Gå til innhold

Post et bilde av din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer hva du har på her? 

Anonymkode: cdd4b...dab

Har på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.1.2020 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Mens jeg vil opp i vekt. 173cm veier nå 60kg.

Anonymkode: aa645...cd7

Anbefaler deg styrketrening, og godt kosthold. Jeg er 178 og har gått fra 54kg til ca 65 kg. Det har tatt meg ca 3 år. 

Anonymkode: f2faa...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2019 den 23.17, Nuka skrev:

-4 kg siden bildet ble tatt. Blir nok å gå en del ned mot tidlig vinter, så opp igjen da styrke og utholdenhet pluss rent kjøtt og grønnsaker står på menyen. Det gledes 😄

Født to barn, operert i fjor sommer og i sommer så begrensa med treningsmuligheter i vinter som var etter da siste fødsel og fram til nå da jeg endelig(!) kan begynne så smått.. veide 71-72 kg i vår, 1.70 høy.

2019-09-20_23_14_57.jpg

Spist renere og vært mer aktiv. Manualer og annet «snadder» Blir kjøpt inn ila februar. Nede i 65kg nå og blir nok å gå litt opp da både støttemuskulatur skal styrkes ytterligere og muskler skal bygges litt. Fokus på lår, rumpe, mage og armer samt rygg for støttemuskulaturen sin del.
 

Bilde kommer straks, må få tatt et bilde som ikke er reservert gubben og ligg på «my eyes only» først 😂 skjønner ikke helt oppstyret med forskjellene på bikini og undertøy, men får så sinnsykt igjen fra folk som kjenner meg igjen og gidd ikke det gnålet 🙄😂 (gubben sier ikke så mye så lenge det som skal dekkes dekkes btw, han er ganske real der😊)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Så fin! :)

Lenge siden du fikk barn?

Anonymkode: c8dbc...cc5

Tusen takk :) er ca 3 år siden 

Anonymkode: 16752...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Uansett hvem det er, fin kropp. Fin i tights..

Anonymkode: bad93...61d

Takk, kosetightsen etter jobb 😁

Anonymkode: 16752...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er meg tatt i dag 😊 31 år, har 1 barn 

https://m.imgur.com/a/GTIWqxB

Anonymkode: 16752...a23

Du så fantastisk ut! :) Nesten som om at det er vanskelig å ta inn over seg at den flotte kroppen har født et barn 😅

Anonymkode: 1fd71...eb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :) er ca 3 år siden 

Anonymkode: 16752...a23

Wow :)

Venter barn snart; er virkelig heldig om jeg en dag får til å se ut som deg :laugh:

Anonymkode: c8dbc...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du så fantastisk ut! :) Nesten som om at det er vanskelig å ta inn over seg at den flotte kroppen har født et barn 😅

Anonymkode: 1fd71...eb9

Å få barn er ikke ensbetydende med å ødelegge kroppen sin :) jeg har to barn, og ca ett år etter fødsel (uten slanking, bare vanlige aktiviteter som lange gåturer med babyen i vogn og litt trening) så var kroppen slank og fast i fisken igjen. 

Jeg ble faktisk mere fornøyd med kroppens utseende etter første ungen; før jeg fikk barn var jeg veldig tynn, ikke noe særlige hofter og flat som ei pannekake (sitat bestemor mi; det er de som er mest flatbrysta som blir de beste melkekyra..takk for den bestemor🤪) Etter at jeg fikk barn følte jeg at kroppen ble mere kvinnelig siden jeg fikk mere hofter og jeg gikk fra flat til en fin b-cup 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Du så fantastisk ut! :) Nesten som om at det er vanskelig å ta inn over seg at den flotte kroppen har født et barn 😅

Anonymkode: 1fd71...eb9

 

9 hours ago, AnonymBruker said:

Wow :)

Venter barn snart; er virkelig heldig om jeg en dag får til å se ut som deg :laugh:

Anonymkode: c8dbc...cc5

Tusen takk 💜

Anonymkode: 16752...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, skruf skrev:

Å få barn er ikke ensbetydende med å ødelegge kroppen sin :) jeg har to barn, og ca ett år etter fødsel (uten slanking, bare vanlige aktiviteter som lange gåturer med babyen i vogn og litt trening) så var kroppen slank og fast i fisken igjen. 

Jeg ble faktisk mere fornøyd med kroppens utseende etter første ungen; før jeg fikk barn var jeg veldig tynn, ikke noe særlige hofter og flat som ei pannekake (sitat bestemor mi; det er de som er mest flatbrysta som blir de beste melkekyra..takk for den bestemor🤪) Etter at jeg fikk barn følte jeg at kroppen ble mere kvinnelig siden jeg fikk mere hofter og jeg gikk fra flat til en fin b-cup 

Det som er smart er å være trent FØR man blir gravid! Tren minst 1år før man blir gravid.

Anonymkode: bad93...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har gått ned over 30kg, så har en del løshud på undermagen som er vanskelig å få vekk gjennom trening. Er nå 171cm og 67kg, men vil ned til minst 58 før sommeren! Magen er da området jeg er minst fornøyd med. 

5C1814E1-1F2B-4ED6-9E6B-C2B4E6F2926D.jpeg

83A125D1-F887-4EC9-9C71-BFD66EF212D2.jpeg

Anonymkode: 93ff8...a33

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har gått ned over 30kg, så har en del løshud på undermagen som er vanskelig å få vekk gjennom trening. Er nå 171cm og 67kg, men vil ned til minst 58 før sommeren! Magen er da området jeg er minst fornøyd med. 

5C1814E1-1F2B-4ED6-9E6B-C2B4E6F2926D.jpeg

83A125D1-F887-4EC9-9C71-BFD66EF212D2.jpeg

Anonymkode: 93ff8...a33

Du ser allerede tynn ut.. 10 kilo til tror jeg er unødvendig. 

Anonymkode: 2c6c0...70c

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått ned over 30kg, så har en del løshud på undermagen som er vanskelig å få vekk gjennom trening. Er nå 171cm og 67kg, men vil ned til minst 58 før sommeren! Magen er da området jeg er minst fornøyd med. 

Så flink du har vært! Du ser veldig bra ut. :) Synes ikke du burde gå ned noe mer, iallefall ikke 9 kg. Du må selvfølgelig kjenne på det selv, men erfaringsmessig etter å ha gått ned så mye i vekt så sliter du kanskje med å se det selv. Jeg gjorde iallefall det. Alle mine rundt meg sa jeg var blitt så tynn, og klærne viste det samme. Men jeg så det ikke selv. Jeg så fortsatt den overvektige mannen som jeg alltid hadde vært. Jeg måtte "henge" vekten på et tall, og venne meg til det. Tilslutt så jeg det selv hvor slank og flott jeg var blitt. Jeg ønsket å gå ned mer, men etter å ha tilpasset meg synet vil jeg ikke det lenger. 

Uansett, igjen, bra jobba. Gratulerer med ny kropp. En kropp som ser veldig bra ut! :) 

Anonymkode: 1fd71...eb9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...