniserer godt. Men det har ikke alltid vært slikt. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at han vet at hun har fjernet en kreftsvulst og at hun blør? Det virker ikke akkurat som de kommuniserer noe særlig. Kanskje han ikke vet noe, kanskje han vet at hun var hos gynekologen, kanskje hun har sagt at hun blør litt men at det går bra...

Anonymkode: 2ac45...921

Ja. Det vet man. Ts har neppe hatt med seg ungen på operasjonsbordet også. Kan ikke du please gi deg? Det er faen meg PINLIG å lese disse innleggene fra dere selvutslettende kvinnemennesker som faktisk både BLIR OG UNNSKYLDER den typen oppførsel fra menn. VÅKN OPP!!!! Menn er likeverdige individer som man kan forvente det samme av som andre kvinner!!!

• Liker 31
Skrevet

For sent! 

Og han er verdens beste pappa og ektemann. Venninnene mine ønsker seg en som mannen min, nettopp pga hvor bra vi har det i ekteskapet. Sånn på ekte, fordi vi kommuniserer godt. Men det har ikke alltid vært slikt. 

Det er nettopp problemet. Dere kommuniserer ikke godt når du ikke klarer å si fra at du trenger han hjemme i den situasjonen du er i. I stedet for vurderer du å gå fra han siden han dro på jakt i stedet for å bli hjemme.Vi har bare fått halve historien. Det hadde vært nyttig og fått høre hans versjon. Kanskje du hadde sagt at du klarer deg hjemme? Vi vet jo ikke annet enn det du skriver. Håper det går bra med deg.

Anonymkode: 77d67...1a3

• Liker 4
Skrevet

Jeg leser kommentarene og skjønner at det ikke fins håp for enkelte. Skremmende hvor mye hat mannen til ts får når de ikke har kommunisert at han trengs hjemme. 

Jeg trekker meg derfor ut av denne tråden. Nå skal jeg nyte frokost med familien, som mannen min har disket opp. 

God bedring til alle som trenger det❤️ 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal jeg nyte frokost med familien, som mannen min har disket opp. 

Så ingen av dere har jobb og ingen av barna skal på skole eller i barnehage. Til opplysning, klokka er 7:50. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Antoinette skrev:

Det burde være unødvendig. Hvilken dame drar på jentetur når den nylig kreftopererte samboeren og sult barn er hjemme? Folk hadde trodd dama var gal....

Anonymkode: 0888a...ce1

• Liker 27
Gjest Blondie65
Skrevet

Under forutsetning at mannen vet om at TS er dårlig, at hun er operert og at mannen faktisk har fått med seg at han har et barn:

Nei, og atter mange millioner ganger nei, man drar ikke på jakt og overlater barnet til sin samboer når samboer er syk. Ja, jeg leste at enkelte mente at mannen trodde/håpet at han kunne dra siden hun ikke har sagt eksplisitt nei. 

Jeg har et spørsmål: Hva er viktigst på lang sikt?

1: Jakt med gutta
2: Bo sammen med samboer og barn? 

Hvis mannen mener 1 er det bare å ønske han god tur og sørge for at boet er splittet til han kommer tilbake.

Hvis han derimot mener 2 kan jeg ikke forstå - ikke med min beste vilje - at det å dra på jakt trumfer det å være hjemme med syk samboer og barnet.

Det kan ikke være slik at man skal spørre om lov til å dra på guttetur eller at man skal være nødt å trygle og be om at man får hjelp.

Voksne mennesker som har IQ nok til å knytte skolisser og skyte med gevær bør også være voksne nok til å forstå at det er et sted og en tid for alt - og akkurat nå er det ikke sted og tid for jakt fordi samboer trenger han hjemme.

Voksne mennesker forstår at oppvask ikke marsjerer inn i skapene av seg selv etter enten å ha seilt inn i oppvaskmaskinen eller danset i oppvaskkummen på egen hånd.

Voksne mennesker forstår at klesvasken som i går befant seg i hauger rundt kleskurven og i dag befinner seg i skapet ikke marsjerte dit selv.

Voksne mennesker forstår at oppgaver må deles og at det faktisk er ganske nedverdigende at man må trygle om at de blir gjort eller at man må trygle om såpass synlighet at man får den støtten man trenger når man er for svak til å ta seg av sitt eget barn.

Eller mener denne mannen at TS bare skal marsjere ut døren uten å forsikre seg om at det faktisk er noen der til å ta seg av barnet?

Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Det burde være unødvendig. Hvilken dame drar på jentetur når den nylig kreftopererte samboeren og sult barn er hjemme? Folk hadde trodd dama var gal....

Nettopp!

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke mannen din, men slikt kunne min mann finne på å gjøre om han ikke får tydelig nok beskjed. 

Og han er verken egoist eller drittsekk. Menn er ingen tankelesere. 

Ellers vil jeg ønske dere god bedring.

Dette har jo ingenting med å være tankeleser å gjøre. Han er vel verken blind eller døv siden han driver med jakt regner jeg med? Jo, man er jo per definisjon en egoistisk drittsekk dersom man ikke får med seg at man har et sykt barn og en samboer som er nyoperert.

Menn skal ikke behandles som barn bare fordi de har utovertiss.

Anonymkode: 6f027...0b1

• Liker 26
Skrevet

Hva med å kommunisere istedet for å rive han i filler her inne?

Anonymkode: 7d685...7ef

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser kommentarene og skjønner at det ikke fins håp for enkelte. Skremmende hvor mye hat mannen til ts får når de ikke har kommunisert at han trengs hjemme. 

Jeg trekker meg derfor ut av denne tråden. Nå skal jeg nyte frokost med familien, som mannen min har disket opp. 

God bedring til alle som trenger det❤️ 

Sa du fra til ham at du spiser mat? Eller fant han det ut ved prøving og feiling?

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Antoinette skrev:

Er du seriøs? Han må da for pokker se at hun trenger han. Hvis ikke, mangler han alvorlig sosiale ferdigheter.

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...